Warszawa: Opracowanie i przetestowanie koncepcji walidacji efektów wcześniejszego uczenia się oraz analiza możliwość wdrożenia opracowanych rozwiązań w szkołach wyższych w Polsce. Znak sprawy: IBE/91/M/2014


Numer ogłoszenia: 238917 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.ibe.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i przetestowanie koncepcji walidacji efektów wcześniejszego uczenia się oraz analiza możliwość wdrożenia opracowanych rozwiązań w szkołach wyższych w Polsce. Znak sprawy: IBE/91/M/2014.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W związku z wejściem w życie Ustawy o zmianie ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym oraz niektórych innych ustaw , w której określono ramy dla prowadzenia przez uczelnie potwierdzania efektów uczenia się uzyskanych poza systemem studiów, przy jednoczesnym niewielkim doświadczeniu szkół wyższych w Polsce w tym zakresie, konieczne jest wypracowywanie przez uczelnie konkretnych rozwiązań, mogących stanowić dobrą praktykę i punkt odniesienia dla całego systemu szkolnictwa wyższego w Polsce Celem zamawianej usługi jest opracowanie i przetestowanie w wybranej szkole wyższej kompleksowej koncepcji walidacji efektów wcześniejszego uczenia się oraz analiza możliwości wdrażania opracowanych rozwiązań w szkołach wyższych w Polsce. Zamówienie obejmuje aspekt analityczny, koncepcyjny oraz pilotaż wdrożenia: 1.2.1. Aspekt analityczny obejmuje: a) analizę problematyki walidacji wcześniejszego uczenia się w szkolnictwie wyższym na świecie, w szczególności w Europie, ze wskazaniem możliwych podejść i rozwiązań w oparciu o systematyczną analizę źródeł; b) pogłębioną analizę min. trzech przypadków z różnych krajów dotyczących walidowania wcześniejszego uczenia się w konkretnej szkole wyższej lub w danym systemie szkolnictwa wyższego; c) analizę kontekstu prawnego, instytucjonalnego oraz społeczno-kulturowego możliwości wdrażania rozwiązań w tej dziedzinie w szkolnictwie wyższym w Polsce, uwzględniającą wnioski płynące z pilotażu wdrożenia koncepcji. 1.2.2. Aspekt koncepcyjny obejmuje: Wypracowanie kompleksowej koncepcji walidowania efektów wcześniejszego uczenia się w szkolnictwie wyższym, która będzie przedmiotem pilotażowego wdrożenia. 1.2.3. Aspekt wdrożeniowy obejmuje: Przeprowadzenie pilotażu wdrożenia opracowanej koncepcji na przynajmniej pięciu osobach, uwzględniającej przeszkolenie minimum 10 osób zaangażowanych w prowadzenie procesu (dalej: praktyków walidacyjnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.31.50.00-5, 92.31.22.10-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem - Walidacja efektów wcześniejszego uczenia się -. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.2) ZALICZKI


  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): a) Lider zespołu musi spełniać następujące warunki: - posiadać co najmniej stopień doktora nauk społecznych lub humanistycznych; - posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołami ekspercko-badawczymi, za wystarczające doświadczenie Zamawiający uzna kierowanie lub koordynację co najmniej dwóch projektów badawczych dotyczących szkolnictwa wyższego w ciągu ostatnich pięciu lat; - wykazać bardzo dobrą znajomość problematyki walidacji efektów uczenia się ze szczególnym uwzględnieniem RPL (Recognition of Prior Learning), zagadnienia LLL (Life Long Learning), Ram Kwalifikacji i Procesu Bolońskiego, w tym znajomość aktów prawnych europejskich i polskich, zasad i praktyki ich wdrażania w uczelniach, za wystarczające kwalifikacje Zamawiający uzna autorstwo lub współautorstwo co najmniej jednej publikacji lub raportu z badań dotyczących jednego z powyższych tematów; b) Pozostali członkowie zespołu, w liczbie co najmniej 3 osób, w tym co najmniej jednej ze stopniem doktora, łącznie muszą spełniać następujące warunki: 1) znać proces kształtowania oferty edukacyjnej uczelni, w szczególności poprzez udział w opracowywaniu lub ewaluowaniu programów kształcenia lub zapewnianiu jakości kształcenia, 2) znać problematykę uczenia się przez całe życie w kontekście szkolnictwa wyższego, w szczególności udokumentowaną publikacjami w tematyce kształtowania polityki i modelu szkolnictwa wyższego wobec wyzwań związanych z uczeniem się przez całe życie, 3) mieć wiedzę na temat Procesu Bolońskiego i doświadczenie z wdrażania jego narzędzi w systemie szkolnictwa wyższego w Polsce (zwłaszcza systemu ECTS i orientacji na efekty kształcenia), w szczególności wynikającą z pełnienia funkcji eksperta bolońskiego lub udziału w pracach związanych z dostosowywaniem kształcenia akademickiego do wymagań Systemu Bolońskiego, 4) Znać problematykę Krajowych Ram Kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego, w szczególności wynikającą z udziału w pracach związanych z tworzeniem modelu KRK dla szkolnictwa wyższego lub jego wdrażania na uczelniach, 5) mieć wiedzę i/lub doświadczenie w zakresie działalności rekrutacyjnej w szkole wyższej, w szczególności wynikającą z udziału w planowaniu, prowadzeniu lub ewaluacji procesów rekrutacyjnych na uczelni, 6) mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie doradztwa edukacyjnego lub zawodowego, w szczególności wynikającą z prowadzenia doradztwa i/lub organizacji kształcenia doradców oraz udokumentowaną publikacjami nt. doradztwa w kontekście uczenia się przez całe życie,


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Lista źródeł - 10
  • 3 - Wstępna koncepcja walidacji efektów uczenia się w szkole wyższej - 30
  • 4 - Kraje wybrane do analizy - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2. nastąpi zmiana osoby kierującej realizacją zamówienia w związku z wnioskiem Zamawiającego. W takim przypadku istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia do 3 dni roboczych. 3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 4. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Badanie jest realizowane w ramach projektu systemowego pn. >Budowa krajowego systemu kwalifikacji - pilotażowe wdrożenie krajowego rejestru kwalifikacji oraz kampania informacyjna dot. jego funkcjonowania< współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 386246 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
238917 - 2014 data 17.11.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa..


Warszawa: Opracowanie i przetestowanie koncepcji walidacji efektów wcześniejszego uczenia się oraz analiza możliwość wdrożenia opracowanych rozwiązań w szkołach wyższych w Polsce. Znak sprawy: IBE/91/M/2014


Numer ogłoszenia: 262139 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 238917 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i przetestowanie koncepcji walidacji efektów wcześniejszego uczenia się oraz analiza możliwość wdrożenia opracowanych rozwiązań w szkołach wyższych w Polsce. Znak sprawy: IBE/91/M/2014.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
W związku z wejściem w życie Ustawy o zmianie ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym oraz niektórych innych ustaw , w której określono ramy dla prowadzenia przez uczelnie potwierdzania efektów uczenia się uzyskanych poza systemem studiów, przy jednoczesnym niewielkim doświadczeniu szkół wyższych w Polsce w tym zakresie, konieczne jest wypracowywanie przez uczelnie konkretnych rozwiązań, mogących stanowić dobrą praktykę i punkt odniesienia dla całego systemu szkolnictwa wyższego w Polsce Celem zamawianej usługi jest opracowanie i przetestowanie w wybranej szkole wyższej kompleksowej koncepcji walidacji efektów wcześniejszego uczenia się oraz analiza możliwości wdrażania opracowanych rozwiązań w szkołach wyższych w Polsce. Zamówienie obejmuje aspekt analityczny, koncepcyjny oraz pilotaż wdrożenia: 1.2.1. Aspekt analityczny obejmuje: a) analizę problematyki walidacji wcześniejszego uczenia się w szkolnictwie wyższym na świecie, w szczególności w Europie, ze wskazaniem możliwych podejść i rozwiązań w oparciu o systematyczną analizę źródeł; b) pogłębioną analizę min. trzech przypadków z różnych krajów dotyczących walidowania wcześniejszego uczenia się w konkretnej szkole wyższej lub w danym systemie szkolnictwa wyższego; c) analizę kontekstu prawnego, instytucjonalnego oraz społeczno-kulturowego możliwości wdrażania rozwiązań w tej dziedzinie w szkolnictwie wyższym w Polsce, uwzględniającą wnioski płynące z pilotażu wdrożenia koncepcji. 1.2.2. Aspekt koncepcyjny obejmuje: Wypracowanie kompleksowej koncepcji walidowania efektów wcześniejszego uczenia się w szkolnictwie wyższym, która będzie przedmiotem pilotażowego wdrożenia. 1.2.3. Aspekt wdrożeniowy obejmuje: Przeprowadzenie pilotażu wdrożenia opracowanej koncepcji na przynajmniej pięciu osobach, uwzględniającej przeszkolenie minimum 10 osób zaangażowanych w prowadzenie procesu (dalej: praktyków walidacyjnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ.. II.1.6).


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.31.50.00-5, 92.31.22.10-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Badanie jest realizowane w ramach projektu systemowego pn. >Budowa krajowego systemu kwalifikacji - pilotażowe wdrożenie krajowego rejestru kwalifikacji oraz kampania informacyjna dot. jego funkcjonowania< współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Nauk Społeczno- Ekonomicznych, sp. z o.o., s.k., {Dane ukryte}, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 204706,50 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    178000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    124660,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    398520,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Górczewska 8, 01180 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@ibe.edu.pl
tel: 22 241 71 00
fax: 22 241 71 11
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-11-26
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 23891720140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-11-16
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 215 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.ibe.edu.pl
Informacja dostępna pod: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79315000-5 Usługi badań społecznych
92312210-6 Usługi świadczone przez autorów
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Opracowanie i przetestowanie koncepcji walidacji efektów wcześniejszego uczenia się oraz analiza możliwość wdrożenia opracowanych rozwiązań w szkołach wyższych w Polsce. Znak sprawy: IBE/91/M/2014 Instytut Nauk Społeczno- Ekonomicznych, sp. z o.o., s.k.
Łódź
2014-12-19 178 000,00