Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a)Indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 1850 h, którego zakres przedmiotowy obejmuje: opracowanie Indywidualnego Planu Edukacyjnego, w którym wytyczone zostaną ścieżki poszukiwania rozwoju edukacyjnego i zawodowego, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań uczestnika projektu, określenie predyspozycji osobowościowych uczestnika, ocenę postawy w stosunku do przyszłości, określenie możliwości kontynuacji edukacji, pomoc w dokonaniu samooceny (mocne i słabe strony) obejmującej dalsze wykształcenie, zainteresowania, zaplanowanie indywidualnej ścieżki edukacyjnej. Budowanie obrazu własnej osoby : pogłębienie refleksji uczestników nad sobą, poszerzenie świadomości na temat obrazu własnej osoby, analiza różnorodnych postaw zawodowych i przeanalizowanie własnej postawy, określenie umiejętności i zdolności, uczestnikom swoich umiejętności praktycznych. Planowanie działań i wyznaczanie celów, Samoocena i plan działania, Wyznaczanie celów, wygenerowanie pomysłów, które można przełożyć na konkretne działanie, aby osiągnąć wyznaczony cel, określenie kierunków działań aktywizujących uczestników zajęć i podjęcie kroków do ich realizacji b)uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; c)systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; d)terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; e)udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; f)informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. g)systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej; h)gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia; i)prowadzenie zajęć przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej; j)koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę i placówkę; k)współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 96 uczniów Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 96 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery,spacery po zawodach Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. 2. Gimnazjum w Gołąbkach - 960 godzin. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego. Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (min.12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015r). Gimnazjum w Krynce - 890 godzin. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 89 uczniów Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 89 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery, spacery po zawodach Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015 r).
Łuków: Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.
Numer ogłoszenia: 189207 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Oświatowy , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a)Indywidualne doradztwo zawodowe w ilości 1850 h, którego zakres przedmiotowy obejmuje: opracowanie Indywidualnego Planu Edukacyjnego, w którym wytyczone zostaną ścieżki poszukiwania rozwoju edukacyjnego i zawodowego, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań uczestnika projektu, określenie predyspozycji osobowościowych uczestnika, ocenę postawy w stosunku do przyszłości, określenie możliwości kontynuacji edukacji, pomoc w dokonaniu samooceny (mocne i słabe strony) obejmującej dalsze wykształcenie, zainteresowania, zaplanowanie indywidualnej ścieżki edukacyjnej. Budowanie obrazu własnej osoby : pogłębienie refleksji uczestników nad sobą, poszerzenie świadomości na temat obrazu własnej osoby, analiza różnorodnych postaw zawodowych i przeanalizowanie własnej postawy, określenie umiejętności i zdolności, uczestnikom swoich umiejętności praktycznych. Planowanie działań i wyznaczanie celów, Samoocena i plan działania, Wyznaczanie celów, wygenerowanie pomysłów, które można przełożyć na konkretne działanie, aby osiągnąć wyznaczony cel, określenie kierunków działań aktywizujących uczestników zajęć i podjęcie kroków do ich realizacji b)uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów; c)systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; d)terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu; e)udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia; f)informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. g)systematyczne diagnozowanie zapotrzebowania poszczególnych uczniów na informacje edukacyjne i zawodowe oraz pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej; h)gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu kształcenia; i)prowadzenie zajęć przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej; j)koordynowanie działalności informacyjno-doradczej prowadzonej przez szkołę i placówkę; k)współpraca z innymi nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 96 uczniów Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 96 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery,spacery po zawodach Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. 2. Gimnazjum w Gołąbkach - 960 godzin. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego. Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (min.12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015r). Gimnazjum w Krynce - 890 godzin. Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego w zakresie 5 spotkań po 2h każde dla 89 uczniów Utworzenie Szkolnego Ośrodka Kariery (dalej SZOK) w ramach którego będą prowadzone ww. indywidualne spotkania dla 89 uczniów w ramach programu rozwojowego szkoły. Opracowanie i doposażenie SZOK w konspekty i scenariusze zajęć z zakresu orientacji i poradnictwa edukacyjno - zawodowego. Wykorzystanie w ramach indywidualnego doradztwa zawodowego min. 2 programów, takich jak np. testy kariery, spacery po zawodach Wypracowanie procedur oraz standardów zgodnych z prawodawstwem krajowym dotyczącym funkcjonowania SZOK oraz wydruk wypracowanych procedur i standardów. Prowadzenie karty doradztwa edukacyjno-zawodowego Po przeprowadzeniu zajęć indywidualnych stworzenie i wydruk trwale spiętego raportu dla każdej osoby (12 str., po zakończeniu zajęć indywidualnych - czcionka Times New Roman 12) Przeprowadzenie ewaluacji i monitoringu (listy obecności, ankiety ex ante, ex post prowadzonego doradztwa oraz stworzenie raportu ewaluacyjnego w wersji drukowanej i elektronicznej) W terminie do 2 tyg. od podpisania umowy przekazanie do lidera projektu planu pracy, ramowej tematyki na cały cykl zajęciowy wraz ze scenariuszami zajęć, a także karty pracy. Stworzenie programu SZOK oraz dokumentacji szkolnej związanej z rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach w zakresie doradztwa zawodowego. Całość dokumentacji przekazana przez wykonawcę będzie musiała być wykonana rzetelnie i będzie weryfikowana. Całość dokumentacji musi zostać zaaprobowana przez daną placówkę oświatową dla której jest przygotowywana (w razie błędów musi zostać przygotowana zgodnie z sugestiami szkoły i być przekazana w terminie nie późniejszym niż III.2015 r)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85.31.23.30-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia: - wykształcenie wyższe oraz ukończone studia w zakresie doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego oraz - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy jako doradca zawodowy W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w ofercie w Załączniku -Wykaz osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na osobę spełniającą wymagania określone w SIWZ jedynie w formie pisemnej, w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego; 2) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) Dopuszcza się aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gzolukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 18920720140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-09-03 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 200 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.gzolukow.pl |
Informacja dostępna pod: | Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie 21-400 Łuków, Świderska 12 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
85312330-1 | Usługi planowania rodziny |