Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Krzanowice w okresie od 01.08.2014r. do 31.07.2017r.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Krzanowice. Zakres obejmuje w szczególności: a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, b) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, c) wymianę uszkodzonych źródeł światła , elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, d) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, e) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, f) lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, g) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, h) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, i) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, j) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, k) kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych. l) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych,
Krzanowice: Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Krzanowice w okresie od 01.08.2014r. do 31.07.2017r.
Numer ogłoszenia: 232002 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krzanowice, ul. 15 Grudnia 5, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 32 4108202, 4108030, faks 32 4108042, 4108030 , strona internetowa www.krzanowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Krzanowice w okresie od 01.08.2014r. do 31.07.2017r..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Krzanowice. Zakres obejmuje w szczególności: a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, b) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, c) wymianę uszkodzonych źródeł światła , elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, d) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, e) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, f) lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, g) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, h) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, i) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, j) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, k) kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych. l) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
50.23.21.00-1.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawnaPostępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybuUzasadnienie faktyczne: zgodnie z art. 18 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.) do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Definicja legalna finansowania oświetlenia została zawarta w art. 3 pkt 22 Prawa energetycznego, zgodnie z którym finansowanie oświetlenia to finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Zadanie te gmina realizuje poprzez zakup usługi oświetleniowej od przedsiębiorstwa energetycznego - właściciela sieci elektrycznej. Realizacja zamówienia odbywa się na terenie Gminy Krzanowice. Elementy sieci będące własnością Gminy stanowią marginalną część zamówienia. Udzielenie zamówienia na usługę oświetleniową stanowi więc realizację zadań własnych, które mają charakter obligatoryjny i służą zaspokajaniu zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców. Zadaniem samorządu gminnego jest zapewnienie oświetlenia o określonym standardzie. W obecnym stanie faktycznym usługę oświetleniową na rzecz Gminy Krzanowice może świadczyć tylko jeden podmiot z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Zgodnie decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 14.07.2006 r., sygn. akt RKT - 411-25/06/MF brak zgody na prowadzenie przez podmioty trzecie (w tym wypadku wyłonionego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcę) usług i prac polegających na konserwacji i utrzymaniu sieci i urządzeń stanowiących własność Turon Dystrybucja S.A. na terenie gminy, nie stanowi naruszenia przepisów ustawy antymonopolowej, a obecnie ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) poprzez nadużywanie pozycji dominującej na rynku przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej w zakresie usług w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci. W uzasadnieniu decyzji podniesiono, że żądanie, aby przedsiębiorstwo udostępniło swoje mienie w celu przeprowadzenia w oparciu o nie działalności gospodarczej przez innego przedsiębiorcę, byłoby zbyt daleko idącą ingerencją Organu Antymonopolowego. Stanowisko to przewijało się także we wcześniejszym orzecznictwie sądu antymonopolowego. W przypadku gdy gmina powierzyłaby świadczenie usługi oświetleniowej wykonawcy wyłonionemu w trybie konkurencyjnym, mogłaby narazić się na zarzut naruszenia prawa właściciela do swobodnego dysponowania swoim majątkiem, a także na roszczenia w przypadku ewentualnych uszkodzeń urządzeń. Godziłoby to w prawo do nieskrępowanego eksploatowania, dysponowania i zarządzania majątkiem trwałym danego podmiotu, zaś poszanowanie prawa własności i triady uprawnień wynikających w art. 140 kodeksu cywilnego stanowi podstawę wolności gospodarczej. Uzasadnienie prawne: udzielenie zamówienia na świadczenie usługi oświetleniowej przedsiębiorstwu energetycznemu, które działa w warunkach monopolu naturalnego jako właściciel urządzeń oraz niemożność przeprowadzenia postępowania w trybie konkurencyjnym bez niebezpieczeństwa narażenia się na zarzut naruszenia prawa do swobodnego dysponowania majątkiem przez przedsiębiorstwo energetyczne stanowi przesłankę zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, gdyż przyczyny opisane powyżej mają charakter techniczny i obiektywny. Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamówienie na świadczenie usługi oświetleniowej może zrealizować wyłącznie TAURON Dystrybucja S. A. Rozpatrując przesłankę odnoszącą się do przyczyn technicznych należy zwrócić uwagę, iż przedsiębiorstwo dystrybucyjne jako właściciel sieci i urządzeń elektroenergetycznych samodzielnie decyduje o losie rzeczy i o ponoszeniu na nie nakładów. Wyrażenie zgody przez przedsiębiorstwo dystrybucyjne na przeprowadzenie postępowania, w wyniku którego zostanie wyłoniony wykonawca prowadzący prace na sieciach stanowiących własność spółki TAURON doprowadziłoby do sytuacji, iż prace faktycznie wykonywałby inny podmiot, z którym właściciela sieci i urządzeń nie łączy żaden stosunek prawny. Problematyczna stałaby się kwestia odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia czy zniszczenia. Potencjał techniczny oraz nieskrępowany dostęp do sieci i urządzeń stanowi warunek konieczny do realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest świadczenie usługi oświetleniowej obejmującej m.in. eksploatację i konserwację oświetlenia ulicznego. Odmowa wyrażenia zgody przez TAURON Dystrybucja S.A. na wykonywanie jakichkolwiek prac na swoich sieciach i urządzeniach przez podmiot wyłoniony przez Gminę w trybie przetargowym sprawia, iż występuje swoisty monopol, który ma charakter trwały i nieprzezwyciężalny. Biorąc pod uwagę pozycję Spółki TAURON będącej właścicielem sieci należy jednoznacznie stwierdzić, iż obiektywnie nie istnieją na rynku zarówno krajowym jak i europejskim inni wykonawcy zdolni zrealizować zamówienie, zaś gmina realizując nałożone nań zadania musi zawrzeć stosowną umowę z właścicielem majątku, gdyż nie ma podstaw prawnych do ograniczania prawa własności przedsiębiorstwa energetycznego. Z przepisów prawa cywilnego i energetycznego wynika prawo zakładu będącego właścicielem urządzeń do podejmowania decyzji odnośnie podmiotu, który prowadzić będzie prace związane z utrzymaniem punktów oświetleniowych w należytym stanie. Prawo podmiotowe jest prawem bezwzględnym i jego naruszenie rodzi po stronie właściciela roszczenia określone w Kodeksie cywilnym. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt.1 lit.a oraz art. 67 ust.1 pkt. 1 lit. b.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach, ul. Portowa 14 a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
Krzanowice: Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Krzanowice w okresie od 01.08.2014r. do 31.07.2017r.
Numer ogłoszenia: 238728 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 232002 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krzanowice, ul. 15 Grudnia 5, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 32 4108202, 4108030, faks 32 4108042, 4108030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Krzanowice w okresie od 01.08.2014r. do 31.07.2017r..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej polegającej na oświetlaniu: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Krzanowice. Zakres obejmuje w szczególności: a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy, b) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, c) wymianę uszkodzonych źródeł światła , elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, d) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, e) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, f) lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, g) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, h) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, i) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, j) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego, k) kontrole inspekcyjne wykonywane wg ustaleń roboczych. l) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
50.23.21.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach, {Dane ukryte}, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 226195,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
270993,60
Oferta z najniższą ceną:
270993,60
/ Oferta z najwyższą ceną:
270993,60
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: zgodnie z art. 18 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.) do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną należy finansowanie oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie gminy. Definicja legalna finansowania oświetlenia została zawarta w art. 3 pkt 22 Prawa energetycznego, zgodnie z którym finansowanie oświetlenia to finansowanie kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i utrzymania. Zadanie te gmina realizuje poprzez zakup usługi oświetleniowej od przedsiębiorstwa energetycznego - właściciela sieci elektrycznej. Realizacja zamówienia odbywa się na terenie Gminy Krzanowice. Elementy sieci będące własnością Gminy stanowią marginalną część zamówienia. Udzielenie zamówienia na usługę oświetleniową stanowi więc realizację zadań własnych, które mają charakter obligatoryjny i służą zaspokajaniu zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców. Zadaniem samorządu gminnego jest zapewnienie oświetlenia o określonym standardzie. W obecnym stanie faktycznym usługę oświetleniową na rzecz Gminy Krzanowice może świadczyć tylko jeden podmiot z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Zgodnie decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 14.07.2006 r., sygn. akt RKT - 411-25/06/MF brak zgody na prowadzenie przez podmioty trzecie (w tym wypadku wyłonionego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcę) usług i prac polegających na konserwacji i utrzymaniu sieci i urządzeń stanowiących własność Turon Dystrybucja S.A. na terenie gminy, nie stanowi naruszenia przepisów ustawy antymonopolowej, a obecnie ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) poprzez nadużywanie pozycji dominującej na rynku przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej w zakresie usług w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci. W uzasadnieniu decyzji podniesiono, że żądanie, aby przedsiębiorstwo udostępniło swoje mienie w celu przeprowadzenia w oparciu o nie działalności gospodarczej przez innego przedsiębiorcę, byłoby zbyt daleko idącą ingerencją Organu Antymonopolowego. Stanowisko to przewijało się także we wcześniejszym orzecznictwie sądu antymonopolowego. W przypadku gdy gmina powierzyłaby świadczenie usługi oświetleniowej wykonawcy wyłonionemu w trybie konkurencyjnym, mogłaby narazić się na zarzut naruszenia prawa właściciela do swobodnego dysponowania swoim majątkiem, a także na roszczenia w przypadku ewentualnych uszkodzeń urządzeń. Godziłoby to w prawo do nieskrępowanego eksploatowania, dysponowania i zarządzania majątkiem trwałym danego podmiotu, zaś poszanowanie prawa własności i triady uprawnień wynikających w art. 140 kodeksu cywilnego stanowi podstawę wolności gospodarczej. Uzasadnienie prawne: udzielenie zamówienia na świadczenie usługi oświetleniowej przedsiębiorstwu energetycznemu, które działa w warunkach monopolu naturalnego jako właściciel urządzeń oraz niemożność przeprowadzenia postępowania w trybie konkurencyjnym bez niebezpieczeństwa narażenia się na zarzut naruszenia prawa do swobodnego dysponowania majątkiem przez przedsiębiorstwo energetyczne stanowi przesłankę zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki, gdyż przyczyny opisane powyżej mają charakter techniczny i obiektywny. Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Zamówienie na świadczenie usługi oświetleniowej może zrealizować wyłącznie TAURON Dystrybucja S. A. Rozpatrując przesłankę odnoszącą się do przyczyn technicznych należy zwrócić uwagę, iż przedsiębiorstwo dystrybucyjne jako właściciel sieci i urządzeń elektroenergetycznych samodzielnie decyduje o losie rzeczy i o ponoszeniu na nie nakładów. Wyrażenie zgody przez przedsiębiorstwo dystrybucyjne na przeprowadzenie postępowania, w wyniku którego zostanie wyłoniony wykonawca prowadzący prace na sieciach stanowiących własność spółki TAURON doprowadziłoby do sytuacji, iż prace faktycznie wykonywałby inny podmiot, z którym właściciela sieci i urządzeń nie łączy żaden stosunek prawny. Problematyczna stałaby się kwestia odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia czy zniszczenia. Potencjał techniczny oraz nieskrępowany dostęp do sieci i urządzeń stanowi warunek konieczny do realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest świadczenie usługi oświetleniowej obejmującej m.in. eksploatację i konserwację oświetlenia ulicznego. Odmowa wyrażenia zgody przez TAURON Dystrybucja S.A. na wykonywanie jakichkolwiek prac na swoich sieciach i urządzeniach przez podmiot wyłoniony przez Gminę w trybie przetargowym sprawia, iż występuje swoisty monopol, który ma charakter trwały i nieprzezwyciężalny. Biorąc pod uwagę pozycję Spółki TAURON będącej właścicielem sieci należy jednoznacznie stwierdzić, iż obiektywnie nie istnieją na rynku zarówno krajowym jak i europejskim inni wykonawcy zdolni zrealizować zamówienie, zaś gmina realizując nałożone nań zadania musi zawrzeć stosowną umowę z właścicielem majątku, gdyż nie ma podstaw prawnych do ograniczania prawa własności przedsiębiorstwa energetycznego. Z przepisów prawa cywilnego i energetycznego wynika prawo zakładu będącego właścicielem urządzeń do podejmowania decyzji odnośnie podmiotu, który prowadzić będzie prace związane z utrzymaniem punktów oświetleniowych w należytym stanie. Prawo podmiotowe jest prawem bezwzględnym i jego naruszenie rodzi po stronie właściciela roszczenia określone w Kodeksie cywilnym. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt.1 lit.a oraz art. 67 ust.1 pkt. 1 lit. b.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 23200220140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-07-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.krzanowice.pl |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
50232100-1 | Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Świadczenie usługi oświetleniowej dla Gminy Krzanowice w okresie od 01.08.2014r. do 31.07.2017r. | TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach Gliwice | 2014-07-16 | 270 993,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-07-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 502321001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 270 994,00 zł Minimalna złożona oferta: 270 994,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 270 994,00 zł Maksymalna złożona oferta: 270 994,00 zł |