Mokobody: Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 216087 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Mokobody , Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, woj. brak, tel. 025 6411323.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.mokobody.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach. Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym. Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj: Cześć I. Nowy język- nowy świat Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć II. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć III. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć IV. Zabawa w teatr Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb. Cześć VI. Z chemią za pan brat Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć VII. Język polski Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć VIII. Fizyka Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze: a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych; c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych; f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć; g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy); h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje: a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób; e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb; f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy); g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się: Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą (do każdej części) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. posiada wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN lub Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje tj. wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.mokobody.pl; http://www.mokobody.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Mokobody,ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody pokój nr 16 ( pierwsze piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.10.2013 godzina 11:40, miejsce: Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Adres: ul. Szkolna 14, 08-124 Mokobody - sekretariat pokój nr 15 parter.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Nowy język- nowy świat.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Nie tylko kreda i tablica.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Nie tylko kreda i tablica.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zabawa w teatr.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Z chemią za pan brat.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Język polski.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Fizyka.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Mokobody: Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 256127 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 216087 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Mokobody, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, woj. brak, tel. 025 6411323, faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach. Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym. Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj: Cześć I. Nowy język- nowy świat Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć II. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć III. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć IV. Zabawa w teatr Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb. Cześć VI. Z chemią za pan brat Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć VII. Język polski Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć VIII. Fizyka Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze: a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych; c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych; f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć; g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy); h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje: a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób; e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb; f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy); g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się: Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Nowy język- nowy swiat


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Wiedza Tomasz Moscicki i Olaf Mościcki, {Dane ukryte}, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9360,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7004,40


  • Oferta z najniższą ceną:
    7004,40
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Nie tylko kreda i tablica


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Barbara Szacsznajder, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4680,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4680,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4992,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Nie tylko kreda i tablica


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Daniel Kacprowski, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4680,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4680,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4992,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Zabawa w teatr


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki, {Dane ukryte}, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3424,20


  • Oferta z najniższą ceną:
    3424,20
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5382,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Konsultacje/zajecia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szkoła Języków Obcych EUROSCHOOL Grupa, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8512,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    8512,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Z chemią za pan brat


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aneta Gruca, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4290,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4290,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4992,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Język polski


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki, {Dane ukryte}, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3424,20


  • Oferta z najniższą ceną:
    3424,20
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4680,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Fizyka


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aneta Gruca, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4290,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4290,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4992,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Plac Chreptowicza, 08-124 Mokobody
woj. brak
Dane kontaktowe: email: przetargi@mokobody.pl
tel: 256 411 323
fax:
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-10-24
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 21608720130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-10-15
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 583 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 8
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.mokobody.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Mokobody,ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody pokój nr 16 ( pierwsze piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Nowy język- nowy swiat Euro Wiedza Tomasz Moscicki i Olaf Mościcki
Sitkówka
2013-11-28 7 004,00
Nie tylko kreda i tablica Grażyna Barbara Szacsznajder
Siedlce
2013-11-28 4 680,00
Nie tylko kreda i tablica Daniel Kacprowski
Siedlce
2013-11-28 4 680,00
Zabawa w teatr Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki
Sitkówka
2013-11-28 3 424,00
Konsultacje/zajecia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe Szkoła Języków Obcych EUROSCHOOL Grupa
Siedlce
2013-11-28 8 512,00
Z chemią za pan brat Aneta Gruca
Siedlce
2013-11-28 4 290,00
Język polski Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki
Sitkówka
2013-11-28 3 424,00
Fizyka Aneta Gruca
Siedlce
2013-11-28 4 290,00