przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji, kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest 1. I część zamówienia: 1) Przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Świadczenie usługi doradztwa zawodowego, obejmującego: konstruowanie dokumentów aplikacyjnych wg schematu - list motywacyjny, CV, pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, trudne pytania w kontekście poszukiwania pracy, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej (symulacje rozmów rekrutacyjnych), nowoczesne metody poszukiwania pracy, sposoby aktywnego poszukiwania pracy, planowanie kariery zawodowej: wybór zawodu, wybór kierunku dalszego kształcenia, szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, możliwości dokształcania zawodowego, poruszanie się po lokalnym rynku pracy. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 42 c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. f) Zajęcia będą się odbywać w dwóch grupach. g) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). h) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 2) Przeprowadzenie job-coachingu, dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) sporządzenie dla każdego uczestnika projektu planu rozwoju osobistego i zawodowego w odniesieniu do sytuacji na rynku pracy i zapotrzebowania na pracę, b) pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, c) rozwiązywanie bieżących problemów adaptacyjnych, d) rozpoznanie istniejących trudności w procesie poszukiwania pracy przez uczestników, e) konstruktywne wspieranie uczestników projektu w osiąganiu zamierzonych celów, f) Ilość godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć indywidualnych: 9 dla każdego uczestnika, łącznie 189. g) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 1 do 2 razy w tygodniu. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 19:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na spotkaniach), j) Wykonawca sporządzi dla każdego uczestnika indywidualną opinię, w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego. k) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji, l) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 3) Przeprowadzenie zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej, budowania relacji rodzinnych i rodzicielskich, umiejętności nazywania i rozpoznawania emocji u siebie i innych, umiejętności stawiania sobie celów i motywowania się, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i ich podtrzymywania, z uwzględnieniem zajęć dla rodziców dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z programem Szkoły dla rodziców), dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Szczegółowa tematyka zajęć: jak radzić sobie z uczuciami, pochwała opisowa w budowaniu realistycznego poczucia własnej wartości, zachęcanie do współpracy, zachęcanie do samodzielności, stawianie granic, etykietki: wpisywanie w role i uwalnianie od grania ról, sposoby rozwiązywania problemów i konfliktów, kary i co zamiast stosowania kar, wyjątkowe rodzicielstwo metodą wychowanie bez porażek i wzbogaconą o elementy wiedzy dotyczącej kontaktu niewerbalnego z dzieckiem, relacje rodzinne. b) Ponadto Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć przez specjalistów z zakresu neurologii (1 spotkanie trwające 3 godziny dydaktyczne) oraz rehabilitacji (2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne). c) Spotkania będą mieć charakter warsztatowy. d) Spotkania mają na celu poszerzenie wiedzy psychologicznej, wzrost kompetencji zawodowych, rodzinnych, rodzicielskich, relacyjnych, wsparcie w rozwiązywaniu życiowych dylematów. e) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 49 (w tym 9 godzin zajęć ze specjalistami). f) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. g) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). j) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji. k) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 4) Przeprowadzenie zajęć grupowych z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka zajęć: Zajęcia teoretyczne prowadzone przez psychologa (24 godziny dydaktyczne): znaczenie snu i relaksu w zaspakajaniu podstawowych potrzeb człowieka, istota profilaktyki uzależnień, konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, stres jego przyczyny i sposoby radzenia sobie z nim, podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Trening relaksacji metodą Edmunda Jaksobsona (16 godz. dydaktycznych): podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Gimnastyka mózgu metodą Paula Denisona (16 godz. dydaktycznych) celem której będzie: lepsze pokonywanie stresu i napięcia wynikającego z trudności życia codziennego, lepsze komunikowanie się z innymi ludźmi, uczenie się, usuwanie blokad ukrytych w ciele człowieka, wprowadzenie ciała i umysłu w stan optymalny do przyswajania wiedzy równoważąc wymiar latelarności, koncentracji, stabilności. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 56 (w tym 16 godzin treningu relaksacji, 16 godzin gimnastyku mózgu oraz 24 godziny zajęć teoretycznych). c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 1 do 2 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7-8 godzin dydaktycznych. Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. e) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). f) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. g) Organizacja wycieczki tematycznej zgodnie z poniższymi wytycznymi: wycieczka zostanie zorganizowana po zakończeniu zajęć grupowych, czas trwania wycieczki: 6 godzin zegarowych, Celem wyjazdu będzie przedstawienie osiągnieć i postaw kobiet związanych z naszym regionem i kulturą na przestrzeni lat, które mogą stać się wzorem do naśladowania oraz inspiracją do działania. W ramach wyjazdu uczestnicy poznają historię wybitnych kobiet Krakowa, w tym miejsca związane z takimi postaciami, jak: aktorka, odkrywczyni i podróżniczka Jadwiga Mrozowska-Toeplitz, reżyserka i scenografka Zofia Jarema, malarki Olga Boznańska i Teresa Rudowicz, pedagożka Wanda Bobkowska, tenisistka Jadwiga Jędrzejowska, poetka Anna Świrszczyńska, lekkoatletka Maryla Freiwald, profesor Zofia Ameisen - kustoszka Biblioteki Jagiellońskiej, poetka Wisława Szymborska (zwiedzanie wystawy Szuflada Szymborskiej, królowe Polski (zwiedzanie katedry wawelskiej wraz z kryptami). Podczas wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego wykonawca zapewni: transport, pokrycie opłat parkingowych, obiad dwudaniowy z deserem (w formie gorącego posiłku o w tym zupa, drugie danie o wadze co najmniej 350 g. oraz deser - lody o wadze minimum 70 g), ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 10 000 od osoby, bilety wstępu oraz opiekę przewodnika, który na terenie Krakowa oprowadzi uczestników wycieczki szlakiem znanych kobiet, przybliżając ich postacie w poszczególnych miejscach z nimi związanych. W wyjeździe weźmie udział 2 pracowników Zamawiającego, dla których Wykonawca w ramach kosztu usługi zapewni takie same świadczenia (transport, ubezpieczenie, bilety wstępu, obiad), jak dla uczestników wycieczki. i/lub 2. II część zamówienia: Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, dla 6 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30, 2) Liczba godzin zegarowych zajęć praktycznych: 40, 3) Wykonawca przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe w formie pisemnej i elektronicznej, 4) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. Ponadto Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele - w przypadku wystąpienia takiej potrzeby po stronie uczestników. 5) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. 6) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 21:00. 7) Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia. 8) Przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego. 9) Wykonawca pokryje jednorazowo dla każdego beneficjenta koszt egzaminu państwowego w zakresie egzaminu teoretycznego oraz praktycznego. 10) Harmonogram zajęć teoretycznych Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 4 dni przed planowanym rozpoczęciem.
Jerzmanowice: przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji, kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 102947 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 71, faks 12 389 50 71.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://jerzmanowice.naszops.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji, kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest 1. I część zamówienia: 1) Przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Świadczenie usługi doradztwa zawodowego, obejmującego: konstruowanie dokumentów aplikacyjnych wg schematu - list motywacyjny, CV, pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, trudne pytania w kontekście poszukiwania pracy, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej (symulacje rozmów rekrutacyjnych), nowoczesne metody poszukiwania pracy, sposoby aktywnego poszukiwania pracy, planowanie kariery zawodowej: wybór zawodu, wybór kierunku dalszego kształcenia, szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, możliwości dokształcania zawodowego, poruszanie się po lokalnym rynku pracy. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 42 c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. f) Zajęcia będą się odbywać w dwóch grupach. g) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). h) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 2) Przeprowadzenie job-coachingu, dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) sporządzenie dla każdego uczestnika projektu planu rozwoju osobistego i zawodowego w odniesieniu do sytuacji na rynku pracy i zapotrzebowania na pracę, b) pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, c) rozwiązywanie bieżących problemów adaptacyjnych, d) rozpoznanie istniejących trudności w procesie poszukiwania pracy przez uczestników, e) konstruktywne wspieranie uczestników projektu w osiąganiu zamierzonych celów, f) Ilość godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć indywidualnych: 9 dla każdego uczestnika, łącznie 189. g) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 1 do 2 razy w tygodniu. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 19:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na spotkaniach), j) Wykonawca sporządzi dla każdego uczestnika indywidualną opinię, w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego. k) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji, l) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 3) Przeprowadzenie zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej, budowania relacji rodzinnych i rodzicielskich, umiejętności nazywania i rozpoznawania emocji u siebie i innych, umiejętności stawiania sobie celów i motywowania się, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i ich podtrzymywania, z uwzględnieniem zajęć dla rodziców dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z programem Szkoły dla rodziców), dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Szczegółowa tematyka zajęć: jak radzić sobie z uczuciami, pochwała opisowa w budowaniu realistycznego poczucia własnej wartości, zachęcanie do współpracy, zachęcanie do samodzielności, stawianie granic, etykietki: wpisywanie w role i uwalnianie od grania ról, sposoby rozwiązywania problemów i konfliktów, kary i co zamiast stosowania kar, wyjątkowe rodzicielstwo metodą wychowanie bez porażek i wzbogaconą o elementy wiedzy dotyczącej kontaktu niewerbalnego z dzieckiem, relacje rodzinne. b) Ponadto Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć przez specjalistów z zakresu neurologii (1 spotkanie trwające 3 godziny dydaktyczne) oraz rehabilitacji (2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne). c) Spotkania będą mieć charakter warsztatowy. d) Spotkania mają na celu poszerzenie wiedzy psychologicznej, wzrost kompetencji zawodowych, rodzinnych, rodzicielskich, relacyjnych, wsparcie w rozwiązywaniu życiowych dylematów. e) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 49 (w tym 9 godzin zajęć ze specjalistami). f) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. g) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). j) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji. k) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 4) Przeprowadzenie zajęć grupowych z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka zajęć: Zajęcia teoretyczne prowadzone przez psychologa (24 godziny dydaktyczne): znaczenie snu i relaksu w zaspakajaniu podstawowych potrzeb człowieka, istota profilaktyki uzależnień, konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, stres jego przyczyny i sposoby radzenia sobie z nim, podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Trening relaksacji metodą Edmunda Jaksobsona (16 godz. dydaktycznych): podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Gimnastyka mózgu metodą Paula Denisona (16 godz. dydaktycznych) celem której będzie: lepsze pokonywanie stresu i napięcia wynikającego z trudności życia codziennego, lepsze komunikowanie się z innymi ludźmi, uczenie się, usuwanie blokad ukrytych w ciele człowieka, wprowadzenie ciała i umysłu w stan optymalny do przyswajania wiedzy równoważąc wymiar latelarności, koncentracji, stabilności. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 56 (w tym 16 godzin treningu relaksacji, 16 godzin gimnastyku mózgu oraz 24 godziny zajęć teoretycznych). c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 1 do 2 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7-8 godzin dydaktycznych. Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. e) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). f) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. g) Organizacja wycieczki tematycznej zgodnie z poniższymi wytycznymi: wycieczka zostanie zorganizowana po zakończeniu zajęć grupowych, czas trwania wycieczki: 6 godzin zegarowych, Celem wyjazdu będzie przedstawienie osiągnieć i postaw kobiet związanych z naszym regionem i kulturą na przestrzeni lat, które mogą stać się wzorem do naśladowania oraz inspiracją do działania. W ramach wyjazdu uczestnicy poznają historię wybitnych kobiet Krakowa, w tym miejsca związane z takimi postaciami, jak: aktorka, odkrywczyni i podróżniczka Jadwiga Mrozowska-Toeplitz, reżyserka i scenografka Zofia Jarema, malarki Olga Boznańska i Teresa Rudowicz, pedagożka Wanda Bobkowska, tenisistka Jadwiga Jędrzejowska, poetka Anna Świrszczyńska, lekkoatletka Maryla Freiwald, profesor Zofia Ameisen - kustoszka Biblioteki Jagiellońskiej, poetka Wisława Szymborska (zwiedzanie wystawy Szuflada Szymborskiej, królowe Polski (zwiedzanie katedry wawelskiej wraz z kryptami). Podczas wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego wykonawca zapewni: transport, pokrycie opłat parkingowych, obiad dwudaniowy z deserem (w formie gorącego posiłku o w tym zupa, drugie danie o wadze co najmniej 350 g. oraz deser - lody o wadze minimum 70 g), ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 10 000 od osoby, bilety wstępu oraz opiekę przewodnika, który na terenie Krakowa oprowadzi uczestników wycieczki szlakiem znanych kobiet, przybliżając ich postacie w poszczególnych miejscach z nimi związanych. W wyjeździe weźmie udział 2 pracowników Zamawiającego, dla których Wykonawca w ramach kosztu usługi zapewni takie same świadczenia (transport, ubezpieczenie, bilety wstępu, obiad), jak dla uczestników wycieczki. i/lub 2. II część zamówienia: Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, dla 6 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30, 2) Liczba godzin zegarowych zajęć praktycznych: 40, 3) Wykonawca przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe w formie pisemnej i elektronicznej, 4) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. Ponadto Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele - w przypadku wystąpienia takiej potrzeby po stronie uczestników. 5) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. 6) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 21:00. 7) Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia. 8) Przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego. 9) Wykonawca pokryje jednorazowo dla każdego beneficjenta koszt egzaminu państwowego w zakresie egzaminu teoretycznego oraz praktycznego. 10) Harmonogram zajęć teoretycznych Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 4 dni przed planowanym rozpoczęciem..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia w zakresie II części mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia w zakresie I części mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) 1 osobą posiadającą doświadczenie w świadczeniu: usług doradztwa zawodowego dla co najmniej 20 osób w wymiarze co najmniej 40 godzin dydaktycznych oraz usług job-coachingu (zawodowego bądź personalnego) w formie zajęć indywidualnych dla co najmniej 20 osób w wymiarze co najmniej 100 godzin dydaktycznych. lub 1 osobą posiadającą doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa zawodowego dla co najmniej 20 osób w wymiarze co najmniej 40 godzin dydaktycznych oraz 1 osobą posiadającą doświadczenie w świadczeniu usługi job-coachingu (zawodowego bądź personalnego) w formie zajęć indywidualnych dla co najmniej 20 osób w wymiarze co najmniej 100 godzin dydaktycznych Ponadto w/w osoba (osoby) musi (muszą): posiadać licencję doradcy zawodowego, wydaną na podst. rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 października 2004 r. w sprawie trybu nadawania licencji zawodowych pośrednika pracy i doradcy zawodowego lub posiadać dyplom studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego, lub spełniać warunki określone w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy b) 1 osobą posiadającą status realizatora rekomendowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji Ministerstwa Edukacji Narodowej do prowadzenia zajęć w ramach programu Szkoła dla rodziców i wychowawców oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć w/w programu dla co najmniej 20 osób, w wymiarze co najmniej 40 godzin dydaktycznych. c) 1 osobą posiadającą: wykształcenie wyższe na kierunku fizjoterapia lub wykształcenie wyższe medyczne ze specjalizacją rehabilitacja oraz aktualny wpis na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Lekarską. d) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe medyczne ze specjalizacją neurologia oraz aktualny wpis na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Lekarską. e) 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku psychologia f) 1 osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu: zajęć gimnastyki mózgu metodą Paula Denisona dla co najmniej 15 osób w wymiarze 15 godz. dydaktycznych oraz zająć relaksacyjnych metodą Edmunda Jaksobsona dla co najmniej dla 15 osób w wymiarze co najmniej 15 godzin dydaktycznych lub 1 osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć gimnastyki mózgu metodą Paula Denisona dla co najmniej 20 osób w wymiarze 15 godz. Dydaktycznych. oraz 1 osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zająć relaksacyjnych metodą Edmunda Jaksobsona dla co najmniej dla 20 osób w wymiarze co najmniej 15 godzin dydaktycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji usługi, 3) podwykonawców i zakresu powierzonych im czynności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://jerzmanowice.naszops.pl/ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach 32-048 Jerzmanowice 372B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach 32-048 Jerzmanowice 372B pok. 121.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Szansa dla wszystkich Szczegółowy termin realizacji zamówienia: I część zamówienia: a) Przeprowadzenie doradztwa zawodowego: od 1.07.2014 do 31.08.2014, b) Przeprowadzenie job-coachingu: od dnia podpisania umowy do 30.09.2014, c) Przeprowadzenie zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców: od dnia podpisania umowy do 26.06.2014, d) Przeprowadzenie zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji od 1.07.2014 do 30.09.2014. II część zamówienia: Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B: od 26.06.2014 do 30.09.2014. Wykonawca na co najmniej 4 dni przed rozpoczęciem zajęć przekaże Zamawiającemu (w formie e-maila, faksu lub w formie pisemnej) harmonogram zajęć (daty i godziny)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Jerzmanowice: Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji, kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 174254 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 102947 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 71, faks 12 389 50 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji, kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest 1. I część zamówienia: 1) Przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Świadczenie usługi doradztwa zawodowego, obejmującego: konstruowanie dokumentów aplikacyjnych wg schematu - list motywacyjny, CV, pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, trudne pytania w kontekście poszukiwania pracy, przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej (symulacje rozmów rekrutacyjnych), nowoczesne metody poszukiwania pracy, sposoby aktywnego poszukiwania pracy, planowanie kariery zawodowej: wybór zawodu, wybór kierunku dalszego kształcenia, szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, możliwości dokształcania zawodowego, poruszanie się po lokalnym rynku pracy. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 42 c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. e) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. f) Zajęcia będą się odbywać w dwóch grupach. g) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). h) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 2) Przeprowadzenie job-coachingu, dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) sporządzenie dla każdego uczestnika projektu planu rozwoju osobistego i zawodowego w odniesieniu do sytuacji na rynku pracy i zapotrzebowania na pracę, b) pracę nad zwiększeniem motywacji uczestników do rozwoju aktywności zawodowej, c) rozwiązywanie bieżących problemów adaptacyjnych, d) rozpoznanie istniejących trudności w procesie poszukiwania pracy przez uczestników, e) konstruktywne wspieranie uczestników projektu w osiąganiu zamierzonych celów, f) Ilość godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć indywidualnych: 9 dla każdego uczestnika, łącznie 189. g) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 1 do 2 razy w tygodniu. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 19:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na spotkaniach), j) Wykonawca sporządzi dla każdego uczestnika indywidualną opinię, w której wskazane będą kierunki szkoleń mających na celu podwyższenie kwalifikacji zawodowych uczestnika oraz możliwości podjęcia stażu zawodowego. k) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji, l) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 3) Przeprowadzenie zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej, budowania relacji rodzinnych i rodzicielskich, umiejętności nazywania i rozpoznawania emocji u siebie i innych, umiejętności stawiania sobie celów i motywowania się, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i ich podtrzymywania, z uwzględnieniem zajęć dla rodziców dzieci z niepełnosprawnością (zgodnie z programem Szkoły dla rodziców), dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Szczegółowa tematyka zajęć: jak radzić sobie z uczuciami, pochwała opisowa w budowaniu realistycznego poczucia własnej wartości, zachęcanie do współpracy, zachęcanie do samodzielności, stawianie granic, etykietki: wpisywanie w role i uwalnianie od grania ról, sposoby rozwiązywania problemów i konfliktów, kary i co zamiast stosowania kar, wyjątkowe rodzicielstwo metodą wychowanie bez porażek i wzbogaconą o elementy wiedzy dotyczącej kontaktu niewerbalnego z dzieckiem, relacje rodzinne. b) Ponadto Wykonawca zapewni przeprowadzenie zajęć przez specjalistów z zakresu neurologii (1 spotkanie trwające 3 godziny dydaktyczne) oraz rehabilitacji (2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne). c) Spotkania będą mieć charakter warsztatowy. d) Spotkania mają na celu poszerzenie wiedzy psychologicznej, wzrost kompetencji zawodowych, rodzinnych, rodzicielskich, relacyjnych, wsparcie w rozwiązywaniu życiowych dylematów. e) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 49 (w tym 9 godzin zajęć ze specjalistami). f) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, od 3 do 5 razy w tygodniu. g) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7 godzin dydaktycznych. h) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. i) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). j) Wykonawca będzie prowadził dziennik obserwacji. k) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. 4) Przeprowadzenie zajęć grupowych z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji dla 21 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: a) Tematyka zajęć: Zajęcia teoretyczne prowadzone przez psychologa (24 godziny dydaktyczne): znaczenie snu i relaksu w zaspakajaniu podstawowych potrzeb człowieka, istota profilaktyki uzależnień, konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, stres jego przyczyny i sposoby radzenia sobie z nim, podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Trening relaksacji metodą Edmunda Jaksobsona (16 godz. dydaktycznych): podstawowe metody relaksacyjne, wpływ elementarnych ćwiczeń fizycznych i technik na funkcjonowanie ciała i umysłu, pokonywanie barier przekonaniowych, które nie pozwalają uwolnić umysłu od stresu i problemów, wprowadzenie metod psychofizycznych do codziennego funkcjonowania w domu i pracy. Gimnastyka mózgu metodą Paula Denisona (16 godz. dydaktycznych) celem której będzie: lepsze pokonywanie stresu i napięcia wynikającego z trudności życia codziennego, lepsze komunikowanie się z innymi ludźmi, uczenie się, usuwanie blokad ukrytych w ciele człowieka, wprowadzenie ciała i umysłu w stan optymalny do przyswajania wiedzy równoważąc wymiar latelarności, koncentracji, stabilności. b) Ilość godzin dydaktycznych zajęć grupowych (45-minutowych): 56 (w tym 16 godzin treningu relaksacji, 16 godzin gimnastyku mózgu oraz 24 godziny zajęć teoretycznych). c) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze, 1 do 2 razy w tygodniu. d) Jedno spotkanie grupowe będzie trwać 7-8 godzin dydaktycznych. Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 i kończyć nie później niż o godz. 15:00. e) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe (skrypt zajęć, zawierający tematy omawiane na zajęciach, wskazówki, porady oraz co najmniej 6 stron w formacie A4 wolnych na notatki). f) Wykonawca podczas każdych zajęć zapewni każdemu uczestnikowi poczęstunek składający się z: gorącego posiłku o wadze co najmniej 350 g. (naprzemiennie: danie mięsne, danie jarskie, danie półmięsne), 1 butelki wody mineralnej o pojemności 0,5 l., 20 dkg ciasta, kawy 250 ml wraz z mlekiem i cukrem, herbaty 250 ml wraz z cukrem. g) Organizacja wycieczki tematycznej zgodnie z poniższymi wytycznymi: wycieczka zostanie zorganizowana po zakończeniu zajęć grupowych, czas trwania wycieczki: 6 godzin zegarowych, Celem wyjazdu będzie przedstawienie osiągnieć i postaw kobiet związanych z naszym regionem i kulturą na przestrzeni lat, które mogą stać się wzorem do naśladowania oraz inspiracją do działania. W ramach wyjazdu uczestnicy poznają historię wybitnych kobiet Krakowa, w tym miejsca związane z takimi postaciami, jak: aktorka, odkrywczyni i podróżniczka Jadwiga Mrozowska-Toeplitz, reżyserka i scenografka Zofia Jarema, malarki Olga Boznańska i Teresa Rudowicz, pedagożka Wanda Bobkowska, tenisistka Jadwiga Jędrzejowska, poetka Anna Świrszczyńska, lekkoatletka Maryla Freiwald, profesor Zofia Ameisen - kustoszka Biblioteki Jagiellońskiej, poetka Wisława Szymborska (zwiedzanie wystawy Szuflada Szymborskiej, królowe Polski (zwiedzanie katedry wawelskiej wraz z kryptami). Podczas wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego wykonawca zapewni: transport, pokrycie opłat parkingowych, obiad dwudaniowy z deserem (w formie gorącego posiłku o w tym zupa, drugie danie o wadze co najmniej 350 g. oraz deser - lody o wadze minimum 70 g), ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę 10 000 od osoby, bilety wstępu oraz opiekę przewodnika, który na terenie Krakowa oprowadzi uczestników wycieczki szlakiem znanych kobiet, przybliżając ich postacie w poszczególnych miejscach z nimi związanych. W wyjeździe weźmie udział 2 pracowników Zamawiającego, dla których Wykonawca w ramach kosztu usługi zapewni takie same świadczenia (transport, ubezpieczenie, bilety wstępu, obiad), jak dla uczestników wycieczki. i/lub 2. II część zamówienia: Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, dla 6 beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Liczba godzin dydaktycznych (45-minutowych) zajęć teoretycznych: 30, 2) Liczba godzin zegarowych zajęć praktycznych: 40, 3) Wykonawca przekaże uczestnikom materiały szkoleniowe w formie pisemnej i elektronicznej, 4) Zajęcia będą odbywać się w dni robocze. Ponadto Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele - w przypadku wystąpienia takiej potrzeby po stronie uczestników. 5) Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. 6) Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 21:00. 7) Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia. 8) Przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego. 9) Wykonawca pokryje jednorazowo dla każdego beneficjenta koszt egzaminu państwowego w zakresie egzaminu teoretycznego oraz praktycznego. 10) Harmonogram zajęć teoretycznych Wykonawca przekaże Zamawiającemu nie później niż na 4 dni przed planowanym rozpoczęciem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8, 80.41.12.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Szansa dla wszystkich.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki mózgu oraz treningu relaksacji dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Psychoedukacji Sustine, Małgorzata Cwener-Drapała, {Dane ukryte}, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 65312,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
42204,12
Oferta z najniższą ceną:
42204,12
/ Oferta z najwyższą ceną:
42204,12
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSK Auto-Test, Henryk Witek, {Dane ukryte}, 31-072 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13121,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
8160,00
Oferta z najniższą ceną:
8160,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
8160,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 10294720140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-05-12 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 134 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://jerzmanowice.naszops.pl |
Informacja dostępna pod: | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach 32-048 Jerzmanowice 372B |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80411200-0 | Usługi szkół nauki jazdy | |
80570000-0 | Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego | |
85312320-8 | Usługi doradztwa |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Przeprowadzenie zajęć doradztwa zawodowego, job-coachingu, zajęć w zakresie inteligencji emocjonalnej metodą Szkoły dla rodziców, zajęć z zakresu nabywania umiejętności aktywnego i konstruktywnego spędzenia czasu wolnego, w tym zajęć z zakresu gimnastyki m | Pracownia Psychoedukacji Sustine, Małgorzata Cwener-Drapała Tarnów | 2014-05-22 | 42 204,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-22 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 805700000 853123208 804112000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 42 204,00 zł Minimalna złożona oferta: 42 204,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 42 204,00 zł Maksymalna złożona oferta: 42 204,00 zł | |||
Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich | OSK Auto-Test, Henryk Witek Kraków | 2014-05-22 | 8 160,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-22 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 805700000 853123208 804112000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 8 160,00 zł Minimalna złożona oferta: 8 160,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 8 160,00 zł Maksymalna złożona oferta: 8 160,00 zł |