Poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej Nr 833 Chodel – Kraśnik na odcinku ul. Urzędowskiej i ul. Lubelskiej w m. Kraśnik
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze wojewódzkiej Nr 833 Chodel – Kraśnik na odcinku ul. Urzędowskiej i ul. Lubelskiej w Kraśniku od km 20+306,23 do km 26+642,37 położonej na terenie województwa lubelskiego polegającą na : Remoncie nawierzchni ulic Urzędowskiej i Lubelskiej Odnowie oznakowania poziomego Wykonaniu 5 szt. aktywnych przejść dla pieszych na ulicy Urzędowskiej Wydzieleniu na ulicy Lubelskiej pasów dla rowerów Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Jako obiekt publiczny po zrealizowaniu remontu, nie będzie posiadał ograniczeń w dostępności dla wszystkich uczestników ruchu drogowego, w tym przez osoby niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (Dz.U. z 2016r. poz. 124, z późn. zm.), drogowe obiekty inżynierskie (Dz.U. z 2000r. Nr 63 poz. 735, z późn. zm.) i budynki (Dz.U. z 2015r. poz. 1422, z późn. zm.). Zakres projektowanej inwestycji obejmuje następujące roboty: • Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe • Roboty ziemne • Podbudowy • Nawierzchnie • Elementy ulic • Roboty wykończeniowe • Oznakowanie poziome • Oznakowanie pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu Najbardziej skomplikowaną technicznie i najistotniejszą dla uzyskania oczekiwanych parametrów drogi (kluczową) częścią zamówienia jest wykonanie warstw bitumicznych: a) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W 35/50 (pozycja kosztorysu ofertowego 4.3, SST D 05.03.05b), b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 (pozycja kosztorysu ofertowego 4.5, SST. D 05.03.05a); 2. Wymagania dotyczące wykonania aktywnych przejść dla pieszych a) Lokalizacja aktywnych przejść dla pieszych: 1) km 24+410 (ul. Urzędowska) 2) km 24+585 (ul. Urzędowska) 3) km 24+701 (ul. Urzędowska) 4) km 24+929 (ul. Urzędowska z T-27 przy szkole) 5) km 25+428 (ul. Lubelska) b) Zakres i warunki wykonania aktywnych przejść winny być zgodne z: • Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 z 2003 r. poz.1729), • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz. U. Nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. z późn. zm.), • Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu i warunkami ich umieszczenia na drogach (załącznik do Dz. U. Nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. z późn. zm.), • Normą PN-EN 12352: 2010 Urządzenia do sterowania ruchem drogowym – Świetlne urządzenia ostrzegawcze i sygnalizacyjne. c) Wymagania dotyczące poszczególnych elementów pojedynczego aktywnego przejścia: 1) Panele z 2 sygnalizatorami wyświetlającymi dwa pulsujące ostrzegawcze sygnały świetlne barwy żółtej nadawane przez lampy ostrzegawcze o średnicy 200 mm, skierowane w kierunku nadjeżdżających pojazdów po prawej stronie jezdni dla każdego z kierunków, widoczne z odległości co najmniej 500 m przy dobrej przejrzystości powietrza, umieszczone nad górną krawędzią lica znaku D-6, wykonane w technologii LED zgodnie z normą PN-EN 12352: 2010 w klasie L8H. Lampy powinny posiadać klasę szczelności IP65. Lampy powinny być załączane przez detektory pieszych jednoznacznie wykrywające obecność pieszego w rejonie przejścia z detektorem mikrofalowym zapewniającym synchronizację radiową między znakami D-6 po obu stronach jezdni, a następnie zapewniać stałą detekcję osoby poruszającej się na przejściu dla pieszych i aktywować system przez cały czas, tak długo jak pieszy znajduje się na przejściu. W czasie 2 sekund po opuszczeniu przejścia przez pieszego system powinien wyłączyć lampy ostrzegawcze i przejść w stan czuwania. Nie dopuszcza się następujących sytuacji: - wzbudzania systemu przez przejeżdżające pojazdy, - wyłączania się systemu w czasie kiedy pieszy jest jeszcze na przejściu, - nie wyłączania się systemu po opuszczeniu przejścia przez pieszego. Panele powinny mieć wbudowany czujnik oświetlenia zewnętrznego. Energia elektryczna powinna być dostarczana przez moduły fotowoltaiczne z akumulatorem. Panele powinny posiadać możliwość podłączenia napięcia zasilania z sieci energetycznej. Układy optyczne powinny umożliwiać dobrą widoczność sygnalizatorów zarówno w dzień jak i w nocy i nie powodować olśnienia kierujących pojazdami. Materiał zastosowany do ich budowy powinien zapewniać poprawne jego funkcjonowanie w zakresie temperatur od -25 do +40 oC oraz posiadać odporność na penetrację wody i pyłów. Żywotność paneli powinna wynosić co najmniej 10 lat. Okres objęty rękojmią funkcjonowania całego zestawu - 2 lata. Wykonawca w okresie rękojmi zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności obsługowych oraz usuwania awarii, wad i usterek przedmiotu zamówienia. 2) Znaki drogowe pionowe D-6 (z tabliczkami T-27)x z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo z podwójnie zagiętymi krawędziami, po obu stronach jezdni (4 szt.) oraz tabliczki informacyjne (2 szt.), zgodne z obowiązującymi przepisami, wykonane w technologii tabliczek do znaków drogowych. Lica znaków drogowych D-6 powinny być wykonane w grupie wielkości znaków „średnie” o wymiarach 600x600 mm z folii odblaskowej typu 2 (i tabliczki T-27 o wymiarach 450x450 mm również z folii odblaskowej typu 2)x (x dotyczy aktywnych znaków D-6 przy szkołach). Znaki powinny być zamontowane na zestawie składającym się z: • konstrukcji nośnej • konstrukcji do montażu panelu solarnego i modułu fotowoltaicznego, • skrzynki zabezpieczającej na akumulatory i podzespoły elektroniczne (regulator napięcia, sterowniki, itp.) Konstrukcję nośną, należy wykonać ze stalowego profilu okrągłego o wymiarach przekroju, ścianek i głębokości posadowienia wynikających z obliczeń konstrukcyjnych. Konstrukcja nośna powinna posiadać odpowiednie zabezpieczenie antykorozyjne – powłoka cynkowa zgodnie z normą PN EN ISO 1461. Połączenie konstrukcji nośnej z posadowieniem oraz paneli aktywnych, detektorów, modułów, znaków D-6 z tabliczkami T-27, skrzynek zabezpieczających, itp. z konstrukcją powinno uniemożliwiać demontaż elementów przez osoby postronne, a równocześnie umożliwić Zarządcy drogi przeniesienie zestawu w inne miejsce. 3) Aktywne punktowe elementy odblaskowe (APEO) w ilości 18 szt. dla jednego przejścia o szer. jezdni 9,0m oraz 2x6 szt. dla przejścia z azylem o szer. jezdni 2x6,0m, zainstalowane przy każdym pasie linii poziomego oznakowania P-10 w obu kierunkach ruchu drogowego zsynchronizowane z wyświetlaniem pulsujących sygnałów świetlnych nad znakami pionowymi D-6. Aktywne punktowe elementy odblaskowe należy wbudować w nawierzchnię w specjalnych osłonach. Osłona elementu aktywnego musi zapewniać możliwość wymiany świecących wkładek z diodami LED bez konieczności demontażu całego elementu obudowy zakotwionego w nawierzchni jezdni. Profil punktowego elementu odblaskowego nie powinien mieć żadnych ostrych krawędzi od strony najeżdżanej przez pojazdy. Jeśli aktywny punktowy element odblaskowy jest wykonany z dwu lub więcej części, każda z nich powinna być usuwalna tylko za pomocą narzędzi polecanych przez producenta. Wysokość części wystającej ponad nawierzchnię jezdni aktywnego punktowego elementu odblaskowego powinna mieścić się w klasie H1 - do 18 mm, przy czym w przypadku APEO wystających powyżej 5 mm wymagane są specjalne pługoodporne, żeliwne osłony o powierzchni nie mniejszej niż 250 cm2 gwarantujące dwa punkty podparcia całego elementu oraz odporność na ściskanie całego elementu łącznie z wkładką nie mniej niż 180 kN. Zainstalowany w ten sposób APEO, musi zapewniać widzialność w nocy, a także w czasie opadów deszczu wg PN-EN 1463-1: 2009. Wkładka aktywnego punktowego elementu odblaskowego powinna być zbudowana z wysokoudarowego bezbarwnego poliwęglanu o szczelności IP68 i odporności na temperaturę od –35 ºC do + 70 ºC oraz zawierać, diody LED w każdym kierunku tj. od strony najazdu i od strony linii oznakowania poziomego P-10. Diody LED umieszczone we wkładce przed przejściem powinny być skierowane w stronę najeżdżających pojazdów i mają pulsować z częstotliwością 40-60 cykli/min. Funkcją świateł LED zainstalowanych w wymiennej wkładce APEO po drugiej stronie jest dodatkowe podświetlenie białych pasów przejścia. Okres trwałości wbudowanej osłony w nawierzchnie powinien wynosić, co najmniej 10 lat, a wkładek aktywnego punktowego elementu odblaskowego 3 lata. Wykonanie montażu APEO powinno być zgodne z zaleceniami producenta materiałów w przypadku ich braku lub niepełnych danych - zgodne z poniższymi wskazaniami. Przy wykonywaniu oznakowania APEO należy zwracać szczególną uwagę na staranne mocowanie elementów do podłoża, od czego zależy trwałość wykonanego oznakowania. Nie wolno zmieniać ustalonego przez producenta rodzaju kleju z uwagi na możliwość uzyskania różnej jego przyczepności do nawierzchni i do materiałów, z których wykonano aktywne punktowe elementy odblaskowe. Instalacji APEO należy dokonać używając specjalistycznych wiertnic z frezem dwustopniowym, a do zakotwienia użyć kleju bitumicznego zapewniającego trwałe połączenie w niskich temperaturach w okresie zimowym. Połączenie kablowe poszczególnych APEO należy wykonać za pomocą przewodów elektrycznych (kabli) umieszczonych w specjalnej osłonie gumowej w uprzednio przygotowanym w nawierzchni jezdni rowku. Głębokość naciętego rowka w nawierzchni nie może być większa niż 25 mm, który po umieszczeniu w nim kabli należy zalać elastyczną masą uszczelniającą dopuszczoną do stosowania dla nawierzchni bitumicznych w sposób zapewniający estetykę wykonania i równość nawierzchni. Należy dostarczyć również dokumentację formalno-prawną w postaci: a) Opis działania systemu aktywnego przejścia dla pieszych, b) Instrukcję montażu, c) Instrukcję konserwacji, przeglądów i usterek, d) Dokumentację techniczno-ruchową aktywnego przejścia dla pieszych zasilanego z ogniwa fotowoltaicznego (tj. ustawienie ogniwa, schemat elektryczny, instrukcja podłączenia, dane i rysunki techniczne, itp.), e) Projekt konstrukcji nośnej i stelaża (opis techniczny, obliczenia statyczne, rys. konstrukcyjne, zestawienie stali, itp.). Posadowienie (fundament) wykonane jako wylewane lub prefabrykowane, f) Badania geotechniczne gruntów w których posadowione będą konstrukcje, jeśli takie badania będą niezbędne dla projektu konstrukcji w celu jej adaptacji do warunków lokalnych. 4) Uwagi i zalecenia końcowe dla znaków aktywnych. • Każdy materiał, który nie posiada polskiej normy powinien posiadać świadectwo zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów – IBDiM. • Materiały do oznakowania pionowego powinny posiadać Certyfikat: „B”, „CE” lub Świadectwo kwalifikacji do kompleksowego wykonywania pionowego oznakowania dróg wydane przez IBDiM producentowi oznakowania drogowego. • Wszystkie znaki drogowe należy wykonać i umieścić na drodze zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu i warunkami ich umieszczenia na drogach. • Zdemontowane znaki drogowe D-6 i tabliczki T-27 oraz słupki do znaków i konstrukcje wsporcze należy dostarczyć do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: • opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programów zapewnienia jakości, • oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego Projektem tymczasowej organizacji ruchu lub oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie uzgodniony i zatwierdzony przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, • utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. • wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nierucho-mości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano-wykonawczym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych i projekcie organizacji ruchu oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze kosztorysu ofertowego pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie doku¬mentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze kosztorysu ofertowego ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu budowlano-wykonawczego oraz SST. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi Kontraktem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający asortymenty robót i ich wartość. Przedłożony harmonogram musi być zgodny z wymaganymi przez Zamawiającego terminami wykonania zamówienia. Wraz z podpisaną umową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy, kierownik robót), o podjęciu obowiązków kierownika budowy, kierownika robót. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: rozebranie krawężników, ustawienie krawężników i obrzeży, frezowanie korekcyjne nawierzchni, wykonanie nowej nawierzchni jezdni, zatok autobusowych, z warstwą ścieralną z betonu asfaltowego, wykonanie nowych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, regulacja wysokościowa istniejących zjazdów z kostki brukowej/płytek betonowych wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, odtworzenie pętli indukcyjnych sygnalizacji świetlnej na dwóch wlotach skrzyżowania ul. Urzędowskiej i ul. Lubelskiej, montaż aktywnych przejść dla pieszych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w SST podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w SST. W przypadku aktywnych przejść dla pieszych za rozwiązanie równoważne uznane będą: a) Panele z 2 sygnalizatorami wyświetlającymi dwa pulsujące ostrzegawcze sygnały świetlne barwy żółtej nadawane przez lampy ostrzegawcze o średnicy 200 mm spełniające wymogi innej normy, pod warunkiem że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie PN-EN 12352: 2010. b) Aktywne punktowe elementy odblaskowe (APEO) świetlne spełniające wymogi innej normy, pod warunkiem że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie PN-EN 1463-1: 2009 c) Znaki drogowe pionowe D-6 wykonane przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w OPZ, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w OPZ. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania – przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia – zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 540469-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin
2) Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej, ul. Orzechowa 60, 21-500 Biała Podlaska
3) Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Chełmie, ul. Bieławin 2a, 22-100 Chełm,
4) Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lublinie, ul. Hutnicza 3, 20-218 Lublin,
5) Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zamościu, ul. Jana Kilińskiego 84 E, 22-400 Zamość
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy):
Umowa została zawarta z Województwem Lubelskim, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, NIP 712-29-04-545, REGON 431019170; Zarządem Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin; którego reprezentuje: Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Andrzej Gwozda oraz 1) Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej, ul. Orzechowa 60, 21-500 Biała Podlaska 2) Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Chełmie, ul. Bieławin 2a, 22-100 Chełm, 3) Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Lublinie, ul. Hutnicza 3, 20-218 Lublin, 4) Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Zamościu, ul. Jana Kilińskiego 84 E, 22-400 Zamość w imieniu których na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, z siedzibą w Lublinie ul. Turystyczna 7a, którego reprezentuje: mgr inż. Andrzej Gwozda - na podstawie Porozumienia z dnia 14 lutego 2018 r.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233100-0
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8, 45112000-5, 45111200-0, 45233300-2, 45233100-0, 45233290-8, 45233221-4
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 4756097.56 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: tak Nazwa wykonawcy: Lider konsorcjum: PBI Infrastruktura S. A. Email wykonawcy: Adres pocztowy: {Dane ukryte} Kod pocztowy: 23-200 Miejscowość: Kraśnik Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Nazwa wykonawcy: Partner konsorcjum: PBI WMB Sp. z o.o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: {Dane ukryte} Kod pocztowy: 27-600 Miejscowość: Sandomierz Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 7653779.77 Oferta z najniższą ceną/kosztem 7653779.77 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7877914.06 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 31 % IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 540469-N-2018 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | KU.371.45.2018.rb |
Data publikacji zamówienia: | 2018-04-04 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 188 dni |
Wadium: | 50004 ZŁ |
Szacowana wartość* | 1 666 800 PLN - 2 500 200 PLN |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.zdw.bip.lubelskie.pl |
Informacja dostępna pod: | www.zdw.bip.lubelskie.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
45111000-8 | Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne | |
45111200-0 | Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne | |
45112000-5 | Roboty w zakresie usuwania gleby | |
45233100-0 | Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg | |
45233221-4 | Malowanie nawierzchi | |
45233290-8 | Instalowanie znaków drogowych | |
45233300-2 | Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej Nr 833 Chodel – Kraśnik na odcinku ul. Urzędowskiej i ul. Lubelskiej w m. Kraśnik | Lider konsorcjum: PBI Infrastruktura S. A. Kraśnik | 2018-07-02 | 3 826 889,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2018-07-02 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 45233100 45111000 45112000 45111200 45233300 45233100 45233290 45233221 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 7 653 780,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 653 780,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 7 653 780,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 877 914,00 zł | |||
Poprawa bezpieczeństwa na drodze wojewódzkiej Nr 833 Chodel – Kraśnik na odcinku ul. Urzędowskiej i ul. Lubelskiej w m. Kraśnik | Partner konsorcjum: PBI WMB Sp. z o.o. Sandomierz | 2018-07-02 | 3 826 889,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2018-07-02 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 45233100 45111000 45112000 45111200 45233300 45233100 45233290 45233221 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 2 Kwota oferty w PLN: 7 653 780,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 653 780,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 7 653 780,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 877 914,00 zł |