Piaski: Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski


Numer ogłoszenia: 154567 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Piaskach , ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą się odbywały w szkołach podstawowych na terenie Gminy Piaski. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. Termin prowadzenia poszczególnych zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zakres zamówienia obejmuje: 1. opracowanie programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, 2. organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, 3. opracowanie i prowadzenie arkusza obserwacji indywidualnych osięgnięć ucznia, 4. prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, 5. monitorowanie przebiegu realizacji projektu i frekdencji uczestników, 6. przeprowadzenie indywidualnych diagnoz uczniów na zakończenie realizacji zajęć, 7. sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, 8. sprawozdawczość z realizacji usługi. Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramami uzgodnionymi z dyrektorami szkół i zaakceptowanym przez koordynatora projektu. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Piaskach Część 1 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 9 grup po 8 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 360 godzin po 45 minut. Część 2 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 9 grup po 8 osób x 1godzina tygodniowo - łącznie 360 godzin po 45 minut. Część 3 - przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 3 grup po10 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut. Część 4 - przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 3 grupy po 5 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Bystrzejowicach Część 5 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 grupy po 5 osób x 2 godziny tygodniowo - łącznie 160 godzin po 45 minut. Część 6 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 8 osób x 2 godziny tygodniowo - łącznie 160 godzin po 45 minut. Część 7 - przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa 4 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 60 minut. Część 8- przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 4 grupy po 4 osoby x 1 godzina tygodniowo - łącznie 160 godzin po 60 minut. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Woli Piaseckiej Część 9 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 10 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa 6 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 11 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych matematycznie -1 grupa 6 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 12 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - w zakresie plastyki - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-5, 85.12.12.70-6.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wykształcenie oraz doświadczenie: w częściach 1,2,5,6,9,10,11 - wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym - posiadają min. rok doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub przedszkolnym. w części 3 - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe kierunkowe lub - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe na dowolnym kierunku oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny obejmujący zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne; - posiadają min. rok doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub przedszkolnym. w częściach 4 i 8 - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe kierunkowe lub - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe na dowolnym kierunku oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny obejmujący gimnastykę korekcyjną; - posiadają min. rok doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub przedszkolnym. w części 7 - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe w zakresie logopedii lub - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe na dowolnym kierunku oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia pierwszego stopnia w zakresie logopedii lub - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie logopedii; - posiadają min. rok doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub przedszkolnym. w części 12 - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe kierunkowe lub - posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyły studia wyższe na dowolnym kierunku oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny obejmujący edukację artystyczną w zakresie plastyki lub - ukończyły studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym lub - ukończyły zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym - posiadają min. rok doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku szkolnym lub przedszkolnym.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, w szczególności dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 21-050 Piaski pokój nr 2.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 21-050 Piaski pokój nr 12 - sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Piaski: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski


Numer ogłoszenia: 189135 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 154567 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia będą się odbywały w szkołach podstawowych na terenie Gminy Piaski. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. Termin prowadzenia poszczególnych zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Zakres zamówienia obejmuje: 1. opracowanie programu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, 2. organizację i przeprowadzenie zaplanowanych godzin dodatkowych wspierających indywidualizację procesu nauczania, 3. opracowanie i prowadzenie arkusza obserwacji indywidualnych osięgnięć ucznia, 4. prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu, 5. monitorowanie przebiegu realizacji projektu i frekdencji uczestników, 6. przeprowadzenie indywidualnych diagnoz uczniów na zakończenie realizacji zajęć, 7. sporządzenie raportu końcowego z realizacji zajęć, 8. sprawozdawczość z realizacji usługi. Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramami uzgodnionymi z dyrektorami szkół i zaakceptowanym przez koordynatora projektu. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Piaskach Część 1 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 9 grup po 8 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 360 godzin po 45 minut. Część 2 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 9 grup po 8 osób x 1godzina tygodniowo - łącznie 360 godzin po 45 minut. Część 3 - przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 3 grup po10 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut. Część 4 - przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 3 grupy po 5 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Bystrzejowicach Część 5 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 grupy po 5 osób x 2 godziny tygodniowo - łącznie 160 godzin po 45 minut. Część 6 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy po 8 osób x 2 godziny tygodniowo - łącznie 160 godzin po 45 minut. Część 7 - przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa 4 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 60 minut. Część 8- przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 4 grupy po 4 osoby x 1 godzina tygodniowo - łącznie 160 godzin po 60 minut. Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Woli Piaseckiej Część 9 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 10 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa 6 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 11 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych matematycznie -1 grupa 6 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Część 12 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - w zakresie plastyki - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-5, 85.12.12.70-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w szkołach podstawowych w Gminie Piaski. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
4   


Nazwa:
Część 4 - przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 3 grupy po 5 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Miciuła, {Dane ukryte}, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Część 8- przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 4 grupy po 4 osoby x 1 godzina tygodniowo - łącznie 160 godzin po 60 minut.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Miciuła, {Dane ukryte}, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 8000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7200,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Część 9 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Szabała, {Dane ukryte}, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Część 12 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - w zakresie plastyki - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.08.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Szabała, {Dane ukryte}, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: um@piaski.pl
tel: 815 821 020
fax: 815 821 020
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-07-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 15456720120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-07-15
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 339 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 12
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 21-050 Piaski pokój nr 2
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Część 4 - przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 3 grupy po 5 osób x 1 godzina tygodniowo - łącznie 120 godzin po 60 minut. Małgorzata Miciuła
Piaski
2012-09-03 5 400,00
Część 8- przeprowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 4 grupy po 4 osoby x 1 godzina tygodniowo - łącznie 160 godzin po 60 minut. Małgorzata Miciuła
Piaski
2012-09-03 7 200,00
Część 9 - przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Marta Szabała
Piaski
2012-09-03 4 000,00
Część 12 - przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie - w zakresie plastyki - 1 grupa 8 osobowa x 2 godziny tygodniowo - łącznie 80 godzin po 45 minut. Marta Szabała
Piaski
2012-09-03 4 000,00