Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu w placówkach szkolnych w Częstochowie - 17 części
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych w
Częstochowa: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu w placówkach szkolnych w Częstochowie - 17 części
Numer ogłoszenia: 233968 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu w placówkach szkolnych w Częstochowie - 17 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność słuchu - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 17 części, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Zakres zamówienia: 1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (KLASY I - III) - ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI. Grupa metod mających na celu umożliwienie komunikowania się osobom z niepełnosprawnością słuchu, osobom, które nie posiadają umiejętności mowy lub posiadają ją w stopniu uniemożliwiającym satysfakcjonującą komunikację. Celem zajęć może być: poznanie przez osoby z niepełnosprawnością oraz osoby pełnosprawne różnych metod komunikacji np.: manualne, graficzne, przestrzenno - dotykowe. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 1: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (KALSY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Artterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 2: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 19 w Zespole Szkół nr 15 Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 8 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 3: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 3 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 12 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 5: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.3. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (KLASY IV - VI) - ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI. Grupa metod mających na celu umożliwienie komunikowania się osobom z niepełnosprawnością słuchu, osobom, które nie posiadają umiejętności mowy lub posiadają ją w stopniu uniemożliwiającym satysfakcjonującą komunikację. Celem zajęć może być: poznanie przez osoby z niepełnosprawnością oraz osoby pełnosprawne różnych metod komunikacji np.: manualne, graficzne, przestrzenno - dotykowe. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 6: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 18 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 7: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 19 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.4. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (KALSY IV - VI) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ. Artterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 8: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 10 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 9: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 7 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 10: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 13 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 6 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.5. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (GIMNAZJA) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ Artterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 12: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 2 im. Pokolenia Kolumbów Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 4 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 13: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 7 im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 6 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 14: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 22 im. Marii Curie-Skłodowskiej Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 9 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.6. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (LICEA OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) - ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI Grupa metod mających na celu umożliwienie komunikowania się osobom z niepełnosprawnością słuchu, osobom, które nie posiadają umiejętności mowy lub posiadają ją w stopniu uniemożliwiającym satysfakcjonującą komunikację. Celem zajęć może być: poznanie przez osoby z niepełnosprawnością oraz osoby pełnosprawne różnych metod komunikacji np.: manualne, graficzne, przestrzenno - dotykowe. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 15: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w III Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół im. Dr Władysława Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 2 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; część 16: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w VII Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 1 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 1.7. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SŁUCHU (LICEA OGÓLNOKSZTAŁCĄCE) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ Artterapia to forma pracy terapeutycznej, korzystająca z różnych metod: technik plastycznych, muzycznych, literackich i teatralnych wykorzystywana zarówno do celów leczniczych, jak i rozwojowych czy edukacyjnych. Celem zajęć może być: rozwijanie umiejętności wyrażania własnych emocji, pobudzanie wyobraźni, wnikliwa obserwacja rzeczywistości, wgląd w istotę swojego ja, praca z emocjami, myślenie metaforyczne, kreowanie własnego ja, zastanawianie się nad sobą, projektowanie zmiany, przekraczanie dotychczasowych schematów blokujących siły twórcze, obrazowanie doznań, wizualizacja, uwrażliwienie na emocje, penetracja własnych emocji przyjemnych i przykrych, uwrażliwienie na drugiego człowieka, rozważania dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, docieranie do swoich marzeń i pragnień, rozwijanie umiejętności samooceny, docieranie do swoich umiejętności i talentów, budowanie systemu wartości. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: część 17: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w III Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół im. Dr Władysława Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h/gr; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba osób w grupie: 2 os.; Przewidywana łączna ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi: 45 h; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria: a) posiadają wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiadają ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu surdopedagogiki, c) posiadają co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością słuchu, d) dotyczy alternatywnych metod komunikacji - części 1, od 6 do 7, od 15 do 16 - Posiadają ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu: Alternatywne metody komunikacji, e) dotyczy terapii przez sztukę - części od 2 do 5, od 8 do 14 oraz 17 - Posiadają co najmniej ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Terapii przez sztukę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji. 1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) specyfikacji winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. 1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany umowy: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2. Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie. 3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przewidzianej do wykonania zamówienia jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
mkaminska@czestochowa.um.gov.pl pokój 418, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.08.2014 r. o godz. 10:00 w sali 108 w siedzibie zamawiającego. 3. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, Adres pocztowy: ul. Postępu 17A, Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL), W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późniejszymi zmianami: Dz. U. z 2013 r., poz. 232); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 23396820140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-07-13 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 300 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 17 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.czestochowa.pl |
Informacja dostępna pod: | mkaminska@czestochowa.um.gov.pl pokój 418, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80200000-6 | Usługi szkolnictwa średniego | |
80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży |