Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem postępowania jest wybór: Sześciu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim w podziale na 6 zadań. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to zewnętrzny specjalista zatrudniony w ramach projektu. Jego głównym zadaniem jest wsparcie szkoły lub przedszkola oraz dyrektora i nauczycieli. Szczegółowy zakres obowiązków został przedstawiony poniżej. Miejsce realizacji zadania: biuro Projektu PCEiK, szkoły i przedszkola z terenu powiatu oleśnickiego oraz siedziba Wykonawcy. Wykonanie zadania zostało podzielone na 6 zadań. Zakres obowiązków SORE: spotkanie informacyjne z dyrektorem i z radą pedagogiczną; pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły lub przedszkola; przeprowadzanie warsztatu diagnostycznego; pomoc w sformułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną (obszar do rozwoju zgodnie z 24 ofertami zaproponowanym przez Ośrodek Rozwoju Edukacji); pomoc w organizacji sal, cateringu, materiałów biurowych; stały monitoring liczby uczestników oraz ewentualna pomoc w rekrutacji nowych (w sytuacji kiedy nauczyciel z przyczyn niezależnych rezygnuje z projektu na jego miejsce może zostać zrekrutowana nowa osoba); stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy ze szkołą lub przedszkolem; pomoc w tworzeniu zapytania ofertowego na ekspertów zewnętrznych zgodnie z diagnozowanym problem danej szkoły lub przedszkola; współpraca z ekspertami zewnętrznym na etapie tworzenia programów, materiałów szkoleniowych, a także na etapie modyfikacji jeśli pojawi się taka konieczność; w zależności od potrzeb prowadzanie konsultacji indywidualnych oraz grupowych z nauczycielami oraz dyrektorem; przy współpracy z szkołą lub przedszkolem organizowanie zaplanowanych w ramach Projektu form wspomagania: wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne lub grupowe; bieżące monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, w tym wszystkich zaplanowanych form wsparcia; w sytuacjach trudnych, konfliktowych podjęcie stosownych działań oraz poinformowanie biura Projektu; przygotowanie, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w ramach Projektu zgodnie z wytycznymi biura Projektu oraz dostarczanie jej zgodnie z terminami określonymi przez biuro Projektu; współpraca z pracownikami biblioteki pedagogicznej w zakresie udostępnienia materiałów dla uczestników Projektu; pomoc w opracowaniu ankiet z przebiegu wspomagania oraz przeprowadzenie ich zgodnie z wytycznymi biura Projektu; opracowanie podsumowań z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół lub przedszkoli; opracowanie przy współpracy z innymi SORE oraz pracownikami biura Projektu wzoru sprawozdania z rocznego planu wspomagania; przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania; przedstawienie sprawozdania wraz z rekomendacjami z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły lub przedszkola oraz radzie pedagogicznej; gotowość do udzielenia wsparcia w trakcie warsztatów oraz spotkań sieci współpracy i samokształcenia jeśli pojawi się taka konieczność; wykonywanie innych na rzecz Projektu poleceń Dyrektora PCEiK i Kierownika Projektu. Obowiązkowe dodatkowe zadania i wymagania: Obowiązek wypracowywania 101 godzin na rzecz każdej szkoły lub przedszkola; Konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w Projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji); Dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań; Konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila; Obowiązek uczestnictwa w spotkaniach, szkoleniach, konferencjach organizowanych przez Realizatora Projektu; W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie zadania obowiązek wyznaczenia nowej osoby lub zastępstwa z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodną Realizatora Projektu. Informacja: Wynagrodzenie za jedną godzinę pracy jest stałe, nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie zadań, czas dojazdu do biura Projektu i w inne miejsca nie wlicza się do rozliczenia godzin oprócz dojazdów do szkół lub przedszkoli na spotkania w ramach realizacji Rocznego Planu Wspomagania zgodnie z procedurą ustaloną przez Realizatora Projektu; wynagrodzenie obejmuje koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów; niezbędne materiały biurowe udostępni biuro Projektu.
Oleśnica: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim
Numer ogłoszenia: 258618 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 56, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 314 01 72, faks 0-71 314 01 72.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.pceik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wybór: Sześciu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim w podziale na 6 zadań. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to zewnętrzny specjalista zatrudniony w ramach projektu. Jego głównym zadaniem jest wsparcie szkoły lub przedszkola oraz dyrektora i nauczycieli. Szczegółowy zakres obowiązków został przedstawiony poniżej. Miejsce realizacji zadania: biuro Projektu PCEiK, szkoły i przedszkola z terenu powiatu oleśnickiego oraz siedziba Wykonawcy. Wykonanie zadania zostało podzielone na 6 zadań. Zakres obowiązków SORE: spotkanie informacyjne z dyrektorem i z radą pedagogiczną; pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły lub przedszkola; przeprowadzanie warsztatu diagnostycznego; pomoc w sformułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną (obszar do rozwoju zgodnie z 24 ofertami zaproponowanym przez Ośrodek Rozwoju Edukacji); pomoc w organizacji sal, cateringu, materiałów biurowych; stały monitoring liczby uczestników oraz ewentualna pomoc w rekrutacji nowych (w sytuacji kiedy nauczyciel z przyczyn niezależnych rezygnuje z projektu na jego miejsce może zostać zrekrutowana nowa osoba); stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy ze szkołą lub przedszkolem; pomoc w tworzeniu zapytania ofertowego na ekspertów zewnętrznych zgodnie z diagnozowanym problem danej szkoły lub przedszkola; współpraca z ekspertami zewnętrznym na etapie tworzenia programów, materiałów szkoleniowych, a także na etapie modyfikacji jeśli pojawi się taka konieczność; w zależności od potrzeb prowadzanie konsultacji indywidualnych oraz grupowych z nauczycielami oraz dyrektorem; przy współpracy z szkołą lub przedszkolem organizowanie zaplanowanych w ramach Projektu form wspomagania: wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne lub grupowe; bieżące monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, w tym wszystkich zaplanowanych form wsparcia; w sytuacjach trudnych, konfliktowych podjęcie stosownych działań oraz poinformowanie biura Projektu; przygotowanie, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w ramach Projektu zgodnie z wytycznymi biura Projektu oraz dostarczanie jej zgodnie z terminami określonymi przez biuro Projektu; współpraca z pracownikami biblioteki pedagogicznej w zakresie udostępnienia materiałów dla uczestników Projektu; pomoc w opracowaniu ankiet z przebiegu wspomagania oraz przeprowadzenie ich zgodnie z wytycznymi biura Projektu; opracowanie podsumowań z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół lub przedszkoli; opracowanie przy współpracy z innymi SORE oraz pracownikami biura Projektu wzoru sprawozdania z rocznego planu wspomagania; przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania; przedstawienie sprawozdania wraz z rekomendacjami z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły lub przedszkola oraz radzie pedagogicznej; gotowość do udzielenia wsparcia w trakcie warsztatów oraz spotkań sieci współpracy i samokształcenia jeśli pojawi się taka konieczność; wykonywanie innych na rzecz Projektu poleceń Dyrektora PCEiK i Kierownika Projektu. Obowiązkowe dodatkowe zadania i wymagania: Obowiązek wypracowywania 101 godzin na rzecz każdej szkoły lub przedszkola; Konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w Projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji); Dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań; Konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila; Obowiązek uczestnictwa w spotkaniach, szkoleniach, konferencjach organizowanych przez Realizatora Projektu; W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie zadania obowiązek wyznaczenia nowej osoby lub zastępstwa z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodną Realizatora Projektu. Informacja: Wynagrodzenie za jedną godzinę pracy jest stałe, nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie zadań, czas dojazdu do biura Projektu i w inne miejsca nie wlicza się do rozliczenia godzin oprócz dojazdów do szkół lub przedszkoli na spotkania w ramach realizacji Rocznego Planu Wspomagania zgodnie z procedurą ustaloną przez Realizatora Projektu; wynagrodzenie obejmuje koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów; niezbędne materiały biurowe udostępni biuro Projektu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobą: a. posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, b. posiadającą stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, c. posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami /warsztatami poświęconemu zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego warsztaty strategiczne, rady pedagogiczne szkoleniowe, wspólne rozwiązywanie problemów, tworzenie procedur, warsztaty d. posiadającą minimum 10 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela, w tym min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub doradcy metodycznego/konsultanta lub przygotowanie z zakresu zarządzania oświatą e. dyspozycyjną w okresie realizacji projektu w sposób, który umożliwi realizację zaplanowanych zadań f. posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych g. posiadającą znajomość obsługi komputera umożliwiającą wykonanie zadań W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część należy wykazać odrębnie dysponowanie/potencjalne dysponowanie dla każdej z części, przy czym ta sama osoba nie może być wskazana dla dwóch lub większej liczby części.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a) Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zleceniodawcy, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zleceniodawca nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi. c) Zmiany w harmonogramie wykonywania zadania określonym w SIWZ - załączniku nr 3 do umowy, są dopuszczalne pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich z kierownikiem projektu - w uzasadnionych przypadkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.pceik.nazwa.pl/public_html/bip/bip.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy, 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56, pok. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zadanie 1: SORE nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1: SORE nr 1 Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Liceum Ogólnokształcące w Sycowie, 33; 2. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Sycowie-Technikum, 48; 3. Szkoła Podstawowa nr 8 w Oleśnicy, 12; 4. I Liceum Ogólnokształcące w Oleśnicy, 38; 5. II Liceum Ogólnokształcące w Oleśnicy, 37; Razem 168.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zadanie 2: SORE nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Szkoła Podstawowa w Dobroszycach, 26; 2. Szkoła Podstawowa w Dobrzeniu, 14; 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy-Technikum, 84; 4. Gimnazjum nr 2 w Oleśnicy, 28; 5. Szkoła Podstawowa nr 7 w Oleśnicy, 27; Razem: 179.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zadanie 3: SORE 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Lp., Placówka, Liczba nauczycieli; 1. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Bierutowie -Technikum, 29; 2. Szkoła Podstawowa w Bierutowie , 35; 3. Gimnazjum w Bierutowie, 33; 4. Szkoła Podstawowa nr 6 w Oleśnicy, 49; 5. Szkoła Podstawowa nr 2 w Oleśnicy , 42; Razem: 188.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zadanie 4: SORE nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Szkoła Podstawowa w Bukowinie Sycowskiej, 16; 2. Zespół Szkól Ponadgimnazjalnych w Międzyborzu-Technikum, 17; 3. Gimnazjum w Twardogórze, 33; 4.Zespół Szkól Ponadgimnazjalnych w Twardogórze -Technikum, 26; 5. Szkoła Podstawowa nr 2 w Twardogórze, 35; 6. Szkoła Podstawowa w Sokołowicach, 14; Razem: 141.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zadanie 5: SORE 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Lp., Placówka, Liczba nauczycieli; 1. Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej, 15; 2. Szkoła Podstawowa w Smolnej, 12; 3. Gimnazjum w Dziadowej Kłodzie, 19; 4. Przedszkole nr 3, 10; 5. Szkoła Podstawowa nr 4 w Oleśnicy 39; 6. Przedszkole nr 4, 16; Razem: 111.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Zadanie 6: SORE 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Lp., Placówka, Liczba nauczycieli: 1. Szkoła Podstawowa w Wabienicach, 14; 2. Gimnazjum nr 1 w Oleśnicy, 36; 3. Gimnazjum nr 3 w Oleśnicy, 39; 4. Gimnazjum Gminy Oleśnica, 33; 5. Przedszkole nr 1 w Oleśnicy, 10; 6. Przedszkole nr 6 w Oleśnicy, 15; Razem: 147.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 264586 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
258618 - 2014 data 01.08.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 56, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 314 01 72, fax. 0-71 314 01 72.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Załączni.
W ogłoszeniu jest:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: SORE 5. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Placówka, Liczba nauczycieli; 1. Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej, 15; 2. Szkoła Podstawowa w Smolnej, 12; 3. Gimnazjum w Dziadowej Kłodzie, 19; 4. Przedszkole nr 3, 10; 5. Szkoła Podstawowa nr 4 w Oleśnicy 39; 6. Przedszkole nr 4, 16; Razem: 111..
W ogłoszeniu powinno być:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: SORE 5. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Placówka, Liczba nauczycieli; 1. Szkoła Podstawowa w Ligocie Małej, 15; 2. Szkoła Podstawowa w Smolnej, 12; 3. Gimnazjum w Dziadowej Kłodzie, 19; 4. Przedszkole nr 3 w Oleśnicy, 10; 5. Szkoła Podstawowa nr 4 w Oleśnicy, 39; 6. Przedszkole nr 4 w Oleśnicy, 16; Razem: 111..
Oleśnica: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim
Numer ogłoszenia: 274614 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 258618 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 56, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 314 01 72, faks 71 314 01 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wybór: Sześciu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim w podziale na 6 zadań. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to zewnętrzny specjalista zatrudniony w ramach projektu. Jego głównym zadaniem jest wsparcie szkoły lub przedszkola oraz dyrektora i nauczycieli. Szczegółowy zakres obowiązków został przedstawiony poniżej. Miejsce realizacji zadania: biuro Projektu PCEiK, szkoły i przedszkola z terenu powiatu oleśnickiego oraz siedziba Wykonawcy. Wykonanie zadania zostało podzielone na 6 zadań. Zakres obowiązków SORE: spotkanie informacyjne z dyrektorem i z radą pedagogiczną; pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły lub przedszkola; przeprowadzanie warsztatu diagnostycznego; pomoc w sformułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną (obszar do rozwoju zgodnie z 24 ofertami zaproponowanym przez Ośrodek Rozwoju Edukacji); pomoc w organizacji sal, cateringu, materiałów biurowych; stały monitoring liczby uczestników oraz ewentualna pomoc w rekrutacji nowych (w sytuacji kiedy nauczyciel z przyczyn niezależnych rezygnuje z projektu na jego miejsce może zostać zrekrutowana nowa osoba); stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy ze szkołą lub przedszkolem; pomoc w tworzeniu zapytania ofertowego na ekspertów zewnętrznych zgodnie z diagnozowanym problem danej szkoły lub przedszkola; współpraca z ekspertami zewnętrznym na etapie tworzenia programów, materiałów szkoleniowych, a także na etapie modyfikacji jeśli pojawi się taka konieczność; w zależności od potrzeb prowadzanie konsultacji indywidualnych oraz grupowych z nauczycielami oraz dyrektorem; przy współpracy z szkołą lub przedszkolem organizowanie zaplanowanych w ramach Projektu form wspomagania: wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne lub grupowe; bieżące monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, w tym wszystkich zaplanowanych form wsparcia; w sytuacjach trudnych, konfliktowych podjęcie stosownych działań oraz poinformowanie biura Projektu; przygotowanie, prowadzenie niezbędnej dokumentacji w ramach Projektu zgodnie z wytycznymi biura Projektu oraz dostarczanie jej zgodnie z terminami określonymi przez biuro Projektu; współpraca z pracownikami biblioteki pedagogicznej w zakresie udostępnienia materiałów dla uczestników Projektu; pomoc w opracowaniu ankiet z przebiegu wspomagania oraz przeprowadzenie ich zgodnie z wytycznymi biura Projektu; opracowanie podsumowań z przeprowadzonych ankiet dla poszczególnych szkół lub przedszkoli; opracowanie przy współpracy z innymi SORE oraz pracownikami biura Projektu wzoru sprawozdania z rocznego planu wspomagania; przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania; przedstawienie sprawozdania wraz z rekomendacjami z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły lub przedszkola oraz radzie pedagogicznej; gotowość do udzielenia wsparcia w trakcie warsztatów oraz spotkań sieci współpracy i samokształcenia jeśli pojawi się taka konieczność; wykonywanie innych na rzecz Projektu poleceń Dyrektora PCEiK i Kierownika Projektu. Obowiązkowe dodatkowe zadania i wymagania: Obowiązek wypracowywania 101 godzin na rzecz każdej szkoły lub przedszkola; Konieczność prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w Projekcie (ewentualne poprawki w dokumentacji nie są wliczane do ewidencji); Dyspozycyjność, która umożliwi realizację zaplanowanych zadań; Konieczność posiadania telefonu komórkowego, e-maila; Obowiązek uczestnictwa w spotkaniach, szkoleniach, konferencjach organizowanych przez Realizatora Projektu; W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie zadania obowiązek wyznaczenia nowej osoby lub zastępstwa z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodną Realizatora Projektu. Informacja: Wynagrodzenie za jedną godzinę pracy jest stałe, nie przewiduje się żadnych dodatkowych opłat za wykonanie zadań, czas dojazdu do biura Projektu i w inne miejsca nie wlicza się do rozliczenia godzin oprócz dojazdów do szkół lub przedszkoli na spotkania w ramach realizacji Rocznego Planu Wspomagania zgodnie z procedurą ustaloną przez Realizatora Projektu; wynagrodzenie obejmuje koszty zakwaterowania, wyżywienia, telefonów; niezbędne materiały biurowe udostępni biuro Projektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
SORE 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Kaczmarek-Łysek, {Dane ukryte}, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
27775,00
Oferta z najniższą ceną:
27775,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
27775,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Zadanie 2: SORE 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Wojna,, {Dane ukryte}, 51-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 36300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
30300,00
Oferta z najniższą ceną:
30300,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
36360,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 25861820140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-07-31 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 382 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://www.pceik.pl |
Informacja dostępna pod: | na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
SORE 1 | Maria Kaczmarek-Łysek Oleśnica | 2014-08-19 | 27 775,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 27 775,00 zł Minimalna złożona oferta: 27 775,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 27 775,00 zł Maksymalna złożona oferta: 27 775,00 zł | |||
Zadanie 2: SORE 2 | Maria Wojna, Wrocław | 2014-08-19 | 30 300,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-19 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 30 300,00 zł Minimalna złożona oferta: 30 300,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 30 300,00 zł Maksymalna złożona oferta: 36 360,00 zł |