Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim
Opis przedmiotu przetargu: 1/. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Każda usługa składa się z: 1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia, 2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin, 3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji, 4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 5 godzin. 3/. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 4/. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego.. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego. 5/. Liczba usług: 25 6/. Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób 7/. Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2014 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach. Większość usług zostanie zrealizowana w miesiącu lutym i marcu 2014 roku. 8/. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu 9/. Obowiązki Wykonawcy: 1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu, 4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi. 10/.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 25 częściach
Wieliczka: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim
Numer ogłoszenia: 25378 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu , ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Każda usługa składa się z: 1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia, 2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin, 3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji, 4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 5 godzin. 3/. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 4/. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego.. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego. 5/. Liczba usług: 25 6/. Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób 7/. Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2014 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach. Większość usług zostanie zrealizowana w miesiącu lutym i marcu 2014 roku. 8/. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu 9/. Obowiązki Wykonawcy: 1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu, 4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi. 10/.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 25 częściach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZa spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, za wyjątkiem części XVIII gdzie Wykonawca musi dysponować minimum po jednej osobie dla każdego rodzaju wsparcia ( tj. szkolenie, konsultacja) posiadającą w: Część I Wykształcenie: wyższe (psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog) i doświadczenie: polegające na zrealizowaniu min. 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z grupą dzieci w wieku przedszkolnym. Część II Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym. Część III Wykształcenie: wyższe - psycholog oraz certyfikat,kurs lub uprawnienia trenerskie i doświadczenie wyrażające się co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej. Część IV Wykształcenie: wyższe i certyfikat trenerski i doświadczenie polegające na co najmniej 10 przeprowadzonych szkoleniach Rad Pedagogicznych z zakresu Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki i co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w szkole podstawowej. Część V Wykształcenie: wyższe psycholog i doświadczenie wyrażające się w co najmniej 5 szkoleniach dla Rad Pedagogicznych dotyczących komunikacji interpersonalnej. Część VI Wykształcenie: wyższe psycholog i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych dotyczących komunikacji interpersonalnej. Część VII Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji o najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponowaniu praktycznym, co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy metodą projektową z dziećmi w szkole podstawowej. Część VIII Wykształcenie: wyższe (psycholog, psychiatra)i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, dysponowaniu wiedzą praktyczną w zakresie pomocy dzieciom i młodzieży oraz co najmniej 2 letnim zatrudnieniem w ośrodkach psychologicznej pomocy dla dzieci i młodzieży jako osoba zajmująca się terapią lub socjoterapią dzieci i młodzieży. Część IX Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, w tym przede wszystkim z praktycznych metod motywujących uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania. Część X Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, w tym przede wszystkim z praktycznych metod motywujących uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania. Część XI Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z praktycznych metod motywujących uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania. Część XII Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z praktycznych metod motywujących uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania. Część XIII Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi. Część XIV Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, coachingowe poświadczone dyplomem lub certyfikatem i co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie wykorzystywania metod coachingowych do pracy z uczniami. Część XV Wykształcenie: wyższe, certyfikat trenerski i doświadczenie wyrażające się w co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleniach z tematyki współpracy rodziców i szkoły oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w nauczaniu w gimnazjum. Część XVI Wykształcenie: wyższe psycholog. Certyfikat szkolenie trenerskie i doświadczenie polegające na co najmniej 2 latach pracy w gimnazjum oraz prowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu motywowania, coachingu. Część XVII Wykształcenie: wyższe i doświadczenie polegające na co najmniej 2 lata pracy w szkole zawodowej jako nauczyciel przedmiotów zawodowych oraz doświadczeniu w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych z uwagi na upośledzenie w stopniu lekkim. Wiedza dotycząca nowej podstawy programowej. Część XVIII dla szkolenia: wykształcenie wyższe psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. dla konsultacji: Wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie: czynny egzaminator egzaminów maturalnych lub przedmiotów zawodowych. Część XIX Wykształcenie: wyższe - psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. Część XX Wykształcenie: wyższe - psycholog lub pedagog i co najmniej 2 lata pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz doświadczenie w zastosowaniu omawianych metod i technik motywujących. Część XXI Wykształcenie: wyższe - psycholog lub pedagog i co najmniej 2 lata pracy w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem metod i technikach motywujących. Część XXII Wykształcenie: wyższe - psycholog i doświadczenie: wyrażające się w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych oraz doświadczeniu w pracy z dziećmi, młodzieżą. Część XXIII Wykształcenie: wyższe i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń z zakresu fundrisingu lub PR dla szkół lub organizacji pozarządowych. Część XXIV Wykształcenie: wyższe - psycholog i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych oraz doświadczeniu w pracy z dziećmi, młodzieżą. Część XXV Wykształcenie: wyższe, certyfikat trenerski z zakresu umiejętności komunikacyjnych i budowania i zarządzania zespołem i doświadczenie polegające na co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleniach Rad Pedagogicznych z zakresu Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.01.2014 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Wypracowanie metod radzenia sobie z dzieckiem z problemami emocjonalnymi będącym w grupie przedszkolnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki Samorządowe Przedszkole w Śledziejowicach, Śledziejowice 203 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: współczesne koncepcje wychowania i wdrażania norm w świetle psychologii rozwojowej; wykorzystanie współczesnych myśli, metod, koncepcji pedagogicznych pomagających w kształtowaniu pożądanych postaw u dzieci przedszkolnych; nowe, twórcze, niesztampowe sposoby radzenia sobie z dziećmi, które nie stosują się do zasad, nowe sposoby przyzwyczajania dzieci i zaznajamiania z zasadami, egzekwowanie zasad, wyciąganie konsekwencji, radzenie sobie z dzieckiem nie stosującym się do zasad w grupie i w obecności grupy; poznanie strategii efektywnych interwencji w sytuacjach niesubordynowanego zachowania dziecka; diagnoza własnych zasobów i ograniczeń w pracy z dzieckiem sprawiającymi trudności; radzenie sobie z własną frustracją w sytuacjach trudnych w przedszkolu; przykłady ułatwiających rozładowanie napięcia emocjonalnego u dzieci Konsultacje w zakresie: rozwinięcie i uzupełnienie treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji z życia przedszkola.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Jak sobie radzić z prowokacyjnymi i agresywnymi zachowaniami uczniów? Metoda Konstruktywnej Konfrontacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi Książnicach Książnice191, 32-420 Gdów Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: - wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną, z elementami warsztatu, - analiza typowych sposobów reagowania na trudne zachowania uczniów, czynników je warunkujących oraz mechanizmów eskalacji tych zachowań, - zasady budowania pozytywnego klimatu społecznego w klasie, - prezentacja właściwego i bezpiecznego sposobu reagowania na prowokacyjne i agresywne zachowania uczniów w postaci Metody Konstruktywnej Konfrontacji - praktyczne zastosowanie, - przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Metody aktywizujące w pracy nauczyciela.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niegowici, Niegowić 62 32-420 Gdów Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: metody i techniki podnoszące aktywność uczniów na lekcji, motywowanie do nauki. Przy konstruowaniu programu należy zwrócić uwagę na metody problemowe np. burza mózgów, drzewo decyzyjne, a także pracę uczniów w grupie. Konsultacje w zakresie: metody pracy z uczniem zdolnym i słabym, jak rozwijać myślenie logiczno - matematyczne u dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Zofii Stryszowskiej w Janowicach, Janowice 1, 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Poznanie nowych, ciekawych metod aktywizujących uczniów - na dwóch poziomach edukacyjnych: 0 - III i IV- VI, technik uczenia się uczniów oraz praktycznych sposobów motywowania uczniów do nauki i działania. Przedstawienie - jak współpracować z rodzicami, aby motywowali dzieci do pracy i wysiłku. Szkolenie zawierać ma z elementy warsztatu pokazującego stosowanie różnych technik i metod. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej - relacja nauczyciel - rodzic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa i. Bł. O. Turchana w Trąbkach Trąbki 312 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia : Program szkolenia musi zawierać zagadnienia dotyczące umiejętności prowadzenia spotkań z rodzicami: efektywna komunikacja z rodzicami, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach stresowych Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej - relacja nauczyciel - rodzic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im Świętej Jadwigi Królowej w Winiarach Winiary 169, 32 - 420 Gdów Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia dotyczące umiejętności prowadzenia spotkań z rodzicami: efektywna komunikacja z rodzicami, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach stresowych Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Zastosowanie metody projektowej w szkole podstawowej na wybranym materiale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa i. Kornela Makuszyńskiego w Gorzkowie, Gorzków 168 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: ukazanie sensu i pozytywnych aspektów pracy metodą projektową w szkole podstawowej - motywowanie; cechy dobrego projektu w szkole podstawowej; propozycje narzędzi przydatnych do pracy metodą projektu; konkretne ćwiczenia wstępne przygotowujące grupę do podziału i pracy w małych zespołach projektowych; radzenie sobie z możliwymi trudnościami; konkretne propozycje projektów dla sp - przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie: dyskusja nad tym, jak oceniać pracę w projektach, jak włączyć ją w program nauczania; konsultacje dotyczące konkretnych projektów w sp; radzenie sobie z ewentualnymi trudnościami; ocena rezultatów projektu - uwagi praktyczne; dobre praktyki. Sugerowane konsultacje grupowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Ugruntowanie wiedzy na temat etapów rozwojowych dzieci w wieku 3-12 lat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy, Siercza 428 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: aktualne wyniki badań nad motywacją; propozycje radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci na każdym etapie rozwoju - przykłady dobrych praktyk; wybrane elementy szkoły dla wychowawców (doskonalenie kompetencji interpersonalnych, udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej); rozpoznawanie potencjalnych możliwości oraz indywidualnych potrzeb ucznia; współpraca nauczycieli w ramach udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Konsultacje w zakresie: dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń u dziecka (w wieku 3-12 lat) - psychologia rozwojowa, etapy rozwojowe, rozumienie norm na poszczególnych etapach rozwojowych; propozycje radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci na każdym etapie rozwoju (np. co działa u siedmiolatka, a u 10-latka już nie itp.). Analiza konkretnych przykładów ze szkoły..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jadwigi Beaupre w Sygneczowie, Sygneczów 1, 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: psychologia rozwojowa w kontekście doboru odpowiednich metod nauczania; mnemotechnika, konkretne techniki uczenia się i zapamiętywania przydatne na różnych etapach rozwoju dziecka. Preferowana forma warsztatowa. Konsultacje w zakresie: aktualne wyniki badań nad motywacją; rozwijanie wewnętrznej motywacji i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz podejmowanie wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele ucznia; motywowanie ucznia w zależności od etapu rozwojowego, nauka jako proces emocjonalny; rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników; przykłady dobrych praktyk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Metody motywowania uczniów do nauki w świetle współczesnych badań z psychologii rozwojowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Śledziejowicach, Śledziejowice 203 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: psychologia rozwojowa w kontekście doboru odpowiednich metod nauczania; pojęcie motywacji zewnętrznej i wewnętrznej w procesie motywowania uczniów do nauki - najnowsze badania; psychologiczne uwarunkowania motywowania uczniów do nauki; rozwijanie wewnętrznej motywacji i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz podejmowanie wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele ucznia; motywowanie ucznia w zależności od etapu rozwojowego, rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; gry i zabawy rozbudzające motywację. Konsultacje w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju dziecka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi w Podstolicach, Podstolice 204, 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: aktualne wyniki badań nad motywacją; rozwijanie wewnętrznej motywacji i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz podejmowanie wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele ucznia; motywowanie ucznia w zależności od etapu rozwojowego, nauka jako proces emocjonalny; rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników; przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie: psychologia rozwojowa w kontekście doboru odpowiednich metod nauczania; mnemotechnika, konkretne techniki uczenia się i zapamiętywania przydatne na różnych etapach rozwoju dziecka. Sugerowane konsultacje grupowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju dziecka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Raciborsku, Raciborsko 71 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: aktualne wyniki badań nad motywacją; rozwijanie wewnętrznej motywacji i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz podejmowanie wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele ucznia; motywowanie ucznia w zależności od etapu rozwojowego, nauka jako proces emocjonalny; rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników; przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie: psychologia rozwojowa w kontekście doboru odpowiednich metod nauczania; mnemotechnika, konkretne techniki uczenia się i zapamiętywania przydatne na różnych etapach rozwoju dziecka. Preferowane konsultacje grupowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:
Jak motywować uczniów do nauki - techniki uczenia i metody aktywizujące w praktyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa - Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Brzeziu, Brzezie 362, 32-014, Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: Przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:
Wykorzystanie metod coachingowych w motywowaniu uczniów do nauki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Gimnazjum - Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Brzeziu, Brzezie 362, 32-014 Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: Umożliwienie uczestnikom opanowania podstaw rozmowy coachingowej, jako drogi do budowania motywacji wewnętrznej uczniów. Omówienie metod coachingowych, jako narzędzi podtrzymywania motywacji. Wykorzystanie technik coachingowych w określaniu celów krótko i długoterminowych w procesie edukacyjnym. Ćwiczenia do wykorzystania w praktyce szkolnej (np. na lekcjach wychowawczych, zajęciach dodatkowych). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
15
NAZWA:
Pozyskiwanie rodziców do współpracy ze szkołą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich, Koźmice Wielkie 32, 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Jak uaktywnić rodziców i zachęcić do współpracy ze szkołą. Wsparcie rodziców w rozwiązywaniu problemów z dziećmi. Podniesienie niezbędnych kompetencji nauczycieli w zakresie komunikacji : nauczyciel - rodzic. Prowadzenie spotkań z rodzicami. Nauczyciele oczekują w szczególności podania dobrych, sprawdzonych przykładów z innych szkół. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
16
NAZWA:
Jak rozwijać samodzielność i wytrwałość uczniów w obszarze zdobywania wiedzy. Coaching w motywowaniu uczniów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Gimnazjum Węgrzce Wielkie, Węgrzce Wielkie 518, 32-002 Węgrzce Wielkie Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: jak wzbudzać ciekawość poznawczą uczniów, jak rozwijać samodzielność i wytrzymałość ucznia jak motywować siebie (nauczyciela) do pracy. Konsultacje w zakresie: Wykorzystanie rozmowy coachingowej w motywowaniu uczniów mających trudności w nauce oraz uczniów zdolnych (metody coachingowe, praktyczne zastosowanie w szkole, podtrzymywanie motywacji do nauki, świadome dobieranie metod coachingowych do wyznaczonych celów)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
17
NAZWA:
Dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespól Szkół Zawodowych im. Krakowskiego Bractwa Kurkowego w Niepołomicach Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać wyjaśnienie i omówienie pojęć: dostosowanie wymagań edukacyjnych na zajęciach z przedmiotów zawodowych np. w gastronomii, mechanice. Oraz konkretne przykłady. Konsultacje w zakresie: pomoc w sprecyzowaniu wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości z uwagi na upośledzenie w stopniu lekkim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
18
NAZWA:
Rozmowa motywująca nauczyciel - uczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Technikum - Zespół Szkół Zawodowych im. Edwarda Dembowskiego w Wieliczce Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: sposoby prowadzenia motywującej rozmowy z uczniem szkoły ponadgimnazjalnej (uczniem z problemami, niechętnym do nauki, oporującym). Konsultacje w zakresie: motywująca rola nowych technologii w kształceniu uczniów z podziałem na zespoły: humanistyczne, matematyczno - przyrodnicze, zawodowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
19
NAZWA:
Jak podnieść frekwencję uczniów w szkole?.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół Zawodowych im. Edwarda Dembowskiego w Wieliczce Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: jak zachęcić ucznia do chodzenia do szkoły, chodzi o ucznia trudnego (często z rodzin patologicznych, o obniżonych możliwościach intelektualnych, zazwyczaj są to uczniowie klas wielozawodowych) oraz konkretne przykłady, ćwiczenia. Konsultacje w zakresie: sposoby motywowania ucznia trudnego (konkretne ćwiczenia), integracja zespołu klasowego ( konkretne ćwiczenia), kształtowanie właściwych relacji miedzy uczniami, kształtowanie postaw asertywnych ( konkretne ćwiczenia). Grupa docelowa konsultacji nauczyciele pracujący z trudnym uczniem szkoły zawodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
20
NAZWA:
Jak wspierać ucznia zdolnego w sferze emocjonalno - poznawczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące - Zespół Szkół im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niepołomicach Plac Kazimierza Wielkiego 1, 32-005 Niepołomice Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: przełamanie przez ucznia bariery nieśmiałości, strachu przed publicznym prezentowaniem swoich możliwości, strachu przed wyróżnianiem się na forum. Innowacyjne metody pracy z uczniem zdolnym w szkole ponadgimnazjalnej (poza metodami aktywizującymi) kształtującymi umiejętność argumentacji czy prezentowania własnych poglądów. Szkolenie powinno być prowadzone w formie aktywnej - warsztat. Konsultacje w zakresie: metody pracy z uczniem zdolnym w małych zespołach podzielonych ze względu na nauczany przedmiot : - humanistyczny, -matematyczno- przyrodniczy -języków obcych - wychowawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
21
NAZWA:
Nowocześnie uczyć, nowocześnie motywować.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Technikum - Zespół Szkół im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niepołomicach Plac Kazimierza Wielkiego 1, 32-005 Niepołomice Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: nowoczesne i niestandardowe techniki i metody nauczania zarówno ucznia słabego jak i zdolnego (szkolenie w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących z uwzględnieniem nauczanych przedmiotów ogólnokształcących i zawodowych w szkolnictwie ponadgimnazjalnym, zwłaszcza w technikum i liceum ogólnokształcącym. Konsultacje w zakresie: tematyki szkolenia realizowane w ramach 5 zespołów: a/ humanistycznego (nauczane przedmioty: j. polski, historia, wos), b/ matematycznego (nauczane przedmioty: matematyka, fizyka, chemia), c/ zawodowego (nauczane przedmioty: informatyka, ekonomia, ekonomika, marketing, rachunkowość, podstawy przedsiębiorczości, statystyka itp.), d/ języków obcych (nauczane przedmioty: j. angielski, j. niemiecki, j. francuski, j. włoski), e/ pozostali członkowie zespołu (nauczane przedmioty: geografia, przyroda, biologia, przysposobienie obronne, wychowanie fizyczne)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
22
NAZWA:
Współczesny nastolatek - uczeń szkoły ponadgimnazjalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące - Zespół Szkół w Gdowie Gdów 405, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: sylwetka nastolatka, ucznia współczesnej szkoły ponadgimnazjalnej (język, system wartości, zainteresowania, moda) komunikacja ze współczesnym nastolatkiem. Role nastolatka w grupie. Konsultacje w zakresie: współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Kształtowanie, rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
23
NAZWA:
Sposoby nawiązywania kontaktów ze środowiskiem lokalnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Technikum - Zespół Szkół w Gdowie Gdów 405, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: pozyskiwanie potencjalnych partnerów do współpracy ze szkołą, komunikacja interpersonalna, pozyskiwanie środków finansowych dla szkoły. Konsultacje w zakresie: organizacja imprez w środowisku lokalnym. Promocja szkoły w środowisku lokalnym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
24
NAZWA:
Agresja w szkole - metody przeciwdziałania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół w Gdowie, Gdów 405, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać treści dotyczące form agresji, metod przeciwdziałania agresji, sposobu zachowania nauczyciela w sytuacjach trudnych. Konsultacje w zakresie: metody rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów, zasady planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych. Zagrożenia wewnątrz i zewnątrzszkolne (uzależnienia, przemoc, grupy nieformalne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
25
NAZWA:
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce, ul. Piłsudskiego 18 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Tworzenie zespołu, określanie ról jego członków, podział zadań, ew. praca zespołu metodą projektów. Kształtowanie pozytywnych i bezpiecznych relacji wśród pracowników. Organizacja i monitorowanie pracy zespołu. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych poprawiających efektywność pracy zespołowej. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Wieliczka: Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim
Numer ogłoszenia: 57898 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 25378 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, ul. Kopernika 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 284 89 48, faks 12 284 89 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1/. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Każda usługa składa się z: 1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia, 2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin, 3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji, 4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 5 godzin. 3/. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy. 4/. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego.. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego. 5/. Liczba usług: 25 6/. Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób 7/. Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2014 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach. Większość usług zostanie zrealizowana w miesiącu lutym i marcu 2014 roku. 8/. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu 9/. Obowiązki Wykonawcy: 1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia, 2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, 3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu, 4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi. 10/.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 25 częściach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.51.00.00-2, 79.41.90.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
4
Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
740,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej - relacja nauczyciel - rodzic
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej - relacja nauczyciel - rodzic.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1200,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
9
Nazwa:
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin, {Dane ukryte}, 02-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
990,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
990,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
10
Nazwa:
Metody motywowania uczniów do nauki w świetle współczesnych badań z psychologii rozwojowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin, {Dane ukryte}, 02-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
990,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
990,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
11
Nazwa:
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju dziecka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin, {Dane ukryte}, 02-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
990,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
990,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
12
Nazwa:
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju dziecka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin, {Dane ukryte}, 02-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
990,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
990,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
14
Nazwa:
Wykorzystanie metod coachingowych w motywowaniu uczniów do nauki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
1100,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
15
Nazwa:
Pozyskiwanie rodziców do współpracy ze szkołą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
740,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
16
Nazwa:
Jak rozwijać samodzielność i wytrwałość uczniów w obszarze zdobywania wiedzy. Coaching w motywowaniu uczniów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
740,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
17
Nazwa:
Dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
740,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
20
Nazwa:
Jak wspierać ucznia zdolnego w sferze emocjonalno - poznawczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji, {Dane ukryte}, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
740,00
Oferta z najniższą ceną:
740,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
740,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 2537820140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-01-21 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 213 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 25 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.wieliczka.pl |
Informacja dostępna pod: | Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
79419000-4 | Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji | |
80510000-2 | Usługi szkolenia specjalistycznego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 740,00 zł | |||
Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej - relacja nauczyciel - rodzic | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 200,00 zł | |||
Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej - relacja nauczyciel - rodzic. | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 200,00 zł | |||
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju | Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin Warszawa | 2014-02-19 | 990,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 9 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 990,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 990,00 zł | |||
Metody motywowania uczniów do nauki w świetle współczesnych badań z psychologii rozwojowej | Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin Warszawa | 2014-02-19 | 990,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 10 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 990,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 990,00 zł | |||
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju dziecka | Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin Warszawa | 2014-02-19 | 990,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 11 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 990,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 990,00 zł | |||
Techniki uczenia się zapamiętywania oraz aktualne metody motywujące uczniów do nauki w zależności od etapu rozwoju dziecka | Sylwia Pawlak Fiolka Endorfin Warszawa | 2014-02-19 | 990,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 12 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 990,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 990,00 zł | |||
Wykorzystanie metod coachingowych w motywowaniu uczniów do nauki. | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 14 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 1 100,00 zł | |||
Pozyskiwanie rodziców do współpracy ze szkołą | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 15 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 740,00 zł | |||
Jak rozwijać samodzielność i wytrwałość uczniów w obszarze zdobywania wiedzy. Coaching w motywowaniu uczniów | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 16 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 740,00 zł | |||
Dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych z uwagi na upośledzenie umysłowe w stopniu lekkim. | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 17 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 740,00 zł | |||
Jak wspierać ucznia zdolnego w sferze emocjonalno - poznawczej | Krakowski Instytut Rozwoju Edukacji Kraków | 2014-02-19 | 740,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-02-19 Dotyczy cześci nr: 20 Kody CPV: 805100002 794190004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 740,00 zł Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 740,00 zł Maksymalna złożona oferta: 740,00 zł |