Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli


Numer ogłoszenia: 107827 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kpcen-torun.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 4 edycji kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cele ogólne kursu: -wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela poprzez przegląd różnych metod pracy na lekcjach matematyki i wymianę doświadczeń przez nauczycieli -poszerzenie wiedzy nauczyciela matematyki dotyczących zmian w podstawie programowej oraz nowych technologii wykorzystywanych do edukacji matematycznej -zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad własnym warsztatem pracy nauczyciela matematyki -poznanie przez uczestników walorów pracy zespołowej Przewidywane efekty szkolenia: wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela matematyki w zakresie: - stosowania technologii informacyjnych - stosowania pomocy dydaktycznych - nowej podstawy programowej - rozwijania umiejętności geometrycznych pogłębienie warsztatu pracy na temat metod nauczania matematyki oraz nabycie umiejętności trafniejszego doboru metod w celu skuteczniejszej edukacji matematycznej. Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części. Zamawiający zastrzega sobie, że ani całość, ani część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: posiadają: -wykształcenie wyższe matematyczne, -doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych -doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli matematyki -doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych. -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: -wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy edukatorskie. -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu. -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych -doświadczenie na stanowisku doradcy metodycznego lub konsultanta lub dyrektora gimnazjum lub wicedyrektora gimnazjum -egzaminator części matematyczno - przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego -ukończone szkolenia z zakresu wdrażania podstawy programowej matematyki -ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
  • 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
13.05.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
MODUŁ 1 Kompetencje kluczowe w nauczaniu matematyki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -przypomnienie uczestnikom, jakie kompetencje kluczowe kształtowane są u uczniów w gimnazjum -pogłębienie wiedzy przez uczestników o matematycznej kompetencji.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
MODUŁ 2 Wdrażanie nowej podstawy programowej..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -uświadomienie uczestnikom spotkania czym są cele kształcenia i wymagania szczegółowe nowej podstawy programowej -określanie przez uczestników, jakie umiejętności z wymagań ogólnych badane są w przykładowych zadaniach -ćwiczenie umiejętności wyznaczania, jakie umiejętności z wymagań ogólnych badane są w zadaniu -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat wybranych treści nauczania -poszerzenie wiedzy na temat metody projektu w nauczaniu matematyki.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
MODUŁ 3 Rola pomocy dydaktycznych w nauczaniu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -określenie przez uczestników, czym jest pomoc dydaktyczna -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stosowanych przez nich pomocy dydaktycznych na matematyce -pokazanie uczestnikom przykładów zastosowania wybranych pomocy dydaktycznych na lekcjach matematyki w gimnazjum -konstruowanie przez uczestników zadań z wykorzystaniem przykładowych pomocy dydaktycznych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
MODUŁ 4 Nowe technologie w nauczaniu matematyki..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -pogłębienie wiedzy u uczestników na temat nowych technologii -zachęcenie uczestników do refleksji nad właściwym wykorzystaniem technologii i niebezpieczeństwami z niewłaściwego wykorzystania nowych technologii.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
MODUŁ 5 Gry i zabawy matematyczne jako metoda motywująca uczniów do nauki..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat metod motywujących uczniów do nauki -poznanie przez uczestników zalet gier i zabaw matematycznych -zachęcenie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych i ich wpływu na chętniejsze uczenie się matematyki przez gimnazjalistów..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
MODUŁ 6 Zadania tekstowe i metody ich rozwiązywania..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -przypomnienie nauczycielom różnych metod rozwiązywania zadań tekstowych -poznanie przez uczestników zastosowań różnych metod do tego samego zadania -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat, jak skutecznie kształtować umiejętności matematyczne za pomocą zadań tekstowych.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
MODUŁ 7 Rozwijanie umiejętności geometrycznych..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe: -poznanie przez uczestników sposobów na rozwijanie umiejętności geometrycznych na płaszczyźnie -poznanie przez uczestników sposobów na rozwijanie umiejętności geometrii przestrzennej -konstruowanie przez uczestników przykładów na rozwijanie umiejętności geometrycznych u gimnazjalistów.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli


Numer ogłoszenia: 241219 - 2010; data zamieszczenia: 04.09.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 107827 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 4 edycji kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Cele ogólne kursu: -wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela poprzez przegląd różnych metod pracy na lekcjach matematyki i wymianę doświadczeń przez nauczycieli -poszerzenie wiedzy nauczyciela matematyki dotyczących zmian w podstawie programowej oraz nowych technologii wykorzystywanych do edukacji matematycznej -zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad własnym warsztatem pracy nauczyciela matematyki -poznanie przez uczestników walorów pracy zespołowej Przewidywane efekty szkolenia: -wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela matematyki w zakresie: - stosowania technologii informacyjnych - stosowania pomocy dydaktycznych - nowej podstawy programowej -rozwijania umiejętności geometrycznych pogłębienie warsztatu pracy na temat metod nauczania matematyki oraz nabycie umiejętności trafniejszego doboru metod w celu skuteczniejszej edukacji matematycznej. MODUŁ 1 Kompetencje kluczowe w nauczaniu matematyki Cele szczegółowe: -przypomnienie uczestnikom, jakie kompetencje kluczowe kształtowane są u uczniów w gimnazjum -pogłębienie wiedzy przez uczestników o matematycznej kompetencji MODUŁ 2 Wdrażanie nowej podstawy programowej. Cele szczegółowe: -uświadomienie uczestnikom spotkania czym są cele kształcenia i wymagania szczegółowe nowej podstawy programowej -określanie przez uczestników, jakie umiejętności z wymagań ogólnych badane są w przykładowych zadaniach -ćwiczenie umiejętności wyznaczania, jakie umiejętności z wymagań ogólnych badane są w zadaniu -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat wybranych treści nauczania -poszerzenie wiedzy na temat metody projektu w nauczaniu matematyki MODUŁ 3 Rola pomocy dydaktycznych w nauczaniu Cele szczegółowe: -określenie przez uczestników, czym jest pomoc dydaktyczna -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stosowanych przez nich pomocy dydaktycznych na matematyce -pokazanie uczestnikom przykładów zastosowania wybranych pomocy dydaktycznych na lekcjach matematyki w gimnazjum -konstruowanie przez uczestników zadań z wykorzystaniem przykładowych pomocy dydaktycznych. MODUŁ 4 Nowe technologie w nauczaniu matematyki. Cele szczegółowe: -pogłębienie wiedzy u uczestników na temat nowych technologii -zachęcenie uczestników do refleksji nad właściwym wykorzystaniem technologii i niebezpieczeństwami z niewłaściwego wykorzystania nowych technologii MODUŁ 5 Gry i zabawy matematyczne jako metoda motywująca uczniów do nauki. Cele szczegółowe: -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat metod motywujących uczniów do nauki -poznanie przez uczestników zalet gier i zabaw matematycznych -zachęcenie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych i ich wpływu na chętniejsze uczenie się matematyki przez gimnazjalistów. MODUŁ 6 Zadania tekstowe i metody ich rozwiązywania. Cele szczegółowe: -przypomnienie nauczycielom różnych metod rozwiązywania zadań tekstowych -poznanie przez uczestników zastosowań różnych metod do tego samego zadania -zachęcenie uczestników do dyskusji na temat, jak skutecznie kształtować umiejętności matematyczne za pomocą zadań tekstowych MODUŁ 7 Rozwijanie umiejętności geometrycznych. Cele szczegółowe: -poznanie przez uczestników sposobów na rozwijanie umiejętności geometrycznych na płaszczyźnie -poznanie przez uczestników sposobów na rozwijanie umiejętności geometrii przestrzennej -konstruowanie przez uczestników przykładów na rozwijanie umiejętności geometrycznych u gimnazjalistów Lp. Nazwa modułu Liczba godzin Formy pracy 1. Kompetencje kluczowe w nauczaniu matematyki 1 miniwykład 2. Wdrażanie nowej podstawy programowej. 10 warsztat, miniwykład 3. Rola pomocy dydaktycznych w nauczaniu 8 warsztat, prezentacja, miniwykład 4. Nowe technologie w nauczaniu matematyki. 3 warsztat, miniwykład 5. Gry i zabawy matematyczne jako metoda motywująca uczniów do nauki. 6 warsztat, miniwykład 6. Zadania tekstowe i metody ich rozwiązywania. 6 warsztat, prezentacja, miniwykład 7. Rozwijanie umiejętności geometrycznych. 6 warsztat, miniwykład,.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: projekt współfinansowany ze środków UE w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Kompetencje kluczowe w nauczaniu matematyki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Przybyszewska, {Dane ukryte}, 87-164 Kopanino, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Wdrażanie nowej podstawy programowej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Filipiak, {Dane ukryte}, 85-796 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Rola pomocy dydaktycznych w nauczaniu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Przybyszewska, {Dane ukryte}, 87-100 Kopanino, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Nowe technologie w nauczaniu matematyki.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Przybyszewska, {Dane ukryte}, 87-100 Kopanino, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Gry i zabawy matematyczne jako metoda motywująca uczniów do nauki.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Przybyszewska, {Dane ukryte}, 87-100 Kopanino, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Zadania tekstowe i metody ich rozwiązywania.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Filipiak, {Dane ukryte}, 85-796 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Rozwijanie umiejętności geometrycznych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Przybyszewska, {Dane ukryte}, 87-164 Kopanino, Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl
tel: 881 93 10 25
fax: 56 62 231 81
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-05-12
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 10782720100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-05-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 566 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 7
Kryterium ceny: 65%
WWW ogłoszenia: www.kpcen-torun.edu.pl
Informacja dostępna pod: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Kompetencje kluczowe w nauczaniu matematyki Agnieszka Przybyszewska
Kopanino, Toruń
2010-09-04 150,00
Wdrażanie nowej podstawy programowej Halina Filipiak
Bydgoszcz
2010-09-04 150,00
Rola pomocy dydaktycznych w nauczaniu Agnieszka Przybyszewska
Kopanino, Toruń
2010-09-04 150,00
Nowe technologie w nauczaniu matematyki. Agnieszka Przybyszewska
Kopanino, Toruń
2010-09-04 150,00
Gry i zabawy matematyczne jako metoda motywująca uczniów do nauki. Agnieszka Przybyszewska
Kopanino, Toruń
2010-09-04 150,00
Zadania tekstowe i metody ich rozwiązywania. Halina Filipiak
Bydgoszcz
2010-09-04 150,00
Rozwijanie umiejętności geometrycznych. Agnieszka Przybyszewska
Kopanino, Toruń
2010-09-04 150,00