Ełk: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 2 szkół w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2014/15


Numer ogłoszenia: 1268 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.modn.elk.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 2 szkół w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2014/15.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji grupowych i indywidualnych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim. Zamówienie dotyczy wspomagania 2 szkół. 2. W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 3. W roku szkolnym 2014/15 w każdej szkole uczestniczącej w projekcie odbędzie się po 15 h warsztatów (formy aktywne) i po 12 h konsultacji grupowych z wykładami w okresie od października 2014 r. do końca lutego.2015 r. doskonalących pracę nauczycieli/lek (jedno spotkanie w wymiarze minimum 4 godzin dydaktycznych - 45 minut) oraz po 5 h zegarowych konsultacji grupowych i po 10 h zegarowych konsultacji indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2015 r. do czerwca 2015 r. Z uwagi na to, że część godzin została już zrealizowana przez innego eksperta(kę): W przypadku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ełku planowana jest realizacji 10 h warsztatów (formy aktywne) i po 12 h konsultacji grupowych z wykładami w okresie od stycznia 2014 r. do końca lutego.2015 r. doskonalących pracę nauczycieli/lek (jedno spotkanie w wymiarze minimum 4 godzin dydaktycznych - 45 minut) oraz po 5 h zegarowych konsultacji grupowych i po 10 h zegarowych konsultacji indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2015 r. do czerwca 2015 r. W przypadku Szkoły Podstawowej w Rękusach planowana jest realizacji 5 h warsztatów (formy aktywne) i po 12 h konsultacji grupowych z wykładami w okresie od stycznia 2014 r. do końca lutego.2015 r. doskonalących pracę nauczycieli/lek (jedno spotkanie w wymiarze minimum 4 godzin dydaktycznych - 45 minut) oraz po 5 h zegarowych konsultacji grupowych i po 10 h zegarowych konsultacji indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2015 r. do czerwca 2015 r. Konsultacje indywidualne ww. szkołach powinny mieć charakter spotkań np. coauchingowych, indywidualnego poradnictwa dla dyrektora i nauczycieli/lek, prezentacji dobrych praktyk przez ekspertów, a grupowe powinny mieć na celu wspólną analizę trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w grupach do 25 osób. Projekt realizowany jest od września 2013 r. do sierpnia 2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części. CZĘŚĆ 1 - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach Oczekiwane tematy warsztatów i konsultacji: -Kształtowanie postaw moralnych poprzez nauczanie wartości uniwersalnych. Propagowanie wzorców, norm i zachowań społecznie akceptowanych. -Rozbudzanie u uczniów poczucia sensu i wartości życia oraz budowanie poczucia tożsamości narodowej. -Umożliwianie odnoszenia sukcesów i prezentowania własnej indywidualności. -Skuteczne metody współpracy szkoły z rodzicami w zakresie kształtowania postaw społeczno-moralnych. Oczekiwane zmiany: -Nauczyciele posiadają wiedzę i umiejętności prowadzenia zajęć z dziećmi w zakresie rozpoznawania uczuć, wyrażania i identyfikowania własnych potrzeb z uwzględnianiem potrzeb innych, komunikacji, motywacji, budowania poczucia własnej indywidualności a także tożsamości narodowej. -Nauczyciele potrafią kształtować u dzieci postawy moralne. -Nauczyciele znają i stosują zasady budowania strategii współpracy ze środowiskiem rodzinnym uczniów w zakresie kształtowania rozwoju społeczno-emocjonalnego. -Uczniowie prezentują właściwe postawy społeczno-moralne. -Integracja nauczycieli, uczniów, rodziców i partnerów szkoły wokół zadań służących kształtowaniu postaw uczniów i rozwojowi szkoły. CZĘŚĆ 2 - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku Oczekiwane tematy szkoleń i konsultacji: -Diagnozowanie postaw uczniowskich, systemu wartości - metody, narzędzia. -Katalog narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniowskich. -Praktyczne metody pracy służące kształtowaniu postaw uczniowskich. -Przykładowe scenariusze lekcji kształtujących postawy uczniowskie. -Planowanie działań i sprawna analiza działań szkoły w zakresie kształtowania postaw, ustalanie wniosków, wpływ wyników analiz na zmiany. -Przykładowa debata uczniowska na temat systemu wartości, norm społecznych obowiązujących w szkole oraz wykorzystania ich inicjatyw. -Jak umiejętnie współpracować z rodzicami, pracownikami niepedagogicznymi szkoły w procesie kształtowania pożądanych postaw uczniowskich? -Dobry (realny), sprawiedliwy w odczuciach dzieci i rodziców system oceniania zachowania w szkole. -Jak kształtować postawy u dzieci z zespołem Aspergera, z zespołem nadpobudliwości ruchowej? -Jak wzmacniać pożądane zachowania uczniów? (innowacje) -Jak skutecznie kształtować postawy u uczniów sprawiających trudności wychowawcze? -Opracowanie przykładowych kodeksów np. Kulturalnego Widza (podczas inscenizacji w szkole) -Prowadzenie mediacji rówieśniczych, rozwiązywanie problemów. -Postawy i kompetencje nauczyciela, które mają wpływ na kształtowanie postaw uczniowskich. -Doskonalenie kompetencji nauczycieli i wychowawców umożliwiających budowanie pozytywnych relacji z uczniami i wychowankami i ich rodzicami.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% wartości zamówienia podstawowego.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń (warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli) potwierdzoną dokumentami wskazującymi należyte wykonanie usługi.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: 1) Wykształcenie: studia wyższe II stopnia. 2) Doświadczenie w edukacji: a) ukończone studia lub studia podyplomowe lub dłuższe formy doskonalenia zawodowego (powyżej 60 h) typu kursy/ szkolenia odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, b) ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych związanych np. z wdrażaniem zmian w systemie edukacji lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego co najmniej przez okres 3 lat lub pełnienie funkcji nauczyciela konsultanta co najmniej przez okres 3 lat. 3) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. kursów, warsztatów, konsultacji, przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Szkolenia, warsztaty, konsultacje grupowe i indywidualne dla grupy nauczycieli.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz doświadczenia w pracy z grupą dorosłych i dodatkowych kwalifikacji osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. Formularz oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie w pracy z grupą dorosłych osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 40
  • 3 - Kwalifikacje osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 2) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 5) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; 6) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 8) zmianę terminu zakończenia umowy w przypadku rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą. 9) dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. Wszystkie zmiany mogą być dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.elk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.powiat.elk.pl oraz modn@modn.elk.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku, ul. Sikorskiego 5A, 19-300 Ełk, Sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Ełk: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 2 szkół w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2014/15


Numer ogłoszenia: 15840 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 1268 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 2 szkół w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2014/15.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji grupowych i indywidualnych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim. Zamówienie dotyczy wspomagania 2 szkół. 2. W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 3. W roku szkolnym 2014/15 w każdej szkole uczestniczącej w projekcie odbędzie się po 15 h warsztatów (formy aktywne) i po 12 h konsultacji grupowych z wykładami w okresie od października 2014 r. do końca lutego.2015 r. doskonalących pracę nauczycieli/lek (jedno spotkanie w wymiarze minimum 4 godzin dydaktycznych - 45 minut) oraz po 5 h zegarowych konsultacji grupowych i po 10 h zegarowych konsultacji indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2015 r. do czerwca 2015 r. Z uwagi na to, że część godzin została już zrealizowana przez innego eksperta(kę): W przypadku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ełku planowana jest realizacji 10 h warsztatów (formy aktywne) i po 12 h konsultacji grupowych z wykładami w okresie od stycznia 2014 r. do końca lutego.2015 r. doskonalących pracę nauczycieli/lek (jedno spotkanie w wymiarze minimum 4 godzin dydaktycznych - 45 minut) oraz po 5 h zegarowych konsultacji grupowych i po 10 h zegarowych konsultacji indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2015 r. do czerwca 2015 r. W przypadku Szkoły Podstawowej w Rękusach planowana jest realizacji 5 h warsztatów (formy aktywne) i po 12 h konsultacji grupowych z wykładami w okresie od stycznia 2014 r. do końca lutego.2015 r. doskonalących pracę nauczycieli/lek (jedno spotkanie w wymiarze minimum 4 godzin dydaktycznych - 45 minut) oraz po 5 h zegarowych konsultacji grupowych i po 10 h zegarowych konsultacji indywidualnych wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2015 r. do czerwca 2015 r. Konsultacje indywidualne ww. szkołach powinny mieć charakter spotkań np. coauchingowych, indywidualnego poradnictwa dla dyrektora i nauczycieli/lek, prezentacji dobrych praktyk przez ekspertów, a grupowe powinny mieć na celu wspólną analizę trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania Warsztaty realizowane będą w grupach 20 osobowych, natomiast konsultacje grupowe w grupach do 25 osób. Projekt realizowany jest od września 2013 r. do sierpnia 2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części. CZĘŚĆ 1 - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach Oczekiwane tematy warsztatów i konsultacji: -Kształtowanie postaw moralnych poprzez nauczanie wartości uniwersalnych. Propagowanie wzorców, norm i zachowań społecznie akceptowanych. -Rozbudzanie u uczniów poczucia sensu i wartości życia oraz budowanie poczucia tożsamości narodowej. -Umożliwianie odnoszenia sukcesów i prezentowania własnej indywidualności. -Skuteczne metody współpracy szkoły z rodzicami w zakresie kształtowania postaw społeczno-moralnych. Oczekiwane zmiany: -Nauczyciele posiadają wiedzę i umiejętności prowadzenia zajęć z dziećmi w zakresie rozpoznawania uczuć, wyrażania i identyfikowania własnych potrzeb z uwzględnianiem potrzeb innych, komunikacji, motywacji, budowania poczucia własnej indywidualności a także tożsamości narodowej. -Nauczyciele potrafią kształtować u dzieci postawy moralne. -Nauczyciele znają i stosują zasady budowania strategii współpracy ze środowiskiem rodzinnym uczniów w zakresie kształtowania rozwoju społeczno-emocjonalnego. -Uczniowie prezentują właściwe postawy społeczno-moralne. -Integracja nauczycieli, uczniów, rodziców i partnerów szkoły wokół zadań służących kształtowaniu postaw uczniów i rozwojowi szkoły. CZĘŚĆ 2 - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku Oczekiwane tematy szkoleń i konsultacji: -Diagnozowanie postaw uczniowskich, systemu wartości - metody, narzędzia. -Katalog narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniowskich. -Praktyczne metody pracy służące kształtowaniu postaw uczniowskich. -Przykładowe scenariusze lekcji kształtujących postawy uczniowskie. -Planowanie działań i sprawna analiza działań szkoły w zakresie kształtowania postaw, ustalanie wniosków, wpływ wyników analiz na zmiany. -Przykładowa debata uczniowska na temat systemu wartości, norm społecznych obowiązujących w szkole oraz wykorzystania ich inicjatyw. -Jak umiejętnie współpracować z rodzicami, pracownikami niepedagogicznymi szkoły w procesie kształtowania pożądanych postaw uczniowskich? -Dobry (realny), sprawiedliwy w odczuciach dzieci i rodziców system oceniania zachowania w szkole. -Jak kształtować postawy u dzieci z zespołem Aspergera, z zespołem nadpobudliwości ruchowej? -Jak wzmacniać pożądane zachowania uczniów? (innowacje) -Jak skutecznie kształtować postawy u uczniów sprawiających trudności wychowawcze? -Opracowanie przykładowych kodeksów np. Kulturalnego Widza (podczas inscenizacji w szkole) -Prowadzenie mediacji rówieśniczych, rozwiązywanie problemów. -Postawy i kompetencje nauczyciela, które mają wpływ na kształtowanie postaw uczniowskich. -Doskonalenie kompetencji nauczycieli i wychowawców umożliwiających budowanie pozytywnych relacji z uczniami i wychowankami i ich rodzicami..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.01.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doskonalenia Nauczycieli OMEGA, {Dane ukryte}, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3900,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3826,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3808,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3826,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.01.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doskonalenia Nauczycieli OMEGA, {Dane ukryte}, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3300,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3236,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3236,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4403,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk
woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: modn@modn.elk.pl
tel: 87 6211071
fax: 87 6211071
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-01-11
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 126820150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-01-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 169 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.modn.elk.pl
Informacja dostępna pod: www.powiat.elk.pl oraz modn@modn.elk.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować? Centrum Doskonalenia Nauczycieli OMEGA
Kętrzyn
2015-01-22 3 826,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, konsultacji indywidualnych i grupowych) w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie - jak je kształtować? Centrum Doskonalenia Nauczycieli OMEGA
Kętrzyn
2015-01-22 3 236,00