Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki
Opis przedmiotu przetargu: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki. 2.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach ww. zamówienia. 3.Zajęcia będą realizowane e roku szkolnym 2011/2012 w formie zajęć pozalekcyjnych. Każda z grup będzie miała zajęcia jeden raz w tygodniu w wymiarze 1 godz. lekcyjnej. 4.Zamówienie obejmuje następujące zajęcia prowadzone w poszczególnych szkołach podstawowych na terenie gminy Oborniki: a)Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia logopedyczne - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -gimnastyka korekcyjna - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -zajęcia sportowe - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania multimedialne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. b)Szkoła Podstawowa nr 4 - Zespół Szkół Oborniki: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 grup po 30 godz. tj. 150 godz. -zajęcia logopedyczne - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia socjoterapeutyczne i psychoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 5 grup po 30 godz. tj. 150 godz. -gimnastyka korekcyjna - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. c)Zespół Szkół w Rożnowie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -zajęcia logopedyczne - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -gimnastyka korekcyjna - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. d)Szkoła Podstawowa w Objezierzu: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia logopedyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. e)Szkoła Podstawowa w Chrustowie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. f)Szkoła Podstawowa w Sycynie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. g)Zespół Szkół w Kiszewie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. 5.Zamówienie winno być realizowane przez nauczycieli posiadających kwalifikacje do przeprowadzenia ww. zajęć.
Oborniki: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki
Numer ogłoszenia: 240930 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.oborniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Nazwa przedmiotu zamówienia: indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki. 2.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach ww. zamówienia. 3.Zajęcia będą realizowane e roku szkolnym 2011/2012 w formie zajęć pozalekcyjnych. Każda z grup będzie miała zajęcia jeden raz w tygodniu w wymiarze 1 godz. lekcyjnej. 4.Zamówienie obejmuje następujące zajęcia prowadzone w poszczególnych szkołach podstawowych na terenie gminy Oborniki: a)Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia logopedyczne - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -gimnastyka korekcyjna - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -zajęcia sportowe - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania multimedialne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. b)Szkoła Podstawowa nr 4 - Zespół Szkół Oborniki: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 grup po 30 godz. tj. 150 godz. -zajęcia logopedyczne - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia socjoterapeutyczne i psychoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 5 grup po 30 godz. tj. 150 godz. -gimnastyka korekcyjna - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. c)Zespół Szkół w Rożnowie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -zajęcia logopedyczne - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -gimnastyka korekcyjna - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. d)Szkoła Podstawowa w Objezierzu: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia logopedyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. e)Szkoła Podstawowa w Chrustowie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. f)Szkoła Podstawowa w Sycynie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. g)Zespół Szkół w Kiszewie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. 5.Zamówienie winno być realizowane przez nauczycieli posiadających kwalifikacje do przeprowadzenia ww. zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuSpełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi, polegające na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych, o wartości każdej z usług min. 150.000,00 zł netto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuSpełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ponadto przedkłada: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 5. 5.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 2)wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 3)przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert (np. brak dostępności wymienionego w ofercie sprzętu). 6.Nie stanowi zmiany umowy: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2)zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 7.Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 5 wymaga podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki Wydział Inwestycji i Rozwoju Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 219, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
22.08.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Oborniki: Indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki
Numer ogłoszenia: 232667 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 240930 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Nazwa przedmiotu zamówienia: indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki. 2.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach ww. zamówienia. 3.Zajęcia będą realizowane e roku szkolnym 2011/2012 w formie zajęć pozalekcyjnych. Każda z grup będzie miała zajęcia jeden raz w tygodniu w wymiarze 1 godz. lekcyjnej. 4.Zamówienie obejmuje następujące zajęcia prowadzone w poszczególnych szkołach podstawowych na terenie gminy Oborniki: a)Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia logopedyczne - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -gimnastyka korekcyjna - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -zajęcia sportowe - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania multimedialne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. b)Szkoła Podstawowa nr 4 - Zespół Szkół Oborniki: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 grup po 30 godz. tj. 150 godz. -zajęcia logopedyczne - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia socjoterapeutyczne i psychoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 5 grup po 30 godz. tj. 150 godz. -gimnastyka korekcyjna - 3 grupy po 30 godz. tj. 90 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 6 grup po 30 godz. tj. 180 godz. c)Zespół Szkół w Rożnowie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -zajęcia logopedyczne - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -gimnastyka korekcyjna - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne - 1 grupa po 30 godz. tj. 30 godz. d)Szkoła Podstawowa w Objezierzu: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia logopedyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. e)Szkoła Podstawowa w Chrustowie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. f)Szkoła Podstawowa w Sycynie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 4 grupy po 30 godz. tj. 120 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. g)Zespół Szkół w Kiszewie: -zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno - przyrodnicze - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. -zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne - 2 grupy po 30 godz. tj. 60 godz. 5.Zamówienie winno być realizowane przez nauczycieli posiadających kwalifikacje do przeprowadzenia ww. zajęć..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wielkopolska Akademia Nauk i Rozwoju Jakub Michałowski, {Dane ukryte}, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 200975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
244110,00
Oferta z najniższą ceną:
244110,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
244110,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 24093020110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-08-10 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 313 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.oborniki.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki Wydział Inwestycji i Rozwoju Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 219, II piętro |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Oborniki. | Wielkopolska Akademia Nauk i Rozwoju Jakub Michałowski Poznań | 2011-08-31 | 244 110,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-08-31 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 244 110,00 zł Minimalna złożona oferta: 244 110,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 244 110,00 zł Maksymalna złożona oferta: 244 110,00 zł |