Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych (dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych) w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć); program powinien uwzględniać założenia i cele realizowanego projektu Edukacja kluczem do lepszego życia; b) przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, gwarantującym rozłożenie zajęć w miarę równomiernie w czasie w ciągu tygodnia i miesiąca, zatwierdzonym przez dyrektora szkoły i kierownika projektu, w której będą realizowane zajęcia; c) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; d) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; e) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; f) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; g) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. 1.Szkoła Podstawowa w Gołąbkach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia i wos 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h 750 2.Gimnazjum w Gołąbkach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 5gr x 30h= 150h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 3gr x 30h= 90h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 930 3. Szkoła Podstawowa w Krynce Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 2gr x 30h= 60h 4. Gimnazjum w Krynce Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 3gr x 30h= 90h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 60h= 120h Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 5. Szkoła Podstawowa w Rolach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe klub literacko- teatralny 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyczno- informatyczne 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia terapii sensorycznej- 1gr x60h= 60h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h Zamawiający zapewni odpowiednie sale do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
Łuków: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Numer ogłoszenia: 189431 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Oświatowy , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.gzolukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych (dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych) w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć); program powinien uwzględniać założenia i cele realizowanego projektu Edukacja kluczem do lepszego życia; b) przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, gwarantującym rozłożenie zajęć w miarę równomiernie w czasie w ciągu tygodnia i miesiąca, zatwierdzonym przez dyrektora szkoły i kierownika projektu, w której będą realizowane zajęcia; c) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; d) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; e) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; f) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; g) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. 1.Szkoła Podstawowa w Gołąbkach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia i wos 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h 750 2.Gimnazjum w Gołąbkach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 5gr x 30h= 150h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 3gr x 30h= 90h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 930 3. Szkoła Podstawowa w Krynce Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 2gr x 30h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 2gr x 30h= 60h 4. Gimnazjum w Krynce Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 3gr x 30h= 90h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 60h= 120h Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 1gr x 30h= 30h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 5. Szkoła Podstawowa w Rolach Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe klub literacko- teatralny 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 1gr x 60h= 60h Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyczno- informatyczne 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 60h= 60h Zajęcia terapii sensorycznej- 1gr x60h= 60h Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h Zamawiający zapewni odpowiednie sale do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn zm.). W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w ofercie w Załączniku Wykaz osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na osobę spełniającą wymagania określone w SIWZ jedynie w formie pisemnej, w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego; 2) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) Dopuszcza się aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gzolukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.09.2014 godzina 14:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 18943120140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-09-03 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 291 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.gzolukow.pl |
Informacja dostępna pod: | Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |