Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. 4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line: a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line przez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2012 r. c. określenie metod pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, określenie założeń procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów, d. przygotowanie opisu metody pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk , określenie procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów w sieci - sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji do końca października 2012r. e. przygotowanie zintegrowanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line f. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , i. szkolenie pracowników urzędu na temat wdrażanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk k. prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T l. przeprowadzenie e-video-konferencji on-line pomiędzy urzędami J.S.T.- przynajmniej jednej w każdym urzędzie wraz ze sporządzeniem raportu m. analiza skuteczności przeprowadzanych działań n. wprowadzanie działań korygujących o. monitoring i weryfikacja funkcjonowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line p. sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line - odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2013 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, p są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu(diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń w wyznaczonych terminach. Autorskie prawa majątkowe do ww. dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 66 roboczodni w tym 20 dni konsultacji w urzędach oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od 1.06.2012 do 29.02.2013 Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się: - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych
Oświęcim: Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10.
Numer ogłoszenia: 164094 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu , ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601, 8430530.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pwsz-oswiecim.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. 4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line: a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line przez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2012 r. c. określenie metod pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, określenie założeń procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów, d. przygotowanie opisu metody pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk , określenie procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów w sieci - sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji do końca października 2012r. e. przygotowanie zintegrowanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line f. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , i. szkolenie pracowników urzędu na temat wdrażanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk k. prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T l. przeprowadzenie e-video-konferencji on-line pomiędzy urzędami J.S.T.- przynajmniej jednej w każdym urzędzie wraz ze sporządzeniem raportu m. analiza skuteczności przeprowadzanych działań n. wprowadzanie działań korygujących o. monitoring i weryfikacja funkcjonowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line p. sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line - odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2013 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, p są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu(diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń w wyznaczonych terminach. Autorskie prawa majątkowe do ww. dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 66 roboczodni w tym 20 dni konsultacji w urzędach oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od 1.06.2012 do 29.02.2013 Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się: - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.41.62.00-5, 72.31.60.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuposiadać wykształcenie wyższe - co najmniej tytuł doktora w zakresie nauk ekonomicznych lub humanistycznych, dyscyplina nauki o zarządzaniu, ewentualnie w zakresie nauk społecznych socjologia, geografia społeczna b. posiadać co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w badaniach organizacji i posiadać udokumentowany udział w co najmniej 4 badaniach naukowych lub wdrożeniowych w zakresie obejmującym organizacje publiczne, c. posiadać doświadczenie w udziale w co najmniej 2 badaniach o charakterze jakościowym d. powinien posiadać doświadczenie w opracowaniu co najmniej 4 raportów badawczych z badań jakościowych lub ilościowych z zakresu zarządzania w co najmniej 2 organizacjach publicznych e. posiadać wiedzę w zakresie zarządzania publicznego ( w szczególności zarządzania jakością, zarządzania procesowego, obsługą klienta), funkcjonowania samorządu lokalnego potwierdzoną udziałem w co najmniej jednym kursie/szkoleniu/ badaniach dotyczących wskazanych zagadnień f. posiadać co najmniej 2 artykuły lub inne samodzielne publikacje z zakresu zarządzania publicznego w recenzowanych czasopismach, opracowaniach naukowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; b. kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu doktora w zakresie nauk ekonomicznych lub humanistycznych, dyscyplina nauki o zarządzaniu, ewentualnie w zakresie nauk społecznych socjologia, geografia społeczna, c. kopię dokumentów potwierdzających posiadanie 5 letniego doświadczenia w badaniach organizacji, d. kopię dokumentów potwierdzających udział co najmniej w 4 badaniach naukowych lub wdrożeniowych w zakresie obejmującym organizacje publiczne, e. kopię dokumentów potwierdzających udział w co najmniej 2 badaniach o charakterze jakościowym. f. kopię dokumentów potwierdzających opracowanie co najmniej 4 raportów badawczych z badań jakościowych lub ilościowych z zakresu zarządzania w co najmniej 2 organizacjach publicznych, g. kopię dokumentów potwierdzających co najmniej 2 samodzielne publikacje z zakresu zarządzania publicznego w recenzowanych czasopismach, opracowaniach naukowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z SIWZ i załącznikami
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.pwsz-oswiecim.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
29.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet 5 Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 115079 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
164094 - 2012 data 21.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601, 8430530.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.3).
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 - 10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. 4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line: a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line przez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2012 r. c. określenie metod pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, określenie założeń procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów, d. przygotowanie opisu metody pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk , określenie procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów w sieci - sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji do końca października 2012r. e. przygotowanie zintegrowanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line f. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , i. szkolenie pracowników urzędu na temat wdrażanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk k. prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T l. przeprowadzenie e-video-konferencji on-line pomiędzy urzędami J.S.T.- przynajmniej jednej w każdym urzędzie wraz ze sporządzeniem raportu m. analiza skuteczności przeprowadzanych działań n. wprowadzanie działań korygujących o. monitoring i weryfikacja funkcjonowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line p. sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line - odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2013 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, p są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu(diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń w wyznaczonych terminach. Autorskie prawa majątkowe do ww. dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 66 roboczodni w tym 20 dni konsultacji w urzędach oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od 1.06.2012 do 29.02.2013 Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się: - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych..
W ogłoszeniu powinno być:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102-10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla: Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. 4.2 Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line: a. dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line przez udział w warsztatach panelowych oraz konsultacjach na miejscu w urzędzie, b. dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2012 r. c. określenie metod pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk, określenie założeń procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów, d. przygotowanie opisu metody pracy w sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk , określenie procedury przygotowywania i umieszczania materiałów urzędów w sieci - sporządzenie dokumentacji (opisu metodologii) odrębnie dla każdego urzędu gminy dla sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji do końca października 2012r. e. przygotowanie zintegrowanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line f. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line g. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. h. wdrożenie sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , i. szkolenie pracowników urzędu na temat wdrażanej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line , j. współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk k. prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T l. przeprowadzenie e-video-konferencji on-line pomiędzy urzędami J.S.T.- przynajmniej jednej w każdym urzędzie wraz ze sporządzeniem raportu m. analiza skuteczności przeprowadzanych działań n. wprowadzanie działań korygujących o. monitoring i weryfikacja funkcjonowania sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line p. sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonej sieci wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy urzędami J.S.T. poprzez informatyczny system e-video-konferencji on-line - odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2013 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, d, p są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu(diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń w wyznaczonych terminach. Autorskie prawa majątkowe do w/w dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. Na realizację zadań konsultantów przewidziane jest 66 roboczodni w tym 20 dni konsultacji w urzędach oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9 miesięcy w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem projektu począwszy od daty podpisania umowy do 28.02.2013 Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się: - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych..
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 16409420120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-05-20 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 9 miesięcy |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.pwsz-oswiecim.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu ul. Kolbego nr 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
72316000-3 | Usługi analizy danych | |
79416200-5 | Usługi doradcze public relations |