Remont sal lekcyjnych i korytarza w budynku szkoły oraz pomieszczeń technicznych.
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Remont sal lekcyjnych i korytarza oraz pomieszczeń technicznych obejmuje: - odtworzenie instalacji elektrycznej ( lampy, gniazdka ) - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - ułożenie wykładziny podłogowej z listwami przyściennymi - malowanie ścian, parapetów i rur. - montaż sufitów podwieszanych - roboty demontażowe i wyburzeniowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadania.
Brak pliku (124386_2015.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-06-11
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 12438620150 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2015-05-26 |
| Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 70 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | TAK |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 1 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | zsb1.pl |
| Informacja dostępna pod: | ZSB Nr1 w Krakowie, ul. J. Szablowskiego 1, 30-127 Kraków, pok.12. Osoby odpowiedzialne za kontakty z oferentami: Jan Sokołowski tel. 608614915, Henryk Wodka tel. 126371353 w.10 lub 126373765. |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 45000000-7 | Roboty budowlane |
