Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów klas I- III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: a) Część I - zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się b) Część II - zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu c) Część III - zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych. 2. I. Zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się: 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej -Kształcenie koordynacji ręka - oko -Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała -Doskonalenie poczucia rytmu -Kształtowanie świadomości ciała -Doskonalenie czucia głębokiego -Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała -Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń -Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych -Wyrabianie koncentracji uwagi -Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania -Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej -Obrysowywanie gotowych szablonów -Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze -Rysowanie po konturach -Malowanie palcami -Łączenie wyznaczonych punktów -Zagadki rysunkowe -Labirynty -Wycinanki różnego typu -Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną -Lepienie z plasteliny -Gry zręcznościowe -Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp -Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp. -Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp. -Gra na prostych instrumentach muzycznych -Aktywizowanie do mówienia -Omawianie czynności i sytuacji -Nazywanie przedmiotów, cech, czynności -Komunikowanie się metodą Makatona 3. II. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter -dobieranie liter wielkich do małych -dobieranie liter drukowanych do pisanych -utrwalanie kształtu liter -wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab -wyodrębnianie liter w wyrazach, różnicowanie liter -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą -dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą -wyszukiwanie takich samych wyrazów -uzupełnianie brakujących liter, sylab -uzupełnianie zdań z lukami -dobieranie podpisów do ilustracji -uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami -układanie zdań z rozsypanki wyrazowej -tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3 zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji -kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej -ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej -wzbogacanie słownictwa -wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami -eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu -ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania -ćwiczenia na materiale obrazkowym -ćwiczenia grafomotoryczne 4. III. Zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Ćwiczenie orientacji przestrzennej -Układanie wzorów -Rozróżnianie i nazywanie cyfr -Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie -Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry -Przeliczanie elementów na konkretach -Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów -Rozróżnianie monet -Odczytywanie godziny na zegarze -Kształtowanie pojęć matematycznych -Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów -Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych 5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji zajęć: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca, który jest osobą prawną lub prowadzi działalność gospodarczą jest zobowiązany do podpisania umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Czas realizacji zajęć: wrzesień 2012 - kwiecień 2013 roku według ustaleń z Zamawiającym. Czas trwania zajęć w jednym dniu wynosi 120 min. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00 w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych). Pomoce dydaktyczne do zajęć zakupione w ramach projektu zostaną udostępnione przez Zamawiającego w ramach realizacji zamówienia. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. opracowanie i przedstawienie szczegółowego programu realizacji przedmiotu zamówienia, b. realizacja zajęć przez wykwalifikowane osoby posiadające doświadczenie w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo, c. w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: -oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. -przeprowadzenie diagnozy uczniów przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (ewaluacja) 7. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: -dziennik zajęć, -pisemne opracowanie na temat przeprowadzonych zajęć sporządzone na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego, zawierające pełną diagnozę pedagogiczną każdego ucznia biorącego udział w zajęciach, początkową przeprowadzoną przed rozpoczęciem zajęć oraz końcową przeprowadzoną po ich zakończeniu oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem -informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem oraz kartą czasu pracy.
Wieliczka: Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 187024 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby , ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.wieliczka.pl/zss
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów klas I- III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: a) Część I - zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się b) Część II - zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu c) Część III - zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych. 2. I. Zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się: 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej -Kształcenie koordynacji ręka - oko -Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała -Doskonalenie poczucia rytmu -Kształtowanie świadomości ciała -Doskonalenie czucia głębokiego -Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała -Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń -Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych -Wyrabianie koncentracji uwagi -Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania -Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej -Obrysowywanie gotowych szablonów -Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze -Rysowanie po konturach -Malowanie palcami -Łączenie wyznaczonych punktów -Zagadki rysunkowe -Labirynty -Wycinanki różnego typu -Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną -Lepienie z plasteliny -Gry zręcznościowe -Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp -Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp. -Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp. -Gra na prostych instrumentach muzycznych -Aktywizowanie do mówienia -Omawianie czynności i sytuacji -Nazywanie przedmiotów, cech, czynności -Komunikowanie się metodą Makatona 3. II. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter -dobieranie liter wielkich do małych -dobieranie liter drukowanych do pisanych -utrwalanie kształtu liter -wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab -wyodrębnianie liter w wyrazach, różnicowanie liter -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą -dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą -wyszukiwanie takich samych wyrazów -uzupełnianie brakujących liter, sylab -uzupełnianie zdań z lukami -dobieranie podpisów do ilustracji -uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami -układanie zdań z rozsypanki wyrazowej -tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3 zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji -kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej -ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej -wzbogacanie słownictwa -wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami -eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu -ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania -ćwiczenia na materiale obrazkowym -ćwiczenia grafomotoryczne 4. III. Zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Ćwiczenie orientacji przestrzennej -Układanie wzorów -Rozróżnianie i nazywanie cyfr -Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie -Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry -Przeliczanie elementów na konkretach -Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów -Rozróżnianie monet -Odczytywanie godziny na zegarze -Kształtowanie pojęć matematycznych -Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów -Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych 5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji zajęć: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca, który jest osobą prawną lub prowadzi działalność gospodarczą jest zobowiązany do podpisania umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Czas realizacji zajęć: wrzesień 2012 - kwiecień 2013 roku według ustaleń z Zamawiającym. Czas trwania zajęć w jednym dniu wynosi 120 min. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00 w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych). Pomoce dydaktyczne do zajęć zakupione w ramach projektu zostaną udostępnione przez Zamawiającego w ramach realizacji zamówienia. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. opracowanie i przedstawienie szczegółowego programu realizacji przedmiotu zamówienia, b. realizacja zajęć przez wykwalifikowane osoby posiadające doświadczenie w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo, c. w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: -oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. -przeprowadzenie diagnozy uczniów przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (ewaluacja) 7. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: -dziennik zajęć, -pisemne opracowanie na temat przeprowadzonych zajęć sporządzone na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego, zawierające pełną diagnozę pedagogiczną każdego ucznia biorącego udział w zajęciach, początkową przeprowadzoną przed rozpoczęciem zajęć oraz końcową przeprowadzoną po ich zakończeniu oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem -informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem oraz kartą czasu pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.34.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZa spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą w każdej części zamówienia, posiadającą kwalifikacje do pracy na stanowisku nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci upośledzonych umysłowo, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. nr 50, poz. 400.), która posiada wiedzę i umiejętności z zakresu objętego przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci z upośledzeniem umysłowym, ukończony kurs metody Makatona i kurs pierwszej pomocy. Każda z części zamówienia musi być realizowana przez inną osobę ze względu na możliwość realizacji zajęć w tym samym czasie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy program dla wybranej części zajęć zawierający co najmniej cele, metody, formy pracy oraz tematykę i treść poszczególnych zajęć
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowane, pełnomocnictwa) - jeśli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.wieliczka.pl/zss/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.06.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c , 32-020 Wieliczka, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt nr POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: - Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej - Kształcenie koordynacji ręka - oko - Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała - Doskonalenie poczucia rytmu - Kształtowanie świadomości ciała - Doskonalenie czucia głębokiego - Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała - Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń - Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych - Wyrabianie koncentracji uwagi - Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania - Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej - Obrysowywanie gotowych szablonów - Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze - Rysowanie po konturach - Malowanie palcami - Łączenie wyznaczonych punktów - Zagadki rysunkowe - Labirynty - Wycinanki różnego typu - Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną - Lepienie z plasteliny - Gry zręcznościowe - Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp - Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp. - Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp. - Gra na prostych instrumentach muzycznych - Aktywizowanie do mówienia - Omawianie czynności i sytuacji - Nazywanie przedmiotów, cech, czynności - Komunikowanie się metodą Makatona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2.Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: - segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter - dobieranie liter wielkich do małych - dobieranie liter drukowanych do pisanych - utrwalanie kształtu liter - wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab - wyodrębnianie liter w wyrazach, różnicowanie liter - tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą - dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) - tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą - wyszukiwanie takich samych wyrazów - uzupełnianie brakujących liter, sylab - uzupełnianie zdań z lukami - dobieranie podpisów do ilustracji - uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami - układanie zdań z rozsypanki wyrazowej - tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3 zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji - kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej - ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej - wzbogacanie słownictwa - wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami - eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu - ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania - ćwiczenia na materiale obrazkowym - ćwiczenia grafomotoryczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych kształtujących umiejętności z zakresu pojęć matematycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2.Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: - Ćwiczenie orientacji przestrzennej - Układanie wzorów - Rozróżnianie i nazywanie cyfr - Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie - Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry - Przeliczanie elementów na konkretach - Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów - Rozróżnianie monet - Odczytywanie godziny na zegarze - Kształtowanie pojęć matematycznych - Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów - Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Wieliczka: Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 216188 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 187024 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów klas I- III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: a) Część I - zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się b) Część II - zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu c) Część III - zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych. 2. I. Zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się: 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej -Kształcenie koordynacji ręka - oko -Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała -Doskonalenie poczucia rytmu -Kształtowanie świadomości ciała -Doskonalenie czucia głębokiego -Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała -Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń -Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych -Wyrabianie koncentracji uwagi -Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania -Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej -Obrysowywanie gotowych szablonów -Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze -Rysowanie po konturach -Malowanie palcami -Łączenie wyznaczonych punktów -Zagadki rysunkowe -Labirynty -Wycinanki różnego typu -Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną -Lepienie z plasteliny -Gry zręcznościowe -Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp -Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp. -Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp. -Gra na prostych instrumentach muzycznych -Aktywizowanie do mówienia -Omawianie czynności i sytuacji -Nazywanie przedmiotów, cech, czynności -Komunikowanie się metodą Makatona 3. II. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter -dobieranie liter wielkich do małych -dobieranie liter drukowanych do pisanych -utrwalanie kształtu liter -wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab -wyodrębnianie liter w wyrazach, różnicowanie liter -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą -dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) -tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą -wyszukiwanie takich samych wyrazów -uzupełnianie brakujących liter, sylab -uzupełnianie zdań z lukami -dobieranie podpisów do ilustracji -uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami -układanie zdań z rozsypanki wyrazowej -tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3 zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji -kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej -ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej -wzbogacanie słownictwa -wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami -eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu -ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania -ćwiczenia na materiale obrazkowym -ćwiczenia grafomotoryczne 4. III. Zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych 2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: -Ćwiczenie orientacji przestrzennej -Układanie wzorów -Rozróżnianie i nazywanie cyfr -Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie -Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry -Przeliczanie elementów na konkretach -Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów -Rozróżnianie monet -Odczytywanie godziny na zegarze -Kształtowanie pojęć matematycznych -Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów -Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych 5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji zajęć: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca, który jest osobą prawną lub prowadzi działalność gospodarczą jest zobowiązany do podpisania umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Czas realizacji zajęć: wrzesień 2012 - kwiecień 2013 roku według ustaleń z Zamawiającym. Czas trwania zajęć w jednym dniu wynosi 120 min. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00 w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych). Pomoce dydaktyczne do zajęć zakupione w ramach projektu zostaną udostępnione przez Zamawiającego w ramach realizacji zamówienia. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 6. Obowiązki wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. opracowanie i przedstawienie szczegółowego programu realizacji przedmiotu zamówienia, b. realizacja zajęć przez wykwalifikowane osoby posiadające doświadczenie w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo, c. w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: -oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. -przeprowadzenie diagnozy uczniów przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (ewaluacja) 7. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: -dziennik zajęć, -pisemne opracowanie na temat przeprowadzonych zajęć sporządzone na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego, zawierające pełną diagnozę pedagogiczną każdego ucznia biorącego udział w zajęciach, początkową przeprowadzoną przed rozpoczęciem zajęć oraz końcową przeprowadzoną po ich zakończeniu oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem -informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem oraz kartą czasu pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.34.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt nr POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Dziadusz, {Dane ukryte}, 30-611 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4390,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
5400,00
Oferta z najniższą ceną:
5400,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
5400,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Renata Zawora, {Dane ukryte}, 34-232 Lachowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2926,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych kształtujących umiejętności z zakresu pojęć matematycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paulina Olipra, {Dane ukryte}, 32-015 Kłaj, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3600,00
Oferta z najniższą ceną:
3600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
3750,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 18702420120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-06-03 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 322 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://www.wieliczka.pl/zss |
Informacja dostępna pod: | Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80340000-9 | Usługi edukacji specjalnej |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się | Dorota Dziadusz Kraków | 2012-06-22 | 5 400,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 803400009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 5 400,00 zł Minimalna złożona oferta: 5 400,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 5 400,00 zł Maksymalna złożona oferta: 5 400,00 zł | |||
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu | Renata Zawora Lachowice | 2012-06-22 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 803400009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 800,00 zł | |||
prowadzenie zajęć rewalidacyjnych kształtujących umiejętności z zakresu pojęć matematycznych | Paulina Olipra Kłaj | 2012-06-22 | 3 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-06-22 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 803400009 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 3 750,00 zł |