Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach. Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym. Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj: Cześć I. Nowy język- nowy świat Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć II. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć III. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć IV. Zabawa w teatr Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb. Cześć VI. Z chemią za pan brat Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć VII. Język polski Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć VIII. Fizyka Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze: a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych; c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych; f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć; g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy); h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje: a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób; e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb; f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy); g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się: Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut.
Mokobody: Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 216087 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Mokobody , Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, woj. brak, tel. 025 6411323.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.mokobody.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach. Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym. Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj: Cześć I. Nowy język- nowy świat Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć II. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć III. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć IV. Zabawa w teatr Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb. Cześć VI. Z chemią za pan brat Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć VII. Język polski Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć VIII. Fizyka Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze: a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych; c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych; f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć; g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy); h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje: a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób; e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb; f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy); g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się: Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych).Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą (do każdej części) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. posiada wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN lub Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje tj. wykształcenie zgodne z ustawą o systemie oświaty i KN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.mokobody.pl; http://www.mokobody.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Mokobody,ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody pokój nr 16 ( pierwsze piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.10.2013 godzina 11:40, miejsce: Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Adres: ul. Szkolna 14, 08-124 Mokobody - sekretariat pokój nr 15 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Nowy język- nowy świat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Nie tylko kreda i tablica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Nie tylko kreda i tablica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zabawa w teatr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Z chemią za pan brat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Język polski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Fizyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Mokobody: Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 256127 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 216087 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Mokobody, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, woj. brak, tel. 025 6411323, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu WIEDZA - DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć (w tym z doradztwa zawodowego) i konsultacji z psychologiem, z uczniami gimnazjum (w tym, z młodzieżą posiadającą orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego) w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI POKL.09.01.02-14-139/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 01.08.2013 r. do 30.06.2015r. Zajęcia prowadzone będą w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Mokobodach. Głównym celem projektu WIEDZA-DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Mokobodach poprzez umożliwienie młodzieży wykazującej problemy w nauce oraz zachowaniu uczestnictwa w dodatkowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i wyjazdach edukacyjnych, zajęciach z psychologiem oraz rozszerzenie oferty szkoły o zagadnienia związane z poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym. Zamawiający przewidział 8 niezależnych części tj: Cześć I. Nowy język- nowy świat Przeprowadzenie łącznie 156 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego ukierunkowanych na nadrabiane zaległości, tłumaczenie zagadnień gramatycznych, utrwalenie nowego słownictwa, ćwiczenie umiejętności językowych ze słuchania, czytania, reagowania językowego oraz rozwiązywanie zadań egzaminacyjnych. 132 zajęcia zostaną przeprowadzone z użyciem tablicy interaktywnej, 24 zajęcia w sali komputerowej z wykorzystaniem programu do nauki języka. Podczas zajęć zostaną wykorzystane m. in: nowoczesne oprogramowanie, interaktywne ćwiczenia, elementy gry zabawy. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć II. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu wiedzy, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć III. Nie tylko kreda i tablica Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki ukierunkowanych na wyrównywanie poziomu, utrwalanie bieżącego materiału, przygotowywanie do nowej formuły egzaminu. Zajęcia będą się odbywały z wykorzystywaniem gier matematycznych, modeli figur, siatek i brył, oprogramowania, tablicy interaktywnej (39zajęć) i przeprowadzaniem testów interaktywnych w pracowni komputerowej(12 zajęć). Osoba prowadząca zajęcia będzie udzielała Informacji Zwrotnej właściwej dla Oceniania Kształtującego (co uczniowie już potrafią, nad czym i w jaki sposób muszą popracować). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć IV. Zabawa w teatr Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. 12 zajęć zostanie przeprowadzonych w pracowni komputerowej (rozwiązywanie testów) a 66 zajęć będzie realizowanych w oparciu o zabawę w teatr, co daje uczniom szerokie możliwości rozwoju poprzez: czytanie tekstu ze zrozumieniem, ćwiczenia dykcyjne, interpretacyjne, kształtowanie wyobraźni, umiejętność zaprezentowania się przed publicznością (ośmielanie się), ćwiczenie dyscypliny i odpowiedzialności, pracy w grupie, dbałość o kulturę słowa, rozwijanie zainteresowań, podnoszenie własnej samooceny. Efekty pracy, będą upublicznione w postaci 6 przedstawień. Uczniowie podwyższą własną samoocenę i poczucie wartości, będą pokonywać tremę przed wystąpieniem publicznym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć V. Konsultacje/ zajęcia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno-zawodowe Przeprowadzenie łącznie112 zajęć z psychologiem, które będą dotyczyły: wyboru przyszłej ścieżki zawodowej (12), poszerzenia wiedzy o samym sobie i swoich wartościach, niwelowania kompleksów, wygaszania negatywnych emocji, radzenia sobie ze stresem, zwiększania akceptacji społecznej, samooceny, motywacji do działania, poszerzenia wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej (100). W czasie lekcji/konsultacji uczniowie nabędą umiejętności radzenia sobie ze stresem, jak podnosić poziom samooceny, jak pokonywać stres i tremę, będą mieli świadomość wyboru przyszłej ścieżki zawodowej. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w 9 grupach liczących do 24 osób. Konsultacje indywidualne będą prowadzone w zależności od zgłaszanych potrzeb. Cześć VI. Z chemią za pan brat Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z chemii przeznaczonych dla uczniów z trudnościami dydaktycznymi, z zamiarem wyrównania przez nich braków w podstawowych wiadomościach i umiejętnościach zdobytych na lekcjach oraz utrwalania nowych. Podczas zajęć zostanie położony nacisk na wdrażanie aktywnych metod badawczych sprzyjających zdobywaniu i utrwalaniu wiedzy. Zajęcia będą prowadzone w atrakcyjnej formie, poprzez: ćwiczenia modelowe, gry dydaktyczne(5), projektowanie i przeprowadzanie doświadczeń (15), obliczenia chemiczne, przeprowadzanie testów interaktywnych w pracowni (12zajęć). Uczniowie będą badać właściwości chemiczne i fizyczne substancji, odróżniać je od siebie, sprawdzać ich aktywność chemiczną, identyfikować. Uczniowie będą rozwijać umiejętności interpersonalne, komunikowania się, będą przełamywali niechęć do nauki. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Cześć VII. Język polski Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć z języka polskiego, których celem będzie wyrównywanie braków w podstawowych wiadomościach wynikających z programu nauczania, przeciwdziałanie trudnościom w rozumieniu i interpretacji tekstów, motywowanie do samodzielnej, systematycznej pracy, kształcenie podstawowych umiejętności. W czasie zajęć będzie doskonalone czytanie ze zrozumieniem, technika czytania głośnego, interpretacja tekstów, umiejętności poprawnego wypowiadania się pisemnie, z uwzględnieniem zasad ortografii i interpunkcji, oraz ustnie, uczniowie będą rozwiązywali testy interakcyjne (12 zajęć w pracowni). Zajęcia będą miały też za zadanie przywrócić uczniowi wiarę we własne możliwości, wskazać mu drogę dalszego rozwoju, zapobiegać niepowodzeniom szkolnym. Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w trzech grupach. Liczebność grup: 1 grupa 5-osobowa, 2 grupy 8-osobowe. Cześć VIII. Fizyka Przeprowadzenie łącznie 78 zajęć, na których uczniowie będą wyrównywać zaległości, braki pojawiające się podczas realizacji programu nauczania fizyki. Osoba prowadząca będzie udzielała im pomocy w zakresie przyswajania i przetwarzania zdobytej wiedzy, w dokonywaniu obserwacji i wyciągania właściwych wniosków z analizowanych problemów, wykorzystywania wiedzy w praktyce do planowania i przeprowadzania eksperymentów, których zostanie przeprowadzonych 6. Uczniowie będą uczyć się jak prawidłowo posługiwać się pojęciami fizycznymi, rozwiązywać zadania, testy (w tym interakcyjne-12 zajęć w pracowni), wyjaśniać: pojęcia, prawa , zjawiska fizyczne, analizować teksty, pozyskiwać wiadomości z dostępnych źródeł. Pobudzi to ich do samodzielnego i logicznego myślenia, rozwinie w nich zdolności poznawcze, wiarę w swoje możliwości, stworzy sytuacje, w których uczeń osiągnie postępy i sukcesy w nauce. Stosowane będą różne metody aktywizujące, formy pracy, pomoce i środki dydaktyczne (między innymi będą pokazywane uczniom na ekranie zadania, schematy doświadczeń, podstawowych pojęć, zjawisk modelowych przygotowanych i zebranych do prezentacji za pomocą komputera). Zajęcia będą prowadzone w każdym roku szkolnym w sześciu grupach. Liczebność grup: 2 grupy 5-osobowe, 4 grupy 8-osobowe. Wykonanie zleconych zadań odbywać się będzie w Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przez czas trwania umowy, tj. od chwili podpisania umowy do 31.05.2015r. we wskazane dni tygodnia wg opracowanego harmonogramu zajęć dostosowanego do możliwości placówki, w której odbywać się będą zajęcia w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy. W przypadku kolizji, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Obowiązki osoby prowadzącej zajęcia dydaktyczno -wyrównawcze: a) opracowanie autorskiego programu zajęć dostosowanego do poziomu uczestników zajęć, uwzględniającego zapisy projektu dotyczące form i metod pracy, wykorzystania IT, przygotowania i przeprowadzania testów diagnostycznych b) przeprowadzanie analizy wyników osiągnięć edukacyjnych; c) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; d) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; e) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych- w terminie do 31 maja 2015 w grupach 5 lub 8-osobowych; f) prowadzenie obserwacji pracy uczestników zajęć; g) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, uzupełnianie kart czasu pracy); h) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; i) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; j) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Obowiązki psychologa prowadzącego zajęcia (w tym z doradztwa zawodowego) oraz konsultacje: a) opracowanie autorskiego programu zajęć uwzględniającego zapisy dotyczące realizacji Konsultacji zajęć z psychologiem oraz poradnictwem i doradztwem edukacyjno-zawodowym; b) prowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez koordynatora projektu harmonogramem; c) systematyczne uzupełnianie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie sprawozdawczości; d) prowadzenie zajęć - w terminie do 31 maja 2015 r. w każdym roku w 9 grupach do 24 osób; e) prowadzenie konsultacji w zależności od zgłaszanych potrzeb; f) dokumentowanie zajęć (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, kart czasu pracy); g) ścisła współpraca z koordynatorem i asystentem koordynatora; h) uczestnictwo w wyznaczonych spotkaniach z zespołem projektowym; i) przekazywanie informacji uczestnikom zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Z Wykonawcą Wykonawcami przyjmującym obowiązki realizatora zajęć oraz zajęć i konsultacji psychologicznych w ramach projektu WIEDZA- DROGĄ KU PRZYSZŁOŚCI, zostanie podpisana umowa. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się: Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Planowany czas pracy psychologa- 1godzina to 60 minut...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Nowy język- nowy swiat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Wiedza Tomasz Moscicki i Olaf Mościcki, {Dane ukryte}, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
7004,40
Oferta z najniższą ceną:
7004,40
/ Oferta z najwyższą ceną:
7800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Nie tylko kreda i tablica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grażyna Barbara Szacsznajder, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4680,00
Oferta z najniższą ceną:
4680,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4992,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Nie tylko kreda i tablica
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Daniel Kacprowski, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4680,00
Oferta z najniższą ceną:
4680,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4992,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Zabawa w teatr
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki, {Dane ukryte}, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3424,20
Oferta z najniższą ceną:
3424,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
5382,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Konsultacje/zajecia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Szkoła Języków Obcych EUROSCHOOL Grupa, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
8512,00
Oferta z najniższą ceną:
8512,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
16800,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Z chemią za pan brat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Gruca, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4290,00
Oferta z najniższą ceną:
4290,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4992,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Język polski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki, {Dane ukryte}, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
3424,20
Oferta z najniższą ceną:
3424,20
/ Oferta z najwyższą ceną:
4680,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Fizyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aneta Gruca, {Dane ukryte}, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
4290,00
Oferta z najniższą ceną:
4290,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
4992,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 21608720130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-10-15 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 583 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.mokobody.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Mokobody,ul. Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody pokój nr 16 ( pierwsze piętro) od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Nowy język- nowy swiat | Euro Wiedza Tomasz Moscicki i Olaf Mościcki Sitkówka | 2013-11-28 | 7 004,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 7 004,00 zł Minimalna złożona oferta: 7 004,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 7 004,00 zł Maksymalna złożona oferta: 7 800,00 zł | |||
Nie tylko kreda i tablica | Grażyna Barbara Szacsznajder Siedlce | 2013-11-28 | 4 680,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 680,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 680,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 680,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 992,00 zł | |||
Nie tylko kreda i tablica | Daniel Kacprowski Siedlce | 2013-11-28 | 4 680,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 680,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 680,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 680,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 992,00 zł | |||
Zabawa w teatr | Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki Sitkówka | 2013-11-28 | 3 424,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 424,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 424,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 424,00 zł Maksymalna złożona oferta: 5 382,00 zł | |||
Konsultacje/zajecia z psychologiem oraz poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe | Szkoła Języków Obcych EUROSCHOOL Grupa Siedlce | 2013-11-28 | 8 512,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 8 512,00 zł Minimalna złożona oferta: 8 512,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 8 512,00 zł Maksymalna złożona oferta: 16 800,00 zł | |||
Z chemią za pan brat | Aneta Gruca Siedlce | 2013-11-28 | 4 290,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 290,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 290,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 290,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 992,00 zł | |||
Język polski | Euro Wiedza Tomasz Mościcki i Olaf Mościcki Sitkówka | 2013-11-28 | 3 424,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 3 424,00 zł Minimalna złożona oferta: 3 424,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 3 424,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 680,00 zł | |||
Fizyka | Aneta Gruca Siedlce | 2013-11-28 | 4 290,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-11-28 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 800000004 803100000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 4 290,00 zł Minimalna złożona oferta: 4 290,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 4 290,00 zł Maksymalna złożona oferta: 4 992,00 zł |