Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujące pełnienie funkcji funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Z podziałem na 12 części. Usługi będą realizowane w niżej wymienionej szkole i specjalnościach. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny czyli 60 min w Częściach I, II i III, natomiast w pozostałych częściach od IV do XII używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem szkoły. Zamówienie obejmuje świadczenie usług wg. niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Zespół Szkół w Siennicy Różanej Siennica Różana 257 22-304 Siennica Różana Część I Usługa: pełnienie funkcji koordynatora projektu Liczba godzin ogółem: 480 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zakres obowiązków: Koordynator projektu kieruje wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem projektu, zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym: a) nadzór nad całością prac związanych z realizacji projektu i ich jakością oraz nad personelem projektu; b) bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu; c) nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą podwykonawców zadań zakupu sprzętu, materiałów dydaktycznych, zatwierdzenie płatności; d) zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowanie całościowego nadzoru nad realizacją projektu; e) zarządzania planowanymi działaniami projektowymi; f) prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy; g) autoryzacja monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu (prowadzonego przez specjalistę dydaktycznego); h) organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu; i) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu; j) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów; k) wprowadzenia zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; l) reprezentowania projektu na zewnątrz; ł) akceptacji wniosków o płatność; m) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; n) uczestniczenie w hospitalizacji prowadzonych zajęć w ramach realizacji projektu - minimum 3 razy w czasie trwania projektu; o) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; p) pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu tj. zatwierdzenie przez Instytucję Pośredniczącą końcowego wniosku o płatność; Część II Usługa: pełnienie funkcji kierownika dydaktycznego Liczba godzin ogółem: 480 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Do zadań specjalisty dydaktycznego będzie należało: a) administracja wykupioną usługą hostingową, stworzenie na niej platformy E-learnigowej MOODLE, bieżąca aktualizacja oraz wspomaganie nauczycieli w zamieszczaniu materiałów; b) przeprowadzenie zadań związanych z promocją projektu; c) współpraca z koordynatorem projektu w zakresie nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; d) dokonanie zakupów związanych z realizowanym projektem w zakresie zgodnym z wnioskiem o dofinansowanie; e) pomoc w rzetelnym i terminowym sporządzaniu wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym pomoc przy sporządzaniu wniosku o płatność końcową; f) sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu; g) dokonywanie innych czynności zleconych przez koordynatora projektu oraz kierownika jednostki; h) pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu tj. zatwierdzenie przez Instytucję Pośredniczącą końcowego wniosku o płatność; i) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; Część III Usługa: pełnienie funkcji specjalisty do spraw obsługi finansowej projektu Liczba godzin ogółem: 240 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zakres obowiązków: a) nadzór nad częścią finansową projektu b) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; Część IV Usługa: prowadzenie zajęć z matematyki, w szkole podstawowej 1 nauczyciel, w gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla nauczyciela grupy z szkoły podstawowej: 100 h Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 2 grup z szkoły podstawowej - od września 2011 r. do marca 2012 r. Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część V Usługa: prowadzenie zajęć z języka polskiego, 1 nauczyciel w szkole podstawowej i gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla nauczyciela grupy z szkoły podstawowej: 100 h Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 2 grup z szkoły podstawowej - od września 2011 r. do marca 2012 r. Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VI Usługa: prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VII Usługa: prowadzenie zajęć związanych z tworzeniem filmu przez eksperta filmowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla eksperta filmowego grypy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - październik 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VIII Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez instruktora teatralnego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla instruktora teatralnego grupy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część IX Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez aktora w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla aktora grup z szkoły podstawowej i gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup z szkoły podstawowej i gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część X Usługa: prowadzenie warsztatów z grafiki komputerowej przez grafika komputerowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla grafika komputerowego grupy z gimnazjum: 30 h Harmonogram: Dla 2 grup (8osobowych) z gimnazjum - od grudnia 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część XI Usługa: prowadzenie zajęć o efektywnych metodach uczenia się przez psychologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa: 18 h Harmonogram: Dla 3 grup (16 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od września 2011r. do listopada 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 16 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część XII Usługa: prowadzenie zajęć dotyczących gimnastyki mózgu przez psychologa-kinezjologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa-kinezjologa: 48 h Harmonogram: Dla 6 grup (8 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od października 2011r. do marca 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem placówki oświatowej podpisującym umowę. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy.
Siennica Różana: Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej.
Numer ogłoszenia: 229684 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Siennicy Różanej , Siennica Różana 257, 22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie, tel. 82 575 92 14, faks 82 575 92 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy realizowanego przez Zespół Szkół w Siennicy Różanej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujące pełnienie funkcji funkcji koordynatora projektu, kierownika dydaktycznego, specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, nauczyciela matematyki, nauczyciela języka polskiego, nauczyciela języka angielskiego, eksperta filmowego, instruktora teatralnego, aktora, grafika komputerowego, psychologa, psychologa-kinezjologa w ramach projektu pt. Z innej perspektywy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Z podziałem na 12 części. Usługi będą realizowane w niżej wymienionej szkole i specjalnościach. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny czyli 60 min w Częściach I, II i III, natomiast w pozostałych częściach od IV do XII używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem szkoły. Zamówienie obejmuje świadczenie usług wg. niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części: Zespół Szkół w Siennicy Różanej Siennica Różana 257 22-304 Siennica Różana Część I Usługa: pełnienie funkcji koordynatora projektu Liczba godzin ogółem: 480 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zakres obowiązków: Koordynator projektu kieruje wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem projektu, zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu, w tym: a) nadzór nad całością prac związanych z realizacji projektu i ich jakością oraz nad personelem projektu; b) bieżącego kontaktu z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu; c) nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą podwykonawców zadań zakupu sprzętu, materiałów dydaktycznych, zatwierdzenie płatności; d) zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowanie całościowego nadzoru nad realizacją projektu; e) zarządzania planowanymi działaniami projektowymi; f) prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy; g) autoryzacja monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu (prowadzonego przez specjalistę dydaktycznego); h) organizacji dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu; i) nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu; j) dokonywania systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów; k) wprowadzenia zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; l) reprezentowania projektu na zewnątrz; ł) akceptacji wniosków o płatność; m) kontroli i nadzoru nad monitoringiem realizacji projektu oraz sprawozdawczością (kontrola terminów) w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; n) uczestniczenie w hospitalizacji prowadzonych zajęć w ramach realizacji projektu - minimum 3 razy w czasie trwania projektu; o) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; p) pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu tj. zatwierdzenie przez Instytucję Pośredniczącą końcowego wniosku o płatność; Część II Usługa: pełnienie funkcji kierownika dydaktycznego Liczba godzin ogółem: 480 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Do zadań specjalisty dydaktycznego będzie należało: a) administracja wykupioną usługą hostingową, stworzenie na niej platformy E-learnigowej MOODLE, bieżąca aktualizacja oraz wspomaganie nauczycieli w zamieszczaniu materiałów; b) przeprowadzenie zadań związanych z promocją projektu; c) współpraca z koordynatorem projektu w zakresie nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem; d) dokonanie zakupów związanych z realizowanym projektem w zakresie zgodnym z wnioskiem o dofinansowanie; e) pomoc w rzetelnym i terminowym sporządzaniu wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym pomoc przy sporządzaniu wniosku o płatność końcową; f) sporządzanie sprawozdań z przebiegu realizacji projektu; g) dokonywanie innych czynności zleconych przez koordynatora projektu oraz kierownika jednostki; h) pełna dyspozycyjność czasowa do końca trwania projektu tj. zatwierdzenie przez Instytucję Pośredniczącą końcowego wniosku o płatność; i) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; Część III Usługa: pełnienie funkcji specjalisty do spraw obsługi finansowej projektu Liczba godzin ogółem: 240 h Harmonogram: - od września 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zakres obowiązków: a) nadzór nad częścią finansową projektu b) comiesięczne przedstawianie uzupełnionej karty czasu pracy; Część IV Usługa: prowadzenie zajęć z matematyki, w szkole podstawowej 1 nauczyciel, w gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla nauczyciela grupy z szkoły podstawowej: 100 h Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 2 grup z szkoły podstawowej - od września 2011 r. do marca 2012 r. Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część V Usługa: prowadzenie zajęć z języka polskiego, 1 nauczyciel w szkole podstawowej i gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla nauczyciela grupy z szkoły podstawowej: 100 h Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 2 grup z szkoły podstawowej - od września 2011 r. do marca 2012 r. Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VI Usługa: prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum 2 nauczycieli Liczba godzin ogółem dla obydwu nauczycieli grupy z gimnazjum: 224 h Harmonogram: Dla 4 grup z gimnazjum - od września 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów; e) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji kierownikowi jednostki, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; f) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; g) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; h) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; i) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; j) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; k) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VII Usługa: prowadzenie zajęć związanych z tworzeniem filmu przez eksperta filmowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla eksperta filmowego grypy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - październik 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część VIII Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez instruktora teatralnego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla instruktora teatralnego grupy z gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup (8 osobowych) z gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część IX Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez aktora w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla aktora grup z szkoły podstawowej i gimnazjum: 6 h Harmonogram: Dla 3 grup z szkoły podstawowej i gimnazjum - listopad 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część X Usługa: prowadzenie warsztatów z grafiki komputerowej przez grafika komputerowego w gimnazjum Liczba godzin ogółem dla grafika komputerowego grupy z gimnazjum: 30 h Harmonogram: Dla 2 grup (8osobowych) z gimnazjum - od grudnia 2011r. do kwietnia 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część XI Usługa: prowadzenie zajęć o efektywnych metodach uczenia się przez psychologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa: 18 h Harmonogram: Dla 3 grup (16 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od września 2011r. do listopada 2011r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 16 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Część XII Usługa: prowadzenie zajęć dotyczących gimnastyki mózgu przez psychologa-kinezjologa w szkole podstawowej i gimnazjum Liczba godzin ogółem dla psychologa-kinezjologa: 48 h Harmonogram: Dla 6 grup (8 osobowych) z szkoły podstawowej i gimnazjum - od października 2011r. do marca 2012r. W zakresie obowiązków nauczycieli matematyki będzie: a) opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji kierownikowi jednostki i koordynatorowi projektu; b) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu pt. Z innej perspektywy w grupach 8 osobowych wg zaakceptowanego planu pracy; c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; d) wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; e) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; f) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; g) dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; h) oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; i) rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy zaakceptowanej przez dyrektora szkoły. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem placówki oświatowej podpisującym umowę. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
75.11.21.00-5, 79.21.10.00-6, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 uwzględniający ceny jednostkowe łącznie z podatkiem VAT. 2. Oświadczenia (załącznik nr 2), że Wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 5) uważa się za związanego z ofertą w ciągu okresu jej ważności określonej w pkt 17 niniejszej specyfikacji, że zobowiązuje się, jeżeli jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, do zawarcia umowy w terminie związania z ofertą za cenę proponowaną w ofercie, wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuKserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikację zawodowe tj. kserokopię aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego/kontraktowego oraz kserokopię dyplomu spełniania wymagań dotyczących potwierdzenia wykształcenia i kwalifikacji określonych: Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), oraz oświadczenie potwierdzające umiejętności i znajomości poszczególnych zasad sprecyzowane dla każdej części w punkcie 13.2. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone ze zgodność z oryginałem. Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jego podpisanie na ostatniej stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy, oraz dołącza do sporządzonej oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://ugsiennicarozana.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 257, pok. nr.1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 257, pok. nr. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Koordynator projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: pełnienie funkcji koordynatora projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Kierownik dydaktyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: pełnienie funkcji kierownika dydaktycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
75.11.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Specjalista ds rozliczeń finansowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: pełnienie funkcji specjalisty do spraw obsługi finansowej projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.21.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Nauczyciel matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć z matematyki, w szkole podstawowej 1 nauczyciel, w gimnazjum 2 nauczycieli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Nauczyciel języka polskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć z języka polskiego, 1 nauczyciel w szkole podstawowej i w gimnazjum 2 nauczycieli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Nauczyciel języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć z języka angielskiego w gimnazjum 2 nauczycieli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Ekspert filmowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć związanych z tworzeniem filmu przez eksperta filmowego w gimnazjum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Instruktor teatralny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez instruktora teatralnego w gimnazjum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Aktor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć/warsztatów teatralnych przez aktora w gimnazjum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Grafik komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie warsztatów z grafiki komputerowej przez grafika komputerowego w gimnazjum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Psycholog.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć o efektywnych metodach uczenia się przez psychologa w szkole podstawowej i gimnazjum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Psycholog-kinezjolog.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa: prowadzenie zajęć dotyczących gimnastyki mózgu przez psychologa-kinezjologa w szkole podstawowej i gimnazjum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 22968420110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-08-02 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 257 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 12 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://ugsiennicarozana.bip4.e-zeto.eu/ |
Informacja dostępna pod: | Zespół Szkół w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana, Siennica Różana 257, pok. nr.1 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
75112100-5 | Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu | |
79211000-6 | Usługi księgowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |