przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 16 edycji kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cel ogólny : Wykształcenie i rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie skutecznego i nowoczesnego nauczania przedmiotów przyrodniczych w gimnazjum. 1. Przewidywane efekty szkolenia. Nauczyciel po ukończeniu szkolenia : -zna czynniki wpływające na dobrą jakość pracy -zna założenia reformy programowej - edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna -wie, od czego zależy skuteczność nauczania -rozumie pojęcie kompetencje kluczowe w kontekście ustawicznego uczenia się i poszerzania kwalifikacji -identyfikuje poszczególne przypadki osobowości i zdolności ucznia i potrafi dobrać metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniowskich -stosuje w swojej pracy różnorodne metody nauczania -rozumie rolę wykorzystania technologii informacyjno - komunikacyjnej w nauczaniu -wskazuje i wykorzystuje różne źródła informacji w pracy dydaktycznej -wytwarza dydaktyczne materiały multimedialne -dokonuje analizy jakościowej wyników egzaminu z części matematyczno-przyrodniczej posługując się językiem wymagań -interpretuje wyniki egzaminów gimnazjalnych -zna pojęcie edukacyjnej wartości dodanej i potrafi je zinterpretować -przygotowuje narzędzia sprawdzające umiejętności przedmiotowe uczniów -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -wdraża założenia integracji międzyprzedmiotowej -planuje prowadzenie zajęć praktycznych z wykorzystaniem doświadczeń, obserwacji mikroskopowych oraz zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej -podejmuje inicjatywy, współpracuje z różnymi podmiotami szkoły i organizacjami wspomagającymi system edukacji na rzecz podnoszenia skuteczności nauczania. Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części. Zamawiający zastrzega sobie, że ani całość, ani część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Numer ogłoszenia: 107821 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.kpcen-torun.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 16 edycji kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu Cel ogólny : Wykształcenie i rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie skutecznego i nowoczesnego nauczania przedmiotów przyrodniczych w gimnazjum. 1. Przewidywane efekty szkolenia. Nauczyciel po ukończeniu szkolenia : -zna czynniki wpływające na dobrą jakość pracy -zna założenia reformy programowej - edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna -wie, od czego zależy skuteczność nauczania -rozumie pojęcie kompetencje kluczowe w kontekście ustawicznego uczenia się i poszerzania kwalifikacji -identyfikuje poszczególne przypadki osobowości i zdolności ucznia i potrafi dobrać metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniowskich -stosuje w swojej pracy różnorodne metody nauczania -rozumie rolę wykorzystania technologii informacyjno - komunikacyjnej w nauczaniu -wskazuje i wykorzystuje różne źródła informacji w pracy dydaktycznej -wytwarza dydaktyczne materiały multimedialne -dokonuje analizy jakościowej wyników egzaminu z części matematyczno-przyrodniczej posługując się językiem wymagań -interpretuje wyniki egzaminów gimnazjalnych -zna pojęcie edukacyjnej wartości dodanej i potrafi je zinterpretować -przygotowuje narzędzia sprawdzające umiejętności przedmiotowe uczniów -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -wdraża założenia integracji międzyprzedmiotowej -planuje prowadzenie zajęć praktycznych z wykorzystaniem doświadczeń, obserwacji mikroskopowych oraz zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej -podejmuje inicjatywy, współpracuje z różnymi podmiotami szkoły i organizacjami wspomagającymi system edukacji na rzecz podnoszenia skuteczności nauczania. Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części. Zamawiający zastrzega sobie, że ani całość, ani część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają: -doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, kursów, wykładów dla nauczycieli i innych pracowników oświaty -doświadczenie w pracy z uczniem w zakresie przedmiotów objętych szkoleniem minimum 10 lat, w tym 5 lat w gimnazjum
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: -wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie tematyki objętej kursem i posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego -ukończone studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne lub tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy edukatorskie -posiadają doświadczenie w zarządzaniu oświatą - pełnienie funkcji dyrektora, wicedyrektora gimnazjum (zespołu szkół) lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego -doświadczenie jako ekspert komisji kwalifikacyjnej lub egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy dla nauczycieli -kilkuletnia praca jako egzaminatora, weryfikatora OKE -autorstwo podręczników, publikacji lub programów szkoleń -znaczące osiągnięcia w pracy dydaktyczno wychowawczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.05.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
MODUŁ 1 Skuteczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -zna założenia reformy programowej - edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna -wie, od czego zależy skuteczność nauczania -określa rolę nauczyciela wobec nowych zadań edukacyjnych -diagnozuje potrzeby edukacyjne ucznia -wie, jak motywować uczniów do nauki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
MODUŁ 2 Kompetencje kluczowe w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -rozumie pojęcie kompetencje kluczowe w kontekście ustawicznego uczenia się i poszerzania kwalifikacji -zna składowe działań, umiejętności i postaw w zakresie poszczególnych kompetencji kluczowych -określa własne kompetencje i tworzy listę własnych mocnych i słabych stron -zna zmiany w podstawie programowej nauczania w gimnazjum -potrafi odnaleźć w podstawie programowej ujęcia kompetencyjne celów i zadań edukacyjnych -podaje przykłady metod kształcenia wybranych kompetencji w zakresie swojego przedmiotu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
MODUŁ 3 Rola multimediów w efektywnym kształceniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -rozumie rolę wykorzystania technologii informacyjno - komunikacyjnej w nauczaniu -stosuje różne środki pomocy medialnej -planuje zajęcia z wykorzystaniem multimediów -wskazuje i wykorzystuje różne źródła informacji w pracy dydaktycznej -wytwarza dydaktyczne materiały multimedialne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
MODUŁ 4 Efekty nauczania w świetle wyników z egzaminów zewnętrznych i edukacyjnej wartości dodanej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -interpretuje wyniki egzaminów gimnazjalnych -posługuje się podstawowymi miernikami służącymi do analizy ilościowej wyników egzaminów -dokonuje analizy jakościowej wyników egzaminu z części matematyczno-przyrodniczej w oparciu o standardy wymagań egzaminacyjnych i wymagania programowe -zna pojęcie edukacyjnej wartości dodanej i potrafi je zinterpretować -zna typologię podstawowych pisemnych zadań testowych -przygotowuje przykładowe zadania z nauczanego przedmiotu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
MODUŁ 5 Skuteczne i nowoczesne nauczanie biologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody nauczania biologii -wdraża założenia integracji międzyprzedmiotowej -planuje prowadzenie zajęć praktycznych z wykorzystaniem doświadczeń, obserwacji mikroskopowych oraz zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej -projektuje materiały dydaktyczne -przygotowuje narzędzia sprawdzające umiejętności przedmiotowe uczniów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
MODUŁ 6 Skuteczne i nowoczesne nauczanie chemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody nauczania chemii -wykorzystuje środki i materiały do prowadzenia pokazów nauczycielskich i organizacji eksperymentów uczniowskich -tworzy scenariusze lekcji chemii z uwzględnieniem wymagań programowych oraz potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów -planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia pozalekcyjne dla uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych -tworzy narzędzia służące diagnozowaniu kompetencji, jakie posiadł uczeń w ramach realizacji zajęć edukacyjnych z chemii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
MODUŁ 7 Skuteczne i nowoczesne nauczanie fizyki i astronomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody nauczania fizyki -tworzy scenariusze zajęć z fizyki uwzględniające doświadczenia uczniowskie i pokazowe -przygotuje spis niezbędnych pomocy dydaktycznych -tworzy narzędzia służące do sprawdzania kompetencji, jakie posiadł uczeń podczas zajęć edukacyjnych z fizyki -planuje zajęcia fizyki z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczniów z uwzględnieniem wymagań programowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
MODUŁ 8 Skuteczne i nowoczesne nauczanie geografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody w nauczaniu geografii -tworzy scenariusze lekcji geografii w myśl neurolingwistycznego programowania, nauczania wielointeligentnego i obupółkulowego -przygotowuje narzędzia sprawdzające kluczowe umiejętności, jakie posiadł uczeń w ramach zajęć edukacyjnych z geografii -tworzy bank ćwiczeń terenowych zgodnie z wymaganiami szczegółowymi zawartymi w podstawie programowej -dokonuje ewaluacji swojej pracy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:- 1. Cena - 30
- 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
- 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35
Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli
Numer ogłoszenia: 232777 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 107821 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas 16 edycji kursu dla nauczycieli gimnazjów Skuteczne i nowoczesne nauczanie przedmiotów przyrodniczych. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cel ogólny : Wykształcenie i rozwijanie kompetencji nauczycieli w zakresie skutecznego i nowoczesnego nauczania przedmiotów przyrodniczych w gimnazjum. 1. Przewidywane efekty szkolenia. Nauczyciel po ukończeniu szkolenia : -zna czynniki wpływające na dobrą jakość pracy -zna założenia reformy programowej - edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna -wie, od czego zależy skuteczność nauczania -rozumie pojęcie kompetencje kluczowe w kontekście ustawicznego uczenia się i poszerzania kwalifikacji -identyfikuje poszczególne przypadki osobowości i zdolności ucznia i potrafi dobrać metody pracy do indywidualnych potrzeb uczniowskich -stosuje w swojej pracy różnorodne metody nauczania -rozumie rolę wykorzystania technologii informacyjno - komunikacyjnej w nauczaniu -wskazuje i wykorzystuje różne źródła informacji w pracy dydaktycznej -wytwarza dydaktyczne materiały multimedialne -dokonuje analizy jakościowej wyników egzaminu z części matematyczno-przyrodniczej posługując się językiem wymagań -interpretuje wyniki egzaminów gimnazjalnych -zna pojęcie edukacyjnej wartości dodanej i potrafi je zinterpretować -przygotowuje narzędzia sprawdzające umiejętności przedmiotowe uczniów -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -wdraża założenia integracji międzyprzedmiotowej -planuje prowadzenie zajęć praktycznych z wykorzystaniem doświadczeń, obserwacji mikroskopowych oraz zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej -podejmuje inicjatywy, współpracuje z różnymi podmiotami szkoły i organizacjami wspomagającymi system edukacji na rzecz podnoszenia skuteczności nauczania. MODUŁ 1 Skuteczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -zna założenia reformy programowej - edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna -wie, od czego zależy skuteczność nauczania -określa rolę nauczyciela wobec nowych zadań edukacyjnych -diagnozuje potrzeby edukacyjne ucznia -wie, jak motywować uczniów do nauki. MODUŁ 2 Kompetencje kluczowe w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -rozumie pojęcie kompetencje kluczowe w kontekście ustawicznego uczenia się i poszerzania kwalifikacji -zna składowe działań, umiejętności i postaw w zakresie poszczególnych kompetencji kluczowych -określa własne kompetencje i tworzy listę własnych mocnych i słabych stron -zna zmiany w podstawie programowej nauczania w gimnazjum -potrafi odnaleźć w podstawie programowej ujęcia kompetencyjne celów i zadań edukacyjnych -podaje przykłady metod kształcenia wybranych kompetencji w zakresie swojego przedmiotu. MODUŁ 3 Rola multimediów w efektywnym kształceniu Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -rozumie rolę wykorzystania technologii informacyjno - komunikacyjnej w nauczaniu -stosuje różne środki pomocy medialnej -planuje zajęcia z wykorzystaniem multimediów -wskazuje i wykorzystuje różne źródła informacji w pracy dydaktycznej -wytwarza dydaktyczne materiały multimedialne. MODUŁ 4 Efekty nauczania w świetle wyników z egzaminów zewnętrznych i edukacyjnej wartości dodanej Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -interpretuje wyniki egzaminów gimnazjalnych -posługuje się podstawowymi miernikami służącymi do analizy ilościowej wyników egzaminów -dokonuje analizy jakościowej wyników egzaminu z części matematyczno-przyrodniczej w oparciu o standardy wymagań egzaminacyjnych i wymagania programowe -zna pojęcie edukacyjnej wartości dodanej i potrafi je zinterpretować -zna typologię podstawowych pisemnych zadań testowych -przygotowuje przykładowe zadania z nauczanego przedmiotu. MODUŁ 5 Skuteczne i nowoczesne nauczanie biologii. Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody nauczania biologii -wdraża założenia integracji międzyprzedmiotowej -planuje prowadzenie zajęć praktycznych z wykorzystaniem doświadczeń, obserwacji mikroskopowych oraz zajęć terenowych na ścieżce dydaktycznej -projektuje materiały dydaktyczne -przygotowuje narzędzia sprawdzające umiejętności przedmiotowe uczniów. MODUŁ 6 Skuteczne i nowoczesne nauczanie chemii Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody nauczania chemii -wykorzystuje środki i materiały do prowadzenia pokazów nauczycielskich i organizacji eksperymentów uczniowskich -tworzy scenariusze lekcji chemii z uwzględnieniem wymagań programowych oraz potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów -planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia pozalekcyjne dla uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych -tworzy narzędzia służące diagnozowaniu kompetencji, jakie posiadł uczeń w ramach realizacji zajęć edukacyjnych z chemii. MODUŁ 7 Skuteczne i nowoczesne nauczanie fizyki i astronomii Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody nauczania fizyki -tworzy scenariusze zajęć z fizyki uwzględniające doświadczenia uczniowskie i pokazowe -przygotuje spis niezbędnych pomocy dydaktycznych -tworzy narzędzia służące do sprawdzania kompetencji, jakie posiadł uczeń podczas zajęć edukacyjnych z fizyki -planuje zajęcia fizyki z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczniów z uwzględnieniem wymagań programowych. MODUŁ 8 Skuteczne i nowoczesne nauczanie geografii Cele szczegółowe - uczestnik kursu: -formułuje cele zajęć w języku zrozumiałym dla ucznia -stosuje nowoczesne metody w nauczaniu geografii -tworzy scenariusze lekcji geografii w myśl neurolingwistycznego programowania, nauczania wielointeligentnego i obupółkulowego -przygotowuje narzędzia sprawdzające kluczowe umiejętności, jakie posiadł uczeń w ramach zajęć edukacyjnych z geografii -tworzy bank ćwiczeń terenowych zgodnie z wymaganiami szczegółowymi zawartymi w podstawie programowej -dokonuje ewaluacji swojej pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z funduszy UE w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Skuteczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Szczerban-Gicewicz, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Kompetencje kluczowe w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Rygielska, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Rola multimediów w efektywnym kształceniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz F. Wojewoda, {Dane ukryte}, 85-733 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,0 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Efektywne nauczanie w świetle wyników egzaminów zewnętrznych i edukacyjnej wartości dodanej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Wróblewska, {Dane ukryte}, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Skuteczne i nowoczesne nauczanie biologii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Gicewicz - Szczerban, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Skuteczne i nowoczesne nauczanie chemii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Rygielska, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Skuteczne i nowoczesne nauczanie fizyki i astronomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz F. Wojewoda, {Dane ukryte}, 85-733 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
8
Nazwa:
Skuteczne i nowoczesne nauczanie geografii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Wróblewska, {Dane ukryte}, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
140,00
Oferta z najniższą ceną:
140,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
140,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 10782120100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-05-03 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 565 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 |
Kryterium ceny: | 65% |
WWW ogłoszenia: | www.kpcen-torun.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Skuteczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych | Barbara Szczerban-Gicewicz Toruń | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł | |||
Kompetencje kluczowe w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych | Anna Rygielska Toruń | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł | |||
Rola multimediów w efektywnym kształceniu | Grzegorz F. Wojewoda Bydgoszcz | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł | |||
Efektywne nauczanie w świetle wyników egzaminów zewnętrznych i edukacyjnej wartości dodanej | Beata Wróblewska Włocławek | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł | |||
Skuteczne i nowoczesne nauczanie biologii | Barbara Gicewicz - Szczerban Toruń | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł | |||
Skuteczne i nowoczesne nauczanie chemii | Anna Rygielska Toruń | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł | |||
Skuteczne i nowoczesne nauczanie fizyki i astronomii | Grzegorz F. Wojewoda Bydgoszcz | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł | |||
Skuteczne i nowoczesne nauczanie geografii | Beata Wróblewska Włocławek | 2010-08-27 | 140,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-08-27 Dotyczy cześci nr: 8 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 140,00 zł Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 140,00 zł Maksymalna złożona oferta: 140,00 zł |