OPRACOWANIE JEDNOLITEGO TESTU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ MUZYCZNYCH I ST. pt. KSZTAŁCENIE SŁUCHU Z AUDYCJAMI MUZYCZNYMI ŁĄCZĄCEGO WSPÓLNE TREŚCI NASTĘPUJĄCYCH PRZEDMIOTÓW: KSZTAŁCENIE SŁUCHU, AUDYCJE MUZYCZNE, KSZTAŁCENIE SŁUCHU Z AUDYCJAMI MUZYCZNYMI
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem konkursu jest: 1. Przygotowanie jednego oryginalnego testu w trzech wariantach i dwóch wersjach (jedna dla ucznia, druga dla nauczyciela). Test ma być przeznaczony dla uczniów klas programowo najwyższych cyklu sześcioletniego i cyklu czteroletniego szkół muzycznych I stopnia w tym również dla uczniów tzw. szkół pilotażowych. Wszystkie warianty powinny przedstawiać ten sam stopień trudności. 2. Test ma umożliwić sprawdzenie umiejętności i wiadomości uczniów szkół muzycznych I stopnia w Polsce z następujących przedmiotów: - kształcenie słuchu, - audycje muzyczne, - kształcenie słuchu z audycjami muzycznymi (w szkołach pilotażowych). 3. Test musi być oparty na aktualnie obowiązujących podstawach programowych przedmiotów: kształcenie słuchu, audycje muzyczne, kształcenie słuchu z audycjami, zawartych w: - Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2010 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa artystycznego w publicznych szkołach artystycznych i - Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2014 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa artystycznego w publicznych szkołach artystycznych. 4.2.4. Test powinien zawierać w szczególności zadania, które badają: a) znajomość notacji muzycznej, b) posługiwanie się muzyczną terminologią, c) znajomość i umiejętność rozpoznawania gam, interwałów, akordów triady harmonicznej, d) umiejętność budowania i rozpoznawania trójdźwięków i dominanty septymowej, e) umiejętność rozpoznawania elementów dzieła muzycznego, f) umiejętność rozpoznawania instrumentów i ludzkich głosów, g) umiejętność rozpoznawania i określania cech polskich tańców narodowych, h) wiadomości o epokach historycznych w tym przynależność twórczości najwybitniejszych kompozytorów do tych epok, i) umiejętność pisania dyktand melodycznych, rytmicznych, pamięciowych, korekty błędów. 5. Test powinien być sporządzony w formie pisemnej. Nawiązywać do testów osiągnięć szkolnych. Ponadto powinien umożliwić postawienie diagnozy w zakresie stopnia przyswojenia przez uczniów określonych wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych przedmiotów wymienionych w pkt 4.2.2. 6. Czas realizacji testu powinien być przewidziany na jedną jednostkę lekcyjną.
Warszawa: OPRACOWANIE JEDNOLITEGO TESTU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ MUZYCZNYCH I ST. pt. KSZTAŁCENIE SŁUCHU Z AUDYCJAMI MUZYCZNYMI ŁĄCZĄCEGO WSPÓLNE TREŚCI NASTĘPUJĄCYCH PRZEDMIOTÓW: KSZTAŁCENIE SŁUCHU, AUDYCJE MUZYCZNE, KSZTAŁCENIE SŁUCHU Z AUDYCJAMI MUZYCZNYMI
Numer ogłoszenia: 164857 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.cea.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:
OPRACOWANIE JEDNOLITEGO TESTU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ MUZYCZNYCH I ST. pt. KSZTAŁCENIE SŁUCHU Z AUDYCJAMI MUZYCZNYMI ŁĄCZĄCEGO WSPÓLNE TREŚCI NASTĘPUJĄCYCH PRZEDMIOTÓW: KSZTAŁCENIE SŁUCHU, AUDYCJE MUZYCZNE, KSZTAŁCENIE SŁUCHU Z AUDYCJAMI MUZYCZNYMI.
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
Przedmiotem konkursu jest: 1. Przygotowanie jednego oryginalnego testu w trzech wariantach i dwóch wersjach (jedna dla ucznia, druga dla nauczyciela). Test ma być przeznaczony dla uczniów klas programowo najwyższych cyklu sześcioletniego i cyklu czteroletniego szkół muzycznych I stopnia w tym również dla uczniów tzw. szkół pilotażowych. Wszystkie warianty powinny przedstawiać ten sam stopień trudności. 2. Test ma umożliwić sprawdzenie umiejętności i wiadomości uczniów szkół muzycznych I stopnia w Polsce z następujących przedmiotów: - kształcenie słuchu, - audycje muzyczne, - kształcenie słuchu z audycjami muzycznymi (w szkołach pilotażowych). 3. Test musi być oparty na aktualnie obowiązujących podstawach programowych przedmiotów: kształcenie słuchu, audycje muzyczne, kształcenie słuchu z audycjami, zawartych w: - Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2010 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa artystycznego w publicznych szkołach artystycznych i - Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2014 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa artystycznego w publicznych szkołach artystycznych. 4.2.4. Test powinien zawierać w szczególności zadania, które badają: a) znajomość notacji muzycznej, b) posługiwanie się muzyczną terminologią, c) znajomość i umiejętność rozpoznawania gam, interwałów, akordów triady harmonicznej, d) umiejętność budowania i rozpoznawania trójdźwięków i dominanty septymowej, e) umiejętność rozpoznawania elementów dzieła muzycznego, f) umiejętność rozpoznawania instrumentów i ludzkich głosów, g) umiejętność rozpoznawania i określania cech polskich tańców narodowych, h) wiadomości o epokach historycznych w tym przynależność twórczości najwybitniejszych kompozytorów do tych epok, i) umiejętność pisania dyktand melodycznych, rytmicznych, pamięciowych, korekty błędów. 5. Test powinien być sporządzony w formie pisemnej. Nawiązywać do testów osiągnięć szkolnych. Ponadto powinien umożliwić postawienie diagnozy w zakresie stopnia przyswojenia przez uczniów określonych wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych przedmiotów wymienionych w pkt 4.2.2. 6. Czas realizacji testu powinien być przewidziany na jedną jednostkę lekcyjną..
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu:
1. Uczestnikami konkursu mogą być osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. Uczestnicy konkursu mogą wspólnie brać udział w konkursie. Przepisy dotyczące Uczestnika konkursu stosuje się odpowiednio do Uczestników konkursu biorących wspólnie udział w konkursie. O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się podmioty wymienione wyżej które: a) wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem konkursu, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu konkursu. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP c) posiadają autorskie prawa majątkowe do pracy konkursowej zgłoszonej do konkursu. 2. Ocena spełniania warunków udziału w konkursie dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dostarczonych przez uczestników konkursu dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera pkt 7 regulaminu konkursu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
- 1. Ocena przedstawionych prac konkursowych pod względem ich zgodności z zapisami podstaw programowych dla przedmiotów wymienionych w regulaminie - 30
- 2. Ocena przedstawionych prac konkursowych pod względem ich zgodności z powszechnie stosowanymi w szkołach metodami nauczania - 20
- 3. Ocena przedstawionych prac konkursowych pod względem dostosowania trudności testu do możliwości uczniów szkół muzycznych I stopnia - 30
- 4. Ocena przedstawionych prac konkursowych pod względem możliwości zastosowania ich podczas badań testowych w szkołach muzycznych I stopnia - 20
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:
Dostępny do dnia:
29.02.2016, godzina 15:00.
Miejsce:
Centrum Edukacji Artystycznej, 00-258 Warszawa, ul. Brzozowa 35 (sekretariat)..
IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Data:
10.12.2015, godzina 15:00.
Miejsce:
Centrum Edukacji Artystycznej, 00-258 Warszawa, ul. Brzozowa 35 (sekretariat)..
IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:
Termin:
29.02.2016 roku do godziny 15:00.
Miejsce:
Centrum Edukacji Artystycznej, 00-258 Warszawa, ul. Brzozowa 35 (sekretariat)..
IV.3) NAGRODY
Rodzaj i wysokość nagród:
Autor pracy konkursowej, któremu Sąd konkursowy przyzna: - pierwszą nagrodę, otrzyma kwotę pieniężną w wysokości: 5.000 złotych brutto /pięć tysięcy złotych/, - drugą nagrodę, otrzyma kwotę pieniężną w wysokości: 4.000 złotych brutto /cztery tysiące złotych/, - trzecią nagrodę, otrzyma kwotę pieniężną w wysokości: 3.000 złotych brutto /trzy tysiące złotych/..
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 16485720150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-11-11 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [KON]: | - nierozpoznany - |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.cea.art.pl |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |