Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości dla 59 osób z terenu Gminy Biecz w ramach projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz. Projekt realizowany jest przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bieczu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego w ramach 9 Osi priorytetowej REGIN SPÓJNY SPOŁECZNIE, Działanie 9.1 AKTYWNA INTEGRACJA, Poddziałanie 9.1.1 AKTYWNA INTEGRACJA - PROJEKTY KONKURSOWE WYŁĄCZNIE DLA OPS/PCPR. 2. Program szkolenia winien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 poz. 667). 3. Przedmiot zamówienia został opisany poniżej i obejmuje opracowanie zakresu tematycznego Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości dla osób uczestniczących w projekcie w następujący sposób: a) Indywidualne wsparcie psychologiczne: Celem szkolenia jest: - wypracowanie i ukształtowanie postaw aktywności w kierunku działań zmierzających do zmiany swojej sytuacji, - podniesienie chęci do działania, - nauczenie skutecznego komunikowania się i radzenia sobie ze stresem oraz problemami życia codziennego, - poprawa jakości życia Uczestników, ich rozwój i optymalizacja poczynań związanych z różnymi aspektami funkcjonowania indywidualnego, rodzinnego, zawodowego, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - diagnozę problemu tzn: zidentyfikowanie trudności z jakimi Uczestnik sobie nie radzi, - określenie czynników podtrzymujących problem oraz trudności związanych z jego rozwiązaniem, - poszukiwanie nowych sposobów przezwyciężania trudności, - wzmocnienie Uczestnika w realizowanych przez niego zmianach, wspomaganie rozwoju cech sprzyjających poradzeniu sobie w aktualnej sytuacji, - praca nad swoimi doświadczeniami związanymi z funkcjonowaniem w rodzinie i społeczeństwie, Liczba godzin indywidualnych (dla grupy 27 osób - minimum 108 godziny tj: minimum 4 godziny/1 osobę. Za 1 godzinę wsparcia uważa się 1 godzinę zegarową. Zamawiający zastrzega aby godzina indywidualnego wsparcia psychologicznego organizowana była dwa razy w tygodniu dla 1 osoby, przy czym odstęp pomiędzy wsparciem dla jednej osoby winien wynosić minimum 1 dzień roboczy. b) Trening motywacji do działania Celem szkolenia jest zwiększenie satysfakcji i skuteczności w życiu zawodowym i prywatnym poprzez zwiększenie świadomości oraz wiedzy uczestników z zakresu motywacji oraz sposobów motywowania innych i automotywacji oraz nauka umiejętności stawiania celów i planowania ich skutecznej realizacji. Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 3 osób - minimum 18 godzin w ciągu 3 dni). Za godzinę zegarową Treningu motywacji do działania przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. c) Trening podniesienia kompetencji rodzicielskich Celem szkolenia jest: - przekazanie wiedzy na temat wychowania dzieci jako procesu długotrwałego, zmiennego w swoich treściach i formach, - przedstawienie metod i technik wychowania, zadań rodzicielskich względem dzieci sposobu i środków oddziaływania na dzieci w taki sposób, by jego rozwój przebiegał harmonijnie, - przedstawienie roli rodzica w wychowaniu dziecka, technik aktywnego słuchania i wyrażania swoich emocji, - nauczenie nawiązywania efektywnej współpracy z dzieckiem, - nauczenie umiejętności aktywnego słuchania i akceptacji uczuć, - nauczenie wspierania procesu usamodzielniania się dzieci, - nauczenie wyciągania konsekwencji z niewłaściwego zachowania w miejsce karania, - nauczenie zauważania potrzeb swoich dzieci i umiejętności odpowiadania na nie, - nauczenie modyfikowania niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań bez zastosowania przemocy, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - cele wychowawcze, - podstawy rodzicielskie, - ochrona własnych granic, - aktywne słuchanie, - potwierdzanie uczuć - ćwiczenia, - stosowanie nagród i kar, - postawy rodzicielskie, - analiza sytuacji konfliktowych, Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 1 osoby - minimum 18 godzin w ciągu 3 dni). Za godzinę szkoleniową Kursu podniesienia kompetencji rodzicielskich przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. d) Trening umiejętności społecznych Celem szkolenia jest: - przywrócenie uczestnikom samodzielności życiowej, - skupienie uwagi na wadze zarządzania własnymi zasobami (m.in. czasem, budżetem itp.) w realizacji wytyczonych sobie celów, - udzielenie informacji o prawach i uprawnieniach, - umiejętność wypełniania druków urzędowych i odpowiadania na pisma urzędowe, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - rozumienie sytuacji społecznych, - sposoby radzenia sobie ze stresem, - gospodarowanie własnym czasem, - prowadzenie budżetu domowego, - wypełnianie podstawowych druków urzędowych i odpowiadanie na pisma urzędowe, - uzyskanie wiadomości dotyczących praw i uprawnień Beneficjentów Ostatecznych, Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 9 osób - minimum 24 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu umiejętności społecznych przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. e) Treningu asertywności Celem szkolenia jest: - skuteczne porozumiewanie się z innymi ludźmi; - mówienie NIE bez obrażania innych ludzi; - wzmacnianie poczucia własnej wartości; - dbałość o swoje prawa i interesy; - wykazywanie inicjatyw w relacjach interpersonalnych; - właściwe wyrażanie opinii i uczuć; - asertywne reagowanie na krytykę; Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 28 osób - w podziale na dwie grupy - minimum 20 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu asertywności przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. f) Trening komunikacji Celem szkolenia jest: - nauka technik aktywnego słuchania i prowadzenia rozmowy; - nauka elementów asertywności; - poznanie znaczenia niewerbalnych aspektów komunikacji; - konstruktywne rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych; - poznawania wewnętrznych uwarunkowań wpływających na efektywność porozumiewania się z drugim człowiekiem ; - nauka elementów mediacji i negocjacji; - poznawania własnych mocnych i słabych stron w zakresie komunikacji; Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 13 osób - minimum 18 godzin w ciągu 3 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu komunikacji przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. g) Treningu komunikacji międzypokoleniowej Celem szkolenia jest wyjaśnienie zasad według jakich kierują się pokolenia w otoczeniu współczesnego świata. Przekazanie uczestnikom najefektywniejszej dawki wiedzy na temat: - komunikacji między pokoleniami; - doborze najwłaściwszych narzędzi komunikacji dla danego pokolenia; - zarządzania komunikacją międzypokoleniową; - różnorodność motywacji dla pokoleń; - rozwiązywanie problemów w komunikacji międzypokoleniowej; - zarządzanie konfliktem międzypokoleniowym; Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 25 osób - w podziale na dwie grupy - minimum 20 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu komunikacji międzypokoleniowej przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. h) Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości Celem warsztatu jest: - sposoby podniesienia własnej wartości, pewności siebie i wiary we własne możliwości; - poznawanie mocnych i słabych stron; - analiza życiowych sukcesów i porażek; - techniki budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby; - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej od strony wyglądu zewnętrznego; Liczba godzin szkoleniowych indywidualnych (dla 1 osoby - minimum 16 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. 4. Informacje dodatkowe, które należy uwzględnić w cenie oferty: Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas trwania Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości w szczególności: - Pomieszczenie przystosowane do wykonania zamówienia z miejscem siedzącym dla każdego Uczestnika Projektu przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazd lub winda). - Wyposażenie każdego Uczestnika w bezzwrotne materiały piśmiennicze tj. notes, długopis, dziennik zajęć oraz materiały dydaktyczne, które należy oznaczyć logo Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny oraz nazwą projektu zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj. prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów piśmienniczych i dydaktycznych, dzienniki zajęć, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć ich Zamawiającemu. Po zakończeniu Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. - Wszyscy Uczestnicy mają mieć zapewnione Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. - Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Biecz.
Biecz: Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 155695 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Tysiąclecia 5, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 13 447 00 41, faks 13 447 00 41.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.malopolska.pl/mgopsbiecz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości dla 59 osób z terenu Gminy Biecz w ramach projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz. Projekt realizowany jest przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bieczu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego w ramach 9 Osi priorytetowej REGIN SPÓJNY SPOŁECZNIE, Działanie 9.1 AKTYWNA INTEGRACJA, Poddziałanie 9.1.1 AKTYWNA INTEGRACJA - PROJEKTY KONKURSOWE WYŁĄCZNIE DLA OPS/PCPR. 2. Program szkolenia winien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2014 poz. 667). 3. Przedmiot zamówienia został opisany poniżej i obejmuje opracowanie zakresu tematycznego Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości dla osób uczestniczących w projekcie w następujący sposób: a) Indywidualne wsparcie psychologiczne: Celem szkolenia jest: - wypracowanie i ukształtowanie postaw aktywności w kierunku działań zmierzających do zmiany swojej sytuacji, - podniesienie chęci do działania, - nauczenie skutecznego komunikowania się i radzenia sobie ze stresem oraz problemami życia codziennego, - poprawa jakości życia Uczestników, ich rozwój i optymalizacja poczynań związanych z różnymi aspektami funkcjonowania indywidualnego, rodzinnego, zawodowego, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - diagnozę problemu tzn: zidentyfikowanie trudności z jakimi Uczestnik sobie nie radzi, - określenie czynników podtrzymujących problem oraz trudności związanych z jego rozwiązaniem, - poszukiwanie nowych sposobów przezwyciężania trudności, - wzmocnienie Uczestnika w realizowanych przez niego zmianach, wspomaganie rozwoju cech sprzyjających poradzeniu sobie w aktualnej sytuacji, - praca nad swoimi doświadczeniami związanymi z funkcjonowaniem w rodzinie i społeczeństwie, Liczba godzin indywidualnych (dla grupy 27 osób - minimum 108 godziny tj: minimum 4 godziny/1 osobę. Za 1 godzinę wsparcia uważa się 1 godzinę zegarową. Zamawiający zastrzega aby godzina indywidualnego wsparcia psychologicznego organizowana była dwa razy w tygodniu dla 1 osoby, przy czym odstęp pomiędzy wsparciem dla jednej osoby winien wynosić minimum 1 dzień roboczy. b) Trening motywacji do działania Celem szkolenia jest zwiększenie satysfakcji i skuteczności w życiu zawodowym i prywatnym poprzez zwiększenie świadomości oraz wiedzy uczestników z zakresu motywacji oraz sposobów motywowania innych i automotywacji oraz nauka umiejętności stawiania celów i planowania ich skutecznej realizacji. Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 3 osób - minimum 18 godzin w ciągu 3 dni). Za godzinę zegarową Treningu motywacji do działania przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. c) Trening podniesienia kompetencji rodzicielskich Celem szkolenia jest: - przekazanie wiedzy na temat wychowania dzieci jako procesu długotrwałego, zmiennego w swoich treściach i formach, - przedstawienie metod i technik wychowania, zadań rodzicielskich względem dzieci sposobu i środków oddziaływania na dzieci w taki sposób, by jego rozwój przebiegał harmonijnie, - przedstawienie roli rodzica w wychowaniu dziecka, technik aktywnego słuchania i wyrażania swoich emocji, - nauczenie nawiązywania efektywnej współpracy z dzieckiem, - nauczenie umiejętności aktywnego słuchania i akceptacji uczuć, - nauczenie wspierania procesu usamodzielniania się dzieci, - nauczenie wyciągania konsekwencji z niewłaściwego zachowania w miejsce karania, - nauczenie zauważania potrzeb swoich dzieci i umiejętności odpowiadania na nie, - nauczenie modyfikowania niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań bez zastosowania przemocy, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - cele wychowawcze, - podstawy rodzicielskie, - ochrona własnych granic, - aktywne słuchanie, - potwierdzanie uczuć - ćwiczenia, - stosowanie nagród i kar, - postawy rodzicielskie, - analiza sytuacji konfliktowych, Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 1 osoby - minimum 18 godzin w ciągu 3 dni). Za godzinę szkoleniową Kursu podniesienia kompetencji rodzicielskich przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. d) Trening umiejętności społecznych Celem szkolenia jest: - przywrócenie uczestnikom samodzielności życiowej, - skupienie uwagi na wadze zarządzania własnymi zasobami (m.in. czasem, budżetem itp.) w realizacji wytyczonych sobie celów, - udzielenie informacji o prawach i uprawnieniach, - umiejętność wypełniania druków urzędowych i odpowiadania na pisma urzędowe, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - rozumienie sytuacji społecznych, - sposoby radzenia sobie ze stresem, - gospodarowanie własnym czasem, - prowadzenie budżetu domowego, - wypełnianie podstawowych druków urzędowych i odpowiadanie na pisma urzędowe, - uzyskanie wiadomości dotyczących praw i uprawnień Beneficjentów Ostatecznych, Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 9 osób - minimum 24 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu umiejętności społecznych przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. e) Treningu asertywności Celem szkolenia jest: - skuteczne porozumiewanie się z innymi ludźmi; - mówienie NIE bez obrażania innych ludzi; - wzmacnianie poczucia własnej wartości; - dbałość o swoje prawa i interesy; - wykazywanie inicjatyw w relacjach interpersonalnych; - właściwe wyrażanie opinii i uczuć; - asertywne reagowanie na krytykę; Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 28 osób - w podziale na dwie grupy - minimum 20 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu asertywności przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. f) Trening komunikacji Celem szkolenia jest: - nauka technik aktywnego słuchania i prowadzenia rozmowy; - nauka elementów asertywności; - poznanie znaczenia niewerbalnych aspektów komunikacji; - konstruktywne rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych; - poznawania wewnętrznych uwarunkowań wpływających na efektywność porozumiewania się z drugim człowiekiem ; - nauka elementów mediacji i negocjacji; - poznawania własnych mocnych i słabych stron w zakresie komunikacji; Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 13 osób - minimum 18 godzin w ciągu 3 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu komunikacji przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. g) Treningu komunikacji międzypokoleniowej Celem szkolenia jest wyjaśnienie zasad według jakich kierują się pokolenia w otoczeniu współczesnego świata. Przekazanie uczestnikom najefektywniejszej dawki wiedzy na temat: - komunikacji między pokoleniami; - doborze najwłaściwszych narzędzi komunikacji dla danego pokolenia; - zarządzania komunikacją międzypokoleniową; - różnorodność motywacji dla pokoleń; - rozwiązywanie problemów w komunikacji międzypokoleniowej; - zarządzanie konfliktem międzypokoleniowym; Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 25 osób - w podziale na dwie grupy - minimum 20 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Treningu komunikacji międzypokoleniowej przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. h) Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości Celem warsztatu jest: - sposoby podniesienia własnej wartości, pewności siebie i wiary we własne możliwości; - poznawanie mocnych i słabych stron; - analiza życiowych sukcesów i porażek; - techniki budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby; - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej od strony wyglądu zewnętrznego; Liczba godzin szkoleniowych indywidualnych (dla 1 osoby - minimum 16 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę szkoleniową Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. 4. Informacje dodatkowe, które należy uwzględnić w cenie oferty: Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas trwania Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości w szczególności: - Pomieszczenie przystosowane do wykonania zamówienia z miejscem siedzącym dla każdego Uczestnika Projektu przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazd lub winda). - Wyposażenie każdego Uczestnika w bezzwrotne materiały piśmiennicze tj. notes, długopis, dziennik zajęć oraz materiały dydaktyczne, które należy oznaczyć logo Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny oraz nazwą projektu zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić nadzór wewnętrzny nad prowadzonymi zajęciami tj. prowadzić imienne listy obecności, imienne potwierdzenia odbioru materiałów piśmienniczych i dydaktycznych, dzienniki zajęć, rejestry wydanych zaświadczeń i certyfikatów, ankiety na rozpoczęcie i zakończenie oraz dostarczyć ich Zamawiającemu. Po zakończeniu Treningu asertywności, Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Treningu komunikacji, Treningu komunikacji międzypokoleniowej, oraz Warsztatu podniesienia postrzegania własnych wartości Wykonawca wyda każdemu Uczestnikowi osobne zaświadczenia i certyfikaty, a kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. - Wszyscy Uczestnicy mają mieć zapewnione Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. - Całość zlecenia winna być realizowana na terenie Gminy Biecz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 85.12.12.70-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę w tym zakresie oświadczenia Załącznik Nr 3 do SIWZ , wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuza spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem składania ofert: a) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Treningu asertywności, i b) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Treningu umiejętności społecznych, i c) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Treningu kompetencji rodzicielskich i d) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Indywidualnego wsparcia psychologicznego, i e) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Treningu motywacji do działania, i f) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Treningu komunikacji, i g) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Treningu komunikacji międzypokoleniowej ,i h) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Warsztat podniesienia własnych wartości przy jednoczesnym braku usług wykonanych nienależycie. Wymagane usługi w zakresie lit. a) do h) powinny odpowiadać swoim rodzajem tematyce wyszczególnionej w niniejszym zamówieniu w oparciu o tą, którą określono w Dziale 2 SIWZ odpowiednio dla każdego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 7 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę w tym zakresie oświadczenia Załącznik Nr 3 do SIWZ , wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNa podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie w ciągu ostatnich trzech lat ponad doświadczenie określone jako warunek udziału - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.malopolska.pl/mgopsbiecz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
MGOPS Biecz ul. Binarowska 5 38-340 Biecz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.08.2016 godzina 08:00, miejsce: MGOPS Biecz ul. Binarowska 5 38-340 Biecz.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
"Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 155695-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): mgopsbiecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
85121270-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2016 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 18292 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 7 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Krajowy Ośrodek Rozwoju Społecznego Email wykonawcy: kors@os.pl Adres pocztowy: {Dane ukryte} Kod pocztowy: 33-330 Miejscowość: Nowy Sącz Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 18292 Oferta z najniższą ceną/kosztem 18292 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31963 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 15569520160 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2016-07-24 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 60 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 80% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.malopolska.pl/mgopsbiecz |
Informacja dostępna pod: | MGOPS Biecz ul. Binarowska 5 38-340 Biecz |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe | |
85121270-6 | Usługi psychiatryczne lub psychologiczne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu "Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz", na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie w | Krajowy Ośrodek Rozwoju Społecznego Nowy Sącz | 2017-11-29 | 18 292,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2017-11-29 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805000009 851212706 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 18 292,00 zł Minimalna złożona oferta: 18 292,00 zł Ilość złożonych ofert: 7 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 18 292,00 zł Maksymalna złożona oferta: 31 963,00 zł |