Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów ze szkół podstawowych w gminie Kowale Oleckie
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi edukacyjne: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów ze szkół podstawowych w gminie Kowale Oleckie, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. KOD CPV - 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kowalach Oleckich w roku szkolnym 2012- 2013: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, wśród 24 dzieci (16 chłopców i 8 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować trzy grupy uczniów klas I - III po 33 godziny lekcyjne w każdej grupie; Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wśród 24 dzieci (17 chłopców i 7 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować trzy grupy uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, wśród 32 dzieci (24 chłopców i 8 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować osiem grup uczniów klas I - III po 31 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, wśród 10 dzieci (6 chłopców i 4 dziewczęta). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci uzdolnionych z dziedziny nauk matematyczno - przyrodniczych, w śród 16 dzieci (8 chłopców i 8 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w każdej grupie. Część 2 Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Sokółkach w roku szkolnym 2012/ 2013: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, wśród w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, wśród 15 dzieci (8 chłopców i 7 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 45 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, wśród 20 dzieci (10 chłopców i 10 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować pięć grup uczniów klas I - III po 44 godziny lekcyjne w każdej grupie; Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci uzdolnionych z dziedziny nauk matematyczno - przyrodniczych, wśród 15 dzieci (6 chłopców i 9 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 45 godzin lekcyjnych w każdej grupie. Część 3 Zajęcia w Szkole Podstawowej w Stożnem w roku szkolnym 2012/ 2013: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, wśród 8 dzieci (6 chłopców i 2 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować jedną grupę uczniów klas I - III po 40 godzin lekcyjnych w grupie; Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wśród 7 dzieci (5 chłopców i 2 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować jedną grupę uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w grupie; Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, wśród 8 dzieci (6 chłopców i 2 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 35 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci uzdolnionych z dziedziny nauk matematyczno - przyrodniczych, wśród 8 dzieci (2 chłopców i 6 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować jedną grupę uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w grupie.
Kowale Oleckie: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów ze szkół podstawowych w gminie Kowale Oleckie
Numer ogłoszenia: 173723 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Kowale Oleckie , ul. Kościuszki 44, 19-420 Kowale Oleckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5238279, 602583860, faks 087 5238279.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.gmina.kowale.fr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów ze szkół podstawowych w gminie Kowale Oleckie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi edukacyjne: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów ze szkół podstawowych w gminie Kowale Oleckie, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. KOD CPV - 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kowalach Oleckich w roku szkolnym 2012- 2013: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, wśród 24 dzieci (16 chłopców i 8 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować trzy grupy uczniów klas I - III po 33 godziny lekcyjne w każdej grupie; Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wśród 24 dzieci (17 chłopców i 7 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować trzy grupy uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, wśród 32 dzieci (24 chłopców i 8 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować osiem grup uczniów klas I - III po 31 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, wśród 10 dzieci (6 chłopców i 4 dziewczęta). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci uzdolnionych z dziedziny nauk matematyczno - przyrodniczych, w śród 16 dzieci (8 chłopców i 8 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w każdej grupie. Część 2 Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Sokółkach w roku szkolnym 2012/ 2013: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, wśród w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, wśród 15 dzieci (8 chłopców i 7 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 45 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, wśród 20 dzieci (10 chłopców i 10 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować pięć grup uczniów klas I - III po 44 godziny lekcyjne w każdej grupie; Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci uzdolnionych z dziedziny nauk matematyczno - przyrodniczych, wśród 15 dzieci (6 chłopców i 9 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 45 godzin lekcyjnych w każdej grupie. Część 3 Zajęcia w Szkole Podstawowej w Stożnem w roku szkolnym 2012/ 2013: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, wśród 8 dzieci (6 chłopców i 2 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować jedną grupę uczniów klas I - III po 40 godzin lekcyjnych w grupie; Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wśród 7 dzieci (5 chłopców i 2 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować jedną grupę uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w grupie; Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, wśród 8 dzieci (6 chłopców i 2 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować dwie grupy uczniów klas I - III po 35 godzin lekcyjnych w każdej grupie; Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci uzdolnionych z dziedziny nauk matematyczno - przyrodniczych, wśród 8 dzieci (2 chłopców i 6 dziewcząt). Zajęcia będzie prowadził jeden nauczyciel i będą obejmować jedną grupę uczniów klas I - III po 30 godzin lekcyjnych w grupie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawcy powinni dysponować osobami, posiadającymi kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. Nr 50, poz. 400 ze zm.) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli i doświadczenie w realizacji danej części przedmiotu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuW przypadku kryterium Doświadczenie w realizacji danej części przedmiotu zamówienia oferta otrzyma: zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru: D bad D = ------------- x P D max gdzie: D - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Doświadczenie w realizacji danej części przedmiotu zamówienia, D max - suma lat doświadczenia w realizacji danej części przedmiotu zamówienia oferty z najdłuższym okresem doświadczenia, D bad.- suma lat doświadczenia w realizacji danej części zamówienia oferty badanej, P - maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium Doświadczenie w realizacji danej części przedmiotu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna , że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli złoży on oświadczenie o jego spełnieniu .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawcy muszą wykazać się osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest wykwalifikowanymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna , że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli złoży on oświadczenie o jego spełnieniu .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie w realizacji danej części przedmiotu zamówienia - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian spowodowanych koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, c) zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu usług, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (osobach zdolnych do wykonania zamówienia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ dla przeprowadzonego postępowania. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.gmina.kowale.fr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Kowale Oleckie , ul. Kościuszki 44.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kowale Oleckie , ul. Kościuszki 44 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów ze szkół podstawowych w gminie Kowale Oleckie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 17372320120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-08-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 312 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 95% |
WWW ogłoszenia: | www.gmina.kowale.fr.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Kowale Oleckie , ul. Kościuszki 44 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |