Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim


Numer ogłoszenia: 192881 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.poradniapp.gostyn.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia utworzonych w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2. Celem szczegółowym projektu jest podniesienie jakości współpracy dyrektorów szkół, przedszkoli i nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez organizację sieci współpracy i samokształcenia w okresie realizacji projektu. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli w sieciach współpracy i samokształcenia w terminie od października 2014r. do 30 czerwca 2015r. obejmuje 64 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe, lekcje pokazowe), po 16 godzin dla każdej z 4 sieci - podzielonych na 4 spotkania. 4. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 4 tematycznych sieciach współpracy i samokształcenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Tematy sieci współpracy i samokształcenia wynikają z diagnozy przeprowadzonej przez koordynatorów sieci: L.P. Uczestnicy Temat sieci współpracy i samokształcenia Szczegółowe oczekiwania uczestników sieci. I. Dyrektorzy : Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. Zakres szkoleń: 1. Wizerunek dyrektora (ekspozycja publiczna - jak wyglądać, jak się zachowywać, wystąpienia publiczne - jak się przygotować, jak przemawiać). 2.Media Relations (zasady współpracy z dziennikarzami, sposoby informowania o sytuacjach trudnych, kryzysowych, szkolna polityka medialna). 3. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym (współpraca z rodzicami, z samorządem lokalnym, z różnymi instytucjami). 4. Budowanie strategii promocyjnej szkoły (zalety planowania strategicznego promocji szkoły, ocena efektywności elementów promocji, co wyróżnia szkołę, czynniki promocyjne itd.). II. Nauczyciele bibliotekarze: Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. Zakres szkoleń: 1. Propagowanie czytelnictwa, a w szczególności happeningi organizowane poza biblioteką. Projekty edukacyjne, takie jak Cyfrowa Dziecięca Encyklopedia Wielkopolan, realizowane w ramach projektu e-Szkoła Wielkopolska. Konkursy czytelnicze. 2. Jak pozyskać darmowe oprogramowanie do biblioteki szkolnej. Tworzenie strony internetowej biblioteki, blog - obsługa prostych, bezpłatnych programów. Lekcje biblioteczne w Multimedialnym Centrum Informacji - lekcja pokazowa; muzea w Internecie. Zasoby internetowe związane z literaturą, malarstwem, filmem i in.; savoir-vivre w Internecie. Cyberprzemoc - udział w kampaniach społecznych, e-learning. 3. Katalogowanie i klasyfikowanie zbiorów specjalnych, w szczególności płyt CD (opracowanie tradycyjne i w programach bibliotecznych - MOL, Sowa; kopiowanie, ubytkowanie, norma; forma - wykład eksperta, ćwiczenia i praca z normą - warsztaty prowadzone przez eksperta, praca przy komputerze). 4. Promowanie biblioteki na terenie szkoły oraz informowanie o działalności w środowisku lokalnym (planowanie działań promocyjnych, warsztaty prowadzone przez eksperta od RP oraz dziennikarza - przygotowanie notatki, kontakty z dziennikarzami, narzędzia promocji biblioteki szkolnej). III. Nauczyciele pedagodzy: Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów. Zakres szkoleń : 1. Uzależnienia dzieci i młodzieży (od Internetu, gier komputerowych, telewizji itd. - mechanizmy uzależnień, symptomy, pomoc, profilaktyka. 2. Stworzenie materiałów edukacyjnych niezbędnych do tego, aby udzielić pomocy dziecku, rodzicom, nauczycielom w rozwijaniu kreatywnego myślenia dziecka. 3. Dokumentowanie pracy pedagoga (akty prawne, orzeczenia sądu itp. wzory dokumentów np. teczki dzieci, notatki, informacje z rozmów, itp. 4.Stworzenie katalogu dokumentów, przepisów, wzorów, wymaganych w pracy pedagoga rozwijającej twórcze myślenie uczniów. IV. Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej: Praca z uczniem młodszym. Zakres szkoleń: 1.Chcę się uczyć, chcę się bawić! - wspomaganie rozwoju sześciolatków w nowej rzeczywistości edukacyjnej (zabawy integracyjne, pląsy i piosenki na różne okoliczności szkolne, aktywna prezentacja wybranych pozycji literatury dziecięcej oraz stworzenie w formie pisemnej propozycji kanonu lektur). 2. Nauczanie na dywanie - wykorzystanie metod aktywizujących i pedagogiki zabawy w edukacji wczesnoszkolnej ( tańce, zabawy, aktywizujące metody uczenia matematyki, ortografii i gramatyki - w wygodnych pozycjach poza ławkami szkolnymi, sposoby zachęcania uczniów do czytania - stworzenie spisu zabaw, ćwiczeń wykorzystywanych na dywanie). 3. Oswoić nadpobudliwość - praca z dzieckiem nadpobudliwym (zabawy na odreagowanie niepokoju i zdenerwowania, zabawy poprawiające spostrzegawczość i koncentrację uwagi - stworzenie spisu przykładowych zabaw relaksacyjnych i wyciszających). 4. Jak radzić sobie z problemami dziecka niepełnosprawnego w klasie (autyzm) (praca terapeutyczna z dzieckiem autystycznym, przegląd wybranych metod terapeutycznych wykorzystywanych w pracy z dziećmi z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością - stworzenie spisu zabaw, ćwiczeń wykorzystywanych w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym)..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie,że spełnia przedmiotowy warunek.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie,że spełnia przedmiotowy warunek.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie,że spełnia przedmiotowy warunek.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie,że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie: a) wykształcenie wyższe II stopnia, b) posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli, c) doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie,że spełnia przedmiotowy warunek.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradniapp.gostyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul.Poznańska 200.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul.Poznańska 200.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Gostyń: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim


Numer ogłoszenia: 219239 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 192881 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 572 06 97, faks 65 572 06 97.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń w postaci warsztatów, konsultacji grupowych, wykładów, lekcji pokazowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia utworzonych w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Gostyniu w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). 2. Celem szczegółowym projektu jest podniesienie jakości współpracy dyrektorów szkół, przedszkoli i nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez organizację sieci współpracy i samokształcenia w okresie realizacji projektu. 3. Realizacja form doskonalenia nauczycieli w sieciach współpracy i samokształcenia w terminie od października 2014r. do 30 czerwca 2015r. obejmuje 64 godziny szkoleniowe (wykłady, warsztaty, konsultacje grupowe, lekcje pokazowe), po 16 godzin dla każdej z 4 sieci - podzielonych na 4 spotkania. 4. Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących 4 tematycznych sieciach współpracy i samokształcenia, których założenia zostały wypracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Tematy sieci współpracy i samokształcenia wynikają z diagnozy przeprowadzonej przez koordynatorów sieci: L.P. Uczestnicy Temat sieci współpracy i samokształcenia Szczegółowe oczekiwania uczestników sieci. 1. Dyrektorzy -Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. Zakres szkoleń: 1. Wizerunek dyrektora (ekspozycja publiczna - jak wyglądać, jak się zachowywać, wystąpienia publiczne - jak się przygotować, jak przemawiać). 2.Media Relations (zasady współpracy z dziennikarzami, sposoby informowania o sytuacjach trudnych, kryzysowych, szkolna polityka medialna). 3. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym (współpraca z rodzicami, z samorządem lokalnym, z różnymi instytucjami). 4. Budowanie strategii promocyjnej szkoły (zalety planowania strategicznego promocji szkoły, ocena efektywności elementów promocji, co wyróżnia szkołę, czynniki promocyjne itd.). 2. Nauczyciele bibliotekarze-Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania. Zakres szkoleń: 1. Propagowanie czytelnictwa, a w szczególności happeningi organizowane poza biblioteką. Projekty edukacyjne, takie jak Cyfrowa Dziecięca Encyklopedia Wielkopolan, realizowane w ramach projektu e-Szkoła Wielkopolska. Konkursy czytelnicze. 2. Jak pozyskać darmowe oprogramowanie do biblioteki szkolnej. Tworzenie strony internetowej biblioteki, blog - obsługa prostych, bezpłatnych programów. Lekcje biblioteczne w Multimedialnym Centrum Informacji - lekcja pokazowa; muzea w Internecie. Zasoby internetowe związane z literaturą, malarstwem, filmem i in.; savoir-vivre w Internecie. Cyberprzemoc - udział w kampaniach społecznych, e-learning. 3. Katalogowanie i klasyfikowanie zbiorów specjalnych, w szczególności płyt CD (opracowanie tradycyjne i w programach bibliotecznych - MOL, Sowa; kopiowanie, ubytkowanie, norma; forma - wykład eksperta, ćwiczenia i praca z normą - warsztaty prowadzone przez eksperta, praca przy komputerze). 4. Promowanie biblioteki na terenie szkoły oraz informowanie o działalności w środowisku lokalnym (planowanie działań promocyjnych, warsztaty prowadzone przez eksperta od RP oraz dziennikarza - przygotowanie notatki, kontakty z dziennikarzami, narzędzia promocji biblioteki szkolnej). 3. Nauczyciele pedagodzy - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów Zakres szkoleń : 1. Uzależnienia dzieci i młodzieży (od Internetu, gier komputerowych, telewizji itd. - mechanizmy uzależnień, symptomy, pomoc, profilaktyka. 2. Stworzenie materiałów edukacyjnych niezbędnych do tego, aby udzielić pomocy dziecku, rodzicom, nauczycielom w rozwijaniu kreatywnego myślenia dziecka. 3. Dokumentowanie pracy pedagoga (akty prawne, orzeczenia sądu itp. wzory dokumentów np. teczki dzieci, notatki, informacje z rozmów, itp. 4.Stworzenie katalogu dokumentów, przepisów, wzorów, wymaganych w pracy pedagoga rozwijającej twórcze myślenie uczniów. 4. Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej - Praca z uczniem młodszym Zakres szkoleń: 1.Chcę się uczyć, chcę się bawić! - wspomaganie rozwoju sześciolatków w nowej rzeczywistości edukacyjnej (zabawy integracyjne, pląsy i piosenki na różne okoliczności szkolne, aktywna prezentacja wybranych pozycji literatury dziecięcej oraz stworzenie w formie pisemnej propozycji kanonu lektur). 2. Nauczanie na dywanie - wykorzystanie metod aktywizujących i pedagogiki zabawy w edukacji wczesnoszkolnej ( tańce, zabawy, aktywizujące metody uczenia matematyki, ortografii i gramatyki - w wygodnych pozycjach poza ławkami szkolnymi, sposoby zachęcania uczniów do czytania - stworzenie spisu zabaw, ćwiczeń wykorzystywanych na dywanie). 3. Oswoić nadpobudliwość - praca z dzieckiem nadpobudliwym (zabawy na odreagowanie niepokoju i zdenerwowania, zabawy poprawiające spostrzegawczość i koncentrację uwagi - stworzenie spisu przykładowych zabaw relaksacyjnych i wyciszających). 4. Jak radzić sobie z problemami dziecka niepełnosprawnego w klasie (autyzm) (praca terapeutyczna z dzieckiem autystycznym, przegląd wybranych metod terapeutycznych wykorzystywanych w pracy z dziećmi z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością - stworzenie spisu zabaw, ćwiczeń wykorzystywanych w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym)..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalnym Ośrodkiem Edukacji sp. z o.o. Regionalnym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli, {Dane ukryte}, 50-145 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8896,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6900,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    11200,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń
woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: poradnia@poradniapp.gostyn.pl
tel: 65 572 06 97
fax: 65 572 06 97
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-09-17
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 19288120140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-09-09
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 285 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.poradniapp.gostyn.pl
Informacja dostępna pod: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul.Poznańska 200
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim Regionalnym Ośrodkiem Edukacji sp. z o.o. Regionalnym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli
Wrocław
2014-10-16 8 896,00