Lublin: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


Numer ogłoszenia: 234419 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Lubelski , ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 52 86 600, faks 81 52 86 601.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://splublin.bip.lubelskie.pl.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli z terenu powiatu lubelskiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Lubelskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli. Członkowie sieci będą spotykać się przeciętnie 10 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 m-ce, w tym po 1 spotkaniu wyjazdowym (wyjazd edukacyjny) dla każdej z sieci w I i II roku jej działalności oraz spotkania z ekspertami). Te same sieci będą przez 2 lata. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami nauczyciele/ dyrektorzy będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie, Starostwa Powiatowego w Lublinie, z wyjątkiem spotkań w formie wyjazdów edukacyjnych. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na zadania: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki, Część II - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 35 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 22. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części I - II: 1) zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, współpraca z SORE, 2) organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz jej pracy na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli, 3) opracowanie planów pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) - jeden plan pracy na I rok działalności sieci, drugi plan pracy na II rok działalności sieci i harmonogramu spotkań, 4) opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5) opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6) opracowanie ankiet oraz przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z nauczycielami/ dyrektorami szkół/przedszkoli na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 6) organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 7) kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), 8) wspieranie aktywności nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli - uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9) motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10) systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11) monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12) promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13) współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14) współpraca przy organizacji i przygotowaniu wyjazdów edukacyjnych, 15) wskazanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 16) współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu materiałów szkoleniowych, 17) kontakty z ekspertami zewnętrznymi, 18) współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać dysponowanie: a) w części I - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku matematyka, przygotowanie pedagogiczne, 2. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych z wykorzystaniem metod e-learningu* (moderowanie, uczestnictwo w kursach i szkoleniach, prowadzenie grup dyskusyjnych, bloga, itp.) w ilości łącznej co najmniej 2 (E-learning* - nauczanie z wykorzystaniem sieci komputerowych i Internetu, oznacza wspomaganie procesu dydaktyki za pomocą komputerów osobistych i Internetu. Termin e-learning, tak jak i techniki uczenia się oraz technologie kształcenia, odnosi się do stosowania w nauczaniu technologii elektronicznej w o wiele szerszym zakresie niż w ramach tradycyjnych szkoleń komputerowych - definicja z Wikipedii) 3. posiada doświadczenie w zakresie nauczania matematyki, tj. prowadziła zajęcia z matematyki w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. b) w części II - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie realizacji usługi polegającej na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia, tj. osobą, która łącznie spełnia następujące warunki: 1. posiada wykształcenie wyższe II stopnia o kierunku pedagogika/nauczanie początkowe/ edukacja wczesnoszkolna/ wychowanie przedszkolne/ kształcenie zintegrowane, przygotowanie pedagogiczne, 2. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) posiada doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych , tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert: a) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych, w tym działania realizowane w szkołach i skierowane do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w ilości łącznej co najmniej 40 godzin, b) przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych z wykorzystaniem metod e-learningu* (moderowanie, uczestnictwo w kursach i szkoleniach, prowadzenie grup dyskusyjnych, bloga, itp.) w ilości łącznej co najmniej 2 (E-learning* - nauczanie z wykorzystaniem sieci komputerowych i Internetu, oznacza wspomaganie procesu dydaktyki za pomocą komputerów osobistych i Internetu. Termin e-learning, tak jak i techniki uczenia się oraz technologie kształcenia, odnosi się do stosowania w nauczaniu technologii elektronicznej w o wiele szerszym zakresie niż w ramach tradycyjnych szkoleń komputerowych - definicja z Wikipedii) 2) posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej, tj. prowadziła zajęcia w przedszkolu lub w klasach I-III szkoły podstawowej, pracowała jako nauczyciel w świetlicy w szkole podstawowej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach opisanych w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uwagi do pkt III.4.1),pkt III.4.2) i pkt III.4.4) - w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1. oświadczenia wymienione w pkt III.4.1) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, 2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, o ktorym mowa w pkt III.4.2) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3. dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w pkt III.4.4) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakres i mającym wpływ na realizacje umowy, 2) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych, zaleceń lub wyrażenia zgody na dokonanie zmian w realizowanym projekcie przez Instytucję Pośredniczącą II, 3) w zakresie zmiany harmonogramu realizacji projektu z zastrzeżeniem, że zmiany te nie spowodują zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) w przypadku zmiany kadry realizującej przedmiot zamówienia w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. w szczególności długotrwała choroba, śmierć) oraz wynikającej ze zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego, 5) w przypadku zmiany miejsca świadczenia usługi, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.splublin.bip.lubelskie.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, pok. 102 (I piętro)...


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół....


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Lublin: Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół


Numer ogłoszenia: 249841 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 234419 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Lubelski, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 52 86 600, faks 81 52 86 601.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach zadania Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie lubelskim w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli z terenu powiatu lubelskiego, biorących udział w w/w projekcie. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Lubelskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym 1 sieci dyrektorów. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie średnio 25 nauczycieli/ dyrektorów z różnych szkół i przedszkoli. Członkowie sieci będą spotykać się przeciętnie 10 razy w trakcie trwania projektu (ok. raz na 2 m-ce, w tym po 1 spotkaniu wyjazdowym (wyjazd edukacyjny) dla każdej z sieci w I i II roku jej działalności oraz spotkania z ekspertami). Te same sieci będą przez 2 lata. Pracą sieci kieruje Koordynator sieci. Między spotkaniami nauczyciele/ dyrektorzy będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Spotkania członków sieci będą się odbywać w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Lublinie, Starostwa Powiatowego w Lublinie, z wyjątkiem spotkań w formie wyjazdów edukacyjnych. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na zadania: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki, Część II - pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów. W ramach każdej części zamówienia każdy z koordynatorów sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 35 godzin miesięcznie. W ofercie należy przyjąć, że liczba miesięcy pełnienia funkcji koordynatora wynosi 22. Rozliczenie nastąpi na podstawie liczby miesięcy rzeczywistego pełnienia funkcji koordynatora sieci. Zakres zadań koordynatora współpracy i samokształcenia dla części I - II: 1) zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, współpraca z SORE, 2) organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz jej pracy na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli, 3) opracowanie planów pracy sieci współpracy i samokształcenia (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) - jeden plan pracy na I rok działalności sieci, drugi plan pracy na II rok działalności sieci i harmonogramu spotkań, 4) opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5) opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształcenia, 6) opracowanie ankiet oraz przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z nauczycielami/ dyrektorami szkół/przedszkoli na początku i na koniec działania sieci współpracy i samokształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 6) organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 7) kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sieci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odbytych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), 8) wspieranie aktywności nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli - uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 9) motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 10) systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 11) monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie internetowej, 12) promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowanych rozwiązań, 13) współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 14) współpraca przy organizacji i przygotowaniu wyjazdów edukacyjnych, 15) wskazanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 16) współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu materiałów szkoleniowych, 17) kontakty z ekspertami zewnętrznymi, 18) współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Jakimowicz, {Dane ukryte}, 20-336 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 50000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    38500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    38500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    70400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Bielak, {Dane ukryte}, 20-258 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    38500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    38500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    70400,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: awieleba@powiat.lublin.pl
tel: 81 52 86 600
fax: 81 52 86 601
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-11-13
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 23441920130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-11-06
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 655 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: http://splublin.bip.lubelskie.pl.
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki Anna Jakimowicz
Lublin
2013-11-22 38 500,00
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów Agnieszka Bielak
Lublin
2013-11-22 38 500,00