matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 3 edycji kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cele ogólne kursu: -Rozwijanie umiejętności rozpoznawania objawów trudności w uczeniu się matematyki. -Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela w niwelowaniu rozpoznanych trudności -Kształcenie umiejętności metodycznych przeprowadzania zajęć specjalistycznych -Wdrażanie metod efektywnej współpracy z rodzicem ucznia z trudnościami w matematyce Przewidywane efekty szkolenia Uczestnik wzbogaci swój warsztat pracy o: - kompetencje w zakresie rozpoznawania trudności w uczeniu się matematyki - umiejętność niwelowania trudności u ucznia i udzielania mu pomocy Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części.
Toruń: matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Numer ogłoszenia: 109377 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kpcen-torun.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 3 edycji kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cele ogólne kursu: -Rozwijanie umiejętności rozpoznawania objawów trudności w uczeniu się matematyki. -Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela w niwelowaniu rozpoznanych trudności -Kształcenie umiejętności metodycznych przeprowadzania zajęć specjalistycznych -Wdrażanie metod efektywnej współpracy z rodzicem ucznia z trudnościami w matematyce Przewidywane efekty szkolenia Uczestnik wzbogaci swój warsztat pracy o: - kompetencje w zakresie rozpoznawania trudności w uczeniu się matematyki - umiejętność niwelowania trudności u ucznia i udzielania mu pomocy Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają: -Wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki ogólnej lub pedagogiki specjalnej, oligofrenopedagogiki, psychologii -Doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych -Ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej, socjoterapii -Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w zakresie tematyki zgłoszonej w przetargu / projekcie -Dla modułu 2 wymagane wykształcenie wyższe matematyczne
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: -wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną -doświadczenie w pracy w placówkach kształcenia osób niepełnosprawnych -doświadczenie w zakresie przeprowadzania badań diagnostycznych, diagnozy wielofunkcyjnej, psychologiczno - pedagogicznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie -autor publikacji w zakresie tematyki zgłaszanej w projekcie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.05.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
MODUŁ 1 Diagnoza dzieci przejawiających trudności w uczeniu się matematyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -Rozwijanie umiejętności dokonywania analizy przyczyn trudności i niepowodzeń matematycznych ucznia -Doskonalenie umiejętności przeprowadzania wstępnej diagnozy trudności w uczeniu się matematyki -Kształcenie umiejętności realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej wobec ucznia ze specyficznymi trudnościami w matematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
MODUŁ 2 Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -Doskonalenie umiejętności dostosowania metod pracy z uczniem przejawiającym trudności w uczeniu matematyki -Poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie rozwoju umiejętności matematycznych u dziecka -Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela o poznanie przykładowych zadań rozwijających określone umiejętności matematyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
MODUŁ 3 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne , dydaktyczno-wyrównawcze z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -Poznanie przez uczestnika różnych form pracy z uczniem -Rozwijanie umiejętności planowania i programowania pracy z uczniem -Kształcenie umiejętności tworzenia indywidualnych programów terapeutycznych dla ucznia z trudnościami w matematyce -Doskonalenie umiejętności metodycznych w zakresie prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych , dydaktyczno-wyrównawczych z uczniem specyficznych trudnościach w matematyce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
MODUŁ 4 Współpraca z rodzicami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe: -Rozwijanie umiejętności rozpoznawania potrzeb rodziców dziecka z trudnościami w matematyce -Efektywne nawiązywanie współpracy i pomoc rodzicom w niwelowaniu trudności szkolnych dziecka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych -Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
Numer ogłoszenia: 62867 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 109377 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych -Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 3 edycji kursu dla nauczycieli matematyki szkół podstawowych, gimnazjów i pracowników poradni psychologiczno - pedagogicznych Specyficzne potrzeby uczniów w zakresie nauczania matematyki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cele ogólne kursu: -Rozwijanie umiejętności rozpoznawania objawów trudności w uczeniu się matematyki. -Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela w niwelowaniu rozpoznanych trudności -Kształcenie umiejętności metodycznych przeprowadzania zajęć specjalistycznych -Wdrażanie metod efektywnej współpracy z rodzicem ucznia z trudnościami w matematyce Przewidywane efekty szkolenia Uczestnik wzbogaci swój warsztat pracy o: - kompetencje w zakresie rozpoznawania trudności w uczeniu się matematyki - umiejętność niwelowania trudności u ucznia i udzielania mu pomocy MODUŁ 1 Diagnoza dzieci przejawiających trudności w uczeniu się matematyki. Cele szczegółowe: -Rozwijanie umiejętności dokonywania analizy przyczyn trudności i niepowodzeń matematycznych ucznia -Doskonalenie umiejętności przeprowadzania wstępnej diagnozy trudności w uczeniu się matematyki -Kształcenie umiejętności realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej wobec ucznia ze specyficznymi trudnościami w matematyce MODUŁ 2 Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia. Cele szczegółowe: -Doskonalenie umiejętności dostosowania metod pracy z uczniem przejawiającym trudności w uczeniu matematyki -Poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie rozwoju umiejętności matematycznych u dziecka -Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela o poznanie przykładowych zadań rozwijających określone umiejętności matematyczne MODUŁ 3 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne , dydaktyczno-wyrównawcze z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki Cele szczegółowe: -Poznanie przez uczestnika różnych form pracy z uczniem -Rozwijanie umiejętności planowania i programowania pracy z uczniem -Kształcenie umiejętności tworzenia indywidualnych programów terapeutycznych dla ucznia z trudnościami w matematyce - Doskonalenie umiejętności metodycznych w zakresie prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych , dydaktyczno-wyrównawczych z uczniem specyficznych trudnościach w matematyce MODUŁ 4 Współpraca z rodzicami Cele szczegółowe: -Rozwijanie umiejętności rozpoznawania potrzeb rodziców dziecka z trudnościami w matematyce -Efektywne nawiązywanie współpracy i pomoc rodzicom w niwelowaniu trudności szkolnych dziecka Wykaz przedmiotów i obowiązująca liczba godzin L.p. Nazwa modułu Liczba godzin 1. Diagnoza dzieci przejawiających trudności w uczeniu się matematyki 15 2. Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia 10 3. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne , dydaktyczno-wyrównawcze z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 10 4. Współpraca z rodzicami 5 Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć -zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania, do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Diagnoza dzieci przejawiających trudności w uczeniu się matematyki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Mularz, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
6750,00
Oferta z najniższą ceną:
6750,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
6750,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Halina Filipiak, {Dane ukryte}, 85-196 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4500,00
Oferta z najniższą ceną:
4500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne , dydaktyczno-wyrównawcze z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Rochoń, {Dane ukryte}, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4500,00
Oferta z najniższą ceną:
4500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4500,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Współpraca z rodzicami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Mularz, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2250,00
Oferta z najniższą ceną:
2250,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2250,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 10937720100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-05-04 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 562 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 65% |
WWW ogłoszenia: | www.kpcen-torun.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Diagnoza dzieci przejawiających trudności w uczeniu się matematyki. | Barbara Mularz Toruń | 2011-02-23 | 6 750,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-23 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 6 750,00 zł Minimalna złożona oferta: 6 750,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 6 750,00 zł Maksymalna złożona oferta: 6 750,00 zł | |||
Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki i rozwój umiejętności matematycznych ucznia. | Halina Filipiak Bydgoszcz | 2011-02-23 | 4 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-23 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 500,00 zł | |||
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne , dydaktyczno-wyrównawcze z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki | Barbara Rochoń Brodnica | 2011-02-23 | 4 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-23 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 500,00 zł | |||
Współpraca z rodzicami | Barbara Mularz Toruń | 2011-02-23 | 2 250,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-02-23 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 250,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 250,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 250,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 250,00 zł |