Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli. 4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej. 2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności. 3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej. 4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej. 5.Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 6.Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. 1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point. 2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych, 3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 8.Technikum w ZSOiZw Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów. 9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły. 1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, asertywności. 2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców. 10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji w nauczaniu. 11.Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji. 12.Szkoła w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Ocenianie kształtujące. Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego. 13.Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris. 15.Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców. 16.Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia z orzeczeniem do kształcenia specjalnego. 18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju. 19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych. 20.Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji. 21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania. 22.Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 23.Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 24.Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 25.Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym. Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. 26.Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia. 28.Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki. 29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 30.Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ? 31.Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Projekt edukacyjny w przedszkolu.
Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Numer ogłoszenia: 219929 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.poradniapp.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli. 4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej. 2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności. 3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej. 4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej. 5.Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 6.Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. 1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point. 2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych, 3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 8.Technikum w ZSOiZw Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów. 9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły. 1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, asertywności. 2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców. 10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji w nauczaniu. 11.Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji. 12.Szkoła w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Ocenianie kształtujące. Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego. 13.Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris. 15.Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców. 16.Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia z orzeczeniem do kształcenia specjalnego. 18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju. 19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych. 20.Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji. 21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania. 22.Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 23.Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 24.Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 25.Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym. Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. 26.Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia. 28.Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki. 29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 30.Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ? 31.Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Projekt edukacyjny w przedszkolu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie: a)wykształcenie wyższe II stopnia, b)posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli, c)doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4)wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradniapp.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim
Numer ogłoszenia: 245539 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 219929 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od 12 listopada 2013r. do 31 maja 2014r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli. 4.Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1.Gimnazjum nr 2w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Ocenianie kształtujące w praktyce gimnazjalnej. 2.Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie obszarów: Obieg informacji między nauczycielami a rodzicami i między pracownikami przedszkola oraz rozwijanie sprawności fizycznej dzieci w przedszkolu oraz wzbudzanie zamiłowania do aktywności. 3.Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Tworzenie projektu ewaluacyjnego oraz warunki udanej ewaluacji w przedszkolu w zakresie promowania wartości wychowania przedszkolnego. Budowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja zebranych danych, sformułowanie wniosków i rekomendacji. Kształcenie umiejętności planowania działań na podstawie wniosków i opinii. Konsultacje dotyczące przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej. 4.Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Doskonalenie umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów oraz uczące dobierania najskuteczniejszych metod i form pracy, dostosowanych do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. Jak uczyć radzenia sobie ze stresem szkolnym, szczególnie w sytuacji egzaminacyjnej. 5.Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 6.Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. 1. Wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem pakietu Office (Word, Publisher), przygotowywanie prezentacji Power Point. 2. Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału w systemie Librus, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych), arkusz kalkulacyjny na lekcji przedmiotów przyrodniczych, 3. Obsługa nowoczesnych urządzeń technicznych wykorzystywanych w edukacji: zestawy multimedialne i wideokonferencyjne. Wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 7.Zasadnicza Szkoła Zawodowa w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Szkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Trenowanie i wykorzystanie technik komunikacji interpersonalnej do budowania zespołów, planowania i organizacji pracy w zespołach. Radzenie sobie ze stresem oraz konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. 8.Technikum w ZSOiZw Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Strategie motywacyjne względem uczniów zdolnych oraz tzw. uczniów trudnych. Aktywizujące, motywujące i efektywne metody oraz techniki pracy z uczniami. Koncentracja uwagi dla efektywnego słuchania i uczenia się oraz motywująca rola nowych technologii i środków audiowizualnych w kształceniu uczniów. 9.Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Rodzice są partnerami szkoły. 1. Trenowanie umiejętności nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, asertywności. 2. Współpraca z rodzicami w zakresie komunikacji z instytucją (szkołą). Diagnozowanie potrzeb rodziców oraz opracowywanie form działań integracyjnych. Organizowanie grup wsparcia dla rodziców. 10.Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów w tym szczególnie tych osiągających słabe wyniki nauczania. Wykorzystywanie indywidualizacji w nauczaniu. 11.Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Udział uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w klasie oraz opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych. Zastosowanie metod aktywizujących na konkretnej lekcji. 12.Szkoła w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Ocenianie kształtujące. Podstawy oceniania kształtującego, doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla poszczególnych grup nauczycieli przedmiotów. Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego. 13.Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 14.Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Kształtowanie i trenowanie umiejętności praktycznych związanych z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania prezentacji oraz prowadzenia zajęć z wykorzystaniem tych narzędzi. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris. 15.Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka przy współpracy z rodzicem. Budowanie strategii pracy nauczyciela, rodzica i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Przygotowanie informacji na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli/wychowawców i rodziców. 16.Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 17.Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Wykorzystanie e- dziennika Librus do oceniania kształtującego i opisowego, redagowanie śródrocznej i rocznej oceny opisowej, drukowanie świadectw i arkuszy ocen, dokumentowanie postępów ucznia z orzeczeniem do kształcenia specjalnego. 18.Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy szkoły. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb szkoły oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju. 19.Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Praktyczne wykorzystanie zasobów portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli, Scholaris, ćwiczenie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych do przygotowania i przeprowadzania zajęć dydaktycznych, opracowanie scenariuszy konkretnych lekcji na poszczególnych poziomach nauczania, wypracowanie katalogu przydatnych stron internetowych, multimedialnych programów edukacyjnych. 20.Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego, planowanie indywidualnych działań radzenia sobie z trudnościami, dyskusja na temat konkretnych przypadków, sytuacji. 21.Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Ocenianie kształtujące. Doskonalenie umiejętności oraz opracowanie zespołowych metod oceniania kształtującego np. wg przedmiotów lub poziomów nauczania. 22.Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 23.Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. 24.Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Techniki uczenia i metody motywujące do pracy. Wykorzystywanie technik uczenia się młodzieży i motywacji uczniów do nauki i uprawiania sportów, źródła motywacji i sposoby przeciwdziałania demotywacji. Wypracowanie sposobów motywowania ucznia do nauki zawodu i przedmiotów ogólnokształcących z uwzględnieniem wieku rozwojowego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 25.Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Praca z uczniem młodszym. Praca z uczniem młodszym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej. 26.Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 27.Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem zachowania ucznia. 28.Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki. 29.Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 30.Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Jak praktycznie wykorzystać podczas lekcji metody motywujące ucznia do nauki ? 31.Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 32.Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Projekt edukacyjny w przedszkolu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Regionalny Ośrodek Edukacji sp. z o.o. Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, {Dane ukryte}, 50-145 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 214368,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
127008,00
Oferta z najniższą ceną:
69033,60
/ Oferta z najwyższą ceną:
128736,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 21992920130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-10-20 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 214 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.poradniapp.gostyn.pl |
Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim | Regionalny Ośrodek Edukacji sp. z o.o. Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Wrocław | 2013-11-19 | 127 008,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-19 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 127 008,00 zł Minimalna złożona oferta: 69 034,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 69 034,00 zł Maksymalna złożona oferta: 128 736,00 zł |