93/U/DK/2014 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+.
Opis przedmiotu przetargu: Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+.
Wrocław: 93/U/DK/2014 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+.
Numer ogłoszenia: 209977 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.eitplus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
93/U/DK/2014 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuw przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. wykażą się doświadczeniem ( w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) w projektowaniu i realizacji co najmniej 3 programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej: a) w szczególności skoncentrowanych na przywództwie, zwiększaniu efektywności osobistej i budowaniu relacji opartych na zaufaniu i współpracy b) które były prowadzone w oparciu o metody interaktywne, gry symulacyjne, warsztaty narzędziowe itp. c) których liczba godzin szkoleniowych ( w przypadku pojedynczego programu) wynosiła co najmniej 160 godzin lekcyjnych, a liczba uczestników ( w przypadku pojedynczego programu) co najmniej 50 osób 2. posiadają doświadczenie w stosowaniu rozwiązań opartych na sprawdzonych (tj. certyfikowanych, licencjonowanych bądź autorskich np. opartych na własnych książkach, bądź innych autorskich materiałach) metodach i narzędziach i potwierdzą to stosownym oświadczeniem.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuw przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej 4 trenerami/coachami/ekspertami w dziedzinie rozwoju top executives, przywództwa, oraz zmian i transformacji kultur organizacji, z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy nad rozwojem ludzi w organizacjach, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej: a) w szczególności skoncentrowanych na przywództwie, zwiększaniu efektywności osobistej i budowaniu relacji opartych na zaufaniu i współpracy b) które były prowadzone w oparciu o metody interaktywne, gry symulacyjne, warsztaty narzędziowe itp. c) których liczba godzin szkoleniowych (w przypadku pojedynczego programu) wynosiła co najmniej 160 godzin lekcyjnych, a liczba uczestników (w przypadku pojedynczego programu) co najmniej 50 osób
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że posiada doświadczenie w stosowaniu rozwiązań opartych na sprawdzonych (tj. certyfikowanych, licencjonowanych bądź autorskich np. opartych na własnych książkach, bądź innych autorskich materiałach) metodach i narzędziach. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie opisanych w oświadczeniu certyfikatów, licencji itp. przed podpisaniem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
3.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 3 Wykonawców, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza od 3, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich Wykonawców spełniających w/w warunki. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 3, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego 3 Wykonawców wyłonionych w sposób obiektywny i niedyskryminujący, tj. Wykonawcy otrzymają następujące punkty za poniższe warunki: warunek 1 (MAX 20 PKT): Liczba udokumentowanych programów rozwojowych (zg. z opisem w pkt. I .1) zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat: -od 3 do 5 - 5 pkt. -od 6 do 10 - 10 pkt. -powyżej 10 - 20 pkt. UWAGA: warunek nr 2 będzie stosowany do oceny Trenerów dedykowanych do realizacji projektu. Każdy z trenerów może uzyskać maksymalnie 120 punktów. Trener, który uzyska najwyższą ilość punktów, będzie uznany trenerem wiodącym. Uwaga! Punkty przydzielone poszczególnym trenerom nie sumują się w ramach warunku 2. warunek 2 ( MAX 120 PKT): Ocena doświadczenia Trenera/Trenerów odbędzie się na zasadzie: 1. Trenerzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu programów rozwojowych w środowisku międzynarodowym ( tj. doświadczenie w prowadzeniu programów rozwojowych w organizacjach w Europie i/lub na świecie) -od 3-5 podmiotów - 5 pkt -od 6-10 - 10 pkt -powyżej 10 - 20 pkt 2. Doświadczenie w zakresie prowadzenia programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej : -Od 5 do 8 lat - 5 pkt -od 8 do 10 - 10 pkt -powyżej 10 lat - 20 pkt 3. Liczba zrealizowanych programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej w ciągu ostatnich 3 lat: -Od 3-5 - 5 pkt -Od 6-10 - 10 pkt -Powyżej 10 - 20 pkt 4. Zakres godzinowy oraz liczba uczestników zrealizowanych programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej w ciągu ostatnich 3 lat: a) Ilość godzin: -Od 160 do 200 godz.- 5 pkt -Od 201 do 400 godz.- 10 pkt -Powyżej 400 godz. - 20 pkt b) Łączna Liczba uczestników programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej w ciągu ostatnich 3 lat: -Od 150 do 250 - 5 pkt -Od 251 do 500 10 pkt -Powyżej 500- 20 pkt 5. Doświadczenie w prowadzeniu programów rozwojowych dla kadry naukowej lub w organizacji badawczej: -Od 1 do 3 - 5 pkt -Od 4 do 8- 10 pkt -Powyżej 8- 20 pkt
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena
- 2 - Doświadczenie biznesowe trenera/trenerów
- 3 - Doświadczenie trenera w pracy coacha (coaching biznesowy)
- 4 - Wykształcenie trenera wiodącego
- 5 - Liczba publikacji trenera wiodącego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.eitplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Polska.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry menadżerskiej organizacji badawczej WCB EIT + w ramach dwóch opisanych poniżej zadań, które będą oparte na pracy na postawach uczestników i będą wspierały rozwój kompetencji osobistych i menedżerskich w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności (tj. Nastawienia na rozwiązywanie problemów, Kalejdoskopowego myślenia, Pełnowymiarowego zaangażowania, Mistrzowskiej współpracy oraz Kreowania wartości specjalnej). ZADANIE 1 zaprojektowanie i przeprowadzenie spójnego programu rozwojowego dla kadry menedżerskiej wspierającego realizację długofalowych celów i wyzwań stających przed organizacją, uwzględniającego ogólnofirmowe kompetencje innowacyjności. Program powinien być zorientowany na: 1.Rozwój indywidualny i podniesienie efektywności osobistej poprzez budowanie samoświadomości i rozwój kompetencji osobistych. 2.Budowanie otwartości na zmiany oraz gotowości do stawiania czoła wyzwaniom i przyjmowania odpowiedzialności. 3.Budowanie kultury pełnego zaangażowania ukierunkowanego na realizację celów. 4.Budowanie kultury feedbackowej i coachingowej oraz budowanie spójnych, autentycznych i satysfakcjonujących relacji opartych na zaufaniu i współpracy wewnątrz zespołu. 5.Działania rozwojowe w zakresie budowania i zarządzania zespołami. 6.Wyposażenie pracowników w zestaw technik wspierających tworzenie innowacyjnych rozwiązań. 7.Przeprowadzenie warsztatów strategicznych dla najwyższej kadry menedżerskiej. Nadrzędne cele programu rozwojowego: 1.Zbudowanie silnego, świadomego wspierającego się zespołu menedżerskiego (świadomego w zakresie własnego potencjału oraz gotowego do pracy z własnymi ograniczeniami i schematami działania) 2.Zwiększenie efektywności w zakresie wypełniania funkcji menedżerskich i posługiwania się umiejętnościami menedżerskimi (wyposażenie menedżerów w wachlarz technik i narzędzi niezbędnych do zarządzania zespołami takich jak: wyznaczanie i egzekwowanie celów, delegowanie, motywowanie, feedback korygujący i wspierający, budowanie efektywnie współpracującego zespołu etc.) 3.Zwiększenie skuteczności menedżerskiej poprzez realizowanie zadań przy wykorzystaniu potencjału podległych pracowników. 4.Zwiększenie zaangażowania pracowników wynikającego z przywództwa opartego na wiarygodności i autentyczności. 5.Wzrost efektywności: szybsze rozwiązywanie konfliktów i problemów, lepsza komunikacja, radzenie sobie z emocjami, poczucie odpowiedzialności i wpływu. 6.Zbudowanie otwartości na zmiany, gotowości do inicjowania i przewodzenia zmianom oraz otwartości w zakresie dzielenia się wiedzą. Inne oczekiwania: 1.Warsztaty narzędziowe, interaktywne z wykorzystaniem gier symulacyjnych, praca na postawach. 2.Zaproponowane rozwiązania powinny opierać się na sprawdzonych (certyfikowanych, licencjonowanych bądź autorskich - np. opartych na własnych książkach, bądź materiałach funkcjonujących na rynku) metodach i narzędziach. ZADANIE 2 Zaprojektowanie i przeprowadzenie w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności 1 -dniowej, biznesowej gry symulacyjnej dla kadry menedżerskiej, uwzględniającej specyfikę działania firmy ( tj. zarządzanie procesowe), w której szczególną rolę odgrywają: nastawienie na założony cel główny, wzajemna współpraca, sprawna komunikacja oraz otwartość uczestników na szukanie nowych rozwiązań. Program powinien być zorientowany na: 1.zwiększenie świadomości myślenia procesowego oraz działania w powiązaniu z innymi komórkami organizacyjnymi (szerokie spojrzenie na procesy w organizacji -zamiast patrzenia na proces jedynie przez pryzmat własnej komórki/zadań/podwładnych) 2.usprawnienie i optymalizację procesów, poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla całej organizacji ( nie tylko z punktu widzenia własnej komórki organizacyjnej i jej zadań), 3.pełną identyfikację z procesami firmowymi, 4.współpracę miedzy poszczególnymi departamentami firmy oraz pracownikami, wspólne osiąganie celów, sprawną komunikację Nadrzędne cele/efekty: Uczestnicy: 1.są zorientowani na cel główny procesu (patrzą na swoją pracę przez pryzmat celu głównego, a nie wyłącznie interesów obszaru którym zarządzają) 2.rozumieją rolę jaką pełnią w całym procesie (proces jest jak powiązane ogniwa łańcucha jeżeli jedno będzie słabe to cały łańcuch nie spełni swojej roli (przerwie się) = moja praca ma bezpośredni wpływ na cały proces co oznacza, że jak nieodpowiednio pokieruję pracą mojego obszaru to odbije się to na całym procesie i w efekcie nie osiągniemy założonego celu głównego) 3.są świadomi jak ważna jest współpraca aby osiągnąć zamierzony efekt 4.potrafią zidentyfikować przyczynę problemów w przebiegu procesu oraz zaprojektować i wdrożyć działania usprawniające proces Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oba zadania stanowią całość zamówienia. DLA OBU ZADAŃ Kadra trenerska: -Międzynarodowi eksperci i trenerzy/coachowie w dziedzinie rozwoju top executives, przywództwa i konfliktu, oraz zmian i transformacji kultur organizacyjnych. -Prelegenci na krajowych i międzynarodowych konferencjach. -Autorzy książek bądź artykułów o tematyce rozwoju przywództwa, rozwiązywania konfliktów, i uwalniania ludzkiego ducha w pracy. -Posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy nad rozwojem ludzi w organizacjach. -Psycholodzy, socjolodzy, eksperci nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania poprzez wartości. Grupa docelowa: -Top Management: 5 osób -Kluczowi menedżerowie spółki: 42 osoby (osoby z własnym dorobkiem naukowym, prowadzące badania naukowe oraz zarządzające projektami i zespołami naukowo-badawczymi lub menedżerowie obszarów biznesowych spółki). Naszą kadrę menedżerską stanowią naukowcy pochodzący z renomowanych polskich i europejskich uczelni oraz wybitni specjaliści różnych dziedzin biznesowych, którzy zmierzają się z innowacyjnymi wyzwaniami w ramach interdyscyplinarnych prac badawczych w zakresie biomedycyny, nanotechnologii oraz zapobiegania zmianom klimatycznym. Są wśród nich osoby, które pracowały w najnowocześniejszych ośrodkach naukowo-badawczych za granicą oraz stypendyści programu TOP 500 (Stanford, Berkeley). Nasi pracownicy mają dostęp do najnowszej wiedzy i nowoczesnej technologii oraz możliwość korzystania z najnowocześniejszych, specjalistycznych laboratoriów badawczo-technologicznych wyposażonych w unikatową aparaturę pozwalającą na prowadzenie badań z zachowaniem najwyższych międzynarodowych standardów i systemów jakości. Zgłaszają patenty i dokonują odkryć o przełomowym znaczeniu (np. dla medycyny). Pracują w środowisku charakteryzującym się wysoką kulturą ochrony własności intelektualnej. WCB EIT+ to wyjątkowe miejsce współpracy naukowców i przedsiębiorców, w którym tworzymy i rozwijamy kulturę innowacyjności na styku dwóch światów: nauki i biznesu (w służbie nauki, nowych technologii i biznesu).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Recepcja budynku 1A.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu: Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+ projekt POIG.02.02.00-02-001 09 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program operacyjny innowacyjna Gospodarka, oś priorytetowa 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 214983 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
209977 - 2014 data 03.10.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, fax. +48 71 720 16 29.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.2).
W ogłoszeniu jest:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry menadżerskiej organizacji badawczej WCB EIT + w ramach dwóch opisanych poniżej zadań, które będą oparte na pracy na postawach uczestników i będą wspierały rozwój kompetencji osobistych i menedżerskich w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności (tj. Nastawienia na rozwiązywanie problemów, Kalejdoskopowego myślenia, Pełnowymiarowego zaangażowania, Mistrzowskiej współpracy oraz Kreowania wartości specjalnej). ZADANIE 1 zaprojektowanie i przeprowadzenie spójnego programu rozwojowego dla kadry menedżerskiej wspierającego realizację długofalowych celów i wyzwań stających przed organizacją, uwzględniającego ogólnofirmowe kompetencje innowacyjności. Program powinien być zorientowany na: 1.Rozwój indywidualny i podniesienie efektywności osobistej poprzez budowanie samoświadomości i rozwój kompetencji osobistych. 2.Budowanie otwartości na zmiany oraz gotowości do stawiania czoła wyzwaniom i przyjmowania odpowiedzialności. 3.Budowanie kultury pełnego zaangażowania ukierunkowanego na realizację celów. 4.Budowanie kultury feedbackowej i coachingowej oraz budowanie spójnych, autentycznych i satysfakcjonujących relacji opartych na zaufaniu i współpracy wewnątrz zespołu. 5.Działania rozwojowe w zakresie budowania i zarządzania zespołami. 6.Wyposażenie pracowników w zestaw technik wspierających tworzenie innowacyjnych rozwiązań. 7.Przeprowadzenie warsztatów strategicznych dla najwyższej kadry menedżerskiej. Nadrzędne cele programu rozwojowego: 1.Zbudowanie silnego, świadomego wspierającego się zespołu menedżerskiego (świadomego w zakresie własnego potencjału oraz gotowego do pracy z własnymi ograniczeniami i schematami działania) 2.Zwiększenie efektywności w zakresie wypełniania funkcji menedżerskich i posługiwania się umiejętnościami menedżerskimi (wyposażenie menedżerów w wachlarz technik i narzędzi niezbędnych do zarządzania zespołami takich jak: wyznaczanie i egzekwowanie celów, delegowanie, motywowanie, feedback korygujący i wspierający, budowanie efektywnie współpracującego zespołu etc.) 3.Zwiększenie skuteczności menedżerskiej poprzez realizowanie zadań przy wykorzystaniu potencjału podległych pracowników. 4.Zwiększenie zaangażowania pracowników wynikającego z przywództwa opartego na wiarygodności i autentyczności. 5.Wzrost efektywności: szybsze rozwiązywanie konfliktów i problemów, lepsza komunikacja, radzenie sobie z emocjami, poczucie odpowiedzialności i wpływu. 6.Zbudowanie otwartości na zmiany, gotowości do inicjowania i przewodzenia zmianom oraz otwartości w zakresie dzielenia się wiedzą. Inne oczekiwania: 1.Warsztaty narzędziowe, interaktywne z wykorzystaniem gier symulacyjnych, praca na postawach. 2.Zaproponowane rozwiązania powinny opierać się na sprawdzonych (certyfikowanych, licencjonowanych bądź autorskich - np. opartych na własnych książkach, bądź materiałach funkcjonujących na rynku) metodach i narzędziach. ZADANIE 2 Zaprojektowanie i przeprowadzenie w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności 1 -dniowej, biznesowej gry symulacyjnej dla kadry menedżerskiej, uwzględniającej specyfikę działania firmy ( tj. zarządzanie procesowe), w której szczególną rolę odgrywają: nastawienie na założony cel główny, wzajemna współpraca, sprawna komunikacja oraz otwartość uczestników na szukanie nowych rozwiązań. Program powinien być zorientowany na: 1.zwiększenie świadomości myślenia procesowego oraz działania w powiązaniu z innymi komórkami organizacyjnymi (szerokie spojrzenie na procesy w organizacji -zamiast patrzenia na proces jedynie przez pryzmat własnej komórki/zadań/podwładnych) 2.usprawnienie i optymalizację procesów, poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla całej organizacji ( nie tylko z punktu widzenia własnej komórki organizacyjnej i jej zadań), 3.pełną identyfikację z procesami firmowymi, 4.współpracę miedzy poszczególnymi departamentami firmy oraz pracownikami, wspólne osiąganie celów, sprawną komunikację Nadrzędne cele/efekty: Uczestnicy: 1.są zorientowani na cel główny procesu (patrzą na swoją pracę przez pryzmat celu głównego, a nie wyłącznie interesów obszaru którym zarządzają) 2.rozumieją rolę jaką pełnią w całym procesie (proces jest jak powiązane ogniwa łańcucha jeżeli jedno będzie słabe to cały łańcuch nie spełni swojej roli (przerwie się) = moja praca ma bezpośredni wpływ na cały proces co oznacza, że jak nieodpowiednio pokieruję pracą mojego obszaru to odbije się to na całym procesie i w efekcie nie osiągniemy założonego celu głównego) 3.są świadomi jak ważna jest współpraca aby osiągnąć zamierzony efekt 4.potrafią zidentyfikować przyczynę problemów w przebiegu procesu oraz zaprojektować i wdrożyć działania usprawniające proces Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oba zadania stanowią całość zamówienia. DLA OBU ZADAŃ Kadra trenerska: -Międzynarodowi eksperci i trenerzy/coachowie w dziedzinie rozwoju top executives, przywództwa i konfliktu, oraz zmian i transformacji kultur organizacyjnych. -Prelegenci na krajowych i międzynarodowych konferencjach. -Autorzy książek bądź artykułów o tematyce rozwoju przywództwa, rozwiązywania konfliktów, i uwalniania ludzkiego ducha w pracy. -Posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy nad rozwojem ludzi w organizacjach. -Psycholodzy, socjolodzy, eksperci nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania poprzez wartości. Grupa docelowa: -Top Management: 5 osób -Kluczowi menedżerowie spółki: 42 osoby (osoby z własnym dorobkiem naukowym, prowadzące badania naukowe oraz zarządzające projektami i zespołami naukowo-badawczymi lub menedżerowie obszarów biznesowych spółki). Naszą kadrę menedżerską stanowią naukowcy pochodzący z renomowanych polskich i europejskich uczelni oraz wybitni specjaliści różnych dziedzin biznesowych, którzy zmierzają się z innowacyjnymi wyzwaniami w ramach interdyscyplinarnych prac badawczych w zakresie biomedycyny, nanotechnologii oraz zapobiegania zmianom klimatycznym. Są wśród nich osoby, które pracowały w najnowocześniejszych ośrodkach naukowo-badawczych za granicą oraz stypendyści programu TOP 500 (Stanford, Berkeley). Nasi pracownicy mają dostęp do najnowszej wiedzy i nowoczesnej technologii oraz możliwość korzystania z najnowocześniejszych, specjalistycznych laboratoriów badawczo-technologicznych wyposażonych w unikatową aparaturę pozwalającą na prowadzenie badań z zachowaniem najwyższych międzynarodowych standardów i systemów jakości. Zgłaszają patenty i dokonują odkryć o przełomowym znaczeniu (np. dla medycyny). Pracują w środowisku charakteryzującym się wysoką kulturą ochrony własności intelektualnej. WCB EIT+ to wyjątkowe miejsce współpracy naukowców i przedsiębiorców, w którym tworzymy i rozwijamy kulturę innowacyjności na styku dwóch światów: nauki i biznesu (w służbie nauki, nowych technologii i biznesu)..
W ogłoszeniu powinno być:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry menadżerskiej organizacji badawczej WCB EIT + w ramach dwóch opisanych poniżej zadań, które będą oparte na pracy na postawach uczestników i będą wspierały rozwój kompetencji osobistych i menedżerskich w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności (tj. Nastawienia na rozwiązywanie problemów, Kalejdoskopowego myślenia, Pełnowymiarowego zaangażowania, Mistrzowskiej współpracy oraz Kreowania wartości specjalnej). ZADANIE 1 zaprojektowanie i przeprowadzenie spójnego programu rozwojowego dla kadry menedżerskiej wspierającego realizację długofalowych celów i wyzwań stających przed organizacją, uwzględniającego ogólnofirmowe kompetencje innowacyjności. Program powinien być zorientowany na: 1.Rozwój indywidualny i podniesienie efektywności osobistej poprzez budowanie samoświadomości i rozwój kompetencji osobistych. 2.Budowanie otwartości na zmiany oraz gotowości do stawiania czoła wyzwaniom i przyjmowania odpowiedzialności. 3.Budowanie kultury pełnego zaangażowania ukierunkowanego na realizację celów. 4.Budowanie kultury feedbackowej i coachingowej oraz budowanie spójnych, autentycznych i satysfakcjonujących relacji opartych na zaufaniu i współpracy wewnątrz zespołu. 5.Działania rozwojowe w zakresie budowania i zarządzania zespołami. 6.Wyposażenie pracowników w zestaw technik wspierających tworzenie innowacyjnych rozwiązań. 7.Przeprowadzenie warsztatów strategicznych dla najwyższej kadry menedżerskiej. Nadrzędne cele programu rozwojowego: 1.Zbudowanie silnego, świadomego wspierającego się zespołu menedżerskiego (świadomego w zakresie własnego potencjału oraz gotowego do pracy z własnymi ograniczeniami i schematami działania) 2.Zwiększenie efektywności w zakresie wypełniania funkcji menedżerskich i posługiwania się umiejętnościami menedżerskimi (wyposażenie menedżerów w wachlarz technik i narzędzi niezbędnych do zarządzania zespołami takich jak: wyznaczanie i egzekwowanie celów, delegowanie, motywowanie, feedback korygujący i wspierający, budowanie efektywnie współpracującego zespołu etc.) 3.Zwiększenie skuteczności menedżerskiej poprzez realizowanie zadań przy wykorzystaniu potencjału podległych pracowników. 4.Zwiększenie zaangażowania pracowników wynikającego z przywództwa opartego na wiarygodności i autentyczności. 5.Wzrost efektywności: szybsze rozwiązywanie konfliktów i problemów, lepsza komunikacja, radzenie sobie z emocjami, poczucie odpowiedzialności i wpływu. 6.Zbudowanie otwartości na zmiany, gotowości do inicjowania i przewodzenia zmianom oraz otwartości w zakresie dzielenia się wiedzą. Inne oczekiwania: 1.Warsztaty narzędziowe, interaktywne z wykorzystaniem gier symulacyjnych, praca na postawach. 2.Zaproponowane rozwiązania powinny opierać się na sprawdzonych (certyfikowanych, licencjonowanych bądź autorskich - np. opartych na własnych książkach, bądź materiałach funkcjonujących na rynku) metodach i narzędziach. ZADANIE 2 Zaprojektowanie i przeprowadzenie w duchu ogólnofirmowych kompetencji innowacyjności 1 -dniowej, biznesowej gry symulacyjnej dla kadry menedżerskiej, uwzględniającej specyfikę działania firmy ( tj. zarządzanie procesowe), w której szczególną rolę odgrywają: nastawienie na założony cel główny, wzajemna współpraca, sprawna komunikacja oraz otwartość uczestników na szukanie nowych rozwiązań. (istnieje możliwość zaproponowania alternatywnej koncepcji 1-dniowego wydarzenia dla kadry menedżerskiej, uwzględniającej specyfikę działania firmy, i w której szczególną rolę odgrywać będą określone przez Zamawiającego założenia (nastawienie na założony cel główny, wzajemna współpraca, sprawna komunikacja, otwartość uczestników na szukanie nowych rozwiązań, ale która jednocześnie nie będzie grą symulacyjną). Program powinien być zorientowany na: 1.zwiększenie świadomości myślenia procesowego oraz działania w powiązaniu z innymi komórkami organizacyjnymi (szerokie spojrzenie na procesy w organizacji -zamiast patrzenia na proces jedynie przez pryzmat własnej komórki/zadań/podwładnych) 2.usprawnienie i optymalizację procesów, poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla całej organizacji ( nie tylko z punktu widzenia własnej komórki organizacyjnej i jej zadań), 3.pełną identyfikację z procesami firmowymi, 4.współpracę miedzy poszczególnymi departamentami firmy oraz pracownikami, wspólne osiąganie celów, sprawną komunikację Nadrzędne cele/efekty: Uczestnicy: 1.są zorientowani na cel główny procesu (patrzą na swoją pracę przez pryzmat celu głównego, a nie wyłącznie interesów obszaru którym zarządzają) 2.rozumieją rolę jaką pełnią w całym procesie (proces jest jak powiązane ogniwa łańcucha jeżeli jedno będzie słabe to cały łańcuch nie spełni swojej roli (przerwie się) = moja praca ma bezpośredni wpływ na cały proces co oznacza, że jak nieodpowiednio pokieruję pracą mojego obszaru to odbije się to na całym procesie i w efekcie nie osiągniemy założonego celu głównego) 3.są świadomi jak ważna jest współpraca aby osiągnąć zamierzony efekt 4.potrafią zidentyfikować przyczynę problemów w przebiegu procesu oraz zaprojektować i wdrożyć działania usprawniające proces Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oba zadania stanowią całość zamówienia. DLA OBU ZADAŃ Kadra trenerska: -Międzynarodowi eksperci i trenerzy/coachowie w dziedzinie rozwoju top executives, przywództwa i konfliktu, oraz zmian i transformacji kultur organizacyjnych. -Prelegenci na krajowych i międzynarodowych konferencjach. -Autorzy książek bądź artykułów o tematyce rozwoju przywództwa, rozwiązywania konfliktów, i uwalniania ludzkiego ducha w pracy. -Posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy nad rozwojem ludzi w organizacjach. -Psycholodzy, socjolodzy, eksperci nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania poprzez wartości. Grupa docelowa: -Top Management: 5 osób -Kluczowi menedżerowie spółki: 42 osoby (osoby z własnym dorobkiem naukowym, prowadzące badania naukowe oraz zarządzające projektami i zespołami naukowo-badawczymi lub menedżerowie obszarów biznesowych spółki). Naszą kadrę menedżerską stanowią naukowcy pochodzący z renomowanych polskich i europejskich uczelni oraz wybitni specjaliści różnych dziedzin biznesowych, którzy zmierzają się z innowacyjnymi wyzwaniami w ramach interdyscyplinarnych prac badawczych w zakresie biomedycyny, nanotechnologii oraz zapobiegania zmianom klimatycznym. Są wśród nich osoby, które pracowały w najnowocześniejszych ośrodkach naukowo-badawczych za granicą oraz stypendyści programu TOP 500 (Stanford, Berkeley). Nasi pracownicy mają dostęp do najnowszej wiedzy i nowoczesnej technologii oraz możliwość korzystania z najnowocześniejszych, specjalistycznych laboratoriów badawczo-technologicznych wyposażonych w unikatową aparaturę pozwalającą na prowadzenie badań z zachowaniem najwyższych międzynarodowych standardów i systemów jakości. Zgłaszają patenty i dokonują odkryć o przełomowym znaczeniu (np. dla medycyny). Pracują w środowisku charakteryzującym się wysoką kulturą ochrony własności intelektualnej. WCB EIT+ to wyjątkowe miejsce współpracy naukowców i przedsiębiorców, w którym tworzymy i rozwijamy kulturę innowacyjności na styku dwóch światów: nauki i biznesu (w służbie nauki, nowych technologii i biznesu)..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Recepcja budynku 1A..
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Recepcja budynku 1A..
Wrocław: 93/U/DK/2014 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+
Numer ogłoszenia: 68079 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 209977 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
93/U/DK/2014 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.53.20.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Dialog konkurencyjny
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu: Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+ projekt POIG.02.02.00-02-001 09 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program operacyjny innowacyjna Gospodarka, oś priorytetowa 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum doradczo-szkoleniowe SA, {Dane ukryte}, 02-235 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 302000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
267388,41
Oferta z najniższą ceną:
267388,41
/ Oferta z najwyższą ceną:
267388,41
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 20997720140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-10-02 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [DK]: | Dialog Konkurencyjny |
Czas na realizację: | 230 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.eitplus.pl |
Informacja dostępna pod: | Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Spółka z o.o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Polska |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80532000-2 | Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
93/U/DK/2014 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania dużą infrastrukturą badawczą dla kadry menedżerskiej organizacji badawczej WCB EIT+ | Konsorcjum doradczo-szkoleniowe SA Warszawa | 2015-05-12 | 267 388,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-05-12 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805320002 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 267 388,00 zł Minimalna złożona oferta: 267 388,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 267 388,00 zł Maksymalna złożona oferta: 267 388,00 zł |