Katowice: Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-188/09-00.


Numer ogłoszenia: 202680 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303 , strona internetowa www.katowice.eu


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-188/09-00..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-188/09-00..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.30.00.00-7.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Celem projekt Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice jest usprawnienie funkcjonowania Urzędu Miasta Katowice oraz wzrost jakości świadczonych usług, który zostanie osiągnięty m.in. dzięki nabyciu nowych lub podwyższeniu kwalifikacji i umiejętności pracowników - zakładany wzrost o 30%. Jednym za środków realizacji tego celu jest zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miast Katowice: kadry kierowniczej Urzędu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach dla innych pracowników w zależności od wyników przeprowadzonego audytu kompetencyjnego oraz stosowanie do decyzji kierowników komórek organizacyjnych. Proponowany zakres studiów został określony w uzasadnieniu kosztów pod szczegółowym budżetem projektu: audyt wewnętrzny i kontrola finansowa w jednostkach sektora finansów publicznych, marketing sportu, menedżer jakości, menedżer kultury, menedżer turystyki, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie bezpieczeństwem informacji, zarządzanie kadrami zasobami ludzkimi, zarządzanie projektami europejskimi, menedżer samorządu terytorialnego, zamówienia publiczne, nowoczesna promocja, zarządzanie finansami placówek służby zdrowia, rachunkowość budżetowa, administracja i samorząd terytorialny, zarządzanie bezpieczeństwem i higiena pracy, podatki. Szczegółowy zakres tematyczny został określony po przeprowadzeniu audytu kompetencyjnego w zestawieniu z: potrzebami umożliwiającymi merytoryczną, fachową realizację zadań komórki, a także zakresami obowiązków pracowników. Wskazany sposób rekrutacji i doboru tematów wynika z konstrukcji logicznego ciągu metodycznego przyjętego w Projekcie - zapewnia efektywność w uzupełnianiu luk kompetencyjnych. Szczegółowy zakres tematyczny: 1. ochrona informacji niejawnych i administracja bezpieczeństwa informacji (2 os.) 2. administracja i zarządzanie/administracja - zarządzanie i organizacja (3 os.) 3. studia menedżerskie (2 os.) 4. egzekucja administracyjna (2 os.) 5. prawo gospodarcze (1 os.) 6. prawo zamówień publicznych (5 os.) 7. rachunkowość i sprawozdawczość w sektorze finansów publicznych (4 os.) 8. zarządzanie projektami europejskimi (1 os.) 9. informatyka w administracji publicznej (1 os.) 10. europejskie prawo ochrony środowiska (1 os.) 11. zarządzanie zasobami ludzkimi (1 os.) 12. samorząd terytorialny (1 os.) 13. skarbowość (1 os.) 14. zarządzanie imprezami i obiektami sportowymi (1 os.) 15. prawo pracy i ubezpieczeń społecznych (1 os.) 16. menedżera sportu i turystyki (1 os.) 17. międzynarodowe standardy rachunkowości (1 os.) 18. audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych (1 os.) Biorąc pod uwagę szczegółowy zakres tematyczny oraz wymagania wynikające z założeń Projektu Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia w częściach (art. 32. ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Studia podyplomowe mogą prowadzić jedynie uczelnie wyższe. Zamawiający kierując się zasadą oszczędnego dokonywania wydatków wybrał wykonawców przede wszystkim z lokalnych ośrodków lub realizujących studia podyplomowe w ośrodkach zamiejscowych mających siedzibę w pobliżu Katowic. * Uniwersytet Śląski w Katowicach * Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach * Wyższą Szkołę Zarządzania Marketingu i Języków Obcych w Katowicach * Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach * Wyższą Szkołę Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach * Szkołę Główną Handlową w Warszawie - realizuje studia w Katowicach * Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu - Wydział Zamiejscowy w Chorzowie - realizacja studiów w Chorzowie Uczelnie te w bieżącym roku akademickim realizują studia podyplomowe, których tematyka jest zgodna z zapotrzebowaniem Urzędu, a oferta programowa jest odpowiednia do indywidualnych potrzeb pracowników oraz zakresów obowiązków i specjalizacji zawodowej, pozwala pogłębiać wiedzę w najbardziej poszukiwanych przez Urząd obszarach - zapewnia efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. Ponadto Uczelnie te dysponują bardzo dobrą kadrą wykładowców znających specyfikę i uwarunkowania lokalne, które często generują określone, charakterystyczne dla danego obszaru lub regionu problemy w danej dziedzinie. Bliskość uczelni pozwala pracownikom pogodzić pracę zawodową z dodatkowym obowiązkiem związanym z uczęszczaniem na zajęcia, biorąc pod uwagę ekonomikę czasu dojazdu na zajęcia. Dodatkowo koszt udziału pracowników w studiach jest porównywalny do innych ośrodków, a w niektórych przypadkach niższy (np. zarządzanie zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach - 3 700,00 zł, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 4 100,00 zł, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie 4 500,00 zł). Ponadto jako wykonawców wybrano: * Uniwersytet Opolski w Opolu (z zakresu europejskiego prawa ochrony środowiska) * Uniwersytet Jagielloński w Krakowie (z zakresu informatyki w administracji publicznej) * Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie (z zakresu prawa zamówień publicznych - 1 os.; prawa gospodarczego). W chwili obecnej na lokalnym rynku usług edukacyjnych brak jest ofert studiów podyplomowych z zakresu europejskiego prawa ochrony środowiska. Uczelnie (również spoza regionu) oferują studia podyplomowe, których niniejszy temat stanowiłby jedynie jeden z bloków realizowanych w toku studiów np.: Uniwersytet Śląski w Katowicach - Podyplomowe Studia Prawnych Problemów Górnictwa i Ochrony Środowiska (obecnie zawieszone), Uniwersytet Wrocławski we Wrocławiu - Podyplomowe Studia Prawo ochrony środowiska. Przewidywany program studiów podyplomowych na Uniwersytecie Opolskim jest dopasowany do indywidualnych potrzeb pracownika oraz zakresu obowiązków i jego specjalizacji zawodowej, pozwala pogłębiać wiedzę w najbardziej poszukiwanym przez Urząd obszarze - zapewnia efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. Z uwagi na powyższe zastosowanie procedury otwartej dla wyboru oferty studiów podyplomowych dla jednej osoby z wąsko wyspecjalizowanej dziedziny nie przyniosło istotnego efektu dla zwiększenia konkurencyjności, nie gwarantowałoby minimalizacji wydatku oraz mogłyby nie przynieść zakładanego w projekcie efektu wynikającego z realizacji zadania. W chwili obecnej na lokalnym rynku usług edukacyjnych brak jest ofert studiów podyplomowych z zakresu informatyki w administracji publicznej, których program zapewniałby wysoką efektywność wydatku przy zagwarantowaniu jego odpowiedniej wysokości. Z uwagi na: * oferowany program studiów - będący odpowiedzią na indywidualne potrzeby pracownika oraz odpowiadający jego zakresowi obowiązków i specjalizacji zawodowej, pozwalający pogłębiać wiedzę w najbardziej poszukiwanym przez Urząd obszarze (sprawnego posługiwania się narzędziami informatycznymi wspomagającymi pracę instytucji w okresie budowy społeczeństwa informacyjnego), który zapewni efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. * realizację studiów przez Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego przy współudziale Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego dającą gwarancję najwyższej jakości kształcenia oraz zapewniając odpowiednią kadrę wykładowców. Zamawiający wybrał Uniwersytet Jagielloński. Podobny zakres tematyczny realizuje również Wyższa Szkoła Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie jednak plan studiów w zestawieniu z potrzebami umożliwiającymi merytoryczną, fachową realizację zadań komórki, a także zakresem obowiązków pracownika nie odpowiada w zdecydowanie mniejszym stopniu niż wybranego Wykonawcy. Ponadto wydatek na realizację zamówienia byłby nie tylko mniej efektywny, ale ze względu na koszt studiów oraz odległe miejsce realizacji również wyższy. Zamawiający wybrał Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie do realizacji studiów podyplomowych z zakresu prawa zamówień publicznych z uwagi, iż są one prowadzone pod kierunkiem prof. Ryszarda Szostaka - cenionego specjalisty z zakresu zamówień publicznych, autora wielu publikacji naukowych. Program pozwala na poszerzenie wiedzy pracownika w dziedzinie , która należy do jego specjalizacji zawodowej, a także zdobycie nowej wiedzy - w najbardziej poszukiwanym przez Urząd obszarze - zapewnia efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. Zamawiający wybrał Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie do realizacji studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego z uwagi, iż są one prowadzone pod kierunkiem prof. dr hab. Bogusławy Gnela oraz oferowany program studiów - będący odpowiedzią na indywidualne potrzeby pracownika oraz odpowiadający jego zakresowi obowiązków i specjalizacji zawodowej, pozwalający pogłębiać wiedzę w poszukiwanym przez Urząd obszarze, który zapewni efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. W stosunku do zamówień publicznych realizowanych celem nabycia usług edukacyjnych zastosowanie znajduje procedura wskazana w art. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Zakres przedmiotowy art. 5 ustawy należy bowiem odnieść do treści załącznika nr 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) zgodnie, z którym usługi szkoleniowe i edukacyjne są klasyfikowane jako niepriorytetowe w kategorii 24. Stosowanie do brzmienia art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający nabywający niniejsze usługi może wszcząć postępowanie w trybie z wolnej ręki również z innych uzasadnionych przypadkach niż wskazane w art. 62 ust. 1 oraz art. 67 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności jeśli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1. * naruszeniem zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, * naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w termonach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, * poniesieniem straty w mieniu publicznym * uniemożliwieniu terminowej realizacji zadań. W przypadku tego zamówienia (Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku szkolnym 2011/2012 w ramach projektu Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice) zastosowanie trybów bardziej konkurencyjnych spowodowałoby, w celu osiągnięcia efektywnego wydatkowania środków finansowych, konieczność postawienia warunków udziału niemożliwych do spełnienia przez innych wykonawców lub niesprawiedliwych kryteriów oceny ofert tylko pozorujących dokonywanie wyboru spośród kilku wykonawców. W tym kontekście próba wyboru wykonawcy na podstawie najniższej ceny w przetargu nieograniczonym a nawet zastosowanie w takim postępowaniu podmiotowych kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej - zagrażałaby wydłużeniem w czasie procedury, a tym samym brakiem możliwości realizacji niniejszego zadania zgodnie z harmonogramem Projektu lub wyborem wykonawcy świadczącego usługi nieefektywnie, co w konsekwencji spowoduje nieosiągnięcie wskaźników założonych we wniosku o dofinansowanie. Zatem byłaby niezasadne zastosowanie innego trybu.. Zaangażowanie osób (podmiotów) całkowicie niezwiązanych z uczelniami wyższymi, w których będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego przeprowadzenia działań merytorycznych, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem skutkuje naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków Zamawiający zobowiązany jest do kierowania się dyspozycją zawartą w treści art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy o finansach publicznych w myśl której środki winny być wydatkowane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów. Zabezpieczeniu realizacji powyższego obowiązku służy między innymi regulacja art. 5 ust. 1 a ustawy pzp, a konkretnie przesłanka zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w przypadku zagrożenia naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Wobec brzmienia przywołanych przepisów, w zestawieniu z przywołanymi wyżej okolicznościami faktycznymi, zastosowanie dla udzielenia zamówień na świadczenie usług edukacyjnych trybu zamówienia z wolnej ręki jest, zdaniem Zamawiającego, uzasadnione i celowe.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.


Część NR:
2   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1-go Maja 50, 40-287 Katowice, kraj/woj. śląskie.


Część NR:
3   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingu i Języków Obcych w Katowicach, ul. Gallusa 12, 40-594 Katowice, kraj/woj. śląskie.


Część NR:
4   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, ul.Mikołowska 72A, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.


Część NR:
5   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach, ul. Bankowa 8, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.


Część NR:
6   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


Część NR:
7   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Wydział Zamiejscowy w Chorzowie, ul. Wandy 66, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.


Część NR:
8   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Uniwersytet Opolski w Opolu, pl. Kopernika 11, 45-040 Opole, kraj/woj. opolskie.


Część NR:
9   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ul. prof. Stanisława Łojasiewicza 6, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


Część NR:
10   

Nazwa:
Zakup pakietu studiów podyplomowych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 41-510 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


Katowice: Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-188/09-00.


Numer ogłoszenia: 421078 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 202680 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-188/09-00..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-188/09-00..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.30.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - nr umowy: UDA-POKL.05.02.01-00-188/09-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.08.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach, {Dane ukryte}, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    28700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    28700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    28700,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, {Dane ukryte}, 40-287 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 44400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    43000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    43000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    43000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24.11.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach, {Dane ukryte}, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2650,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.08.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach, {Dane ukryte}, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3850,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3830,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3830,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3830,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.09.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, {Dane ukryte}, 02-554 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    15400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    15400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    15400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.09.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Wydział Zamiejscowy w Chorzowie, {Dane ukryte}, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3100,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.10.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet Opolski w Opolu, {Dane ukryte}, 45-040 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.11.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, {Dane ukryte}, 30-348 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3850,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2000,00


  • Waluta:
    PLN.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.09.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, {Dane ukryte}, 41-510 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 8300,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8300,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    8300,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8300,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Celem projekt -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- jest usprawnienie funkcjonowania Urzędu Miasta Katowice oraz wzrost jakości świadczonych usług, który zostanie osiągnięty m.in. dzięki nabyciu nowych lub podwyższeniu kwalifikacji i umiejętności pracowników - zakładany wzrost o 30%. Jednym za środków realizacji tego celu jest zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miast Katowice: kadry kierowniczej Urzędu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach dla innych pracowników w zależności od wyników przeprowadzonego audytu kompetencyjnego oraz stosowanie do decyzji kierowników komórek organizacyjnych. Proponowany zakres studiów został określony w uzasadnieniu kosztów pod szczegółowym budżetem projektu: audyt wewnętrzny i kontrola finansowa w jednostkach sektora finansów publicznych, marketing sportu, menedżer jakości, menedżer kultury, menedżer turystyki, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie bezpieczeństwem informacji, zarządzanie kadrami, zasobami ludzkimi, zarządzanie projektami europejskimi, menedżer samorządu terytorialnego, zamówienia publiczne, nowoczesna promocja, zarządzanie finansami placówek służby zdrowia, rachunkowość budżetowa, administracja i samorząd terytorialny, zarządzanie bezpieczeństwem i higiena pracy, podatki. Szczegółowy zakres tematyczny został określony po przeprowadzeniu audytu kompetencyjnego w zestawieniu z: potrzebami umożliwiającymi merytoryczną, fachową realizację zadań komórki, a także zakresami obowiązków pracowników. Wskazany sposób rekrutacji i doboru tematów wynika z konstrukcji logicznego ciągu metodycznego przyjętego w Projekcie - zapewnia efektywność w uzupełnianiu luk kompetencyjnych. Szczegółowy zakres tematyczny: ochrona informacji niejawnych i administracja bezpieczeństwa informacji (2 os.) administracja i zarządzanie/administracja - zarządzanie i organizacja (3 os.) studia menedżerskie (2 os.) egzekucja administracyjna (2 os.) prawo gospodarcze (1 os.) prawo zamówień publicznych (5 os.) rachunkowość i sprawozdawczość w sektorze finansów publicznych (4 os.) zarządzanie projektami europejskimi (1 os.) informatyka w administracji publicznej (1 os.) europejskie prawo ochrony środowiska (1 os.) zarządzanie zasobami ludzkimi (1 os.) samorząd terytorialny (1 os.) skarbowość (1 os.) zarządzanie imprezami i obiektami sportowymi (1 os.) prawo pracy i ubezpieczeń społecznych (1 os.) menedżera sportu i turystyki (1 os.) międzynarodowe standardy rachunkowości (1 os.) audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych (1 os.) Biorąc pod uwagę szczegółowy zakres tematyczny oraz wymagania wynikające z założeń Projektu Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia w częściach (art. 32. ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Studia podyplomowe mogą prowadzić jedynie uczelnie wyższe. Zamawiający kierując się zasadą oszczędnego dokonywania wydatków wybrał wykonawców przede wszystkim z lokalnych ośrodków lub realizujących studia podyplomowe w ośrodkach zamiejscowych mających siedzibę w pobliżu Katowic. Uniwersytet Śląski w Katowicach Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Wyższą Szkołę Zarządzania Marketingu i Języków Obcych w Katowicach Akademię Wychowania Fizycznego w Katowicach Wyższą Szkołę Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach Szkołę Główną Handlową w Warszawie - realizuje studia w Katowicach Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu - Wydział Zamiejscowy w Chorzowie - realizacja studiów w Chorzowie Uczelnie te w bieżącym roku akademickim realizują studia podyplomowe, których tematyka jest zgodna z zapotrzebowaniem Urzędu, a oferta programowa jest odpowiednia do indywidualnych potrzeb pracowników oraz zakresów obowiązków i specjalizacji zawodowej, pozwala pogłębiać wiedzę w najbardziej poszukiwanych przez Urząd obszarach - zapewnia efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. Ponadto Uczelnie te dysponują bardzo dobrą kadrą wykładowców znających specyfikę i uwarunkowania lokalne, które często generują określone, charakterystyczne dla danego obszaru lub regionu problemy w danej dziedzinie. Bliskość uczelni pozwala pracownikom pogodzić pracę zawodową z dodatkowym obowiązkiem związanym z uczęszczaniem na zajęcia, biorąc pod uwagę ekonomikę czasu dojazdu na zajęcia. Dodatkowo koszt udziału pracowników w studiach jest porównywalny do innych ośrodków, a w niektórych przypadkach niższy (np. zarządzanie zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach - 3 700,00 zł, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 4 100,00 zł, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie 4 500,00 zł). Ponadto jako wykonawców wybrano: Uniwersytet Opolski w Opolu (z zakresu europejskiego prawa ochrony środowiska) Uniwersytet Jagielloński w Krakowie (z zakresu informatyki w administracji publicznej) Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie (z zakresu prawa zamówień publicznych - 1 os.; prawa gospodarczego). W chwili obecnej na lokalnym rynku usług edukacyjnych brak jest ofert studiów podyplomowych z zakresu europejskiego prawa ochrony środowiska. Uczelnie (również spoza regionu) oferują studia podyplomowe, których niniejszy temat stanowiłby jedynie jeden z bloków realizowanych w toku studiów np.: Uniwersytet Śląski w Katowicach - Podyplomowe Studia Prawnych Problemów Górnictwa i Ochrony Środowiska (obecnie zawieszone), Uniwersytet Wrocławski we Wrocławiu - Podyplomowe Studia Prawo ochrony środowiska. Przewidywany program studiów podyplomowych na Uniwersytecie Opolskim jest dopasowany do indywidualnych potrzeb pracownika oraz zakresu obowiązków i jego specjalizacji zawodowej, pozwala pogłębiać wiedzę w najbardziej poszukiwanym przez Urząd obszarze - zapewnia efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. Z uwagi na powyższe zastosowanie procedury otwartej dla wyboru oferty studiów podyplomowych dla jednej osoby z wąsko wyspecjalizowanej dziedziny nie przyniosło istotnego efektu dla zwiększenia konkurencyjności, nie gwarantowałoby minimalizacji wydatku oraz mogłyby nie przynieść zakładanego w projekcie efektu wynikającego z realizacji zadania. W chwili obecnej na lokalnym rynku usług edukacyjnych brak jest ofert studiów podyplomowych z zakresu informatyki w administracji publicznej, których program zapewniałby wysoką efektywność wydatku przy zagwarantowaniu jego odpowiedniej wysokości. Z uwagi na: oferowany program studiów - będący odpowiedzią na indywidualne potrzeby pracownika oraz odpowiadający jego zakresowi obowiązków i specjalizacji zawodowej, pozwalający pogłębiać wiedzę w najbardziej poszukiwanym przez Urząd obszarze (sprawnego posługiwania się narzędziami informatycznymi wspomagającymi pracę instytucji w okresie budowy społeczeństwa informacyjnego), który zapewni efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. realizację studiów przez Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego przy współudziale Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego dającą gwarancję najwyższej jakości kształcenia oraz zapewniając odpowiednią kadrę wykładowców. Zamawiający wybrał Uniwersytet Jagielloński. Podobny zakres tematyczny realizuje również Wyższa Szkoła Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie jednak plan studiów w zestawieniu z potrzebami umożliwiającymi merytoryczną, fachową realizację zadań komórki, a także zakresem obowiązków pracownika nie odpowiada w zdecydowanie mniejszym stopniu niż wybranego Wykonawcy. Ponadto wydatek na realizację zamówienia byłby nie tylko mniej efektywny, ale ze względu na koszt studiów oraz odległe miejsce realizacji również wyższy. Zamawiający wybrał Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie do realizacji studiów podyplomowych z zakresu prawa zamówień publicznych z uwagi, iż są one prowadzone pod kierunkiem prof. Ryszarda Szostaka - cenionego specjalisty z zakresu zamówień publicznych, autora wielu publikacji naukowych. Program pozwala na poszerzenie wiedzy pracownika w dziedzinie , która należy do jego specjalizacji zawodowej, a także zdobycie nowej wiedzy - w najbardziej poszukiwanym przez Urząd obszarze - zapewnia efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. Zamawiający wybrał Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie do realizacji studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego z uwagi, iż są one prowadzone pod kierunkiem prof. dr hab. Bogusławy Gnela oraz oferowany program studiów - będący odpowiedzią na indywidualne potrzeby pracownika oraz odpowiadający jego zakresowi obowiązków i specjalizacji zawodowej, pozwalający pogłębiać wiedzę w poszukiwanym przez Urząd obszarze, który zapewni efektywne osiągnięcie celów założonych w Projekcie. W stosunku do zamówień publicznych realizowanych celem nabycia usług edukacyjnych zastosowanie znajduje procedura wskazana w art. 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Zakres przedmiotowy art. 5 ustawy należy bowiem odnieść do treści załącznika nr 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) zgodnie, z którym usługi szkoleniowe i edukacyjne są klasyfikowane jako niepriorytetowe w kategorii 24. Stosowanie do brzmienia art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający nabywający niniejsze usługi może wszcząć postępowanie w trybie z wolnej ręki również z innych uzasadnionych przypadkach niż wskazane w art. 62 ust. 1 oraz art. 67 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności jeśli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: naruszeniem zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w termonach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, poniesieniem straty w mieniu publicznym uniemożliwieniu terminowej realizacji zadań. W przypadku tego zamówienia (Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku szkolnym 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice) zastosowanie trybów bardziej konkurencyjnych spowodowałoby, w celu osiągnięcia efektywnego wydatkowania środków finansowych, konieczność postawienia warunków udziału niemożliwych do spełnienia przez innych wykonawców lub niesprawiedliwych kryteriów oceny ofert tylko pozorujących dokonywanie wyboru spośród kilku wykonawców. W tym kontekście próba wyboru wykonawcy na podstawie najniższej ceny w przetargu nieograniczonym a nawet zastosowanie w takim postępowaniu podmiotowych kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej - zagrażałaby wydłużeniem w czasie procedury, a tym samym brakiem możliwości realizacji niniejszego zadania zgodnie z harmonogramem Projektu lub wyborem wykonawcy świadczącego usługi nieefektywnie, co w konsekwencji spowoduje nieosiągnięcie wskaźników założonych we wniosku o dofinansowanie. Zatem byłaby niezasadne zastosowanie innego trybu.. Zaangażowanie osób (podmiotów) całkowicie niezwiązanych z uczelniami wyższymi, w których będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego przeprowadzenia działań merytorycznych, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem skutkuje naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków Zamawiający zobowiązany jest do kierowania się dyspozycją zawartą w treści art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy o finansach publicznych w myśl której środki winny być wydatkowane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów. Zabezpieczeniu realizacji powyższego obowiązku służy między innymi regulacja art. 5 ust. 1 a ustawy pzp, a konkretnie przesłanka zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w przypadku zagrożenia naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Wobec brzmienia przywołanych przepisów, w zestawieniu z przywołanymi wyżej okolicznościami faktycznymi, zastosowanie dla udzielenia zamówień na świadczenie usług edukacyjnych trybu zamówienia z wolnej ręki jest, zdaniem Zamawiającego, uzasadnione i celowe

Adres: ul. Młyńska 4, 40098 Katowice
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: bzp@um.katowice.pl
tel: +48 32 2593302
fax: 48 327 054 949
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 20268020110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-07-14
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.katowice.eu
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80300000-7 Usługi szkolnictwa wyższego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Uniwersytet Śląski w Katowicach
Katowice
2011-12-12 28 700,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Katowice
2011-12-12 43 000,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Katowice
2011-12-12 2 600,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach
Katowice
2011-12-12 3 830,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Warszawa
2011-12-12 15 400,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Wydział Zamiejscowy w Chorzowie
Chorzów
2011-12-12 3 100,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Uniwersytet Opolski w Opolu
Opole
2011-12-12 2 600,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Kraków
2011-12-12 2 000,00
Zakup pakietu studiów podyplomowych dla 30 pracowników Urzędu Miasta Katowice w roku akademickim 2011/2012 w ramach projektu -Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wraz z wdrożeniem usprawnień zarządczych w Urzędzie Miasta Katowice- w Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Kraków
2011-12-12 8 300,00