ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I cześć zadania do projektu - Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: 1. wdrożony i poddany ewaluacji modelowy system praktyk w PWSZ w R-rzu -270studentów (138 K i 60 M), którzy dzięki odbyciu praktyk zostali wyposażeni w umiejętności niezbędne w pracy nauczyciela-wychowawcy oraz poznali przykłady praktycznych rozwiązań metodyczno-merytorycznych przydatnych w pracy nauczyciela, -196naucz. (136 K i 60 M), którzy poprzez szkolenia i udział w praktykach podwyższyli swoje kwalifikacje zawodowe i zostali przygotowani do roli opiekunów i mentorów praktyk -30 placówek oświatowych (przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych), które dzięki realizacji praktyk utworzyły sieć w pełni profesjonalnych szkół ćwiczeń Miękkie: -poprawa jakości kształcenia poprzez uzyskanie przygotowania pedagogicznego do nauczania przedmiotu -aktualizacja fachowej wiedzy merytorycznej z zakresu nauczanego przedmiotu -zdobycie przez przyszłych nauczycieli dodatkowych kompetencji w zakresie planowania, prowadzenia i dokumentowania zajęć, autorefleksji i analizowania własnej pracy i jej efektów oraz pracy uczniów -lepsze przygotowanie do pełnienia roli wychowawców Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety, wywiady, panele ekspertów). Badania prowadzone 2-krotnie wśród UP, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego praktyk. Należy opracować koncepcję i narzędzia ewaluacji praktyk oparte na standardach MEN i Programie Phare SMART (SMART PL9512 01, CODN 1999). Podstawą ewaluacji będą 2 pytania kluczowe i 7 kryteriów szczegółowych: -W jaki sposób PWSZ organizuje i realizuje praktyki pedagogiczne? (kryteria dot. programu praktyk; liczby i jakości pracy szkół ćwiczeń; powiązania praktyk z obszarami kształcenia). -W jakim stopniu system praktyk przygotowuje studentów do wykonywania zawodu nauczyciela? (kryteria dot. różnorodności działań i zgodności z celami i filozofią specjalności, systemu oceniania i jego funkcji, monitoringu praktyk, współpracy ze szkołami ćwiczeń) Ewalucja praktyk ma być okresowa (w trakcie i zakończenie praktyk w każdym roku akademickim) i prowadzona przy użyciu zróżnicowanych metod (analiza dokumentów, wywiady, ankiety, panele ekspertów) i triangulacji źródeł (dokumentacja praktyk, kadra dydaktyczna, studenci, nauczyciele-opiekunowie, dyrektorzy szkół). Każdorazowo publikowane będą raporty okresowe, które pozwolą na ciągłe doskonalenie wdrażanego modelu praktyk. Raport końcowy ma przedstawiać i upowszechniać główny rezultat projektu: modelowego systemu praktyk w PWSZ. II cześć zadania do projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: Utworzenie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach którego: -403 osoby (90% z ogólnej liczby UP) uczestniczyły w zainicjowanym w PWSZ procesie preinkubacji akademickiej we współpracy ze sferą biznesu i rozwinęły swoją przedsiębiorczość (ankiety, listy kontrolne) -29 naucz. akademickich PWSZ (90%), w tym 18 kobiet, którzy dzięki udziałowi w projekcie uzyskali zdolność do zakładania i prowadzania własnej przedsiębiorczości typu spin off/out oraz promocji i wspierania kreatywności i przedsiębiorczości wśród studentów(ankiety, karty samooceny) -258 młodych kobiet, w tym 18 bezrobotnych absolwentek, które dzięki otrzymanemu wsparciu zwiększyły swoje zdolności do prowadzenia działalności gospodarczej, a tym samym swoje szanse na regionalnym rynku pracy (karty samooceny) Rezultaty twarde będą mierzone w sposób ciągły za pomocą narzędzi właściwych dla badań dydaktycznych: testy sprawdzające, kryterialna analiza prac końcowych, karty samooceny, listy kontrolne (checklist), arkusze obserwacji, narzędzia do standaryzacji ePortfolio. Miękkie: Zmiany w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw u 317 studentów i 58 absolwentów (90%), w tym 240K 135M, którzy dzięki otrzymanemu wsparciu: -wykształcili postawy przedsiębiorcze oraz pozyskali specjalistyczną wiedzę na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu środków UE(testy sprawdzające, karty samooceny, arkusze obserwacji) -nabyli praktyczne umiejętności tworzenia BP (kryterialna analiza prac przez ekspertów w ramach konkursu) -wykształcili umiejętność projektowania własnego rozwoju i kariery zawodowej oraz prezentacji swoich kompetencji i doświadczenia przyszłym pracodawcom przy wykorzystaniu ePortfolio (standaryzacja eP) -zmotywowani zostali do pracy i rozwoju dzięki udziałowi w konkursie na najlepszy BP oraz zaprezentowali swoje osiągnięcia w formie eP na portalu internetowym (ankiety, listy kontrolne) Ponadto: -wyższa świadomość środowiska akademickiego PWSZ i lokalnego o korzyściach płynących z wymiany wiedzy i doświadczeń między jednostkami sektora B+R a sferą biznesu oraz tworzenia firm spin off out -większa wiedza o instrumentach i instytucjach wspierania firm w regionie-min.80% UP -wyższa samoocena i aspiracje zawodowe-min.80% UP -większa motywacja do dalszego doskonalenia zawodowego-min.60% UP -wyższa gotowość do mobilności zawodowej oraz wiara w możliwości prowadzenia własnej działalności gospodarczej-min. 40 % UP Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji poszczególnych działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety i wywiady). Badania wśród UP będą prowadzone 2-krotnie, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie przez specjalistę ds. ewaluacji. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego zajęć. Praca doradców biznesowych będzie oceniana pod kątem jakości usług. Podstawą zaliczenia zajęć i otrzymania certyfikatów będzie ocena z testów sprawdzających i prac zaliczeniowych w formie BP i eP. Głównym źródłem informacji o osiągniętych rezultatach będzie dok. szkoleniowa, wyniki przeprowadzonych badań oraz raporty z ewaluacji. Do osiągnięcia rezultatów przyczynią się nw produkty: -strona internetowa projektu -kampania promocyjna przez mass-media (60 billbordów, 120 spotów) -3 konferencje dla 100os. każda -600egz. publikacji pokonferencyjnej -8 seminariów dla 448os. łącznie -1512h szkoleń biznesowych i z funduszy UE -1120h szkoleń z j. angielskiego biznesu -software do konstruowania eP -448egz. podręcznika dot. konstruowania eP -420h warsztatów z konstruowania eP -448wystandaryzowanych eP opublikowanych w Internecie -600h doradztwa projektowego -896h doradztwa biznesowego -448 stworzonych i ocenionych BP przez ekspertów podczas konkursu -1000egz. prospektu promocyjnego Do osiągnięcia celów projektu przyczynią się rezultaty twarde i miękkie uzyskane dzięki dobrej organizacja projektu, zgodnej z harmonogramem i budżetem realizacja zadań, dostarczeniu UP wszystkich zaplanowanych usług i produktów, pełnej realizacja procesu dydaktycznego. O sukcesie projektu będzie decydowała także pozytywna ocena wsparcia w projekcie przez 403 UP(90%). Oszacowano także czynniki ryzyka dot. liczby UP, które zostaną zminimalizowane dzięki doświadczeniu projektodawcy i sprawnemu systemowi rekrutacji
Racibórz: ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 112715 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.pwsz.raciborz.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I cześć zadania do projektu - Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: 1. wdrożony i poddany ewaluacji modelowy system praktyk w PWSZ w R-rzu -270studentów (138 K i 60 M), którzy dzięki odbyciu praktyk zostali wyposażeni w umiejętności niezbędne w pracy nauczyciela-wychowawcy oraz poznali przykłady praktycznych rozwiązań metodyczno-merytorycznych przydatnych w pracy nauczyciela, -196naucz. (136 K i 60 M), którzy poprzez szkolenia i udział w praktykach podwyższyli swoje kwalifikacje zawodowe i zostali przygotowani do roli opiekunów i mentorów praktyk -30 placówek oświatowych (przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych), które dzięki realizacji praktyk utworzyły sieć w pełni profesjonalnych szkół ćwiczeń Miękkie: -poprawa jakości kształcenia poprzez uzyskanie przygotowania pedagogicznego do nauczania przedmiotu -aktualizacja fachowej wiedzy merytorycznej z zakresu nauczanego przedmiotu -zdobycie przez przyszłych nauczycieli dodatkowych kompetencji w zakresie planowania, prowadzenia i dokumentowania zajęć, autorefleksji i analizowania własnej pracy i jej efektów oraz pracy uczniów -lepsze przygotowanie do pełnienia roli wychowawców Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety, wywiady, panele ekspertów). Badania prowadzone 2-krotnie wśród UP, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego praktyk. Należy opracować koncepcję i narzędzia ewaluacji praktyk oparte na standardach MEN i Programie Phare SMART (SMART PL9512 01, CODN 1999). Podstawą ewaluacji będą 2 pytania kluczowe i 7 kryteriów szczegółowych: -W jaki sposób PWSZ organizuje i realizuje praktyki pedagogiczne? (kryteria dot. programu praktyk; liczby i jakości pracy szkół ćwiczeń; powiązania praktyk z obszarami kształcenia). -W jakim stopniu system praktyk przygotowuje studentów do wykonywania zawodu nauczyciela? (kryteria dot. różnorodności działań i zgodności z celami i filozofią specjalności, systemu oceniania i jego funkcji, monitoringu praktyk, współpracy ze szkołami ćwiczeń) Ewalucja praktyk ma być okresowa (w trakcie i zakończenie praktyk w każdym roku akademickim) i prowadzona przy użyciu zróżnicowanych metod (analiza dokumentów, wywiady, ankiety, panele ekspertów) i triangulacji źródeł (dokumentacja praktyk, kadra dydaktyczna, studenci, nauczyciele-opiekunowie, dyrektorzy szkół). Każdorazowo publikowane będą raporty okresowe, które pozwolą na ciągłe doskonalenie wdrażanego modelu praktyk. Raport końcowy ma przedstawiać i upowszechniać główny rezultat projektu: modelowego systemu praktyk w PWSZ. II cześć zadania do projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: Utworzenie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach którego: -403 osoby (90% z ogólnej liczby UP) uczestniczyły w zainicjowanym w PWSZ procesie preinkubacji akademickiej we współpracy ze sferą biznesu i rozwinęły swoją przedsiębiorczość (ankiety, listy kontrolne) -29 naucz. akademickich PWSZ (90%), w tym 18 kobiet, którzy dzięki udziałowi w projekcie uzyskali zdolność do zakładania i prowadzania własnej przedsiębiorczości typu spin off/out oraz promocji i wspierania kreatywności i przedsiębiorczości wśród studentów(ankiety, karty samooceny) -258 młodych kobiet, w tym 18 bezrobotnych absolwentek, które dzięki otrzymanemu wsparciu zwiększyły swoje zdolności do prowadzenia działalności gospodarczej, a tym samym swoje szanse na regionalnym rynku pracy (karty samooceny) Rezultaty twarde będą mierzone w sposób ciągły za pomocą narzędzi właściwych dla badań dydaktycznych: testy sprawdzające, kryterialna analiza prac końcowych, karty samooceny, listy kontrolne (checklist), arkusze obserwacji, narzędzia do standaryzacji ePortfolio. Miękkie: Zmiany w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw u 317 studentów i 58 absolwentów (90%), w tym 240K 135M, którzy dzięki otrzymanemu wsparciu: -wykształcili postawy przedsiębiorcze oraz pozyskali specjalistyczną wiedzę na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu środków UE(testy sprawdzające, karty samooceny, arkusze obserwacji) -nabyli praktyczne umiejętności tworzenia BP (kryterialna analiza prac przez ekspertów w ramach konkursu) -wykształcili umiejętność projektowania własnego rozwoju i kariery zawodowej oraz prezentacji swoich kompetencji i doświadczenia przyszłym pracodawcom przy wykorzystaniu ePortfolio (standaryzacja eP) -zmotywowani zostali do pracy i rozwoju dzięki udziałowi w konkursie na najlepszy BP oraz zaprezentowali swoje osiągnięcia w formie eP na portalu internetowym (ankiety, listy kontrolne) Ponadto: -wyższa świadomość środowiska akademickiego PWSZ i lokalnego o korzyściach płynących z wymiany wiedzy i doświadczeń między jednostkami sektora B+R a sferą biznesu oraz tworzenia firm spin off out -większa wiedza o instrumentach i instytucjach wspierania firm w regionie-min.80% UP -wyższa samoocena i aspiracje zawodowe-min.80% UP -większa motywacja do dalszego doskonalenia zawodowego-min.60% UP -wyższa gotowość do mobilności zawodowej oraz wiara w możliwości prowadzenia własnej działalności gospodarczej-min. 40 % UP Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji poszczególnych działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety i wywiady). Badania wśród UP będą prowadzone 2-krotnie, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie przez specjalistę ds. ewaluacji. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego zajęć. Praca doradców biznesowych będzie oceniana pod kątem jakości usług. Podstawą zaliczenia zajęć i otrzymania certyfikatów będzie ocena z testów sprawdzających i prac zaliczeniowych w formie BP i eP. Głównym źródłem informacji o osiągniętych rezultatach będzie dok. szkoleniowa, wyniki przeprowadzonych badań oraz raporty z ewaluacji. Do osiągnięcia rezultatów przyczynią się nw produkty: -strona internetowa projektu -kampania promocyjna przez mass-media (60 billbordów, 120 spotów) -3 konferencje dla 100os. każda -600egz. publikacji pokonferencyjnej -8 seminariów dla 448os. łącznie -1512h szkoleń biznesowych i z funduszy UE -1120h szkoleń z j. angielskiego biznesu -software do konstruowania eP -448egz. podręcznika dot. konstruowania eP -420h warsztatów z konstruowania eP -448wystandaryzowanych eP opublikowanych w Internecie -600h doradztwa projektowego -896h doradztwa biznesowego -448 stworzonych i ocenionych BP przez ekspertów podczas konkursu -1000egz. prospektu promocyjnego Do osiągnięcia celów projektu przyczynią się rezultaty twarde i miękkie uzyskane dzięki dobrej organizacja projektu, zgodnej z harmonogramem i budżetem realizacja zadań, dostarczeniu UP wszystkich zaplanowanych usług i produktów, pełnej realizacja procesu dydaktycznego. O sukcesie projektu będzie decydowała także pozytywna ocena wsparcia w projekcie przez 403 UP(90%). Oszacowano także czynniki ryzyka dot. liczby UP, które zostaną zminimalizowane dzięki doświadczeniu projektodawcy i sprawnemu systemowi rekrutacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkudziałalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- co najmniej 2 osoby, które pracują w uczelniach pedagogicznych jako pracownicy naukowo-dydaktyczni i posiadają doświadczenie w kształceniu dorosłych, w tym w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela oraz w zarządzaniu procesem dydaktycznym na stanowiskach nauczyciela akademickiego; - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; - co najmniej jedna osoba, która ma doświadczenie w organizacji, prowadzeniu, hospitowaniu i ewaluacji praktyk pedagogicznych na uczelni wyższej kształcącej nauczycieli jako Kierownik Praktyk. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.pwsz.raciborz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektów: Modelowy program parktyk podnoszący jekość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczoiści w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 118215 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
112715 - 2011 data 12.04.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, fax. 032 4155020 w. 139.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.6).
W ogłoszeniu jest:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
W ogłoszeniu powinno być:
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.4).
W ogłoszeniu jest:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - co najmniej 2 osoby, które pracują w uczelniach pedagogicznych jako pracownicy naukowo-dydaktyczni i posiadają doświadczenie w kształceniu dorosłych, w tym w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela oraz w zarządzaniu procesem dydaktycznym na stanowiskach nauczyciela akademickiego; - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; - co najmniej jedna osoba, która ma doświadczenie w organizacji, prowadzeniu, hospitowaniu i ewaluacji praktyk pedagogicznych na uczelni wyższej kształcącej nauczycieli jako Kierownik Praktyk. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.
W ogłoszeniu powinno być:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku I cześć zadania - do projektu Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu: - co najmniej 2 osoby, które pracują w uczelniach pedagogicznych jako pracownicy naukowo-dydaktyczni i posiadają doświadczenie w kształceniu dorosłych, w tym w kształceniu studentów przygotowywanych do zawodu nauczyciela oraz w zarządzaniu procesem dydaktycznym na stanowiskach nauczyciela akademickiego; - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; - co najmniej jedna osoba, która ma doświadczenie w organizacji, prowadzeniu, hospitowaniu i ewaluacji praktyk pedagogicznych na uczelni wyższej kształcącej nauczycieli jako Kierownik Praktyk. Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV. II cześć zadania do projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu: - co najmniej 2 osoby, które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie jako organizator i uczestnik badań ewaluacyjnych dotyczących lokalnych i regionalnych instytucji edukacyjnych oraz jakości pracy szkół finansowanych z EFS, są autorami lub współautorami raportów ewaluacyjnych z realizacji projektów finansowanych z PO KL, w tym dwie z nich mają w dorobku autorskie opracowanie i wykonanie raportów ewaluacyjnych z zakresu projektów edukacyjnych finansowanych z EFS; Szczegółowy opis warunku w tym zakresie: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 SIWZ ( należy załączyć do wykazu kopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz CV osób wykonujących zamówienie, z opisem doświadczenia i umiejętności, potwierdzających spełnienie warunków zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji danych zawartych w CV.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, Sekretariat Prorektorów.
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
IV.2.1.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena dla I i II części zamówienia.
Racibórz: ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 152041 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 112715 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Słowackiego 55, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4155020, faks 032 4155020 w. 139.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ewaluacja w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ewaluacji w projektach: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Na niniejszy przedmiot zamówienia składa się: I cześć zadania do projektu Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: 1. wdrożony i poddany ewaluacji modelowy system praktyk w PWSZ w R-rzu -270studentów (138 K i 60 M), którzy dzięki odbyciu praktyk zostali wyposażeni w umiejętności niezbędne w pracy nauczyciela-wychowawcy oraz poznali przykłady praktycznych rozwiązań metodyczno-merytorycznych przydatnych w pracy nauczyciela, -196naucz. (136 K i 60 M), którzy poprzez szkolenia i udział w praktykach podwyższyli swoje kwalifikacje zawodowe i zostali przygotowani do roli opiekunów i mentorów praktyk -30 placówek oświatowych (przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych), które dzięki realizacji praktyk utworzyły sieć w pełni profesjonalnych szkół ćwiczeń Miękkie: -poprawa jakości kształcenia poprzez uzyskanie przygotowania pedagogicznego do nauczania przedmiotu -aktualizacja fachowej wiedzy merytorycznej z zakresu nauczanego przedmiotu -zdobycie przez przyszłych nauczycieli dodatkowych kompetencji w zakresie planowania, prowadzenia i dokumentowania zajęć, autorefleksji i analizowania własnej pracy i jej efektów oraz pracy uczniów -lepsze przygotowanie do pełnienia roli wychowawców Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety, wywiady, panele ekspertów). Badania prowadzone 2-krotnie wśród UP, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego praktyk. Należy opracować koncepcję i narzędzia ewaluacji praktyk oparte na standardach MEN i Programie Phare SMART (SMART PL9512/01, CODN 1999). Podstawą ewaluacji będą 2 pytania kluczowe i 7 kryteriów szczegółowych: -W jaki sposób PWSZ organizuje i realizuje praktyki pedagogiczne? (kryteria dot. programu praktyk; liczby i jakości pracy szkół ćwiczeń; powiązania praktyk z obszarami kształcenia). -W jakim stopniu system praktyk przygotowuje studentów do wykonywania zawodu nauczyciela? (kryteria dot. różnorodności działań i zgodności z celami i filozofią specjalności, systemu oceniania i jego funkcji, monitoringu praktyk, współpracy ze szkołami ćwiczeń) Ewalucja praktyk ma być okresowa (w trakcie i zakończenie praktyk w każdym roku akademickim) i prowadzona przy użyciu zróżnicowanych metod (analiza dokumentów, wywiady, ankiety, panele ekspertów) i triangulacji źródeł (dokumentacja praktyk, kadra dydaktyczna, studenci, nauczyciele-opiekunowie, dyrektorzy szkół). Każdorazowo publikowane będą raporty okresowe, które pozwolą na ciągłe doskonalenie wdrażanego modelu praktyk. Raport końcowy ma przedstawiać i upowszechniać główny rezultat projektu: modelowego systemu praktyk w PWSZ. II cześć zadania do projektu Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Twarde i miękkie rezultaty oraz produkty projektu: Twarde: Utworzenie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach którego: -403 osoby (90% z ogólnej liczby UP) uczestniczyły w zainicjowanym w PWSZ procesie preinkubacji akademickiej we współpracy ze sferą biznesu i rozwinęły swoją przedsiębiorczość (ankiety, listy kontrolne) -29 naucz. akademickich PWSZ (90%), w tym 18 kobiet, którzy dzięki udziałowi w projekcie uzyskali zdolność do zakładania i prowadzania własnej przedsiębiorczości typu spin off/out oraz promocji i wspierania kreatywności i przedsiębiorczości wśród studentów(ankiety, karty samooceny) -258 młodych kobiet, w tym 18 bezrobotnych absolwentek, które dzięki otrzymanemu wsparciu zwiększyły swoje zdolności do prowadzenia działalności gospodarczej, a tym samym swoje szanse na regionalnym rynku pracy (karty samooceny) Rezultaty twarde będą mierzone w sposób ciągły za pomocą narzędzi właściwych dla badań dydaktycznych: testy sprawdzające, kryterialna analiza prac końcowych, karty samooceny, listy kontrolne (checklist), arkusze obserwacji, narzędzia do standaryzacji ePortfolio. Miękkie: Zmiany w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw u 317 studentów i 58 absolwentów (90%), w tym 240K 135M, którzy dzięki otrzymanemu wsparciu: -wykształcili postawy przedsiębiorcze oraz pozyskali specjalistyczną wiedzę na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu środków UE(testy sprawdzające, karty samooceny, arkusze obserwacji) -nabyli praktyczne umiejętności tworzenia BP (kryterialna analiza prac przez ekspertów w ramach konkursu) -wykształcili umiejętność projektowania własnego rozwoju i kariery zawodowej oraz prezentacji swoich kompetencji i doświadczenia przyszłym pracodawcom przy wykorzystaniu ePortfolio (standaryzacja eP) -zmotywowani zostali do pracy i rozwoju dzięki udziałowi w konkursie na najlepszy BP oraz zaprezentowali swoje osiągnięcia w formie eP na portalu internetowym (ankiety, listy kontrolne) Ponadto: -wyższa świadomość środowiska akademickiego PWSZ i lokalnego o korzyściach płynących z wymiany wiedzy i doświadczeń między jednostkami sektora B+R a sferą biznesu oraz tworzenia firm spin off out -większa wiedza o instrumentach i instytucjach wspierania firm w regionie-min.80% UP -wyższa samoocena i aspiracje zawodowe-min.80% UP -większa motywacja do dalszego doskonalenia zawodowego-min.60% UP -wyższa gotowość do mobilności zawodowej oraz wiara w możliwości prowadzenia własnej działalności gospodarczej-min. 40 % UP Rezultaty miękkie będą mierzone w toku realizacji poszczególnych działań za pomocą narzędzi właściwych dla badań socjologicznych (ankiety i wywiady). Badania wśród UP będą prowadzone 2-krotnie, na początku i po zakończeniu udziału w projekcie przez specjalistę ds. ewaluacji. Ankietę końcowa będzie oceniać projekt pod kątem trafności, efektywności i skuteczności wszystkich form wsparcia, w tym przydatności uzyskanej wiedzy, organizacji szkoleń, poziomu merytorycznego zajęć. Praca doradców biznesowych będzie oceniana pod kątem jakości usług. Podstawą zaliczenia zajęć i otrzymania certyfikatów będzie ocena z testów sprawdzających i prac zaliczeniowych w formie BP i eP. Głównym źródłem informacji o osiągniętych rezultatach będzie dok. szkoleniowa, wyniki przeprowadzonych badań oraz raporty z ewaluacji. Do osiągnięcia rezultatów przyczynią się nw produkty: -strona internetowa projektu -kampania promocyjna przez mass-media (60 billbordów, 120 spotów) -3 konferencje dla 100os. każda -600egz. publikacji pokonferencyjnej -8 seminariów dla 448os. łącznie -1512h szkoleń biznesowych i z funduszy UE -1120h szkoleń z j. angielskiego biznesu -software do konstruowania eP -448egz. podręcznika dot. konstruowania eP -420h warsztatów z konstruowania eP -448wystandaryzowanych eP opublikowanych w Internecie -600h doradztwa projektowego -896h doradztwa biznesowego -448 stworzonych i ocenionych BP przez ekspertów podczas konkursu -1000egz. prospektu promocyjnego Do osiągnięcia celów projektu przyczynią się rezultaty twarde i miękkie uzyskane dzięki dobrej organizacja projektu, zgodnej z harmonogramem i budżetem realizacja zadań, dostarczeniu UP wszystkich zaplanowanych usług i produktów, pełnej realizacja procesu dydaktycznego. O sukcesie projektu będzie decydowała także pozytywna ocena wsparcia w projekcie przez 403 UP(90%). Oszacowano także czynniki ryzyka dot. liczby UP, które zostaną zminimalizowane dzięki doświadczeniu projektodawcy i sprawnemu systemowi rekrutacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
44.51.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektów: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanych do wykonywania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu oraz Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyąszej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum osób: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając, {Dane ukryte}, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
- dr hab. Aldona Frączkiewicz-Wronka, {Dane ukryte}, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
- dr Maria Barbara Zrałek, {Dane ukryte}, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 50406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
56000,00
Oferta z najniższą ceną:
56000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
56000,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając, {Dane ukryte}, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
- dr hab. Aldona Frączkiewicz - Wronka, {Dane ukryte}, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
- dr Maria Barbara Zrałek, {Dane ukryte}, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
40000,00
Oferta z najniższą ceną:
40000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
40000,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 11271520110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-04-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 1351 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.pwsz.raciborz.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (w pokoju nr 140 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację bezpłatnie |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
44510000-8 | Narzędzia |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu | Konsorcjum osób: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając Piekary Śląskie | 2011-05-31 | 18 666,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-05-31 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 445100008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 3 Kwota oferty w PLN: 56 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 56 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 56 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 56 000,00 zł | |||
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu | dr hab. Aldona Frączkiewicz-Wronka Zawiercie | 2011-05-31 | 18 666,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-05-31 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 445100008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 3 Kwota oferty w PLN: 56 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 56 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 56 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 56 000,00 zł | |||
projekt: Modelowy program praktyk podnoszący jakość kształcenia studentów przygotowywanyych do wykonania zawodu nauczyciela w PWSZ w Raciborzu | dr Maria Barbara Zrałek Siemianowice Śląskie | 2011-05-31 | 18 666,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-05-31 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 445100008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 3 Kwota oferty w PLN: 56 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 56 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 56 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 56 000,00 zł | |||
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. | Konsorcjum: Pełnomocnik konsorcjum dr Wojciech Zając Piekary Śląskie | 2011-05-31 | 13 333,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-05-31 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 445100008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 3 Kwota oferty w PLN: 40 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 40 000,00 zł | |||
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. | dr hab. Aldona Frączkiewicz - Wronka Zawiercie | 2011-05-31 | 13 333,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-05-31 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 445100008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 3 Kwota oferty w PLN: 40 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 40 000,00 zł | |||
projekt: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. | dr Maria Barbara Zrałek Siemianowice Śląskie | 2011-05-31 | 13 333,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-05-31 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 445100008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 3 Kwota oferty w PLN: 40 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 40 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 40 000,00 zł |