Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia: 1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku. 2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów. 3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności. 4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata. a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny. b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu? c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny ( e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego. a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną. b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył. b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania. b) Finał programu: 6 wystaw robotów. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki. 8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy. a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne b) Finał programu: 2 bloogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne. b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności. a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć. b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny, e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny. (1h = 45 minut) 11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych. a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze. b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu. 13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: a) wnioskiem o dofinansowanie projektu, b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole. 14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy. 15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego na koniec miesiąca , sprawozdania po zakończeniu zadania ( na koniec roku) oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców. Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku. 19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 20) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 2. Wspólny słownik zamówień:
Olsztynek: Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III
Numer ogłoszenia: 196747 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.olsztynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia: 1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku. 2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów. 3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności. 4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata. a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny. b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu? c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny ( e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego. a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną. b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył. b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania. b) Finał programu: 6 wystaw robotów. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki. 8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy. a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne b) Finał programu: 2 bloogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne. b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności. a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć. b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny, e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny. (1h = 45 minut) 11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych. a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze. b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu. 13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: a) wnioskiem o dofinansowanie projektu, b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole. 14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy. 15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego na koniec miesiąca , sprawozdania po zakończeniu zadania ( na koniec roku) oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców. Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku. 19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 20) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 2. Wspólny słownik zamówień:.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDziałalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkua) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizował lub współrealizował: projekty finansowane lub współfinansowane przez Unię Europejską, których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto. Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie realizował (współrealizował) projektów finansowanych (współfinansowanych) przez Unię Europejską, lub oprócz niż realizował inne projekty edukacyjne lub szkoleniowe, może potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez udowodnienie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizował lub współrealizował: projekty nie finansowanie / współfinansowanie przez Unię Europejską których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość choćby jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto. WYJAŚNIENIE: Za realizację lub współrealizację projektów zamawiający rozumie zarówno działanie w charakterze Beneficjenta projektu oraz działanie jako Wykonawcy, który przyczynił się do zrealizowania założeń projektowych - wykonania usługi głównej (szkoleniowo-edukacyjnej); dla oceny spełniania warunku nieistotny jest rodzaj stosunku prawnego łączący współrealizatorów. Kryterium oceny ofert stanowi łączny czas trwania tych usług. c) W każdym z Wykonawców zobowiązany jest udowodnić, dodatkowo iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - realizował lub współrealizował projekty obejmujące usługi edukacyjne lub szkoleniowe w których zakresie znajdowały się zajęcia z zakresu robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera. Wykazanie zajęć z robotyki będzie punktowanie dzielnie. Zajęcia z robotyki mogą stanowić część programu realizowanego w ramach projektów z lit. a) i b). Kryterium oceny ofert stanowi łączna ilość (liczba) zajęć z robotyki, która zostanie poddana ocenie. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykazu wykonanych usług załącznik nr 3 oraz dowodów potwierdzających czy usługi zostały wykonane należycie; tj. poświadczeń lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte usług, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkua) Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia zajęć z zakresu języka polskiego; - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu języka angielskiego; - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu matematyki; - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu informatyki; - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu muzyki; - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu biologii; - co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia pedagogiczne oraz kwalifikacje do powadzenia z zakresu plastyki / sztuk pięknych. Każda z w/w osób musi posiadać co najmniej stopnień nauczyciela i co najmniej 1 rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności. Posiadanie stopnia nauczyciela mianowanego i co najmniej 3 - letniego stażu pracy pedagogicznej przy prowadzeniu zajęć w posiadanej przez siebie specjalności będzie punktowane dodatkowo. b) Każdy Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, iż dysponuje lub w celu realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć z robotyki na bazie klocków LEGO lub w technice podobnej tj. polegającej na budowie ruchomych robotów z klocków, roboty sterowane za pomocą minikomputera. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 36
- 3 - Kwalifikacje - 14
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.olsztynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Szkoła Podstawowa w Olsztynku Ul. Ostródzka 2 11 - 015 Olsztynek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Olsztynku Ul. Ostródzka 2 11 - 015 Olsztynek.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt nr POKL.09.01.02 - 28 - 074/13 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Olsztynek: Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III
Numer ogłoszenia: 216237 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 196747 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia: 1) Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie zajęć edukacyjnych na poziomie właściwym dla uczniów klas 4, 5 i 6. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Programem objętych zostanie 270 uczniów (136 chłopców i 134 dzieci), poprzez rozwijanie kompetencji kluczowych z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania w Szkole Podstawowej w Olsztynku. 2) Warsztaty realizowane będą poprzez innowacyjne formy nauczania, metody aktywizujące, które pobudzą wyobraźnię, kreatywność i rozwijać umiejętności kluczowe uczniów. 3) Uczniowie będą samodzielnie tworzyć, doświadczać eksperymentować z twórczością, uczyć się pomysłowości i twórczego myślenia przy wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych. Niekonwencjonalne formy i metody pracy oznaczają zezwolenie dzieciom na pewną swobodę działania , dokonywanie wyborów. Stworzą możliwość wszechstronnego i optymalnego rozwoju wszystkich dyspozycji poznawczych, w tym głównie zdolności twórczego myślenia. Przyczynią się do rozwoju komunikacji interpersonalnej, zwiększenia motywacji do podejmowania działań ukierunkowanych na rozwijanie własnych umiejętności. 4) Warsztaty polonistyczne będą opierały się na treningu kreatywnego i twórczego myślenia. Uczniowie nabędą kompetencje komunikacyjne w mowie i piśmie, nauczą się krytycznie przetwarzać informacje oraz operować słowem, kreując rzeczywistość i tworząc własne teksty ukazujące indywidualny sposób postrzegania świata. a) Przykładowe metody aktywizujące: projekt, debata, meta plan, przekład intersemiotyczny. b) Finał programu: 2 książki napisane przez uczniów, 2 listy otwarte do władz miasta Olsztynek, 2 akcje propagujące pożądane postawy wśród uczniów, 2 debaty Czy jestem kowalem własnego losu? c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny ( e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 5) Warsztaty języka angielskiego mają na celu rozwijanie zdolności językowych, poszerzanie wiedzy z zakresu struktur gramatycznych i leksykalnych oraz zdobywanie wiadomości o kulturze krajów anglojęzycznych. Uczniowie będą zdobywać umiejętności jak najbardziej naturalnego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach życia codziennego. a) Przykładowe metody aktywizujące: drabina, gry sensoryczne, drama, zabawy sytuacyjne, e- learning, praca z tablicą multimedialną. b) Finał programu: 2 karaoke, 2 foldery dla obcokrajowców, 2 prezentacje multimedialne o Olsztynku w języku angielskim. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 6) Warsztaty matematyczne to poszerzenie i pogłębienie wiadomości, umiejętności matematycznych, rozwijanie pomysłowości w myśleniu i działaniu, a także ukazywanie praktyczne i powszechne liczb w życiu codziennym. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: pomiar boiska w nietypowy sposób np. podręcznikami, robienie zakupów, planowanie przyjęcia, zakładanie lokat, budowanie brył. b) Finał programu: 2 szkolne zbiory zagadek, łamigłówek, krzyżówek, 2 albumy Matematyka w moim życiu, 2 konkursy na najciekawszą matematyczna ozdobę choinkową, 2 własnoręczne gry matematyczne, np. domino. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 7) Warsztaty robotyki opierają się na bazie zestawów edukacyjnych klocków typu LEGO wyposażonych w minikomputer, czujniki i silnik. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: Uczniowie będą składać robota i wprawiać go w ruch. Konstruując robota uczniowie rozumują w matematyczny sposób i rozwijają zdolność naukowego wnioskowania. b) Finał programu: 6 wystaw robotów. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) Wykonawca na własny koszt zapewnia asortyment do prowadzenia zajęć z robotyki. 8) Warsztaty przyrodnicze to odkrywanie najbliższego otoczenia poprzez doświadczenia, obserwacje i pokazy. a) Przykładowe metody aktywizujące: ćwiczenia laboratoryjne, produkcyjne i ewaluacyjne b) Finał programu: 2 bloogi - zdjęcia i filmy z zajęć przyrodniczo - ekologicznych, 2 filmy Zakładanie hodowli rybek, 2 mapy obserwacji przyrodniczych, 2 albumy roślin i zwierząt miejskich i leśnych na terenie gminy Olsztynek. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 9) Warsztaty informatyczne: to przygotowanie ucznia do aktywnego i odpowiedzialnego życia w społeczeństwie informacyjnym oraz do sprawnego posługiwania się dostępnym sprzętem komputerowym (tabletami) i oprogramowaniem w celu rozwiązywania problemów za pomocą programów użytkowych. a) Przykładowe zadania realizowane w trakcie zajęć: redagowanie tekstów, tworzenie strony internetowej poświęconej Projektowi, prezentacje multimedialne. b) Finał programu: 2 foldery o Olsztynku, 2 foldery o projekcie, 2 foldery o szkole, 6 artykułów do gazety lokalnej ALBO i do strony Olsztynka, 1 strona internetowa dotycząca Projektu. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 10) Warsztaty plastyczne: to działalność plastyczna umożliwiająca uczniom wyrażanie siebie poprzez różnorodne środki z wykorzystaniem wrodzonych zdolności. a) Przykładowe metody aktywizujące: komponowanie prac plastycznych, poznawanie nowych technik plastycznych, rysunek oraz malarstwo w pracowni oraz w plenerze, rozwijanie zamiłowania do stuki., wykorzystanie technologii komputerowej w trakcie obróbki wykonanych samodzielnie zdjęć. b) Finał programu: 2 kroniki projektu, 2 albumy o Olsztynku, 8 wystaw plastycznych, 2 prezentacje multimedialne dotyczące działań Projektowych. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny, e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny. (1h = 45 minut) 11) Warsztaty instrumentalne: celem zajęć jest stworzenie uczniom możliwości rozwijania zainteresowań oraz uzdolnień muzycznych. a) Przykładowe metody aktywizujące: nauka gry na gitarze. b) Finał programu: 2 przedstawienia, 4 popisy instrumentalne. c) Warsztaty odbywać się będą raz w tygodniu (1 raz w tygodniu) po 2 godziny. d) Rok szkolny 2013 / 2014 zajęcia grupy I: 15 osób. 72 godziny e) Rok szkolny 2014 / 2015 zajęcia grupy I: 20 osób. 72 godziny (1h = 45 minut) 12) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, programu i planu pracy i przedstawienia go do akceptacji kierownikowi projektu. 13) Wykonawca przygotowując w/w dokumenty, powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: a) wnioskiem o dofinansowanie projektu, b) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, c) dokumentacją Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. d) diagnozą i analizą potrzeb dzieci biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu zespół nauczycieli i dostępną w szkole. 14) Zamawiający udostępni wykonawcy w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy. 15) Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. 16) Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie końca każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: dziennika zajęć, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 18) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania raportu wykonawczego na koniec miesiąca , sprawozdania po zakończeniu zadania ( na koniec roku) oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców. Wykonawca będzie poddany działaniom monitoringowym - obserwacji zajęć - raz w roku. 19) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 20) W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 2. Wspólny słownik zamówień:..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt nr POKL.09.01.02 - 28 - 074/13 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- La Puerta Beata Snopek, {Dane ukryte}, 10-692 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 94400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
86400,00
Oferta z najniższą ceną:
86400,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
897400,80
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 19674720130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-09-25 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 638 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 50% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.olsztynek.pl |
Informacja dostępna pod: | Szkoła Podstawowa w Olsztynku Ul. Ostródzka 2 11 - 015 Olsztynek |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu pn. Kompetencje kluczowe otworzą twoją głowę - przetarg III | La Puerta Beata Snopek Olsztyn | 2013-10-17 | 86 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-17 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 86 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 86 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 86 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 897 401,00 zł |