Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (w edukacji wczesnoszkolnej) rozumianych jako prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III siemianowickich szkół podstawowych - zgodne z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w Szkole Podstawowej Nr 8 w Zespole Szkół Sportowych, ul. Mikołaja 3. Projekt pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich, współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez wprowadzenie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów /uczennic klas I - III w szkołach podstawowych, w co najmniej 70% szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich. Cele szczegółowe projektu: 1. Zapewnienie każdemu uczniowi/uczennicy odpowiedniej oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej w edukacji wczesnoszkolnej, zgodnej z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi ucznia/uczennicy, 2. Zwiększenie stopnia i zakresu rozwoju sprawności umysłowej oraz osobistych zainteresowań ucznia/uczennicy poprzez organizację różnorodnych zajęć, 3. Zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych nowoczesnej bazy dydaktycznej. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wykonanie następujących czynności: 1. przygotowanie i realizowanie programów zajęć edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych ukierunkowanych na realizację celu głównego oraz celów szczegółowych projektu; 2. opracowanie, przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testów kompetencji dostosowanych do każdej formy wsparcia odrębnie, mających na celu pomiar poprawy efektów kształcenia uczniów/uczennic projektu oraz ich analiza; 3. opracowanie harmonogramu świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych. Harmonogram nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem; 4. prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III szkoły podstawowej - zgodne z ich indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, według ustalonego harmonogramu; 5. bieżące prowadzenie dokumentacji tj. kart ewidencji czasu pracy wskazującej liczbę zrealizowanych godzin zajęć, dziennika zajęć, okresowych statystyk wykonawczych, arkuszy obserwacji merytorycznych i praktycznych ucznia/uczennicy itp.; 6. współpraca z koordynatorami projektu w szkołach, dyrektorami szkół, prawnymi opiekunami uczniów/uczennic oraz Zespołem do spraw realizacji projektu, 7. uczestnictwo, w razie konieczności, w spotkaniach z udziałem opiekunów prawnych uczniów/uczennic, Zespołu do spraw realizacji projektu itp.; 8. sporządzanie, gromadzenie oraz udostępnienie dokumentacji fotograficznej i innej na rzecz promocji realizowanego projektu; 9. prowadzenie zajęć zgodnie z polityką równych szans, w tym równości płci; 10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Wykonawcy udostępni się: 1. sprzęt i pomoce dydaktyczne itp. będące na stanie szkoły oraz zakupione w ramach realizowanego projektu, z których nauczyciel prowadzący zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości. 2. listę uczestników (uczniów/uczennic) projektu w podziale na grupy. Wszystkie materiały edukacyjne (w tym testy kompetencji), które zostaną przygotowane przez Wykonawcę, muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie w zakresie usługi edukacyjnej będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2014r. Realizacja zajęć dydaktycznych nastąpi w dni nauki szkolnej lub w pozostałe dni powszechne, w godzinach nie kolidujących z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem - na podstawie ustalonego harmonogramu. Zajęcia dydaktyczne będą prowadzone - zgodnie z Harmonogram Form Wsparcia. Zamawiający wymaga, by w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu: 1. autorskie programy zajęć zgodne z celami projektu. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie każdego programu zajęć przez Koordynatora projektu w szkole, akceptację programu przez dyrektora szkoły i zatwierdzenia przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu- Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Autorski program zajęć powinien zawierać projekt testu kompetencji dostosowany do każdej formy wsparcia, 2. harmonogram zajęć (Harmonogram Form Wsparcia), który uzyskał pozytywną opinię koordynatora projektu w szkole, akceptację dyrektora szkoły oraz zatwierdzenie przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu - Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Jednostka 1-godziny używana poniżej odpowiada czasowo: 45 minutom w stosunku do zajęć rozwijających uzdolnienia ucznia/uczennicy i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej, natomiast w stosunku do zajęć specjalistycznych - 60 minut. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 6. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 7. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych artystycznie - ogółem 60 godzin, prowadzonych w 2 grupach po 30 godzin w każdej grupie, w tym uzdolnionych plastycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie oraz uzdolnionych muzycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 240 godzin
Siemianowice Śląskie: Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 185299 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (w edukacji wczesnoszkolnej) rozumianych jako prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III siemianowickich szkół podstawowych - zgodne z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w Szkole Podstawowej Nr 8 w Zespole Szkół Sportowych, ul. Mikołaja 3. Projekt pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich, współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez wprowadzenie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów /uczennic klas I - III w szkołach podstawowych, w co najmniej 70% szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich. Cele szczegółowe projektu: 1. Zapewnienie każdemu uczniowi/uczennicy odpowiedniej oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej w edukacji wczesnoszkolnej, zgodnej z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi ucznia/uczennicy, 2. Zwiększenie stopnia i zakresu rozwoju sprawności umysłowej oraz osobistych zainteresowań ucznia/uczennicy poprzez organizację różnorodnych zajęć, 3. Zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych nowoczesnej bazy dydaktycznej. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wykonanie następujących czynności: 1. przygotowanie i realizowanie programów zajęć edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych ukierunkowanych na realizację celu głównego oraz celów szczegółowych projektu; 2. opracowanie, przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testów kompetencji dostosowanych do każdej formy wsparcia odrębnie, mających na celu pomiar poprawy efektów kształcenia uczniów/uczennic projektu oraz ich analiza; 3. opracowanie harmonogramu świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych. Harmonogram nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem; 4. prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III szkoły podstawowej - zgodne z ich indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, według ustalonego harmonogramu; 5. bieżące prowadzenie dokumentacji tj. kart ewidencji czasu pracy wskazującej liczbę zrealizowanych godzin zajęć, dziennika zajęć, okresowych statystyk wykonawczych, arkuszy obserwacji merytorycznych i praktycznych ucznia/uczennicy itp.; 6. współpraca z koordynatorami projektu w szkołach, dyrektorami szkół, prawnymi opiekunami uczniów/uczennic oraz Zespołem do spraw realizacji projektu, 7. uczestnictwo, w razie konieczności, w spotkaniach z udziałem opiekunów prawnych uczniów/uczennic, Zespołu do spraw realizacji projektu itp.; 8. sporządzanie, gromadzenie oraz udostępnienie dokumentacji fotograficznej i innej na rzecz promocji realizowanego projektu; 9. prowadzenie zajęć zgodnie z polityką równych szans, w tym równości płci; 10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Wykonawcy udostępni się: 1. sprzęt i pomoce dydaktyczne itp. będące na stanie szkoły oraz zakupione w ramach realizowanego projektu, z których nauczyciel prowadzący zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości. 2. listę uczestników (uczniów/uczennic) projektu w podziale na grupy. Wszystkie materiały edukacyjne (w tym testy kompetencji), które zostaną przygotowane przez Wykonawcę, muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie w zakresie usługi edukacyjnej będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2014r. Realizacja zajęć dydaktycznych nastąpi w dni nauki szkolnej lub w pozostałe dni powszechne, w godzinach nie kolidujących z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem - na podstawie ustalonego harmonogramu. Zajęcia dydaktyczne będą prowadzone - zgodnie z Harmonogram Form Wsparcia. Zamawiający wymaga, by w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu: 1. autorskie programy zajęć zgodne z celami projektu. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie każdego programu zajęć przez Koordynatora projektu w szkole, akceptację programu przez dyrektora szkoły i zatwierdzenia przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu- Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Autorski program zajęć powinien zawierać projekt testu kompetencji dostosowany do każdej formy wsparcia, 2. harmonogram zajęć (Harmonogram Form Wsparcia), który uzyskał pozytywną opinię koordynatora projektu w szkole, akceptację dyrektora szkoły oraz zatwierdzenie przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu - Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Jednostka 1-godziny używana poniżej odpowiada czasowo: 45 minutom w stosunku do zajęć rozwijających uzdolnienia ucznia/uczennicy i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej, natomiast w stosunku do zajęć specjalistycznych - 60 minut. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 6. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 7. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych artystycznie - ogółem 60 godzin, prowadzonych w 2 grupach po 30 godzin w każdej grupie, w tym uzdolnionych plastycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie oraz uzdolnionych muzycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 240 godzin.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1. w odniesieniu do zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą nauczyciela posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela określone w § 4 ust.. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r, Nr 50, poz. 400) zwanego dalej Rozporządzeniem dające uprawnienia do nauczania w klasach I - III szkół podstawowych, - co najmniej stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, 2. w odniesieniu do zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą nauczyciela posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela określone w § 4 ust. 2 Rozporządzenia dające uprawnienia do nauczania w klasach I - III szkół podstawowych, - co najmniej stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, 3. w odniesieniu do zajęć logopedycznych Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą nauczyciela posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-logopedy określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia, dające uprawnienia do prowadzenia ww. zajęć, - co najmniej stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, 4. w odniesieniu do zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą nauczyciela posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-psychologa określone w § 19 lub nauczyciela-pedagoga określone w § 20 ust. 2 Rozporządzenia, dające uprawnienia do prowadzenia ww. zajęć, - co najmniej stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, 5. w odniesieniu do zajęć z gimnastyki korekcyjnej Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą nauczyciela posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela określone w § 4 ust. 1 lub ust. 2 Rozporządzenia, dające uprawnienia do nauczania - prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, - co najmniej stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, 6. w odniesieniu do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą nauczyciela posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela określone w § 4 ust. 1 lub ust. 2 Rozporządzenia, dające uprawnienia do prowadzenia ww. zajęć, - co najmniej stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, 7. w odniesieniu do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych artystycznie (plastyczne, muzyczne) prowadzonych w 2 grupach: 1 grupa - uzdolnionych plastycznie oraz 2 grupa - uzdolnionych muzycznie Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą nauczyciela posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela określone w § 4 ust. 1 lub ust. 2 Rozporządzenia, dające uprawnienia do prowadzenia ww. zajęć, - co najmniej stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) dokumenty potwierdzające kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole (odpowiednio: nauczyciela, nauczyciela-logopedy, nauczyciela-psychologa, nauczyciela-pedagoga) oraz dające uprawnienia do nauczania/prowadzenia danych zajęć - należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) dokumenty potwierdzające posiadanie przez nauczyciela stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy - należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) aktualne zaświadczenie lekarskie o spełnianiu warunków zdrowotnych niezbędnych do prowadzenia zajęć z uczniami/uczennicami - należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu UDA-POKL.09.01.02-24-062/11 z dnia 06.10.2011r. b) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby prowadzącej zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w pkt V.3 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby prowadzącej zajęcia oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. 3. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
UM Siemianowice Śląskie - Referat Edukacji, przy ul. 1 Maja 1A, Kancelaria Podawcza (I Piętro, pok. Nr 6) lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 10,80 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.09.2013 godzina 12:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie - Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich/Referat Edukacji, ul. 1 Maja 1A, 41-100 Siemianowice Śląskie - Kancelaria Podawcza.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Siemianowice Śląskie: Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 223853 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 185299 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (w edukacji wczesnoszkolnej) rozumianych jako prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III siemianowickich szkół podstawowych - zgodne z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi w Szkole Podstawowej Nr 8 w Zespole Szkół Sportowych, ul. Mikołaja 3. Projekt pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich, współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez wprowadzenie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów /uczennic klas I - III w szkołach podstawowych, w co najmniej 70% szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich. Cele szczegółowe projektu: 1. Zapewnienie każdemu uczniowi/uczennicy odpowiedniej oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej w edukacji wczesnoszkolnej, zgodnej z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi ucznia/uczennicy, 2. Zwiększenie stopnia i zakresu rozwoju sprawności umysłowej oraz osobistych zainteresowań ucznia/uczennicy poprzez organizację różnorodnych zajęć, 3. Zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych nowoczesnej bazy dydaktycznej. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wykonanie następujących czynności: 1. przygotowanie i realizowanie programów zajęć edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych ukierunkowanych na realizację celu głównego oraz celów szczegółowych projektu; 2. opracowanie, przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testów kompetencji dostosowanych do każdej formy wsparcia odrębnie, mających na celu pomiar poprawy efektów kształcenia uczniów/uczennic projektu oraz ich analiza; 3. opracowanie harmonogramu świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych. Harmonogram nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem; 4. prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III szkoły podstawowej - zgodne z ich indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, według ustalonego harmonogramu; 5. bieżące prowadzenie dokumentacji tj. kart ewidencji czasu pracy wskazującej liczbę zrealizowanych godzin zajęć, dziennika zajęć, okresowych statystyk wykonawczych, arkuszy obserwacji merytorycznych i praktycznych ucznia/uczennicy itp.; 6. współpraca z koordynatorami projektu w szkołach, dyrektorami szkół, prawnymi opiekunami uczniów/uczennic oraz Zespołem do spraw realizacji projektu, 7. uczestnictwo, w razie konieczności, w spotkaniach z udziałem opiekunów prawnych uczniów/uczennic, Zespołu do spraw realizacji projektu itp.; 8. sporządzanie, gromadzenie oraz udostępnienie dokumentacji fotograficznej i innej na rzecz promocji realizowanego projektu; 9. prowadzenie zajęć zgodnie z polityką równych szans, w tym równości płci; 10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Wykonawcy udostępni się: 1. sprzęt i pomoce dydaktyczne itp. będące na stanie szkoły oraz zakupione w ramach realizowanego projektu, z których nauczyciel prowadzący zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości. 2. listę uczestników (uczniów/uczennic) projektu w podziale na grupy. Wszystkie materiały edukacyjne (w tym testy kompetencji), które zostaną przygotowane przez Wykonawcę, muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie w zakresie usługi edukacyjnej będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2014r. Realizacja zajęć dydaktycznych nastąpi w dni nauki szkolnej lub w pozostałe dni powszechne, w godzinach nie kolidujących z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem - na podstawie ustalonego harmonogramu. Zajęcia dydaktyczne będą prowadzone - zgodnie z Harmonogram Form Wsparcia. Zamawiający wymaga, by w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu: 1. autorskie programy zajęć zgodne z celami projektu. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie każdego programu zajęć przez Koordynatora projektu w szkole, akceptację programu przez dyrektora szkoły i zatwierdzenia przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu- Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Autorski program zajęć powinien zawierać projekt testu kompetencji dostosowany do każdej formy wsparcia, 2. harmonogram zajęć (Harmonogram Form Wsparcia), który uzyskał pozytywną opinię koordynatora projektu w szkole, akceptację dyrektora szkoły oraz zatwierdzenie przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu - Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Jednostka 1-godziny używana poniżej odpowiada czasowo: 45 minutom w stosunku do zajęć rozwijających uzdolnienia ucznia/uczennicy i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej, natomiast w stosunku do zajęć specjalistycznych - 60 minut. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 6. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 7. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych artystycznie - ogółem 60 godzin, prowadzonych w 2 grupach po 30 godzin w każdej grupie, w tym uzdolnionych plastycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie oraz uzdolnionych muzycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 240 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa Edukacyjno- Szkoleniowa Sokrates Anna Stalmach- Tkacz, {Dane ukryte}, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9609,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
11760,00
Oferta z najniższą ceną:
9360,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
16680,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 18529920130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-09-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 133 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.um.siemianowice.pl |
Informacja dostępna pod: | UM Siemianowice Śląskie - Referat Edukacji, przy ul. 1 Maja 1A, Kancelaria Podawcza (I Piętro, pok. Nr 6) lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 10,80 zł. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich | Grupa Edukacyjno- Szkoleniowa Sokrates Anna Stalmach- Tkacz Bytom | 2013-10-25 | 11 760,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-25 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 11 760,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 360,00 zł Ilość złożonych ofert: 6 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 9 360,00 zł Maksymalna złożona oferta: 16 680,00 zł |