Lublin: usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013


Numer ogłoszenia: 245559 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wólka , Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.wolka.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie- Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka / Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci w wieku 3 - 4 lat w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce, w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie. , Wykonawca stworzy program zajęć edukacyjnych obejmujący tematykę następujących zajęć dodatkowych i specjalistycznych: A.GIMNASTYKA KOREKCYJNA Realizacja usługi edukacyjnej obejmuje następujące działania: 1) opracowanie programów zajęć 2) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym z Koordynatorem, 3)przeprowadzenie wstępnej diagnozy wad postawy u dzieci, w tym kwalifikacja dzieci do zajęć korekcyjnych, oraz przekazanie pisemnej informacji rodzicom dzieci z przeprowadzonej diagnozy wraz z instruktarzem, 4)prowadzenie zająć zapobiegających wadom postawy oraz kształtujących nawyk prawidłowej postawy ciała u dzieci, 5)prowadzenie obserwacji rozwoju dzieci, 6)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów, 7)przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci, 8)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć z wpisem liczby godzin zajęć i tematyką prowadzonych zajęć, list obecności dzieci, oraz ustalanie frekwencji dzieci na zajęciach, 9) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi, 10) sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym 12) zajęcia powinny odbywać się w odpowiednio przygotowanej sali 13)czynności porządkowe po zajęciach. B.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE Realizacja usługi edukacyjnej : 1)opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od zdiagnozowanych potrzeb 2)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 3) racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, 4) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych przygotowywanie opinii o postępach dzieci i przedkładanie jej wychowawcom i Koordynatorowi 6) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 7) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi wraz z protokołem odbioru usług fakturą w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu, 8)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 9)kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej, gramatycznej, 10) stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, 11) doskonalenie wymowy już ukształtowanej, 12) wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń, 13) wdrażanie dzieci do obcowania z literaturą i sztuką oraz twórczej aktywności słownej, 14) ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek. d. Ćwiczenia oddechowe. e. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych: języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy. f. Ćwiczenia emisyjno- głosowe. 15)ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy. f. Wywołanie głoski w izolacji. g. Utrwalenie głoski korygowanej na materiale językowym w logotomach, wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos), zdaniach. h. Ćwiczenia utrwalające wywołaną głoskę w wierszykach, piosenkach wyliczankach, powiedzeniach. i. Automatyzacja popr. wymowy w mowie spontanicznej, opow. ilustracji, historyjek obrazkowych, rozmowy kierowane. j. Ćwiczenia utrwalające z wykorzystaniem komputera. 16)Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną. h. Ćwiczenia ortofoniczne i. Ćwiczenia stymulujące rozwój słuchu fonemowego. j. Ćwiczenia i zabawy z muzyką-logorytmika. k. Ćwiczenia stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej). l. Kształtowanie twórczej aktywności słownej dziecka poprzez tworzenie swobodnych tekstów, rymowanek. m. Wyrabianie u dzieci umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną, wskazywanie różnic pomiędzy gwarą a językiem literackim. n. czynności porządkowe po zajęciach C.ZAJĘCIA TANECZNE Realizacja usługi edukacyjnej : 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: Nabywanie umiejętności wykonywania podstawowych kroków i figur podczas układów tanecznych; Naukę układów tanecznych tradycyjnych oraz nowoczesnych Wyrabianie u dzieci poczucia rytmu, koordynacji ruchowej, muzykalności, estetyki; Rozwijanie u dzieci ich indywidualnych zdolności fizycznych oraz tanecznych. 9)czynności porządkowe po zajęciach D. ZAJĘCIA TEATRALNO- TANECZNE Realizacja usługi edukacyjnej: 1)zajęcia teatralne dla dzieci:4 spektakle teatralne w każdej grupie w ciągu roku szkolnego (oglądanie przedstawień w wykonaniu profesjonalnych aktorów, bezpośredni kontakt z twórcami) 2)realizowanie tematów wielotygodniowych związanych z teatrem z wykorzystaniem rekwizytów teatralnych 3) przygotowanie i prezentowanie przez dzieci inscenizacji dla rodziców i kolegów. 4) prowadzenie zajęć teatralnych zgodnie z opracowanym programem, projektem i harmonogramem projektu, 5)dokumentowanie zajęć teatralnych w dzienniku zajęć, listach obecności; 6) prowadzenie dokumentacji zajęć, 7)współpraca przy ewaluacji projektu; 8)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 9)dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; 10)rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy 11)czynności porządkowe po zajęciach E. RYTMIKA Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: zabawy rytmiczno -ruchowe, gry, piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego, wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu, udział dzieci w koncertach muzycznych realizowanych w ramach zajęć (3 razy w roku szkolnym), udział dzieci w pokazach tańca (3 razy w roku szkolnym), przygotowywanie dzieci do uroczystości przedszkolnych, np. Jasełka, Dzień Babci, itp. nauka tańców regionalnych, nowoczesnych, zapoznanie z nazwą, budową i sposobem gry na instrumentach muzycznych zorganizowanie przedszkolnego festiwalu muzycznego uwrażliwienie na różne elementy muzyki: dynamiczne, artykulacyjne, ćwiczenia reagowania na temat, odzwierciedlenie ruchem wartości rytmicznych, metrum muzycznego, i prostych tematów rytmicznych, 9)czynności porządkowe po zajęciach. F. ZAJĘCIA PLASTYCZNE Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: rysowanie i malowanie na różnych formatach papieru, na kartonie i płótnie za pomocą różnych technik: rysowanie kredką ołówkową, świecową, pastelową, kredą, mazakiem, świecą, węglem, patykiem i tuszem; malowanie farbą akwarelową, plakatową. Komponowanie całej płaszczyzny, próby stosowania zasad stosowania proporcji i aranżowania perspektywy, rysowanie i malowanie inspirowane muzyką, literaturą, własnymi przeżyciami, z zastosowaniem różnych form i technik, malowanie różnymi narzędziami: pędzlem, patykiem, gąbką, pęczkiem waty, palcami, malowanie inspirowane wyobraźnią, wykorzystywanie zdolności do tworzenia analogii prostej personalnej, fantastycznej, symbolicznej eksperymentowanie z linią. Obserwowanie linii różnych grubości i uzyskanych różnym sposobem, tworzenie konturu, eksperymentowanie z barwną plamą. Obserwowanie efektów mieszania kolorów i powstawania barw pochodnych i różnego stopnia nasycenia. Tworzenie waloru barwy poprzez dodanie bieli lub czerni (odcienie jednego koloru), tworzenie pracy z wykorzystaniem tylko jednej barwy w kilku odcieniach, tworzenie kompozycji rytmicznych, symetrycznych w różnych układach, tworzenie kompozycji tematycznych, dekoracyjnych, ornamentów z elementów geometrycznych i tworzywa przyrodniczego, lepienie z różnych mas plastycznych (glina, plastelina, masa solna, trocinowa, papierowa) rzeźby płaskiej i płaskorzeźby oraz całości skomponowanej z elementów, wycinanie z papieru, kartonu, tkaniny różnych wycinanek tematycznych, dekoracyjnych i abstrakcyjnych, wydzieranie z papieru różnych kształtów i form tematycznych i dekoracyjnych 9)czynności porządkowe po zajęciach. G.JĘZYK ANGIELSKI Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2) Opracowanie programu zajęć z j. angielskiego dla grupy wiekowej od 3 lat do 4 lat dostosowanego do potrzeb rozwojowych dzieci, opierającego się na pedagogice zabawy, wykorzystującego aktualne metody nauczania języków obcych 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: Dostarczenie materiałów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia zajęć i służących rozwojowi dzieci w ujęciu holistycznym: rozwój motoryki małej, rozwój ruchowy, rozwój mowy, rozwój społeczny Dostarczenie pomocy wizualnych (plakaty, maty, zabawki) oraz ułatwiających osłuchiwanie się dzieci z językiem angielskim Przeprowadzenie dwóch spotkań z rodzicami uczestników zajęć i demonstracja zabaw z wykorzystaniem j. angielskiego do wykorzystania w domu z dzieckiem Zaopatrzenie dzieci w materiały do odsłuchiwania w domu oraz do utrwalania na zajęciach 9)czynności porządkowe po zajęciach. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: Część Nr: 1 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 5 godzin zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 420 godzin zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 2 Nazwa: Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 3 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny lekcyjnej (45 minut tygodniowo), łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny lekcyjne, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 4 Nazwa: Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 5 Nazwa: Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 6 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 2 grupy po 30 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 7 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 8 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo łącznie ( 2 razy w tyg. po 15 minut) do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 9 Nazwa: Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 76 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 10 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 3 grupy po 20 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 11 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 12 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo ( 2 razy w tyg. po 15 minut) łącznie do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. 2. Zajęcia powinny się odbywać dni pracy Filii Przedszkola, w dni robocze: poniedziałek - piątek (z wyłączeniem wakacji (tylko sierpień) oraz dni wolnych od zajęć przedszkolnych), 3. Miejsce prowadzenia zajęć: Filia Przedszkola Samorządowego w Turce: Stokrotka w Sobianowicach - Sobianowice 32a, 20-258 Lublin; Pliszka w Pliszczynie - Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin i Przedszkole w Łuszczowie - Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin 4. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich części zamówienia: -realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą, -opracowanie harmonogramu realizacji zajęć dodatkowych oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorami, w których realizowany jest projekt, -opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości dzieci 3-4letnich, -systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć, listy obecności), -opracowywanie i prowadzenie kart obserwacji dzieci i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, bieżącej kontroli postępów dydaktycznych, -przygotowywanie i sporządzanie wymaganych sprawozdań z postępu w realizacji przedmiotu zamówienia, -opracowywanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin, -wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metody nauczania motywujących dzieci do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach i osiągnięciach dzieci dyrektorów, -ścisłej współpracy z Zamawiającym, -sprawowanie opieki nad dziećmi podczas prowadzonych zajęć, -oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do 50% wartości zamówienia podstawowego odnośnie każdej części. Zamówienia uzupełniające będą polegać na zwiększeniu ilości zajęć z zakresu objętego niniejszym zamówieniem.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części nr: 1, 7, 11 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polega-jącą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć logopedycznych dla dzieci oraz przeprowadził minimum 50 godzin zegarowych w/w zajęć. Dla części nr: 2 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć z rytmiki dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć. Dla części nr: 4,9 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć tanecznych dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć. . Dla części nr: 3,8,12 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polega-jącą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć z języka angielskiego dla dzieci oraz przeprowa-dził minimum 30 godzin lekcyjnych w/w zajęć Dla części nr: 5 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć plastycznych dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć Dla części nr: 6,10 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okre-sie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty minimum jedną usługę w ramach jednego kontraktu, zamówienia lub umowy polegającą na przeprowadzeniu/prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci oraz przeprowadził minimum 30 godzin zegarowych w/w zajęć.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć w przedszkolach w grupach dla dzieci 3-4 letnich, w zakresie odpowiednim dla wskazanej części zamówienia, b) następujące wykształcenie: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do nauczania w przedszkolach - dla części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia; - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu logopedii - dla części 1, 7, 11 zamówienia; -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z rytmiki - dla części 2 zamówienia; -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka angielskiego - dla części 3, 8, 12 zamówienia, -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć teatralno-tanecznych - dla części 4, 9 zamówienia, -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć plastycznych - dla części 5 zamówienia, -wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - dla części 6, 10 zamówienia,


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazu minimum jednej wykonanej usługi (w ramach jednego zamówienia, kontraktu, umowy) , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług (minimum jednej usługi) w ramach jednego zamówienia, umowy, kontraktu , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z po-daniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 Wyjaśnienie: Dla części 1,7,11 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 50 godzin zegarowych zajęć logopedycznych dla dzieci. Dla części 2 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć z rytmiki dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć z rytmiki dla dzieci. Dla części 3,8,12 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wyko-nanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin lekcyj-nych zajęć z języka angielskiego dla dzieci. Dla części 4,9 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć tanecznych dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć tanecznych dla dzieci. Dla części 5 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć plastycznych dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć plastycznych dla dzieci. Dla części 6,10 wymagane jest podanie minimum jednej usługi edukacyjnej wykonanej lub wykonywanej należycie w zakresie prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w ramach której zostało przeprowadzonych minimum 30 godzin zegarowych zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wolka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urzędzie Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin 62.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin 62, pokój nr 19 -sekretariat, w terminie do dnia 27.11.2013 , do godziny 10:00. Godziny pracy Zamawiającego 7:30 - 15:30..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka / Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 1 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 5 godzin zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 420 godzin zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa: Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    3 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny lekcyjnej (45 minut tygodniowo), łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny lekcyjne, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa: Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa: Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 6 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 2 grupy po 30 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 7 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 8 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo łącznie ( 2 razy w tyg. po 15 minut) do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 9 Nazwa: Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 76 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 10 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 3 grupy po 20 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 11 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.


CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część Nr: 12 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo ( 2 razy w tyg. po 15 minut) łącznie do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Lublin: usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013.


Numer ogłoszenia: 1859 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 245559 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, P O K L 2007-2013..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie- Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Łuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez Gminę Wólka / Zespół Publicznych Jednostek Oświatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci w wieku 3 - 4 lat w Filiach Przedszkola Samorządowego w Turce, w Sobianowicach, Pliszczynie i Łuszczowie. , Wykonawca stworzy program zajęć edukacyjnych obejmujący tematykę następujących zajęć dodatkowych i specjalistycznych: A.GIMNASTYKA KOREKCYJNA Realizacja usługi edukacyjnej obejmuje następujące działania: 1) opracowanie programów zajęć 2) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym z Koordynatorem, 3)przeprowadzenie wstępnej diagnozy wad postawy u dzieci, w tym kwalifikacja dzieci do zajęć korekcyjnych, oraz przekazanie pisemnej informacji rodzicom dzieci z przeprowadzonej diagnozy wraz z instruktarzem, 4)prowadzenie zająć zapobiegających wadom postawy oraz kształtujących nawyk prawidłowej postawy ciała u dzieci, 5)prowadzenie obserwacji rozwoju dzieci, 6)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów, 7)przekazywanie rodzicom na bieżąco informacji o postępach dzieci, 8)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć z wpisem liczby godzin zajęć i tematyką prowadzonych zajęć, list obecności dzieci, oraz ustalanie frekwencji dzieci na zajęciach, 9) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi, 10) sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym 12) zajęcia powinny odbywać się w odpowiednio przygotowanej sali 13)czynności porządkowe po zajęciach. B.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE Realizacja usługi edukacyjnej : 1)opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od zdiagnozowanych potrzeb 2)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 3) racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, 4) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych przygotowywanie opinii o postępach dzieci i przedkładanie jej wychowawcom i Koordynatorowi 6) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 7) prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi wraz z protokołem odbioru usług fakturą w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu, 8)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 9)kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej, gramatycznej, 10) stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, 11) doskonalenie wymowy już ukształtowanej, 12) wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń, 13) wdrażanie dzieci do obcowania z literaturą i sztuką oraz twórczej aktywności słownej, 14) ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek. d. Ćwiczenia oddechowe. e. Ćwiczenia narządów artykulacyjnych: języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy. f. Ćwiczenia emisyjno- głosowe. 15)ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy. f. Wywołanie głoski w izolacji. g. Utrwalenie głoski korygowanej na materiale językowym w logotomach, wyrazach (nagłos, śródgłos, wygłos), zdaniach. h. Ćwiczenia utrwalające wywołaną głoskę w wierszykach, piosenkach wyliczankach, powiedzeniach. i. Automatyzacja popr. wymowy w mowie spontanicznej, opow. ilustracji, historyjek obrazkowych, rozmowy kierowane. j. Ćwiczenia utrwalające z wykorzystaniem komputera. 16)Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną. h. Ćwiczenia ortofoniczne i. Ćwiczenia stymulujące rozwój słuchu fonemowego. j. Ćwiczenia i zabawy z muzyką-logorytmika. k. Ćwiczenia stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej). l. Kształtowanie twórczej aktywności słownej dziecka poprzez tworzenie swobodnych tekstów, rymowanek. m. Wyrabianie u dzieci umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną, wskazywanie różnic pomiędzy gwarą a językiem literackim. n. czynności porządkowe po zajęciach C.ZAJĘCIA TANECZNE Realizacja usługi edukacyjnej : 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: Nabywanie umiejętności wykonywania podstawowych kroków i figur podczas układów tanecznych; Naukę układów tanecznych tradycyjnych oraz nowoczesnych Wyrabianie u dzieci poczucia rytmu, koordynacji ruchowej, muzykalności, estetyki; Rozwijanie u dzieci ich indywidualnych zdolności fizycznych oraz tanecznych. 9)czynności porządkowe po zajęciach D. ZAJĘCIA TEATRALNO- TANECZNE Realizacja usługi edukacyjnej: 1)zajęcia teatralne dla dzieci:4 spektakle teatralne w każdej grupie w ciągu roku szkolnego (oglądanie przedstawień w wykonaniu profesjonalnych aktorów, bezpośredni kontakt z twórcami) 2)realizowanie tematów wielotygodniowych związanych z teatrem z wykorzystaniem rekwizytów teatralnych 3) przygotowanie i prezentowanie przez dzieci inscenizacji dla rodziców i kolegów. 4) prowadzenie zajęć teatralnych zgodnie z opracowanym programem, projektem i harmonogramem projektu, 5)dokumentowanie zajęć teatralnych w dzienniku zajęć, listach obecności; 6) prowadzenie dokumentacji zajęć, 7)współpraca przy ewaluacji projektu; 8)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 9)dobór metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu; 10)rozliczanie się z przepracowanych godzin w postaci: zapisów w dzienniku zajęć, uzupełnionej karty czasu pracy 11)czynności porządkowe po zajęciach E. RYTMIKA Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: zabawy rytmiczno -ruchowe, gry, piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego, wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu, udział dzieci w koncertach muzycznych realizowanych w ramach zajęć (3 razy w roku szkolnym), udział dzieci w pokazach tańca (3 razy w roku szkolnym), przygotowywanie dzieci do uroczystości przedszkolnych, np. Jasełka, Dzień Babci, itp. nauka tańców regionalnych, nowoczesnych, zapoznanie z nazwą, budową i sposobem gry na instrumentach muzycznych zorganizowanie przedszkolnego festiwalu muzycznego uwrażliwienie na różne elementy muzyki: dynamiczne, artykulacyjne, ćwiczenia reagowania na temat, odzwierciedlenie ruchem wartości rytmicznych, metrum muzycznego, i prostych tematów rytmicznych, 9)czynności porządkowe po zajęciach. F. ZAJĘCIA PLASTYCZNE Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2)opracowanie programów zajęć, 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: rysowanie i malowanie na różnych formatach papieru, na kartonie i płótnie za pomocą różnych technik: rysowanie kredką ołówkową, świecową, pastelową, kredą, mazakiem, świecą, węglem, patykiem i tuszem; malowanie farbą akwarelową, plakatową. Komponowanie całej płaszczyzny, próby stosowania zasad stosowania proporcji i aranżowania perspektywy, rysowanie i malowanie inspirowane muzyką, literaturą, własnymi przeżyciami, z zastosowaniem różnych form i technik, malowanie różnymi narzędziami: pędzlem, patykiem, gąbką, pęczkiem waty, palcami, malowanie inspirowane wyobraźnią, wykorzystywanie zdolności do tworzenia analogii prostej personalnej, fantastycznej, symbolicznej eksperymentowanie z linią. Obserwowanie linii różnych grubości i uzyskanych różnym sposobem, tworzenie konturu, eksperymentowanie z barwną plamą. Obserwowanie efektów mieszania kolorów i powstawania barw pochodnych i różnego stopnia nasycenia. Tworzenie waloru barwy poprzez dodanie bieli lub czerni (odcienie jednego koloru), tworzenie pracy z wykorzystaniem tylko jednej barwy w kilku odcieniach, tworzenie kompozycji rytmicznych, symetrycznych w różnych układach, tworzenie kompozycji tematycznych, dekoracyjnych, ornamentów z elementów geometrycznych i tworzywa przyrodniczego, lepienie z różnych mas plastycznych (glina, plastelina, masa solna, trocinowa, papierowa) rzeźby płaskiej i płaskorzeźby oraz całości skomponowanej z elementów, wycinanie z papieru, kartonu, tkaniny różnych wycinanek tematycznych, dekoracyjnych i abstrakcyjnych, wydzieranie z papieru różnych kształtów i form tematycznych i dekoracyjnych 9)czynności porządkowe po zajęciach. G.JĘZYK ANGIELSKI Realizacja usługi edukacyjnej: 1)przeprowadzenie zajęć 2) Opracowanie programu zajęć z j. angielskiego dla grupy wiekowej od 3 lat do 4 lat dostosowanego do potrzeb rozwojowych dzieci, opierającego się na pedagogice zabawy, wykorzystującego aktualne metody nauczania języków obcych 3)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora , 4)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów 5)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, 6)prowadzenie kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przekładanie ich Koordynatorowi 7)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na zakończenie zajęć w każdym roku szkolnym i przekazanie Koordynatorowi, 8)Zajęcia będą nastawione na: Dostarczenie materiałów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia zajęć i służących rozwojowi dzieci w ujęciu holistycznym: rozwój motoryki małej, rozwój ruchowy, rozwój mowy, rozwój społeczny Dostarczenie pomocy wizualnych (plakaty, maty, zabawki) oraz ułatwiających osłuchiwanie się dzieci z językiem angielskim Przeprowadzenie dwóch spotkań z rodzicami uczestników zajęć i demonstracja zabaw z wykorzystaniem j. angielskiego do wykorzystania w domu z dzieckiem Zaopatrzenie dzieci w materiały do odsłuchiwania w domu oraz do utrwalania na zajęciach 9)czynności porządkowe po zajęciach. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: Część Nr: 1 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 5 godzin zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 420 godzin zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 2 Nazwa: Zajęcia z rytmiki - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 3 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny lekcyjnej (45 minut tygodniowo), łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny lekcyjne, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 4 Nazwa: Zajęcia teatralno-taneczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 5 Nazwa: Zajęcia plastyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 84 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 6 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 2 grupy po 30 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 7 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 8 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo łącznie ( 2 razy w tyg. po 15 minut) do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 9 Nazwa: Zajęcia taneczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 76 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 10 Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 1 godziny zegarowych tygodniowo ( 3 grupy po 20 minut), łącznie do 30.06.2015 - 72 godziny zegarowych. Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 11 Nazwa: Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo x 15 dzieci, czyli 7,5 godziny tygodniowo, łącznie do 30.06.2015 - 600 godzin zegarowych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. Część Nr: 12 Nazwa: Zajęcia z języka angielskiego - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Wymiar zajęć: 30 minut tygodniowo ( 2 razy w tyg. po 15 minut) łącznie do 30.06.2015 - 38 godzin lekcyjnych, Termin realizacji zamówienia: 02.12.2013 r. - 30.06.2015 r. 2. Zajęcia powinny się odbywać dni pracy Filii Przedszkola, w dni robocze: poniedziałek - piątek (z wyłączeniem wakacji (tylko sierpień) oraz dni wolnych od zajęć przedszkolnych), 3. Miejsce prowadzenia zajęć: Filia Przedszkola Samorządowego w Turce: Stokrotka w Sobianowicach - Sobianowice 32a, 20-258 Lublin; Pliszka w Pliszczynie - Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin i Przedszkole w Łuszczowie - Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin 4. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich części zamówienia: -realizacja przedmiotu umowy zgodnie z zapisami SIWZ oraz złożoną ofertą, -opracowanie harmonogramu realizacji zajęć dodatkowych oraz uzgodnienie harmonogramu z dyrektorami, w których realizowany jest projekt, -opracowanie programów i tematyki zajęć dostosowanych do potrzeb i możliwości dzieci 3-4letnich, -systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć, listy obecności), -opracowywanie i prowadzenie kart obserwacji dzieci i innej wymaganej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, bieżącej kontroli postępów dydaktycznych, -przygotowywanie i sporządzanie wymaganych sprawozdań z postępu w realizacji przedmiotu zamówienia, -opracowywanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin, -wykorzystywania w realizacji zajęć aktywizujących metody nauczania motywujących dzieci do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach i osiągnięciach dzieci dyrektorów, -ścisłej współpracy z Zamawiającym, -sprawowanie opieki nad dziećmi podczas prowadzonych zajęć, -oznakowanie dokumentacji, prowadzenie działań informacyjno - promocyjnych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Stokrotka w Sobianowicach realizowana jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług Medycznych, {Dane ukryte}, 35-513 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20487,60 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    17430,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    17430,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    24351,60


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług Medycznych, {Dane ukryte}, 35-513 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 29268,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    24900,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    24000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    34788,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług Medycznych, {Dane ukryte}, 35-513 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 29268,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    23400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    20400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    36000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Anasiewicz, {Dane ukryte}, 20-819 Lublin, {Dane ukryte}, 20-819 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3512,16 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4320,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3232,80
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4320,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl
tel: +48 (81) 478 17 50, +48782333200
fax: +48(81) 7465001
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-11-26
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 24555920130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-11-18
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 580 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 12
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.wolka.pl
Informacja dostępna pod: Urzędzie Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin 62
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Stokrotka w Sobianowicach Centrum Usług Medycznych
Rzeszów
2014-01-03 17 430,00
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Pliszka w Pliszczynie Centrum Usług Medycznych
Rzeszów
2014-01-03 24 900,00
Zajęcia logopedyczne - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Centrum Usług Medycznych
Rzeszów
2014-01-03 23 400,00
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - w Filii Przedszkola - Przedszkole w Łuszczowie Anna Anasiewicz, ul. Relaksowa 8/8, 20-819 Lublin
Lublin
2014-01-03 4 320,00