Wągrowiec: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca z uczniem zdolnym)


Numer ogłoszenia: 10834 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wągrowiecki , ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2680500, faks 67 2627888.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca z uczniem zdolnym).


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań): Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w II Liceum Ogólnokształcącym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wągrowcu. Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu. Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Żelicach Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół w Gołańczy. Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Mieścisku. Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Mieścisku. Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Skokach. Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu w Gołańczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadających następujące wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje: Dla wszystkich 8 zadań osoby, które będą wykonywać zamówienie (tzw. eksperci) powinni posiadać: doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych min. 80 godzin (np. moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów, prowadzenie szkoleń, warsztatów, wykłady, konsultacje, inne formy spotkań grupowych) lub jest trenerem, szkoleniowcem, wykładowcą, konsultantem, ekspertem w danej dziedzinie; oraz dodatkowo: Zadanie nr 1 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności i komunikacji interpersonalnych, motywowania uczniów do nauki, poszerzania kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga) lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności i komunikacji interpersonalnych, motywowania uczniów do nauki, poszerzania kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących; e) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu komunikacji interpersonalnej. Zadanie nr 1 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu stylów i technik uczenia się i zapamiętywania, diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu stylów i technik uczenia się i zapamiętywania, diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów. Zadanie nr 2 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, motywowania uczniów do nauki, poszerzania kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów, pracy z uczniem, który nie panuje nad swoimi emocjami; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnych, motywowania uczniów do nauki, poszerzania kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów, pracy z uczniem, który nie panuje nad swoimi emocjami; e) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu komunikacji interpersonalnej. Zadanie nr 2 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu stylów i technik uczenia się i zapamiętywania, metod aktywizujących w tym wykorzystania tablicy interaktywnej, indywidualizacji pracy w licznej klasie na różnych przedmiotach i na różnym poziomie; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 5 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu stylów i technik uczenia się i zapamiętywania, metod aktywizujących w tym wykorzystania tablicy interaktywnej, indywidualizacji pracy w licznej klasie na różnych przedmiotach i na różnym poziomie. Zadanie nr 3 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu pracy z trudną klasą i trudnym uczniem, motywowania dzieci do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu pracy z trudną klasą i trudnym uczniem, motywowania dzieci do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania. Zadanie nr 3 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu arteterapii; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z arteterapii. Zadanie nr 3 - Ekspert nr 3. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu kinezjologii edukacyjnej (artekinezjolog lub arteterapeuta lub specjalista ds. edukacji artystycznej lub terapeuta w zakresie zaburzeń sensomotorycznych); c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu kinezjologii edukacyjnej (artekinezjolog lub arteterapeuta lub specjalista ds. edukacji artystycznej lub terapeuta w zakresie zaburzeń sensomotorycznych). Zadanie nr 4 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu motywowania uczniów do nauki, budowania autorytetu nauczyciela, komunikowania się z uczniem trudnym, stylów uczenia się; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu motywowania uczniów do nauki, budowania autorytetu nauczyciela, komunikowania się z uczniem trudnym, stylów uczenia się. Zadanie nr 4 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania, technik szybkiego czytania, metod aktywizujących na lekcjach w gimnazjum, komunikacji interpersonalnej; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania, technik szybkiego czytania, metod aktywizujących na lekcjach w gimnazjum, komunikacji interpersonalnej. Zadanie nr 5 - Ekspert. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu komunikacji interpersonalnej, diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia, sposobów motywowania do pracy, technik uczenia i uczenia się, metody EWD; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej, diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia, sposobów motywowania do pracy, technik uczenia i uczenia się, metody EWD. Zadanie nr 6 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w dużej grupie, indywidualizacji procesu nauczania, diagnozowania oraz pomocy w osiąganiu przez ucznia sukcesu edukacyjnego; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w dużej grupie, indywidualizacji procesu nauczania, diagnozowania oraz pomocy w osiąganiu przez ucznia sukcesu edukacyjnego; Zadanie nr 6 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu metod diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów; efektywnych technik uczenia się, w tym mnemotechnik; metod motywujących do nauki; program - 8 strategii efektywnego uczenia (się) - opartego na Teorii Wielorakiej Inteligencji Howarda Gardnera; aktywizujących metod nauczania; c) minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 3 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu metod diagnozowania potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów; efektywnych technik uczenia się, w tym mnemotechnik; metod motywujących do nauki; program - 8 strategii efektywnego uczenia (się) - opartego na Teorii Wielorakiej Inteligencji Howarda Gardnera; aktywizujących metod nauczania. Zadanie nr 7 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia, pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w dużej grupie, indywidualizacji procesu nauczania; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia, pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w dużej grupie, indywidualizacji procesu nauczania. Zadanie nr 7 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu ww. przepisów; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu komunikacji interpersonalnej, pracy z uczniem który nie panuje nad emocjami; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu komunikacji interpersonalnej, pracy z uczniem który nie panuje nad emocjami. Zadanie nr 8 - Ekspert nr 1. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu pracy z uczniem zdolnym; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu pracy z uczniem zdolnym. Zadanie nr 8 - Ekspert nr 2. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie. Zadanie nr 8 - Ekspert nr 3. Minimalna ilość osób: 1. a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; b) ukończenie co najmniej jednego kursu lub innej formy doskonalenia zawodowego z zakresu pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie; c) minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym kwalifikacji pedagogicznych (np. nauczyciela / pedagoga / psychologa) lub w realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej; d) zrealizowanie min. 10 form doskonalenia nauczycieli (np.: warsztaty, wykłady na konferencji, kursie kwalifikacyjnym / studiach podyplomowych, szkolenie rady pedagogicznej) z zakresu pracy z uczniem uzdolnionym plastycznie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty oraz w uzasadnionych przypadkach: pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę; dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umownego terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osoby realizującej zamówienie (tzw. eksperta). Zmiana osoby realizującej zamówienie jest możliwa na wniosek Wykonawcy, jedynie w uzasadnionych obiektywnych okolicznościach, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.wagrowiec.pl/?c=179

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 201.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
21.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wągrowcu, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a - Kancelaria Ogólna.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli, POKL.03.05.00-178/12. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w II Liceum Ogólnokształcącym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wągrowcu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 20.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 22.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Żelicach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 18.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół w Gołańczy.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 15.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Mieścisku.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 15.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Mieścisku.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 20.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Skokach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 15.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu w Gołańczy.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Łączny czas trwania: 32 godz. w tym: warsztaty - 20 godzin, formy spotkań grupowych - 12 godzin. Liczba uczestników: 11.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Wągrowiec: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca z uczniem zdolnym)


Numer ogłoszenia: 50748 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 10834 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wągrowiecki, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2680500, faks 67 2627888.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013/2014 (Obszary wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca z uczniem zdolnym).


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim w roku szkolnym 2013-2014 w zakresie przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach projektu - System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań): Zadanie nr 1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w II Liceum Ogólnokształcącym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wągrowcu. Zadanie nr 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu. Zadanie nr 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Żelicach Zadanie nr 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół w Gołańczy. Zadanie nr 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Mieścisku. Zadanie nr 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Mieścisku. Zadanie nr 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Skokach. Zadanie nr 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu w Gołańczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją każdego zadania zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn. System wsparcia szkół i przedszkoli w Powiecie Wągrowieckim - nowoczesne doskonalenie nauczycieli, POKL.03.05.00-178/12. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w II Liceum Ogólnokształcącym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wągrowcu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4416,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4416,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4416,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4416,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Żelicach


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4416,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4416,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół w Gołańczy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AiA Doradztwo i Diagnoza Psychologiczna s.c., {Dane ukryte}, 61-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2528,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2528,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Mieścisku


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AiA Doradztwo i Diagnoza Psychologiczna s.c., {Dane ukryte}, 61-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2528,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2528,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Mieścisku


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4416,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4416,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Skokach


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4416,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4416,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu w Gołańczy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.01.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c., {Dane ukryte}, 61-468 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3902,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4416,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4416,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4416,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec
woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: or@wagrowiec.pl
tel: 672 680 500
fax: 672 627 888
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-01-20
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 1083420140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-01-09
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 8
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 201
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w II Liceum Ogólnokształcącym wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wągrowcu SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c.
Poznań
2014-02-13 4 416,00
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum nr 1 w Wągrowcu SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c.
Poznań
2014-02-13 4 416,00
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Żelicach SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c.
Poznań
2014-02-13 4 416,00
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół w Gołańczy AiA Doradztwo i Diagnoza Psychologiczna s.c.
Poznań
2014-02-13 2 528,00
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Mieścisku AiA Doradztwo i Diagnoza Psychologiczna s.c.
Poznań
2014-02-13 2 528,00
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Mieścisku SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c.
Poznań
2014-02-13 4 416,00
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Gimnazjum w Skokach SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c.
Poznań
2014-02-13 4 416,00
Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu w Gołańczy SCIENTIA - Michał Bartz, Kinga Żurczak s.c.
Poznań
2014-02-13 4 416,00