Usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 2 Gimnazja (Gimnazjum w Brodłach oraz Gimnazjum w Kwaczale) i 2 Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Alwernia (Szkoła Podstawowa w Brodłach , Szkoła Podstawowa w Kwaczale). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Usługi edukacyjne w ramach zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących: 1) W ramach zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności zrealizowane zostaną zajęcia z następujących przedmiotów: a.matematyki - 60h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-22) b.przyrody - 60h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-5) c.informatyki - 60h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 12) d.chemii - 60h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 16) e.języka polskiego - 60h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 17) f.historii- 60h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów - 8) g.przyrody składające się z profilów: (łącznie 120h/grupę) - biologiczno-chemiczny - 60h/grupę - profil fizyczny - 60h/grupę 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-7) Powyższe zajęcia mają być uzupełnione o komponent e-learningowy online w wymiarze min: 3 godz/na osobę. h.języka angielskiego wspomaganego elearningowo - 60h/grupę: 7 grup uczniów (łączna liczba uczniów- 48) Wykonawca winien uwzględnić dostarczenie dla każdego ucznia podręczników i słowników. i.zajęcia z technik ICT - 120h/grupę: 4 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-26) Powyższe zajęcia wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w formie nauczania na odległość. Wykonawca w ramach nauczania musi przeprowadzić egzamin ECDL-Start. Wykonawca winien uwzględnić dostarczenie dla każdego ucznia podręczników i słowników. 2)W ramach zajęć wyrównujących zrealizowane zostaną zajęcia z następujących przedmiotów: a.historii - 30h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-8) b.j.polskiego - 30h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-10) c.j.angielskiego - 30h/grupę: 6 grup uczniów (łączna liczba uczniów-30) d.informatyki - 30h/grupę: 6 grup uczniów (łączna liczba uczniów-30) 3)W ramach pozostałego wsparcia zrealizowane zostaną: a.Zajęcia wsparcia psychologicznego - 15h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-18). Zajęcia przeznaczone są dla uczniów mających problemy z opanowaniem emocji, nadpobudliwością i agresją. Cel-opanowanie technik koncentracji na zadaniu oraz zastępowania agresji, z elementami Arteterapii. b.Zajęcia doradztwa zawodowego - 3h/osobę: łączna liczba godzin - 144 (łączna liczba osób -48 osób). Zajęcia polegają na odbyciu przez doradcę indywidualnych sesji w celu pomocy w wyznaczeniu predyspozycji i wstępnej ścieżki rozwoju w kontekście lokalnego rynku pracy. Sesje zakończone będą przygotowaniem IPD. Zajęcia będą prowadzone zgodnie z wykazem przedstawionym w SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało min: 1)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach ewaluacji 2)prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym we współpracy z dyrektorami szkół biorącymi udział w projekcie, programem i harmonogramem zajęć dydaktycznych, uwzględniającym podział zajęć dla każdej szkoły, dostosowanym do planu lekcji Beneficjentów Ostatecznych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opracowany program i harmonogram zajęć do akceptacji w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram będzie ponadto dostosowany do planu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego (z tabeli przedstawiającej miesięczny plan realizacji stanowiąca załącznik nr 8 do umowy). Miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły Wykonawca będzie przedkładał dyrektorom szkół oraz Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu. O każdej zmianie w programie oraz w harmonogramie zajęć Wykonawca niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego oraz dyrektora szkoły, której będzie dotyczyć zmiana; 3)Zapewnienie badania rezultatów twardych i miękkich projektu określonych we wniosku o dofinansowanie wskazanych poniżej: a)w celu przeprowadzenia badania wzrostu wiedzy uczestników z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi w stosunku do poziomu z początku projektu w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia testu kompetencyjnego dla wszystkich uczestników zajęć rozwijających. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą dla uczniów test kompetencyjny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników testu, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., comiesięcznego sporządzania protokołów utworzenia i kontroli zrealizowania e-zadań dla uczestników, którzy zrealizowali komponent elearningowy szkoleń, a następnie do ich przekazania Zamawiającemu po skończonym miesiącu w terminie do 10 dnia następnego miesiąca, oficjalne protokoły egzaminów, lista wydanych certyfikatów- pomiar po egzaminach. b) w celu przeprowadzenia badania wzrostu wiedzy z matematyki, z historii, j. polskiego, j. angielskiego, przyrody i informatyki u uczestników zajęć wyrównujących w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia dzienników z przedmiotów objętych zajęciami wyrównującymi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dzienników i arkuszy ocen w celu dokonania pomiaru na zakończenie wsparcia w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., przeprowadzenia testu kompetencyjnego dla wszystkich uczestników zajęć wyrównujących. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą test kompetencyjny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników testu, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r c) w celu przeprowadzenia badania liczby uczniów, u których zdiagnozowane problemy koncentracji i kontroli emocji zostały złagodzone w ramach zajęć w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia ankiety samooceny uczestników oraz sporządzenie oceny opisowej prowadzącego zajęcia. Osoby prowadzące zajęcia wsparcia psychologicznego przeprowadzą na uczestnikach zajęć ankiety samooceny oraz sporządzą ocenę opisową 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet oraz ocen opisowych prowadzących zajęcia, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet oraz ocen opisowych prowadzących zajęcia na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., d) w celu określenia potencjalnej ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego uczniów objętych wsparciem doradztwa zawodowego w ramach zadania w terminie do 23 grudnia 2014 roku protokoły wsparcia, lista IPD. Pomiar na zakończenie wsparcia, ankieta samooceny postaw, pomiar dwukrotny (początek i koniec wsparcia). samooceny uczestników oraz sporządzenie oceny opisowej prowadzącego zajęcia. Osoby prowadzące zajęcia doradztwa zawodowego przeprowadzą na uczestnikach zajęć ankiety samooceny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet prowadzących zajęcia na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć oraz protokoły wsparcia i lista IPD Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., 4) informowanie wychowawcy, dyrektora oraz Zamawiającego o wynikach i o osiągnięciach uczniów, 5) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi projektu, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu 6) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w trakcie prowadzonych zajęć 7) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie 8) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; 9) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce 10) bieżące informowanie koordynatora projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy 11)oznaczenie każdego dokumentu oraz miejsc związanych z realizacją zajęć logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12)Jeżeli Wykonawca nie będzie mógł wykonać usługi osobiście jest zobowiązany zapewnić zastępstwo osoby spełniającej co najmniej takie same warunki jak zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie przetargowej. 13)Wykonawca musi zgłosić swoją nieobecność do Biura Projektu, gdzie jest zobowiązany przedstawić dokumenty dla osoby która będzie pełnić zastępstwo. Dokumenty muszą potwierdzać spełnianie tych samych warunków jakie były zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14)Wymagane dokumenty mogą zostać przesłane w formie elektronicznej, faxem lub osobiście. 15)Wymagania dotyczące dokumentacji zajęć: - Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokumenty dotyczące badania rezultatów projektu w terminach wymienionych w § 2 ust.2 pkt.2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, - Wszystkim uczniom, którzy ukończyli udział w zajęciach Wykonawca jest zobowiązany wystawić zaświadczenie o ukończeniu zajęć, - Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności w następujący sposób: oznakowania miejsc prowadzenia zajęć zgodnie z wytycznymi POKL dotyczącymi promocji, 4. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a)miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b)miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu, c)imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d)imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), e)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014 oraz 2014/2015 (wrzesień-grudzień 2014 roku) w terminie do 23.12.2014 roku, f)dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), g)miesięczny protokół przygotowany przez prowadzącego zajęcia, potwierdzający wykorzystanie multimediów i e-learningu do przygotowania i prowadzenia zajęć. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 6. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego zawiadamiania Zamawiającego niezwłocznie o każdej zmianie i uchybieniu w zakresie realizacji zajęć. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do gromadzenia i przechowywania dokumentów dotyczących realizacji zajęć, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia prawa wglądu Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II Stopnia) oraz innym podmiotom uprawnionym w zakresie kontroli prawidłowej realizacji Projektu, we wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć w ramach projektu pn. Młodzi, wykształceni, przez cały okres ich przechowywania określony w § 2 ust. 14. 13. Czas trwania jednej godziny zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności , zajęć wyrównujących oraz doradztwa zawodowego wynosi 45 minut, natomiast czas trwania jednej godziny wsparcia psychologicznego wynosi 60 minut. 14. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a)podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy b)wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników c)zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich d)wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia.
Alwernia: Usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 121204 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Alwernia , ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.alwernia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 2 Gimnazja (Gimnazjum w Brodłach oraz Gimnazjum w Kwaczale) i 2 Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Alwernia (Szkoła Podstawowa w Brodłach , Szkoła Podstawowa w Kwaczale). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Usługi edukacyjne w ramach zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących: 1) W ramach zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności zrealizowane zostaną zajęcia z następujących przedmiotów: a.matematyki - 60h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-22) b.przyrody - 60h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-5) c.informatyki - 60h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 12) d.chemii - 60h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 16) e.języka polskiego - 60h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 17) f.historii- 60h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów - 8) g.przyrody składające się z profilów: (łącznie 120h/grupę) - biologiczno-chemiczny - 60h/grupę - profil fizyczny - 60h/grupę 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-7) Powyższe zajęcia mają być uzupełnione o komponent e-learningowy online w wymiarze min: 3 godz/na osobę. h.języka angielskiego wspomaganego elearningowo - 60h/grupę: 7 grup uczniów (łączna liczba uczniów- 48) Wykonawca winien uwzględnić dostarczenie dla każdego ucznia podręczników i słowników. i.zajęcia z technik ICT - 120h/grupę: 4 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-26) Powyższe zajęcia wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w formie nauczania na odległość. Wykonawca w ramach nauczania musi przeprowadzić egzamin ECDL-Start. Wykonawca winien uwzględnić dostarczenie dla każdego ucznia podręczników i słowników. 2)W ramach zajęć wyrównujących zrealizowane zostaną zajęcia z następujących przedmiotów: a.historii - 30h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-8) b.j.polskiego - 30h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-10) c.j.angielskiego - 30h/grupę: 6 grup uczniów (łączna liczba uczniów-30) d.informatyki - 30h/grupę: 6 grup uczniów (łączna liczba uczniów-30) 3)W ramach pozostałego wsparcia zrealizowane zostaną: a.Zajęcia wsparcia psychologicznego - 15h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-18). Zajęcia przeznaczone są dla uczniów mających problemy z opanowaniem emocji, nadpobudliwością i agresją. Cel-opanowanie technik koncentracji na zadaniu oraz zastępowania agresji, z elementami Arteterapii. b.Zajęcia doradztwa zawodowego - 3h/osobę: łączna liczba godzin - 144 (łączna liczba osób -48 osób). Zajęcia polegają na odbyciu przez doradcę indywidualnych sesji w celu pomocy w wyznaczeniu predyspozycji i wstępnej ścieżki rozwoju w kontekście lokalnego rynku pracy. Sesje zakończone będą przygotowaniem IPD. Zajęcia będą prowadzone zgodnie z wykazem przedstawionym w SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało min: 1)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach ewaluacji 2)prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym we współpracy z dyrektorami szkół biorącymi udział w projekcie, programem i harmonogramem zajęć dydaktycznych, uwzględniającym podział zajęć dla każdej szkoły, dostosowanym do planu lekcji Beneficjentów Ostatecznych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opracowany program i harmonogram zajęć do akceptacji w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram będzie ponadto dostosowany do planu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego (z tabeli przedstawiającej miesięczny plan realizacji stanowiąca załącznik nr 8 do umowy). Miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły Wykonawca będzie przedkładał dyrektorom szkół oraz Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu. O każdej zmianie w programie oraz w harmonogramie zajęć Wykonawca niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego oraz dyrektora szkoły, której będzie dotyczyć zmiana; 3)Zapewnienie badania rezultatów twardych i miękkich projektu określonych we wniosku o dofinansowanie wskazanych poniżej: a)w celu przeprowadzenia badania wzrostu wiedzy uczestników z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi w stosunku do poziomu z początku projektu w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia testu kompetencyjnego dla wszystkich uczestników zajęć rozwijających. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą dla uczniów test kompetencyjny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników testu, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., comiesięcznego sporządzania protokołów utworzenia i kontroli zrealizowania e-zadań dla uczestników, którzy zrealizowali komponent elearningowy szkoleń, a następnie do ich przekazania Zamawiającemu po skończonym miesiącu w terminie do 10 dnia następnego miesiąca, oficjalne protokoły egzaminów, lista wydanych certyfikatów- pomiar po egzaminach. b) w celu przeprowadzenia badania wzrostu wiedzy z matematyki, z historii, j. polskiego, j. angielskiego, przyrody i informatyki u uczestników zajęć wyrównujących w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia dzienników z przedmiotów objętych zajęciami wyrównującymi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dzienników i arkuszy ocen w celu dokonania pomiaru na zakończenie wsparcia w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., przeprowadzenia testu kompetencyjnego dla wszystkich uczestników zajęć wyrównujących. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą test kompetencyjny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników testu, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r c) w celu przeprowadzenia badania liczby uczniów, u których zdiagnozowane problemy koncentracji i kontroli emocji zostały złagodzone w ramach zajęć w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia ankiety samooceny uczestników oraz sporządzenie oceny opisowej prowadzącego zajęcia. Osoby prowadzące zajęcia wsparcia psychologicznego przeprowadzą na uczestnikach zajęć ankiety samooceny oraz sporządzą ocenę opisową 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet oraz ocen opisowych prowadzących zajęcia, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet oraz ocen opisowych prowadzących zajęcia na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., d) w celu określenia potencjalnej ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego uczniów objętych wsparciem doradztwa zawodowego w ramach zadania w terminie do 23 grudnia 2014 roku protokoły wsparcia, lista IPD. Pomiar na zakończenie wsparcia, ankieta samooceny postaw, pomiar dwukrotny (początek i koniec wsparcia). samooceny uczestników oraz sporządzenie oceny opisowej prowadzącego zajęcia. Osoby prowadzące zajęcia doradztwa zawodowego przeprowadzą na uczestnikach zajęć ankiety samooceny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet prowadzących zajęcia na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć oraz protokoły wsparcia i lista IPD Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., 4) informowanie wychowawcy, dyrektora oraz Zamawiającego o wynikach i o osiągnięciach uczniów, 5) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi projektu, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu 6) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w trakcie prowadzonych zajęć 7) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie 8) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; 9) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce 10) bieżące informowanie koordynatora projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy 11)oznaczenie każdego dokumentu oraz miejsc związanych z realizacją zajęć logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12)Jeżeli Wykonawca nie będzie mógł wykonać usługi osobiście jest zobowiązany zapewnić zastępstwo osoby spełniającej co najmniej takie same warunki jak zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie przetargowej. 13)Wykonawca musi zgłosić swoją nieobecność do Biura Projektu, gdzie jest zobowiązany przedstawić dokumenty dla osoby która będzie pełnić zastępstwo. Dokumenty muszą potwierdzać spełnianie tych samych warunków jakie były zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14)Wymagane dokumenty mogą zostać przesłane w formie elektronicznej, faxem lub osobiście. 15)Wymagania dotyczące dokumentacji zajęć: - Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokumenty dotyczące badania rezultatów projektu w terminach wymienionych w § 2 ust.2 pkt.2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, - Wszystkim uczniom, którzy ukończyli udział w zajęciach Wykonawca jest zobowiązany wystawić zaświadczenie o ukończeniu zajęć, - Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności w następujący sposób: oznakowania miejsc prowadzenia zajęć zgodnie z wytycznymi POKL dotyczącymi promocji, 4. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a)miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b)miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu, c)imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d)imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), e)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014 oraz 2014/2015 (wrzesień-grudzień 2014 roku) w terminie do 23.12.2014 roku, f)dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), g)miesięczny protokół przygotowany przez prowadzącego zajęcia, potwierdzający wykorzystanie multimediów i e-learningu do przygotowania i prowadzenia zajęć. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 6. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego zawiadamiania Zamawiającego niezwłocznie o każdej zmianie i uchybieniu w zakresie realizacji zajęć. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do gromadzenia i przechowywania dokumentów dotyczących realizacji zajęć, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia prawa wglądu Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II Stopnia) oraz innym podmiotom uprawnionym w zakresie kontroli prawidłowej realizacji Projektu, we wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć w ramach projektu pn. Młodzi, wykształceni, przez cały okres ich przechowywania określony w § 2 ust. 14. 13. Czas trwania jednej godziny zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności , zajęć wyrównujących oraz doradztwa zawodowego wynosi 45 minut, natomiast czas trwania jednej godziny wsparcia psychologicznego wynosi 60 minut. 14. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a)podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy b)wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników c)zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich d)wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał z należytą starannością co najmniej jedną usługę, polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych lub szkoleniowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku zrealizowania przez Wykonawców więcej niż jednej usługi o mniejszych wartościach kwoty usług ulegają sumowaniu. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą zdolną do wykonania zamówienia, przy zachowaniu zasady, że osoba prowadząca zajęcia posiada wykształcenie i kwalifikacje wymagane do przeprowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemający wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. nr 50 poz. 400 z dnia 27 marca 2009 roku tj.: Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z matematyki: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku matematyka z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania matematyki Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności oraz zajęcia wyrównujące z informatyki: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku informatyka z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania informatyki Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z przyrody (profil biol-chem i profil fiz.) a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku przyroda z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania przyrody Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka polskiego oraz zajęcia wyrównujące z języka polskiego: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania języka polskiego Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka angielskiego wspomagane e-learningowo: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z historii oraz zajęcia wyrównujące z historii a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku historia z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania historii Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z technik ICT a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku informatyka lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania informatyki Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z chemii a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku chemia lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania chemii Zajęcia wsparcia psychologicznego: a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku pedagogika lub b) ukończone studia wyższe lub studia pierwszego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu prowadzonych zajęć z pedagogiki Zajęcia doradztwa zawodowego a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą zdolną do wykonania zamówienia, przy zachowaniu zasady, że osoba prowadząca zajęcia posiada wykształcenie i kwalifikacje wymagane do przeprowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemający wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. nr 50 poz. 400 z dnia 27 marca 2009 roku tj.: Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z matematyki: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku matematyka z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania matematyki Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności oraz zajęcia wyrównujące z informatyki: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku informatyka z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania informatyki Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z przyrody (profil biol-chem i profil fiz.) a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku przyroda z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania przyrody Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka polskiego oraz zajęcia wyrównujące z języka polskiego: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku filologii polskiej z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania języka polskiego Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka angielskiego wspomagane e-learningowo: a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania języka angielskiego Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z historii oraz zajęcia wyrównujące z historii a) ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku historia z przygotowaniem pedagogicznym lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania historii Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z technik ICT a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku informatyka lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania informatyki Zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z chemii a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku chemia lub b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dające kwalifikacje do nauczania chemii Zajęcia wsparcia psychologicznego: a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia na kierunku pedagogika lub b) ukończone studia wyższe lub studia pierwszego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu prowadzonych zajęć z pedagogiki Zajęcia doradztwa zawodowego a) ukończone studia wyższe magisterskie lub studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy -załącznik nr 1 do siwz, wypełnione i podpisane załączniki do siwz od nr 2 do nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach i przy zachowaniu następujących warunków: 1)Przedłużenie terminu realizacji zajęć ponad termin 19 grudnia 2014 r. w sytuacji, gdy zajęcia nie będą mogły zostać zrealizowane we wskazanym w § 2 umowy terminie z powodu: a) działania siły wyższej b) opóźnienia w procesie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych, bez względu na przyczynę opóźnienia 2) Zmiana rodzajów zajęć (zwiększenie ilości jednych przy zmniejszeniu lub rezygnacji z innych zajęć), nie więcej jednak niż do 10% w ramach określonych zajęć. 3) Rezygnacja przez Zamawiającego z niektórych zajęć ze względu na: a) działania siły wyższej b) zdarzenia losowe c) brak zainteresowania Beneficjentów Ostatecznych przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości godzin zajęć, z których zrezygnowano. 4)Nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. 5)Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.alwernia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Na stronie internetowej zamawiającego lub osobiście w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy urzędu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia -Biuro Obsługi Klienta I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Alwernia: Usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 163438 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 121204 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szkół podstawowych z terenu Gminy Alwernia w ramach realizacji projektu Młodzi, wykształceni realizowanego przez Gminę Alwernia - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 2 Gimnazja (Gimnazjum w Brodłach oraz Gimnazjum w Kwaczale) i 2 Szkoły Podstawowe na terenie Gminy Alwernia (Szkoła Podstawowa w Brodłach , Szkoła Podstawowa w Kwaczale). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Usługi edukacyjne w ramach zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących: 1) W ramach zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności zrealizowane zostaną zajęcia z następujących przedmiotów: a. matematyki - 60h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-22) b. przyrody - 60h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-5) c. informatyki - 60h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 12) d. chemii - 60h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 16) e. języka polskiego - 60h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów - 17) f. historii- 60h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów - 8) g. przyrody składające się z profilów: (łącznie 120h/grupę) - biologiczno-chemiczny - 60h/grupę - profil fizyczny - 60h/grupę 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-7) Powyższe zajęcia mają być uzupełnione o komponent e-learningowy online w wymiarze min: 3 godz/na osobę. h. języka angielskiego wspomaganego elearningowo - 60h/grupę: 7 grup uczniów (łączna liczba uczniów- 48) Wykonawca winien uwzględnić dostarczenie dla każdego ucznia podręczników i słowników. i. zajęcia z technik ICT - 120h/grupę: 4 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-26) Powyższe zajęcia wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w formie nauczania na odległość. Wykonawca w ramach nauczania musi przeprowadzić egzamin ECDL-Start. Wykonawca winien uwzględnić dostarczenie dla każdego ucznia podręczników i słowników. 2) W ramach zajęć wyrównujących zrealizowane zostaną zajęcia z następujących przedmiotów: a. historii - 30h/grupę: 1 grupa uczniów (łączna liczba uczniów-8) b. j.polskiego - 30h/grupę: 2 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-10) c. j.angielskiego - 30h/grupę: 6 grup uczniów (łączna liczba uczniów-30) d. informatyki - 30h/grupę: 6 grup uczniów (łączna liczba uczniów-30) 3) W ramach pozostałego wsparcia zrealizowane zostaną: a. Zajęcia wsparcia psychologicznego - 15h/grupę: 3 grupy uczniów (łączna liczba uczniów-18). Zajęcia przeznaczone są dla uczniów mających problemy z opanowaniem emocji, nadpobudliwością i agresją. Cel-opanowanie technik koncentracji na zadaniu oraz zastępowania agresji, z elementami Arteterapii. b. Zajęcia doradztwa zawodowego - 3h/osobę: łączna liczba godzin - 144 (łączna liczba osób -48 osób). Zajęcia polegają na odbyciu przez doradcę indywidualnych sesji w celu pomocy w wyznaczeniu predyspozycji i wstępnej ścieżki rozwoju w kontekście lokalnego rynku pracy. Sesje zakończone będą przygotowaniem IPD. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało min: 1) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach ewaluacji; 2) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym we współpracy z dyrektorami szkół biorącymi udział w projekcie, programem i harmonogramem zajęć dydaktycznych, uwzględniającym podział zajęć dla każdej szkoły, dostosowanym do planu lekcji Beneficjentów Ostatecznych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opracowany program i harmonogram zajęć do akceptacji w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram będzie ponadto dostosowany do planu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego (z tabeli przedstawiającej miesięczny plan realizacji stanowiąca załącznik nr 8 do umowy). Miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły Wykonawca będzie przedkładał dyrektorom szkół oraz Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu. O każdej zmianie w programie oraz w harmonogramie zajęć Wykonawca niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego oraz dyrektora szkoły, której będzie dotyczyć zmiana; 3)Zapewnienie badania rezultatów twardych i miękkich projektu określonych we wniosku o dofinansowanie wskazanych poniżej: a)w celu przeprowadzenia badania wzrostu wiedzy uczestników z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi w stosunku do poziomu z początku projektu w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia testu kompetencyjnego dla wszystkich uczestników zajęć rozwijających. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą dla uczniów test kompetencyjny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników testu, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., comiesięcznego sporządzania protokołów utworzenia i kontroli zrealizowania e-zadań dla uczestników, którzy zrealizowali komponent elearningowy szkoleń, a następnie do ich przekazania Zamawiającemu po skończonym miesiącu w terminie do 10 dnia następnego miesiąca, oficjalne protokoły egzaminów, lista wydanych certyfikatów- pomiar po egzaminach. b) w celu przeprowadzenia badania wzrostu wiedzy z matematyki, z historii, j. polskiego, j. angielskiego, przyrody i informatyki u uczestników zajęć wyrównujących w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: prowadzenia dzienników z przedmiotów objętych zajęciami wyrównującymi. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dzienników i arkuszy ocen w celu dokonania pomiaru na zakończenie wsparcia w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., przeprowadzenia testu kompetencyjnego dla wszystkich uczestników zajęć wyrównujących. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą test kompetencyjny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników testu, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., c) w celu przeprowadzenia badania liczby uczniów, u których zdiagnozowane problemy koncentracji i kontroli emocji zostały złagodzone w ramach zajęć w terminie do 23 grudnia 2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: przeprowadzenia ankiety samooceny uczestników oraz sporządzenie oceny opisowej prowadzącego zajęcia. Osoby prowadzące zajęcia wsparcia psychologicznego przeprowadzą na uczestnikach zajęć ankiety samooceny oraz sporządzą ocenę opisową 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet oraz ocen opisowych prowadzących zajęcia, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet oraz ocen opisowych prowadzących zajęcia na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r., d) w celu określenia potencjalnej ścieżki rozwoju edukacyjno-zawodowego uczniów objętych wsparciem doradztwa zawodowego w ramach zadania w terminie do 23 grudnia 2014 roku potokoły wsparcia, lista IPD. Pomiar na zakończenie wsparcia, ankieta samooceny postaw, pomiar dwukrotny (początek i koniec wsparcia). samooceny uczestników oraz sporządzenie oceny opisowej prowadzącego zajęcia. Osoby prowadzące zajęcia doradztwa zawodowego przeprowadzą na uczestnikach zajęć ankiety samooceny 2 razy w trakcie trwania projektu tj. na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie realizacji zajęć, następnie Wykonawca, sporządzi opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet, które przekaże Zamawiającemu w celu dokonania analizy danych. Opracowanie zbiorcze wyników przeprowadzonych ankiet prowadzących zajęcia na początku realizacji zajęć Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 10 dni od daty rozpoczęcia zajęć, natomiast opracowanie zbiorcze wyników testu przeprowadzonego na zakończenie realizacji zajęć oraz protokoły wsparcia i lista IPD Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do dnia 23 grudnia 2014 r. 4) informowanie wychowawcy, dyrektora oraz Zamawiającego o wynikach i o osiągnięciach uczniów, 5) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi projektu, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin; wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; 6) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w trakcie prowadzonych zajęć 7) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie 8) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; 9) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce 10) bieżące informowanie koordynatora projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy 11) oznaczenie każdego dokumentu oraz miejsc związanych z realizacją zajęć logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12) Jeżeli Wykonawca nie będzie mógł wykonać usługi osobiście jest zobowiązany zapewnić zastępstwo osoby spełniającej co najmniej takie same warunki jak zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie przetargowej. 13) Wykonawca musi zgłosić swoją nieobecność do Biura Projektu, gdzie jest zobowiązany przedstawić dokumenty dla osoby która będzie pełnić zastępstwo. Dokumenty muszą potwierdzać spełnianie tych samych warunków jakie były zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14) Wymagane dokumenty mogą zostać przesłane w formie elektronicznej, faxem lub osobiście. 15) Wymagania dotyczące dokumentacji zajęć: - Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokumenty dotyczące badania rezultatów projektu w terminach wymienionych w § 2 ust.2 pkt.2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, - Wszystkim uczniom, którzy ukończyli udział w zajęciach Wykonawca jest zobowiązany wystawić zaświadczenie o ukończeniu zajęć, - Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania obecności w następujący sposób: oznakowania miejsc prowadzenia zajęć zgodnie z wytycznymi POKL dotyczącymi promocji, 4. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b) miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu, c) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), e) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2013/2014 oraz 2014/2015 (wrzesień-grudzień 2014 roku) w terminie do 23.12.2014 roku, f) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), g) miesięczny protokół przygotowany przez prowadzącego zajęcia, potwierdzający wykorzystanie multimediów i e-learningu do przygotowania i prowadzenia zajęć. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 6. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego zawiadamiania Zamawiającego niezwłocznie o każdej zmianie i uchybieniu w zakresie realizacji zajęć. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do gromadzenia i przechowywania dokumentów dotyczących realizacji zajęć, w tym dokumentów finansowych, do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia prawa wglądu Instytucji Wdrażającej Instytucji Pośredniczącej II Stopnia oraz innym podmiotom uprawnionym w zakresie kontroli prawidłowej realizacji Projektu, we wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć w ramach projektu pn. Młodzi, wykształceni, przez cały okres ich przechowywania określony w § 2 ust. 14. 13. Czas trwania jednej godziny zajęć rozwijających wiedzę i umiejętności , zajęć wyrównujących oraz doradztwa zawodowego wynosi 45 minut, natomiast czas trwania jednej godziny wsparcia psychologicznego wynosi 60 minut. 14. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a) podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy b) wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników c) zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich d) wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Dział. 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddzi. 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LINGUA nauczanie Języków Obcych Mariusz Jaskulski, {Dane ukryte}, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 198792,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
120963,00
Oferta z najniższą ceną:
120963,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140598,90
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 12120420140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-04-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 247 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.alwernia.pl |
Informacja dostępna pod: | Na stronie internetowej zamawiającego lub osobiście w siedzibie zamawiającego w godzinach pracy urzędu. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych rozwijających wiedzę i umiejętności, zajęć wyrównujących oraz zajęć wsparcia psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów Gimnazjum oraz szk | LINGUA nauczanie Języków Obcych Mariusz Jaskulski Starachowice | 2014-05-15 | 120 963,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-15 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 120 963,00 zł Minimalna złożona oferta: 120 963,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 120 963,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140 599,00 zł |