Przeprowadzenie konsultacji/wykładów grupowych dla 90 uczestników 4 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim.
Opis przedmiotu przetargu: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w ramach projektu WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim Zamówienie dotyczy realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia, 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli, w: roku szkolnym 20142015. 1) Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kolbuszowskim poprzez stworzenie do 30.06.2015r. planów wspomagania dla 22 szkół i przedszkoli spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. Planowane jest przeprowadzenie 48 godzin, warsztatówkonsultacji grupowych w ramach realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia, 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli, 4 spotkania po 3 godziny - każda sieć ( 1 = 60 min.) w terminie do 30.04 2015 roku. 2. Tematem wykładówkonsultacji grupowych : A. Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: Praca wychowawcza w szkole Szczegółowe zagadnienia a)Sytuacje i procesy wychowawcze w klasie szkolnej. Metody pracy z grupą. Integracja zespołu klasowego, rywalizacja, rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka agresji i przemocy.- 3 godz. b)Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. Regulacje prawne. Określenie kierunku oddziaływań wychowawczych w przypadku zachowań niepożądanych, m. in. absencji szkolnych, obniżonej motywacji do nauki. 3 godz. c)Skuteczne techniki i metody wychowawcze, doskonalące wychowawczą pracę z uczniem indywidualną i zespołową. Komunikacja interpersonalna. Gry szkolne uczniów - jak radzić sobie z dyscypliną na lekcji. 3 godz. d)Prowadzenie efektywnej współpracy z rodzicami. Wywiadówka i spotkania indywidualne. 3 godz. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia 26 B. Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: Praca z uczniem młodszym Szczegółowe zagadnienia a)Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych sześciolatków oraz siedmiolatków. Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym, gotowość szkolna. - 3 godz. b)Rozwój dziecka w młodszym wieku szkolnym, różnice indywidualne. Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwojowych i udzielanie specjalistycznej pomocy. - 3 godz. c)Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem, zgodnie z obowiązującą podstawą programową i nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - 3 godz. d)Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Planowanie i ocena pracy dydaktyczno- wyrównawczej i terapeutycznej. Współpraca z rodzicami. - 3 godz.. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia, 26 C.Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli: Temat: Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego Szczegółowe zagadnienia : a)Kim jest uczeń zdolny, specyfika pracy z uczniem zdolnym, rozpoznawanie uzdolnień u uczniów, 3 godz. b)Metody i techniki w pracy z uczniem zdolnym, monitoring postępów i rozwoju ucznia, podstawowe akty prawne dotyczące uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie 3 godz. c)Diagnozy, nauczania i promocji, konstruowanie indywidualnej ścieżki rozwoju ucznia zdolnego lub grupy uczniów, wspieranie ucznia zdolnego w rozwoju - sposoby motywowania, niwelowanie zagrożeń wynikających z psychospołecznych uwarunkowań rozwoju uczniów zdolnych 3 godz. d)Budowanie koalicji na rzecz ucznia zdolnego w szkole i jego najbliższym środowisku współpraca szkoły z innymi podmiotami zewnętrznymi, 3 godz. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia, 27 D.Sieć dyrektorów szkół i przedszkoli: Temat: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkołyprzedszkola. Szczegółowe zagadnienia : a) Co to jest promocja i PR szkołyprzedszkola -PR wewnętrzny i zewnętrzny- etyka PR- planowanie działań promocyjnych, wykorzystanie nowoczesnych technologii - 3 godz. b) B)Wizerunek dyrektora- ekspozycja publiczna dyrektora- wystąpienia publiczne, zasady precedencji itd. - 3 godz. c)Współpraca z mediami i środowiskiem lokalnym- jak informować o sytuacjach trudnych i kryzysowychkomunikacja w kryzysie- jak kształtować pozytywny wizerunek szkołyprzedszkola w mediach- jak przygotować dobry komunikat prasowy. - 3 godz. d)Budowanie strategii promocyjnej, opracowanie strategii marketingowego zarządzania placówką- planowanie promocji, ocena jej efektywności- nowy wymiar takich czynników promocyjnych jak szkolne uroczystości, spotkania, działania w środowisku lokalnym, materiały informacyjne itp. - 3 godz. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia, 11 Liczba uczestnikówuczestniczek dla której prowadzone będą warsztaty, konsultacje grupowe wyniesie 11 dyrektorów, 79 nauczycieli 3.Obowiązki Wykonawcy: 1)Poprzez spotkanie grupowe Zamawiający rozumie - (wykładykonsultacje grupowe) mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej zamówieniem. 2)Zamawiający wymaga by spotkanie grupowe prowadziła osoba spełniająca wymogi opisane w pkt. VIII 1 SIWZ. 3)Wykonawca będzie realizował zadania zgodnie z harmonogramem ustalonym przez zamawiającego ( harmonogram powinien obejmować również przerwę dla uczestników). 4)Sale i pracownie przewidziane na realizację spotkania grupowego udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie na terenie powiatu kolbuszowskiego. 5)W salach i pracowniach, podczas prowadzenia spotkania grupowego bez zgody Biura Projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy spotkań grupowych oraz osoby szkolące (ekspert- wykazany w załączniku nr 3). 6)Wykonawca po zakończeniu cyklu spotkań jest zobowiązany w ciągu 5 dni od ich zakończenia przekazać Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w pkt. II, 2. 11) SIWZ. 7)ustalanie terminów realizacji poszczególnych wykładówkonsultacji grupowych w porozumieniu z Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia (według wytycznych zamawiającego). Szkolenia powinny odbywać się w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem przerw świątecznych oraz ferii szkolnych). 8)Przygotowanie i przesyłanie Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli na trzy dnie przed planowanym terminem zajęć , 9)zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będą mieli dostęp w związku z realizacją zamówienia. 10)Wykonawca na wszystkie wykładykonsultacje ma zapewnić niezbędny sprzęt techniczny min. laptop, projektor, tablica flichart, ekran przenośny 11)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia w formie: -dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: program i harmonogram szkolenia, wskazanie osób prowadzących zajęcia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, obecność na zajęciach, -list obecności w każdym dniu zajęć, -List potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych z podpisami uczestników, -zaświadczenia lub certyfikaty ukończenia szkolenia, -polisy ubezpieczeniowe, -rejestru wydanych zaświadczeń lub certyfikatów z potwierdzeniem ich odbioru -ankiet oceniających szkolenia -raport z ankiet 12)Zapewnienie materiałów szkoleniowych na własność dla wszystkich uczestników szkoleń w pierwszym dniu szkolenia. Uczestnicy pokwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Pokwitowaniem Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego. Materiały szkoleniowe ujęte są w cenie usługi. 13)Każde konsultacjewykłady zakończy się opracowaną przez Wykonawcę ankietą oceniającą szkolnie w następującym zakresie, minimum: doboru treści kształcenia, jakości materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oraz ich przydatności, organizacji szkolenia, przygotowania merytorycznego prowadzących szkolenie, sposobu prowadzenia zajęć. Wykonawca przygotuje raport z wynikami ankiet. Wypełnione ankiety oraz raport Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 14)Po zakończeniu wykładów konsultacji Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające ukończenie ww zajęć. Uczestnicy pokwitują odbiór zaświadczeńcertyfikatów w własnoręcznym podpisem. Listę potwierdzającą odbiór wraz z kserokopią certyfikatówzaświadczeń Zamawiającemu otrzyma od wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia usługi 15)Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, zaświadczenia i wszelką inną dokumentację związaną z realizacją wykładówkonsultacji 16)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (wliczone w cenę usługi) dla wszystkich uczestników szkoleń. (Dane do polisy zostaną przekazane każdorazowo na min. 3 dni przed rozpoczęciem spotkań) Kopię polisy ubezpieczeniowej Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia usługi. 4.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych. 5.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kolbuszowa: Przeprowadzenie konsultacji/wykładów grupowych dla 90 uczestników 4 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim.
Numer ogłoszenia: 244741 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 744 57 25, faks 17 227 11 56.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.poradnia.kolbuszowa.pl/pokl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie konsultacji/wykładów grupowych dla 90 uczestników 4 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia warsztatów, konsultacji grupowych przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w ramach projektu WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim Zamówienie dotyczy realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia, 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli, w: roku szkolnym 20142015. 1) Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kolbuszowskim poprzez stworzenie do 30.06.2015r. planów wspomagania dla 22 szkół i przedszkoli spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. Planowane jest przeprowadzenie 48 godzin, warsztatówkonsultacji grupowych w ramach realizacji eksperckich spotkań grupowych dla utworzonych 4 sieci współpracy i samokształcenia, 3 sieci współpracy dla nauczycieli szkół i przedszkoli oraz 1 sieci współpracy dla dyrektorów szkół i przedszkoli, 4 spotkania po 3 godziny - każda sieć ( 1 = 60 min.) w terminie do 30.04 2015 roku. 2. Tematem wykładówkonsultacji grupowych : A. Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: Praca wychowawcza w szkole Szczegółowe zagadnienia a)Sytuacje i procesy wychowawcze w klasie szkolnej. Metody pracy z grupą. Integracja zespołu klasowego, rywalizacja, rozwiązywanie konfliktów, profilaktyka agresji i przemocy.- 3 godz. b)Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. Regulacje prawne. Określenie kierunku oddziaływań wychowawczych w przypadku zachowań niepożądanych, m. in. absencji szkolnych, obniżonej motywacji do nauki. 3 godz. c)Skuteczne techniki i metody wychowawcze, doskonalące wychowawczą pracę z uczniem indywidualną i zespołową. Komunikacja interpersonalna. Gry szkolne uczniów - jak radzić sobie z dyscypliną na lekcji. 3 godz. d)Prowadzenie efektywnej współpracy z rodzicami. Wywiadówka i spotkania indywidualne. 3 godz. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia 26 B. Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli : Temat: Praca z uczniem młodszym Szczegółowe zagadnienia a)Diagnoza myślenia matematycznego i umiejętności językowych sześciolatków oraz siedmiolatków. Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym, gotowość szkolna. - 3 godz. b)Rozwój dziecka w młodszym wieku szkolnym, różnice indywidualne. Wczesne wykrywanie zaburzeń rozwojowych i udzielanie specjalistycznej pomocy. - 3 godz. c)Skuteczne metody i techniki pracy z młodszym dzieckiem, zgodnie z obowiązującą podstawą programową i nowoczesnymi koncepcjami kształcenia. - 3 godz. d)Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Planowanie i ocena pracy dydaktyczno- wyrównawczej i terapeutycznej. Współpraca z rodzicami. - 3 godz.. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia, 26 C.Sieć dla nauczycieli szkół i przedszkoli: Temat: Praca z uczniem zdolnym na zajęciach koła naukowego Szczegółowe zagadnienia : a)Kim jest uczeń zdolny, specyfika pracy z uczniem zdolnym, rozpoznawanie uzdolnień u uczniów, 3 godz. b)Metody i techniki w pracy z uczniem zdolnym, monitoring postępów i rozwoju ucznia, podstawowe akty prawne dotyczące uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie 3 godz. c)Diagnozy, nauczania i promocji, konstruowanie indywidualnej ścieżki rozwoju ucznia zdolnego lub grupy uczniów, wspieranie ucznia zdolnego w rozwoju - sposoby motywowania, niwelowanie zagrożeń wynikających z psychospołecznych uwarunkowań rozwoju uczniów zdolnych 3 godz. d)Budowanie koalicji na rzecz ucznia zdolnego w szkole i jego najbliższym środowisku współpraca szkoły z innymi podmiotami zewnętrznymi, 3 godz. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia, 27 D.Sieć dyrektorów szkół i przedszkoli: Temat: Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkołyprzedszkola. Szczegółowe zagadnienia : a) Co to jest promocja i PR szkołyprzedszkola -PR wewnętrzny i zewnętrzny- etyka PR- planowanie działań promocyjnych, wykorzystanie nowoczesnych technologii - 3 godz. b) B)Wizerunek dyrektora- ekspozycja publiczna dyrektora- wystąpienia publiczne, zasady precedencji itd. - 3 godz. c)Współpraca z mediami i środowiskiem lokalnym- jak informować o sytuacjach trudnych i kryzysowychkomunikacja w kryzysie- jak kształtować pozytywny wizerunek szkołyprzedszkola w mediach- jak przygotować dobry komunikat prasowy. - 3 godz. d)Budowanie strategii promocyjnej, opracowanie strategii marketingowego zarządzania placówką- planowanie promocji, ocena jej efektywności- nowy wymiar takich czynników promocyjnych jak szkolne uroczystości, spotkania, działania w środowisku lokalnym, materiały informacyjne itp. - 3 godz. Łącznie 12 godzin szkoleniowych sieć, liczba uczestników szkolenia, 11 Liczba uczestnikówuczestniczek dla której prowadzone będą warsztaty, konsultacje grupowe wyniesie 11 dyrektorów, 79 nauczycieli 3.Obowiązki Wykonawcy: 1)Poprzez spotkanie grupowe Zamawiający rozumie - (wykładykonsultacje grupowe) mające na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej zamówieniem. 2)Zamawiający wymaga by spotkanie grupowe prowadziła osoba spełniająca wymogi opisane w pkt. VIII 1 SIWZ. 3)Wykonawca będzie realizował zadania zgodnie z harmonogramem ustalonym przez zamawiającego ( harmonogram powinien obejmować również przerwę dla uczestników). 4)Sale i pracownie przewidziane na realizację spotkania grupowego udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie na terenie powiatu kolbuszowskiego. 5)W salach i pracowniach, podczas prowadzenia spotkania grupowego bez zgody Biura Projektu nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy spotkań grupowych oraz osoby szkolące (ekspert- wykazany w załączniku nr 3). 6)Wykonawca po zakończeniu cyklu spotkań jest zobowiązany w ciągu 5 dni od ich zakończenia przekazać Zamawiającemu dokumenty, o których mowa w pkt. II, 2. 11) SIWZ. 7)ustalanie terminów realizacji poszczególnych wykładówkonsultacji grupowych w porozumieniu z Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia (według wytycznych zamawiającego). Szkolenia powinny odbywać się w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem przerw świątecznych oraz ferii szkolnych). 8)Przygotowanie i przesyłanie Koordynatorem Sieci Współpracy i Samokształcenia wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli na trzy dnie przed planowanym terminem zajęć , 9)zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będą mieli dostęp w związku z realizacją zamówienia. 10)Wykonawca na wszystkie wykładykonsultacje ma zapewnić niezbędny sprzęt techniczny min. laptop, projektor, tablica flichart, ekran przenośny 11)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia w formie: -dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: program i harmonogram szkolenia, wskazanie osób prowadzących zajęcia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, obecność na zajęciach, -list obecności w każdym dniu zajęć, -List potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych z podpisami uczestników, -zaświadczenia lub certyfikaty ukończenia szkolenia, -polisy ubezpieczeniowe, -rejestru wydanych zaświadczeń lub certyfikatów z potwierdzeniem ich odbioru -ankiet oceniających szkolenia -raport z ankiet 12)Zapewnienie materiałów szkoleniowych na własność dla wszystkich uczestników szkoleń w pierwszym dniu szkolenia. Uczestnicy pokwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Pokwitowaniem Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Jeden komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego. Materiały szkoleniowe ujęte są w cenie usługi. 13)Każde konsultacjewykłady zakończy się opracowaną przez Wykonawcę ankietą oceniającą szkolnie w następującym zakresie, minimum: doboru treści kształcenia, jakości materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oraz ich przydatności, organizacji szkolenia, przygotowania merytorycznego prowadzących szkolenie, sposobu prowadzenia zajęć. Wykonawca przygotuje raport z wynikami ankiet. Wypełnione ankiety oraz raport Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 14)Po zakończeniu wykładów konsultacji Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia lub certyfikaty potwierdzające ukończenie ww zajęć. Uczestnicy pokwitują odbiór zaświadczeńcertyfikatów w własnoręcznym podpisem. Listę potwierdzającą odbiór wraz z kserokopią certyfikatówzaświadczeń Zamawiającemu otrzyma od wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia usługi 15)Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, zaświadczenia i wszelką inną dokumentację związaną z realizacją wykładówkonsultacji 16)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (wliczone w cenę usługi) dla wszystkich uczestników szkoleń. (Dane do polisy zostaną przekazane każdorazowo na min. 3 dni przed rozpoczęciem spotkań) Kopię polisy ubezpieczeniowej Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia usługi. 4.Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych. 5.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie min 5 szkoleń w roku kalendarzowym z zakresu doskonalenia nauczycieli - powyższe doświadczenie musi znaleźć odzwierciedlenie w załączniku nr 5, oraz przez złożenie oświadczenia przez wykonawcę -wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca musi dysponować osobą posiadającą : a) stopnień nauczyciela dyplomowanego, b) 15-letnie doświadczenie w pracy psychologiczno-pedagogicznej lub pracy doradcy metodycznego c) wiedzę w temacie, o których mowa w pkt. II; 1,4) SIWZ oraz doświadczenie min 50 godzin szkoleń/wykładów/konsultacji dla nauczycieli w latach 2011/2014 o tematyce tożsamej lub zbliżonej merytorycznie o których mowa w w pkt. II; A-D),SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie wykazu osób przez wykonawcę - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (powyższe kwalifikacje muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie w zapisach w załączniku nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYKAZ DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY wraz z informacjami na temat szkoleń, liczbie przeszkolonych osób, dat szkoleniowych, liczby godzin, zleceniodawcy oraz czasu realizacji Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. W przypadku gdy osoba/ osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie instytucji - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a) Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi. Zmiany postanowień umowy bez stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy będą dokonywane sukcesywnie, tak aby jak najlepiej oddać istotę przedmiotu zamówienia oraz w celu wyeliminowania nieskutecznych zapisów umownych. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradnia.kolbuszowa.pl/pokl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 listopada 10, 36-100 Kolbuszowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 listopada 10, 36-100 Kolbuszowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 24474120140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-11-24 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 148 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 70% |
WWW ogłoszenia: | www.poradnia.kolbuszowa.pl/pokl |
Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 listopada 10, 36-100 Kolbuszowa |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |