Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.


Numer ogłoszenia: 211379 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.poradniapp.gostyn.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1. Gimnazjum nr 2 w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 2. Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy przedszkola. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta. 3. Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych. 4. Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji. 2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach. 5. Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Nauczyciel 45+ 1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami: - wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach , - wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 6. Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 8. Technikum w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Doskonalenie umiejętności pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków. Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp. Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową. 9 Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym. Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi. Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce. Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 10. Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ? Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 11. Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy). Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji. Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów. Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK. 12. Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Di Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów. P Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki. S Sposoby uatrakcyjniania zajęć. 13. Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Warsztaty w celu wypracowania przez poszczególne grupy map zasobów środowiska lokalnego. Zintegrowanie powstałych katalogów. Wypracowanie programu (inicjatyw, form, zasad i obszarów) współpracy z lokalnym środowiskiem, który stanie się elementem koncepcji pracy szkoły (w zależności od potrzeb: konsultacje grupowe, szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych praktyk). Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności. 14. Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Budowa koncepcji pracy Przedszkola. Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola : 1) Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew 2) Ustalenie priorytetów zmian. 3) Ustalenie celów ogólnych przedszkola. Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków. 15. Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia. Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja. Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 16. Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Postawy uczniowskie. Jak je kształtować. Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej: - planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej - monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona. - kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole - nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów - udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych. 17. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji). Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia. Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej. 18. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań. Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560) Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego. Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii. 19. Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się. Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację. Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach. Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój. 20. Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela, - sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera, - metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego, - style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych, - zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału, - techniki i metody twórczego myślenia, - analiza przypadków. 21. Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Warsztaty dl nauczycieli dotyczące: - diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia, - twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych, - pracy z uczniem młodszym, - analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną, - sposoby ewaluacji realizowanych działań. 22. Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej. Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów. Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami. 23. Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela. Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. 24. Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych Office 365 - wstęp - wprowadzenie do portalu Office 365 - logowanie do portalu Office 365 Poczta, kalendarz i przepływ informacji - interfejs Outlook Web App - dodawanie i konfigurowanie kont - tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów - wysyłanie i odbieranie wiadomości - ustawienie widoku konwersacji - ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi - kategoryzowanie informacji w Outlook Web App - foldery osobiste; reguły wiadomości - praca z kalendarzem - tworzenie i przeglądanie istniejących zadań - udostępnianie kalendarza innym użytkownikom - tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote - tworzenie ankiet, testów i formularzy - udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive - tworzenie wiadomości błyskawicznych - elementy pracy grupowej - konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365 - prowadzenie własnej witryny 25. Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Rodzice są partnerami szkoły Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej. Prowadzenie spotkań z rodzicami. Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność. Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja wybranych form. 26. Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp. 27. Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience, Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/. 28. Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły. Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania. ADHD. 29. Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 30. Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się. Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole, Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka. Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci. 31. Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia. Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym. Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego. Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców. 32. Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola. Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN. Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu. Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy przedszkola..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie: a) wykształcenie wyższe II stopnia, b) posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli, c) doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradniapp.gostyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim..


Numer ogłoszenia: 228383 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 211379 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim...


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Realizacji form doskonalenia nauczycieli w terminie od października 2014r.do 30 czerwca 2015r. obejmuje 864 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne, lekcje pokazowe), po 27 godzin w każdej z 32 szkół/przedszkoli, dla łącznej liczby 500 nauczycieli. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 32 ofertach doskonalenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół: LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY 1. Gimnazjum nr 2 w Gostyniu, ul. Hutnika 3, 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu. Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych. 2. Przedszkole Miejskie nr 1 w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń Budowa koncepcji pracy przedszkola. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta. 3. Przedszkole Miejskie nr 4 w Gostyniu, ul. Starogostyńska 9, 63-800 Gostyń Projekt edukacyjny w przedszkolu. Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych. 4. Liceum Ogólnokształcące w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63, 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji. 2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach. 5. Technikum w ZSR w Grabonogu, Grabonóg 63 63-820 Piaski Nauczyciel 45+ 1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami: - wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach , - wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych. 2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 6. Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu, ul. Wrocławska 10 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. 7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki. 8. Technikum w ZSOiZ w Krobi ul. Ogród Ludowy 1 63-840 Krobia Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Doskonalenie umiejętności pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków. Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp. Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową. 9 Szkoła Podstawowa w Borku Wlkp. ul. Szkolna 1 63-810 Borek Wlkp. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym. Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi. Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce. Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 10. Szkoła Podstawowa w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ? Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 11. Gimnazjum w Bodzewie Bodzewo 35 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy). Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji. Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów. Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK. 12. Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Di Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów. P Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki. S Sposoby uatrakcyjniania zajęć. 13. Gimnazjum w Zimnowodzie Zimnowoda 7 63-810 Borek Wlkp. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Warsztaty w celu wypracowania przez poszczególne grupy map zasobów środowiska lokalnego. Zintegrowanie powstałych katalogów. Wypracowanie programu (inicjatyw, form, zasad i obszarów) współpracy z lokalnym środowiskiem, który stanie się elementem koncepcji pracy szkoły (w zależności od potrzeb: konsultacje grupowe, szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych praktyk). Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej, prowadzenia spotkań z rodzicami, radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywności. 14. Przedszkole Samorządowe w Karolewie Karolew 4 63-810 Borek Wlkp. Budowa koncepcji pracy Przedszkola. Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola : 1) Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew 2) Ustalenie priorytetów zmian. 3) Ustalenie celów ogólnych przedszkola. Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków. 15. Szkoła Podstawowa w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia. Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu). Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja. Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 16. Gimnazjum w Krobi ul. Zwierzyckiego 1 63-840 Krobia Postawy uczniowskie. Jak je kształtować. Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej: - planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej - monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona. - kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole - nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów - udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych. 17. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gostyniu ul. Helsztyńskiego 8 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji). Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia. Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej. 18. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Gostyniu ul. Graniczna 1 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań. Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560) Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego. Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii. 19. Szkoła Podstawowa w Sikorzynie Sikorzyn 16b 63-800 Gostyń Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się. Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację. Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach. Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój. 20. Szkoła Podstawowa w Kunowie ul. Szkolna 5 63-800 Gostyń Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela, - sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera, - metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego, - style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych, - zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału, - techniki i metody twórczego myślenia, - analiza przypadków. 21. Szkoła Podstawowa w Daleszynie Daleszyn 76 63-800 Gostyń Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Warsztaty dl nauczycieli dotyczące: - diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia, - twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych, - pracy z uczniem młodszym, - analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną, - sposoby ewaluacji realizowanych działań. 22. Szkoła Podstawowa w Siemowie Siemowo 102 63-800 Gostyń Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej. Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów. Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami. 23. Szkoła Podstawowa w Goli Gola 17 63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela. Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych. Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli. 24. Technikum w ZSZ w Gostyniu ul. Tuwima 44 63-800 Gostyń Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych Office 365 - wstęp - wprowadzenie do portalu Office 365 - logowanie do portalu Office 365 Poczta, kalendarz i przepływ informacji - interfejs Outlook Web App - dodawanie i konfigurowanie kont - tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów - wysyłanie i odbieranie wiadomości - ustawienie widoku konwersacji - ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi - kategoryzowanie informacji w Outlook Web App - foldery osobiste; reguły wiadomości - praca z kalendarzem - tworzenie i przeglądanie istniejących zadań - udostępnianie kalendarza innym użytkownikom - tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote - tworzenie ankiet, testów i formularzy - udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive - tworzenie wiadomości błyskawicznych - elementy pracy grupowej - konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365 - prowadzenie własnej witryny 25. Szkoła Podstawowa w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Rodzice są partnerami szkoły Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w zakresie komunikacji interpersonalnej. Prowadzenie spotkań z rodzicami. Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność. Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja wybranych form. 26. Gimnazjum w Piaskach ul. Drzęczewska 9 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp. 27. Szkoła Podstawowa w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych. Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/. Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience, Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/. 28. Gimnazjum w Szelejewie Szelejewo Pierwsze 87 63-820 Piaski Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły. Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania. ADHD. 29. Szkoła Podstawowa w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej. Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań. Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole. Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce. 30. Gimnazjum w Starej Krobi Stara Krobia 71 63-840 Krobia Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się. Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole, Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka. Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci. 31. Gimnazjum w Borku Wlkp. ul. Dworcowa 58 63-810 Borek Wlkp. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia. Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym. Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego. Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka. Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców. 32. Przedszkole Miejskie Nr 5 w Gostyniu ul. Mostowa 8 63-800 Gostyń Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu? Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola. Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN. Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu. Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy przedszkola..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Doradczo-Szkoleniowa Consulting Julita Orłowska-Szczepańska 89-620 Chojnice, {Dane ukryte}, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 129600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    76668,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    76668,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    146880,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń
woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: poradnia@poradniapp.gostyn.pl
tel: 65 572 06 97
fax: 65 572 06 97
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-10-15
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 21137920140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-10-06
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 257 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.poradniapp.gostyn.pl
Informacja dostępna pod: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.. Firma Doradczo-Szkoleniowa Consulting Julita Orłowska-Szczepańska 89-620 Chojnice
Chojnice
2014-10-30 76 668,00