WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2.Celem badania jest ocena zasadności i zakresu zastosowania instrumentów finansowych w RPOWŚ 2014-2020. Badanie powinno stanowić podstawę do określenia w jakiej skali i w jakim zakresie występuje zawodność mechanizmów rynkowych lub nieoptymalny poziom inwestycji, a także wykazać szacunkowy poziom i zakres zapotrzebowania na inwestycje publiczne, w tym typy instrumentów finansowych, które mają uzyskać wsparcie w ramach RPOWŚ 2014-2020. 3.Zakres badania 1) Zakres przedmiotowy Zakres przedmiotowy badania musi spełniać wymogi art. 37 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., który to przepis pozwala wyodrębnić siedem kluczowych elementów, które muszą być zawarte w ocenie ex ante, tj.: a)Analizę zawodności mechanizmów rynkowych, nieoptymalnego poziomu inwestycji i potrzeb inwestycyjnych w obszarach polityki i celów tematycznych lub priorytetów inwestycyjnych, uzasadniających zastosowanie odpowiednich instrumentów finansowych w ramach RPOWŚ 2014-2020 (przyczyniających się osiągnięcia celów szczegółowych określonych w ramach właściwej osi priorytetowej RPOWŚ 2014-2020). Analiza ta musi być oparta na dostępnych dobrych praktykach w zakresie metodyki; b)Ocenę wartości dodanej projektowanych w ramach RPOWŚ 2014-2020 instrumentów finansowych, spójności z innymi formami interwencji publicznej na tym samym rynku, ewentualnych konsekwencji wynikających ze stosowania pomocy państwa, proporcjonalności planowanej interwencji i środków minimalizowania zakłóceń rynku; c)Oszacowanie dodatkowych zasobów publicznych i prywatnych, które mogą zostać potencjalnie zgromadzone w ramach instrumentu finansowego aż do poziomu ostatecznego odbiorcy (oczekiwany efekt dźwigni), w tym - w stosownych przypadkach - ocenę zapotrzebowania na preferencyjne wynagrodzenie i jego poziom, by przyciągnąć odpowiadające wsparciu z funduszy środki pochodzące od inwestorów prywatnych lub opis mechanizmów, które będą stosowane, by określić zapotrzebowanie na takie preferencyjne wynagrodzenie i jego zakres, takie jak konkurencyjny lub odpowiednio niezależny proces oceny; d)Ocenę doświadczeń zdobytych podczas stosowania podobnych instrumentów i ocen ex ante przeprowadzonych w okresie programowania 2007-2013 (tabela z danymi na końcu SOPZ), a także wskazanie w jaki sposób te doświadczenia powinny wpływać na zastosowanie instrumentów finansowych w perspektywie 2014-2020 w ramach RPOWŚ 2014-2020; e)Proponowaną strategię inwestycyjną, w tym analizę opcji wdrożeniowych w znaczeniu wynikającym z art. 38 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., produktów finansowych, które mają zostać zaoferowane, docelowych ostatecznych odbiorców oraz - w stosownych przypadkach - zakładane łączenie ze wsparciem dotacyjnym; f)Wyszczególnienie spodziewanych rezultatów i sposobu w jaki dany instrument finansowy ma przyczyniać się do wniesienia wkładu w osiąganie konkretnych celów ustanowionych w ramach właściwej osi priorytetowej RPOWŚ 2014-2020, w tym wskaźniki dla takiego wkładu; g)Opracowanie mechanizmu pozwalającego na przegląd i uaktualnienie, w miarę potrzeb, oceny ex ante podczas wdrażania instrumentów finansowych w ramach RPOWŚ 2014-2020, gdy instytucja zarządzająca uzna, że ocena ex ante może już nie odzwierciedlać we właściwy sposób warunków rynkowych istniejących w czasie wdrażania. 2) Zakres podmiotowy: - Samorząd Województwa Świętokrzyskiego - Instytucja Zarządzająca RPOWŚ 2007-2013 - sektor mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw województwa świętokrzyskiego - Wojewódzki Urząd Pracy - sektor bankowy, w tym bankowość spółdzielcza na terenie województwa świętokrzyskiego - fundusze pożyczkowe i poręczeniowe funkcjonujące w województwie świętokrzyskim, które korzystały ze wsparcia RPOWŚ 2007-2013 3) Zakres czasowy: Badanie obejmuje analizy odnoszące się do lat 2007-2013 oraz projekcję na lata 2014-2020. 4) Zakres terytorialny: Województwo świętokrzyskie 4.Efektem finalnym badania będzie raport końcowy formułujący wnioski i rekomendacje odpowiadające na zadane pytania ewaluacyjne. Zestawienie wniosków i rekomendacji powinno być przedstawione w formie tabelarycznej wg wzoru wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport końcowy w wersji elektronicznej (CD ROM) oraz w wersji papierowej w pięciu egzemplarzach. Dokument ten nie powinien zawierać więcej niż 100 stron + aneksy. Raport powinien mieć następującą strukturę: 1)Streszczenie raportu - nie więcej niż 5 stron A4 (w wersji polskiej i angielskiej). 2)Spis treści. 3)Wprowadzenie- opis głównych założeń badania. 4)Opis metodologii badania, w tym metodę szacowania luki finansowej 5)Opis wyników ewaluacji - analiza i interpretacja 6)Wnioski i rekomendacje. 7)Aneksy zawierające zestawienie wykorzystanych narzędzi badawczych, dodatkowe zestawienia wyników i analiz danych oraz źródła informacji wykorzystanych w badaniu. 6.Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przedstawienia 4-stronicowej broszury w języku polskim, napisanej w przystępnym, zrozumiałym języku. Broszura powinna zawierać opis badania i najważniejsze wyniki i rekomendacje płynące z raportu. Stanowić ma ona zachętę do lektury całego dokumentu. Taką broszurę Wykonawca przygotuje w wersji papierowej w 40 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formie umożliwiającej jej publikację bez dodatkowych korekt. Zarówno raport końcowy, jak i broszura powinny być odpowiednio oznakowane, zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie Narodowa Strategia Spójności. Księga identyfikacji wizualnej. Właściwe formy graficzne dostępne są na stronie internetowej http://www.rpo-swietokrzyskie.pl/s,87,Logotyp_znak_NSS_ksiega_znakow_etc.html 7.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8.Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach: Departament Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, ul. Sienkiewicza 63 Kielce. 9.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 10.Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz ofertowy, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również przeniesienie autorskich praw majątkowych do przygotowanego opracowania w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zmianami) na polach eksploatacji wskazanych we wzorze umowy (dodatek nr 5 do SIWZ). 11.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 12.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 14.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Kielce: WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 194022 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE BADANIA EWALUACYJNEGO Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 2.Celem badania jest ocena zasadności i zakresu zastosowania instrumentów finansowych w RPOWŚ 2014-2020. Badanie powinno stanowić podstawę do określenia w jakiej skali i w jakim zakresie występuje zawodność mechanizmów rynkowych lub nieoptymalny poziom inwestycji, a także wykazać szacunkowy poziom i zakres zapotrzebowania na inwestycje publiczne, w tym typy instrumentów finansowych, które mają uzyskać wsparcie w ramach RPOWŚ 2014-2020. 3.Zakres badania 1) Zakres przedmiotowy Zakres przedmiotowy badania musi spełniać wymogi art. 37 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., który to przepis pozwala wyodrębnić siedem kluczowych elementów, które muszą być zawarte w ocenie ex ante, tj.: a)Analizę zawodności mechanizmów rynkowych, nieoptymalnego poziomu inwestycji i potrzeb inwestycyjnych w obszarach polityki i celów tematycznych lub priorytetów inwestycyjnych, uzasadniających zastosowanie odpowiednich instrumentów finansowych w ramach RPOWŚ 2014-2020 (przyczyniających się osiągnięcia celów szczegółowych określonych w ramach właściwej osi priorytetowej RPOWŚ 2014-2020). Analiza ta musi być oparta na dostępnych dobrych praktykach w zakresie metodyki; b)Ocenę wartości dodanej projektowanych w ramach RPOWŚ 2014-2020 instrumentów finansowych, spójności z innymi formami interwencji publicznej na tym samym rynku, ewentualnych konsekwencji wynikających ze stosowania pomocy państwa, proporcjonalności planowanej interwencji i środków minimalizowania zakłóceń rynku; c)Oszacowanie dodatkowych zasobów publicznych i prywatnych, które mogą zostać potencjalnie zgromadzone w ramach instrumentu finansowego aż do poziomu ostatecznego odbiorcy (oczekiwany efekt dźwigni), w tym - w stosownych przypadkach - ocenę zapotrzebowania na preferencyjne wynagrodzenie i jego poziom, by przyciągnąć odpowiadające wsparciu z funduszy środki pochodzące od inwestorów prywatnych lub opis mechanizmów, które będą stosowane, by określić zapotrzebowanie na takie preferencyjne wynagrodzenie i jego zakres, takie jak konkurencyjny lub odpowiednio niezależny proces oceny; d)Ocenę doświadczeń zdobytych podczas stosowania podobnych instrumentów i ocen ex ante przeprowadzonych w okresie programowania 2007-2013 (tabela z danymi na końcu SOPZ), a także wskazanie w jaki sposób te doświadczenia powinny wpływać na zastosowanie instrumentów finansowych w perspektywie 2014-2020 w ramach RPOWŚ 2014-2020; e)Proponowaną strategię inwestycyjną, w tym analizę opcji wdrożeniowych w znaczeniu wynikającym z art. 38 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r., produktów finansowych, które mają zostać zaoferowane, docelowych ostatecznych odbiorców oraz - w stosownych przypadkach - zakładane łączenie ze wsparciem dotacyjnym; f)Wyszczególnienie spodziewanych rezultatów i sposobu w jaki dany instrument finansowy ma przyczyniać się do wniesienia wkładu w osiąganie konkretnych celów ustanowionych w ramach właściwej osi priorytetowej RPOWŚ 2014-2020, w tym wskaźniki dla takiego wkładu; g)Opracowanie mechanizmu pozwalającego na przegląd i uaktualnienie, w miarę potrzeb, oceny ex ante podczas wdrażania instrumentów finansowych w ramach RPOWŚ 2014-2020, gdy instytucja zarządzająca uzna, że ocena ex ante może już nie odzwierciedlać we właściwy sposób warunków rynkowych istniejących w czasie wdrażania. 2) Zakres podmiotowy: - Samorząd Województwa Świętokrzyskiego - Instytucja Zarządzająca RPOWŚ 2007-2013 - sektor mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw województwa świętokrzyskiego - Wojewódzki Urząd Pracy - sektor bankowy, w tym bankowość spółdzielcza na terenie województwa świętokrzyskiego - fundusze pożyczkowe i poręczeniowe funkcjonujące w województwie świętokrzyskim, które korzystały ze wsparcia RPOWŚ 2007-2013 3) Zakres czasowy: Badanie obejmuje analizy odnoszące się do lat 2007-2013 oraz projekcję na lata 2014-2020. 4) Zakres terytorialny: Województwo świętokrzyskie 4.Efektem finalnym badania będzie raport końcowy formułujący wnioski i rekomendacje odpowiadające na zadane pytania ewaluacyjne. Zestawienie wniosków i rekomendacji powinno być przedstawione w formie tabelarycznej wg wzoru wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu raport końcowy w wersji elektronicznej (CD ROM) oraz w wersji papierowej w pięciu egzemplarzach. Dokument ten nie powinien zawierać więcej niż 100 stron + aneksy. Raport powinien mieć następującą strukturę: 1)Streszczenie raportu - nie więcej niż 5 stron A4 (w wersji polskiej i angielskiej). 2)Spis treści. 3)Wprowadzenie- opis głównych założeń badania. 4)Opis metodologii badania, w tym metodę szacowania luki finansowej 5)Opis wyników ewaluacji - analiza i interpretacja 6)Wnioski i rekomendacje. 7)Aneksy zawierające zestawienie wykorzystanych narzędzi badawczych, dodatkowe zestawienia wyników i analiz danych oraz źródła informacji wykorzystanych w badaniu. 6.Wykonawca zobowiązany jest ponadto do przedstawienia 4-stronicowej broszury w języku polskim, napisanej w przystępnym, zrozumiałym języku. Broszura powinna zawierać opis badania i najważniejsze wyniki i rekomendacje płynące z raportu. Stanowić ma ona zachętę do lektury całego dokumentu. Taką broszurę Wykonawca przygotuje w wersji papierowej w 40 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formie umożliwiającej jej publikację bez dodatkowych korekt. Zarówno raport końcowy, jak i broszura powinny być odpowiednio oznakowane, zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie Narodowa Strategia Spójności. Księga identyfikacji wizualnej. Właściwe formy graficzne dostępne są na stronie internetowej http://www.rpo-swietokrzyskie.pl/s,87,Logotyp_znak_NSS_ksiega_znakow_etc.html 7.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8.Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach: Departament Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, ul. Sienkiewicza 63 Kielce. 9.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 10.Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz ofertowy, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również przeniesienie autorskich praw majątkowych do przygotowanego opracowania w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zmianami) na polach eksploatacji wskazanych we wzorze umowy (dodatek nr 5 do SIWZ). 11.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 12.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 14.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.11.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego1 o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda Przez badanie ewaluacyjne w niniejszym dokumencie Zamawiający rozumie badanie dotyczące oceny interwencji publicznej, jej założeń, procesu realizacji i efektów pod względem wybranych kryteriów ewaluacyjnych, np. kryterium skuteczności, trwałości, efektywności, trafności a także użyteczności podjętych działań. Efektem badania ewaluacyjnego jest zestaw rekomendacji służący usprawnieniu, rozwojowi lub zrozumieniu ocenianej interwencji. Do badań ewaluacyjnych Zamawiający nie zalicza ewaluacji: pojedynczych projektów, ewaluacji programów nauczania, strategii rozwoju, strategii przedsiębiorstw, studiów wykonalności, programów badań, audytów, ocen oddziaływania na środowisko, planów zagospodarowania przestrzennego, badań marketingowych oraz opracowania tylko narzędzi badawczych do ewaluacji. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie wykazu głównych usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga! 1)Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt. 1 A.1). SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień. 2)Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 3)Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dowody dotyczące tych podmiotów składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Uwaga! W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym prawidłową realizację zamówienia.Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do wykonania zamówienia zapewnią Zespół badawczy o wiedzy i doświadczeniu adekwatnym do podejmowanych zadań, płynności realizacji badania oraz harmonogramu, składający się z Członków Zespołu Badawczego o następujących kwalifikacjach: a) Kierownik Zespołu - musi posiadać doświadczenie w kierowaniu co najmniej trzema wykonanymi należycie badaniami ewaluacyjnymi (w tym doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym badaniem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto), z których co najmniej jedno dotyczyło programów operacyjnych b) Co najmniej dwóch Członków Zespołu Badawczego - (każdy z osobna) musi posiadać wiedzę merytoryczną z zakresu doboru i stosowania metod i technik ewaluacyjnych oraz doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch badań ewaluacyjnych, z których przynajmniej jedno badanie ewaluacyjne dotyczyło programów operacyjnych c)Co najmniej jeden z Członków Zespołu Badawczego musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego albo analizy/ ekspertyzy, przygotowaniu opracowania poświęconego/ej w całości instrumentom finansowym/ inżynierii finansowej, których/ej wartość wynosiła nie mniej niż 20 000,00 zł brutto (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie usługi, a nie wynagrodzenie eksperta) d)Co najmniej jeden z Członków Zespołu Badawczego musi posiadać doświadczenie w pracy naukowej lub zawodowej w zakresie instrumentów finansowych/ inżynierii finansowej i który jest autorem lub współautorem badania/analizy z zakresu luki finansowej wraz z opracowaniem metodologii jej szacowania. Uwaga! Jeden z Członków Zespołu Badawczego może spełniać jednocześnie kryteria określone w pkt c) i d). Osoba wskazana do spełnienia warunków z pkt. a) nie może być wskazana do spełnienia warunków, o których mowa w pkt. b),c),d). Zgodnie z art. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) nr 966/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie zasad finansowych mających zastosowanie do budżetu ogólnego Unii oraz uchylające go rozporządzenie Rady (WE, Euratom) nr 1605/2002 instrumenty finansowe mogą przybierać formę inwestycji kapitałowych lub quasi-kapitałowych, pożyczek lub gwarancji lub innych instrumentów opartych na podziale ryzyka, a w stosownych przypadkach mogą być łączone z dotacjami. Pojęcie instrumentów inżynierii finansowej stosuje się w odniesieniu do lat 2007-2013 - zgodnie z Art. 43 ust.1 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Do instrumentów inżynierii finansowej, zgodnie z art. 44 Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. oraz Notą wyjaśniającą w zakresie instrumentów inżynierii finansowej zgodnie z art. 44 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, COCOF 10-0014/04 zaliczane są m.in. fundusze kapitału podwyższonego ryzyka (venture capital funds), fundusze gwarancyjne i fundusze pożyczkowe oraz fundusze na rzecz rozwoju obszarów miejskich, czyli fundusze inwestujące w partnerstwa publiczno-prywatne i inne projekty ujęte w zintegrowanym planie na rzecz trwałego rozwoju obszarów miejskich. Zamawiający przytaczając powyższe definicje wymaga doświadczenia w zakresie oceny ww instrumentów niezależnie od źródeł ich finansowania. Programy operacyjne - dokumenty, o których mowa w art. 37 rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1260/1999, realizujące cele zawarte w narodowej strategii spójności i strategiach rozwoju, o których mowa w art. 9 pkt 3; programami operacyjnymi są krajowe programy operacyjne i regionalne programy operacyjne. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego wyżej, wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga! W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp-wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ - oryginał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.Do oferty należy dołączyć SZCZEGÓŁOWY OPIS SPOSOBU REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, który będzie stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty, zawierający w szczególności następujące elementy: a)opis koncepcji badania - koncepcja badania powinna zostać poparta teorią badawczą (badań ewaluacyjnych lub społeczno-ekonomicznych) lub koncepcją naukową (dotyczącą przedmiotu badania wraz z odniesieniem/ami do naukowych publikacji tematycznych), b)opis proponowanych metod badawczych - w opisie musi się znaleźć prezentacja metod i narzędzi badawczych odpowiadających minimalnym wymaganiom określonym w rozdziale Metodologia badania wskazanych w SOPZ, c)pytania/ problemy badawcze - muszą odpowiadać zakresowi badania oraz zostać przyporządkowane do metod badawczych, d)opis potencjalnych obszarów ryzyka w procesie realizacji badania i zaproponowanie instrumentów jego minimalizacji, e)opis sposobu prezentacji danych wynikających ze zrealizowanego badania, które zostaną przedstawione w końcowym raporcie ewaluacyjnym (w tym przykłady form graficznych, które zostaną zastosowane w raporcie), f)harmonogram realizacji badania uwzględniający podział zadań pomiędzy członków zespołu badawczego. Uwaga! Niezłożenie wraz z ofertą dokumentu, o którym mowa wyżej lub złożenie dokumentu niezawierającego elementów, o których mowa w pkt. 2 lit. a-f skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Dokument SZCZEGÓŁOWY OPIS SPOSOBU REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie-pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu umożliwienia oceny, czy Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, z którego wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien jednoznacznie wyrażać wolę udzielenia Wykonawcy odpowiednich zasobów oraz wskazywać: a.zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c.charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 60
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, dopuszczalna jest w przypadku zaistnienia następujących warunków: 1)w sytuacji, gdy jej dokonanie jest spowodowane: a)zmianą stanu prawnego regulującego właściwość wykonania dzieła oraz zmianą wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji RPOWŚ na lata 2014-2020, zmianą RPOWŚ 2014-2020 poprzez przyjęcie uchwałą Zarządu Województwa Świętokrzyskiego nowej wersji programu - w takich przypadkach strony mogą dokonać niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami; b)działaniem siły wyższej, przez które to działanie należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy. 2)Zmiana istotnych postanowień umowy w odniesieniu do terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 2 ust. 1 umowy oraz terminów określonych w pkt X Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dopuszczalna jest w przypadku określonym w § 3 ust. 6 umowy. 2.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.06.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie będzie realizowane w ramach Działania 7.2 Osi priorytetowej 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 204158 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
194022 - 2014 data 09.06.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna...
W ogłoszeniu powinno być:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna...
Kielce: Wykonanie badania ewaluacyjnego Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 270802 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 194022 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie badania ewaluacyjnego Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn.: Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2.Celem badania jest ocena zasadności i zakresu zastosowania instrumentów finansowych w RPOWŚ 2014-2020. Badanie powinno stanowić podstawę do określenia w jakiej skali i w jakim zakresie występuje zawodność mechanizmów rynkowych lub nieoptymalny poziom inwestycji, a także wykazać szacunkowy poziom i zakres zapotrzebowania na inwestycje publiczne, w tym typy instrumentów finansowych, które mają uzyskać wsparcie w ramach RPOWŚ 2014-2020.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.11.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane w ramach Działania 7.2 Osi priorytetowej 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WYG PSDB Sp. z o.o, {Dane ukryte}, 00-825 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 120000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
111000,00
Oferta z najniższą ceną:
84427,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
133701,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 19402220140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-06-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 98 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 40% |
WWW ogłoszenia: | www.sejmik.kielce.pl |
Informacja dostępna pod: | siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73110000-6 | Usługi badawcze |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Wykonanie badania ewaluacyjnego Ocena ex-ante instrumentów finansowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 | WYG PSDB Sp. z o.o Warszawa | 2014-08-13 | 111 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-08-13 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 731100006 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 111 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 84 427,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 84 427,00 zł Maksymalna złożona oferta: 133 701,00 zł |