przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki- moduł 2: Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 3 edycji kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z jednej części - moduł nr 2 Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia, do której odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cele ogólne kursu: - Rozwijanie umiejętności rozpoznawania objawów trudności w uczeniu się matematyki. - Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela w niwelowaniu rozpoznanych trudności - Kształcenie umiejętności metodycznych przeprowadzania zajęć specjalistycznych - Wdrażanie metod efektywnej współpracy z rodzicem ucznia z trudnościami w matematyce. Przewidywane efekty szkolenia Uczestnik wzbogaci swój warsztat pracy o: - kompetencje w zakresie rozpoznawania trudności w uczeniu się matematyki - umiejętność niwelowania trudności u ucznia i udzielania mu pomoc MODUŁ 2 Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia.- 10 godzin Cele szczegółowe: - Doskonalenie umiejętności dostosowania metod pracy z uczniem przejawiającym trudności w uczeniu matematyki - Poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie rozwoju umiejętności matematycznych u dziecka - Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela o poznanie przykładowych zadań rozwijających określone umiejętności matematyczne. Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.
Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki- moduł 2: Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Numer ogłoszenia: 136061 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kpcen-torun.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki- moduł 2: Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 3 edycji kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z jednej części - moduł nr 2 Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia, do której odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cele ogólne kursu: - Rozwijanie umiejętności rozpoznawania objawów trudności w uczeniu się matematyki. - Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela w niwelowaniu rozpoznanych trudności - Kształcenie umiejętności metodycznych przeprowadzania zajęć specjalistycznych - Wdrażanie metod efektywnej współpracy z rodzicem ucznia z trudnościami w matematyce. Przewidywane efekty szkolenia Uczestnik wzbogaci swój warsztat pracy o: - kompetencje w zakresie rozpoznawania trudności w uczeniu się matematyki - umiejętność niwelowania trudności u ucznia i udzielania mu pomoc MODUŁ 2 Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia.- 10 godzin Cele szczegółowe: - Doskonalenie umiejętności dostosowania metod pracy z uczniem przejawiającym trudności w uczeniu matematyki - Poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie rozwoju umiejętności matematycznych u dziecka - Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela o poznanie przykładowych zadań rozwijających określone umiejętności matematyczne. Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają: - wykształcenie wyższe matematyczne, - doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych - doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli - doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych. oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: - ukończone kursy edukatorskie. - ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu. - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy - opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych - doświadczenie na stanowisku doradcy metodycznego lub konsultanta
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy, który stanowi integralną część specyfikacji (załącznik nr 6 do SIWZ). Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.06.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 13606120100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-05-25 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 546 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 65% |
WWW ogłoszenia: | www.kpcen-torun.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |