Chojnów: Wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


Numer ogłoszenia: 97574 - 2014; data zamieszczenia: 22.03.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , pl. Zamkowy 2, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 76 81 88 564, faks 76 81 88 564.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://bip.pppp.legnica.dolnyslask.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów w Powiecie Legnickim współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Głównym celem projektu jest stworzenie systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Legnickim, poprzez stworzenie kompleksowego i spójnego wsparcia szkół-przedszkoli związanego z ich autonomicznym rozwojem w obszarach wymagających szczególnego oddziaływania. 2.3. W projekcie ogółem uczestniczy 19 szkół/przedszkoli z terenu Powiatu Legnickiego, a w niżej opisanych częściach zamówienia 5 szkół-przedszkoli. 2.4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 30 czerwca 2014 r. 2.5. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się - 3 formy doskonalenia w 1 grupie (w 5 szkołach/przedszkolach) (doskonalenia w okresie od marca do czerwca 2014 r.), 2.6. Jedna forma doskonalenia trwać będzie: 2.6.1. Szacunkowa liczba godzin realizacji form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w jednej grupie wynosi 33 godziny formy doskonalenia w tym: - 5 godzin dydaktycznych warsztatów x 3 w 1 grupie szkoleniowej oraz 3 godz. dydaktyczne konsultacji grupowych x 3 w (każdej z pięciu) szkół-przedszkoli. 2.6.2. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - 6 form doskonalenia w ramach 3 Sieci - po 2 formy na jedną sieć(3 formy doskonalenia do końca kwietnia 2014 r., 3 form doskonalenia w okresie od kwietnia do czerwca 2014r.), 2.7. Jedna forma doskonalenia trwać będzie: 2.7.1. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - 3 godziny dydaktyczne x 2 warsztaty w jednej sieci. Szacunkowa łączna liczba godzin dydaktycznych wyniesie 18. 2.8. Liczba uczestników-uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli i dyrektorów, wyniesie w ramach: 2.7.1. Rocznych Planów Wspomagania - około 20 osób, 2.7.2. Sieci Współpracy i Samokształcenia - około 20 osób. 2.8. Formy doskonalenia realizowane będą: 2.8.1. W ramach Rocznych Planów Wspomagania - na terenie szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie, 2.8.2. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - w Starostwie Powiatowym w Legnicy lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie powiatu legnickiego. 2.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 5 części: 2.9.1. Wykonawca w ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących ofertach i w następujących szkołach-przedszkolach: CZĘŚĆ 1: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?: Adresaci: 1) Zespół Szkół w Miłkowicach- Gimnazjum, ul. II Armii WP 75a, 59-222 Miłkowice, 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rokitkach-Szkoła Podstawowa, Rokitki 32a, 59-225 Chojnów. 3) Gimnazjum nr 1 w Chojnowie, ul. Reymonta 1, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów. b) Rozpoznawanie indywidualnych strategii uczenia się i dobór metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. c) Nowatorskie metody pracy z uczniem skierowane na efektywność procesu nauczania i uczenia się oraz przygotowanie nauczycieli w zakresie i stosowania w pracy z uczniem nowatorskich metod pracy w blokach tematycznych: przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych-warsztaty praktyczne. d) Ewaluacja pracy własnej nauczyciela. e) Kształtowanie postaw uczniów - samodzielność, odpowiedzialność za własny rozwój i za rozwój rówieśników. f) Komunikacja interpersonalna - udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości. g) Indywidualizacja procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego. h) Metody motywujące uczniów do nauki w szkole i na zajęciach dodatkowych. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 72. CZĘŚĆ 2: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Nauczyciel 45+ Adresaci: 1) Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, ul. Krasickiego1 59-225 Chojnów /Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie-Zasadnicza Szkoła Zawodowa ul. Wojska Polskiego16, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Dokształcanie i doskonalenie się nauczycieli w wieku 45+. b) Pozycja na rynku pracy. c) Wykorzystanie TIK w pracy dydaktycznej. d) Radzenie sobie ze stresem - zasady i techniki. e) Emisja głosu. f) Komunikacja interpersonalna. g) Korzystanie w kreowaniu rozwoju szkoły z wiedzy, umiejętności i doświadczeń nauczycieli 45+ poprzez wsparcie ich rozwoju osobistego. h) Kondycja psychofizyczna nauczycieli, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego. Pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego dotyczących siły i odporności psychicznej ,umiejętności zadbania o komfort psychiczny, podniesienia samooceny, umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności i) Nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem- elementy jogi. j) Ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 33. CZĘŚĆ 3: szkoleniowiec - ekspert - temat: Metody uczenia się i techniki motywujące do nauki dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów. Z uwzględnieniem zagadnień:   a) Warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących; b) Kompetencje nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania; c) Nowe metody motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój; d) Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu e) Umiejętności pracy zespołowej nauczycieli i uczniów. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. CZĘŚĆ 4: szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli pedagogów i wychowawców. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Przyczyny zachowań agresywnych b) Sposoby radzenia sobie z uczniem agresywnym, c) Kompetencje interpersonalne nauczyciela- skuteczna komunikacja. d) Formy i metody współpracy szkoły z rodziną. e) Kształtowanie kompetencji wychowawczych rodzica, poprzez aktywne formy pracy. f) Współpraca z rodzicami i ze środowiskiem lokalnym, kształtująca postawy uczniowskie. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. CZĘŚĆ 5: szkoleniowiec - ekspert - temat: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki ? dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Motywacja ucznia do pracy indywidualnej (słabego i zdolnego). b)Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi -dysleksja, dysortografia , dyskalkulia. c) Efekty nauczania i uczenia się (osiągnięcie wyższych wyników dydaktycznych. d) Nowe technologie w procesie nauczania i uczenia się. e) Dobór metod i form pracy podczas lekcji, atrakcyjność zajęć. f) Indywidualizacja nauczania matematyki g) metody pracy z uczniem zdolnym i mającym trudności z nauką matematyki np.(metoda stacji, metoda portfolio, ośrodki wiedzy (jak zająć uczniów, by pracować z tym jednym) h) Otwarte formy nauczania i) Motywowanie uczniów do systematycznej nauki matematyki-sposoby motywacji wewnętrznej (potrzeba, ciekawość),sposoby motywacji zewnętrznej (kontrola, konsekwencja), sposoby motywacji uczniów wg np. Hanny Hamer. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. 2.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów. 2.11. Obowiązki Wykonawcy (dotyczy wszystkich części zamówienia): 2.11.1. Zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów, 2.11.2. opracowanie programów form doskonalenia dostosowanych do indywidualnych potrzeb szkoły-przedszkola oraz ich modyfikacja w przypadku zaistnienia takiej potrzeby i przestawienie ich Zamawiającemu, 2.11.3. opracowanie materiałów szkoleniowych oraz wprowadzenie ewentualnej korekty w przypadku modyfikacji programu, 2.11.4. przesyłanie Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE), nie później niż na 7 dni przed dniem przeprowadzenia danej formy doskonalenia wersji elektronicznych programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych, wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania 2.11.5. przesyłanie Koordynatorom Sieci, nie później niż na 7 dni przed dniem przeprowadzenia danej formy doskonalenia wersji elektronicznych programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych, wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w ramach realizacji Sieci współpracy i samokształcenia, 2.11.6. opracowanie oraz przeprowadzenie po każdej zrealizowanej formie doskonalenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników zajęć, 2.11.7. przekazanie Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE) lub Koordynatorom Sieci dokumentacji projektowej bezpośrednio po zrealizowaniu danej formy doskonalenia, 2.11.8. ustalanie terminów realizacji poszczególnych form doskonalenia w ramach: a) Rocznych Planów Wspomagania - w porozumieniu ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji (SORE), b) Sieci współpracy i samokształcenia - w porozumieniu z Koordynatorami Sieci. 2.11.9. stała współpraca ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji i Koordynatorami Sieci, 2.11.10.bieżący kontakt z Biurem Projektu, 2.11.11.prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki do dokumentacji nie są wliczane do ewidencji), 2.11.12.zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 2.12. Harmonogram (plan) warsztatów, szkoleń, wykładów, konsultacji, seminariów, szkoleniowych, rad pedagogicznych ustalony będzie po podpisaniu umowy między Zamawiającym a Wykonawcą, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram uwzględni szczegółowy opis zamówienia i zagadnień wyszczególnionych w załączniku do umowy. 2.13. W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi, na jeden dzień przed, obowiązek wyznaczenia nowej osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodą Zamawiającego. 2.14. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy, związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. 2.15. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.52.10.00-2, 80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku wymienionego w punkcie 3.1.2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowaniem należycie co najmniej: realizację minimum 5 tematycznie różnych form doskonalenia (w tym: warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) nauczycieli, b) Przedstawić referencje minimum od 2 zleceniodawców w zakresie jakości świadczonych usług szkoleniowych w danym obszarze tematycznym dla danej części zamówienia Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. b) Przedstawić referencje minimum od 2 zleceniodawców w zakresie jakości świadczonych usług szkoleniowych w danym obszarze tematycznym dla danej części zamówienia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku wymienionego w punkcie 3.1.3. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje (wraz z podstawą dysponowania) minimum 3 osobami ogółem na wszystkie części, w tym: część 1: co najmniej 1 eksperta , część 2: co najmniej 2 ekspertów, część 3: co najmniej 1 ekspert, część 4: co najmniej 1 ekspert, : część 5: co najmniej 1 ekspert, posiadającymi/ spełniającymi następujące wymagania: a) Wykształcenie wyższe z tytułem minimum magistra z zakresu nauk pedagogicznych lub społecznych lub psychologicznych, b) Posiadanie wiedzy i preferowanej praktyki w obszarze tematycznym dla wybranej części (w przypadku: części 1 należy zapewnić eksperta praktyka w zakresie metod motywujących oraz aktywizujących, w części 2 należy zapewnić eksperta z umiejętnościami w zakresie technik Jogi c) Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z dorosłymi , młodzieżą lub dziećmi, d)uprawnienia szkoleniowo - edukatorskie lub trenerskie, e) Łączne zaangażowanie w realizacji we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, pod warunkiem, iż dla każdej złożonej części zamówienia zapewni wymaganą ilość kadry szkoleniowców szczegółowo opisanych w pkt 3.3.3 SIWZ . Zamówienie łącznie dla wszystkich części winno być wykonane przez minimum 3 osób.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o treść złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć, poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków podmiotowych, także pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 1. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron o termin niezbędny na wykonanie obowiązków Wykonawcy, nie dłużej jednak niż do dnia 10.07.2014 r,. 2. zmiany kadry dydaktycznej, przy pomocy której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowa osoba posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, jak dotychczasowy szkoleniowiec (osoby musza spełniały wymagania określone w SIWZ), 3. uzupełnienie kadry dydaktycznej w porównaniu do wskazanej w ofercie Wykonawcy - przy czym osoby te muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. 4. zmiany formy organizacyjno - prawnej po stronie Wykonawcy przewidziane przepisami prawa. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ustawy Pzp: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, 4) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.pppp.legnica.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chojnowie,Pl. Zamkowy 2, 59-225 Chojnów..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
31.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chojnowie,Pl. Zamkowy 2, 59-225 Chojnów..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Szkoła na miarę czasów Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2013-2015, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
CZĘŚĆ 1: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?: Adresaci: 1) Zespół Szkół w Miłkowicach- Gimnazjum, ul. II Armii WP 75a, 59-222 Miłkowice, 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rokitkach-Szkoła Podstawowa, Rokitki 32a, 59-225 Chojnów. 3) Gimnazjum nr 1 w Chojnowie, ul. Reymonta 1, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów. b) Rozpoznawanie indywidualnych strategii uczenia się i dobór metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. c) Nowatorskie metody pracy z uczniem skierowane na efektywność procesu nauczania i uczenia się oraz przygotowanie nauczycieli w zakresie i stosowania w pracy z uczniem nowatorskich metod pracy w blokach tematycznych: przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych-warsztaty praktyczne. d) Ewaluacja pracy własnej nauczyciela. e) Kształtowanie postaw uczniów - samodzielność, odpowiedzialność za własny rozwój i za rozwój rówieśników. f) Komunikacja interpersonalna - udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości. g) Indywidualizacja procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego. h) Metody motywujące uczniów do nauki w szkole i na zajęciach dodatkowych. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 72..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.52.10.00-2, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
CZĘŚĆ 2: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Nauczyciel 45+.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 2: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Nauczyciel 45+ Adresaci: 1) Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, ul. Krasickiego1 59-225 Chojnów /Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie-Zasadnicza Szkoła Zawodowa ul. Wojska Polskiego16, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Dokształcanie i doskonalenie się nauczycieli w wieku 45+. b) Pozycja na rynku pracy. c) Wykorzystanie TIK w pracy dydaktycznej. d) Radzenie sobie ze stresem - zasady i techniki. e) Emisja głosu. f) Komunikacja interpersonalna. g) Korzystanie w kreowaniu rozwoju szkoły z wiedzy, umiejętności i doświadczeń nauczycieli 45+ poprzez wsparcie ich rozwoju osobistego. h) Kondycja psychofizyczna nauczycieli, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego. Pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego dotyczących siły i odporności psychicznej ,umiejętności zadbania o komfort psychiczny, podniesienia samooceny, umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności i) Nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem- elementy jogi. j) Ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 33..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.52.10.00-2, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
CZĘŚĆ 3: szkoleniowiec - ekspert - temat: Metody uczenia się i techniki motywujące do nauki dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 3: szkoleniowiec - ekspert - temat: Metody uczenia się i techniki motywujące do nauki dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów. Z uwzględnieniem zagadnień:   a) Warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących; b) Kompetencje nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania; c) Nowe metody motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój; d) Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu e) Umiejętności pracy zespołowej nauczycieli i uczniów. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.52.10.00-2, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
CZĘŚĆ 4: szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli pedagogów i wychowawców..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 4: szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli pedagogów i wychowawców. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Przyczyny zachowań agresywnych b) Sposoby radzenia sobie z uczniem agresywnym, c) Kompetencje interpersonalne nauczyciela- skuteczna komunikacja. d) Formy i metody współpracy szkoły z rodziną. e) Kształtowanie kompetencji wychowawczych rodzica, poprzez aktywne formy pracy. f) Współpraca z rodzicami i ze środowiskiem lokalnym, kształtująca postawy uczniowskie. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.52.10.00-2, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
CZĘŚĆ 5: szkoleniowiec - ekspert - temat: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki ? dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 5: szkoleniowiec - ekspert - temat: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki ? dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Motywacja ucznia do pracy indywidualnej (słabego i zdolnego). b)Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi -dysleksja, dysortografia , dyskalkulia. c) Efekty nauczania i uczenia się (osiągnięcie wyższych wyników dydaktycznych. d) Nowe technologie w procesie nauczania i uczenia się. e) Dobór metod i form pracy podczas lekcji, atrakcyjność zajęć. f) Indywidualizacja nauczania matematyki g) metody pracy z uczniem zdolnym i mającym trudności z nauką matematyki np.(metoda stacji, metoda portfolio, ośrodki wiedzy (jak zająć uczniów, by pracować z tym jednym) h) Otwarte formy nauczania i) Motywowanie uczniów do systematycznej nauki matematyki-sposoby motywacji wewnętrznej (potrzeba, ciekawość),sposoby motywacji zewnętrznej (kontrola, konsekwencja), sposoby motywacji uczniów wg np. Hanny Hamer..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.52.10.00-2, 80.00.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Chojnów: Wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 150948 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 97574 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, pl. Zamkowy 2, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 76 81 88 564, faks 76 81 88 564.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór szkoleniowców - ekspertów do prowadzenia i realizacji form doskonalenia nauczycieli (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria, szkoleniowe rady pedagogiczne) dla uczestników projektu Szkoła na miarę czasów w Powiecie Legnickim współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Głównym celem projektu jest stworzenie systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Legnickim, poprzez stworzenie kompleksowego i spójnego wsparcia szkół-przedszkoli związanego z ich autonomicznym rozwojem w obszarach wymagających szczególnego oddziaływania. 2.3. W projekcie ogółem uczestniczy 19 szkół/przedszkoli z terenu Powiatu Legnickiego, a w niżej opisanych częściach zamówienia 5 szkół-przedszkoli. 2.4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy najpóźniej do 30 czerwca 2014 r. 2.5. W ramach realizacji zamówienia przewiduje się - 3 formy doskonalenia w 1 grupie (w 5 szkołach/przedszkolach) (doskonalenia w okresie od marca do czerwca 2014 r.), 2.6. Jedna forma doskonalenia trwać będzie: 2.6.1. Szacunkowa liczba godzin realizacji form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w jednej grupie wynosi 33 godziny formy doskonalenia w tym: - 5 godzin dydaktycznych warsztatów x 3 w 1 grupie szkoleniowej oraz 3 godz. dydaktyczne konsultacji grupowych x 3 w (każdej z pięciu) szkół-przedszkoli. 2.6.2. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - 6 form doskonalenia w ramach 3 Sieci - po 2 formy na jedną sieć(3 formy doskonalenia do końca kwietnia 2014 r., 3 form doskonalenia w okresie od kwietnia do czerwca 2014r.), 2.7. Jedna forma doskonalenia trwać będzie: 2.7.1. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - 3 godziny dydaktyczne x 2 warsztaty w jednej sieci. Szacunkowa łączna liczba godzin dydaktycznych wyniesie 18. 2.8. Liczba uczestników-uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli i dyrektorów, wyniesie w ramach: 2.7.1. Rocznych Planów Wspomagania - około 20 osób, 2.7.2. Sieci Współpracy i Samokształcenia - około 20 osób. 2.8. Formy doskonalenia realizowane będą: 2.8.1. W ramach Rocznych Planów Wspomagania - na terenie szkół i przedszkoli uczestniczących w projekcie, 2.8.2. W ramach Sieci współpracy i samokształcenia - w Starostwie Powiatowym w Legnicy lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie powiatu legnickiego. 2.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 5 części: 2.9.1. Wykonawca w ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów na najwyższym poziomie merytorycznym w następujących ofertach i w następujących szkołach-przedszkolach: CZĘŚĆ 1: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?: Adresaci: 1) Zespół Szkół w Miłkowicach- Gimnazjum, ul. II Armii WP 75a, 59-222 Miłkowice, 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rokitkach-Szkoła Podstawowa, Rokitki 32a, 59-225 Chojnów. 3) Gimnazjum nr 1 w Chojnowie, ul. Reymonta 1, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów. b) Rozpoznawanie indywidualnych strategii uczenia się i dobór metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów. c) Nowatorskie metody pracy z uczniem skierowane na efektywność procesu nauczania i uczenia się oraz przygotowanie nauczycieli w zakresie i stosowania w pracy z uczniem nowatorskich metod pracy w blokach tematycznych: przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych-warsztaty praktyczne. d) Ewaluacja pracy własnej nauczyciela. e) Kształtowanie postaw uczniów - samodzielność, odpowiedzialność za własny rozwój i za rozwój rówieśników. f) Komunikacja interpersonalna - udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości. g) Indywidualizacja procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego. h) Metody motywujące uczniów do nauki w szkole i na zajęciach dodatkowych. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 72. CZĘŚĆ 2: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Nauczyciel 45+ Adresaci: 1) Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, ul. Krasickiego1 59-225 Chojnów /Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie-Zasadnicza Szkoła Zawodowa ul. Wojska Polskiego16, 59-225 Chojnów Z uwzględnieniem zagadnień: a) Dokształcanie i doskonalenie się nauczycieli w wieku 45+. b) Pozycja na rynku pracy. c) Wykorzystanie TIK w pracy dydaktycznej. d) Radzenie sobie ze stresem - zasady i techniki. e) Emisja głosu. f) Komunikacja interpersonalna. g) Korzystanie w kreowaniu rozwoju szkoły z wiedzy, umiejętności i doświadczeń nauczycieli 45+ poprzez wsparcie ich rozwoju osobistego. h) Kondycja psychofizyczna nauczycieli, pomoc w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego. Pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego dotyczących siły i odporności psychicznej ,umiejętności zadbania o komfort psychiczny, podniesienia samooceny, umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności i) Nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem- elementy jogi. j) Ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 33. CZĘŚĆ 3: szkoleniowiec - ekspert - temat: Metody uczenia się i techniki motywujące do nauki dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących; b) Kompetencje nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania; c) Nowe metody motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój; d) Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu e) Umiejętności pracy zespołowej nauczycieli i uczniów. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. CZĘŚĆ 4: szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli pedagogów i wychowawców. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Przyczyny zachowań agresywnych b) Sposoby radzenia sobie z uczniem agresywnym, c) Kompetencje interpersonalne nauczyciela- skuteczna komunikacja. d) Formy i metody współpracy szkoły z rodziną. e) Kształtowanie kompetencji wychowawczych rodzica, poprzez aktywne formy pracy. f) Współpraca z rodzicami i ze środowiskiem lokalnym, kształtująca postawy uczniowskie. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. CZĘŚĆ 5: szkoleniowiec - ekspert - temat: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki ? dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Z uwzględnieniem zagadnień: a) Motywacja ucznia do pracy indywidualnej (słabego i zdolnego). b)Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi -dysleksja, dysortografia , dyskalkulia. c) Efekty nauczania i uczenia się (osiągnięcie wyższych wyników dydaktycznych. d) Nowe technologie w procesie nauczania i uczenia się. e) Dobór metod i form pracy podczas lekcji, atrakcyjność zajęć. f) Indywidualizacja nauczania matematyki g) metody pracy z uczniem zdolnym i mającym trudności z nauką matematyki np.(metoda stacji, metoda portfolio, ośrodki wiedzy (jak zająć uczniów, by pracować z tym jednym) h) Otwarte formy nauczania i) Motywowanie uczniów do systematycznej nauki matematyki-sposoby motywacji wewnętrznej (potrzeba, ciekawość),sposoby motywacji zewnętrznej (kontrola, konsekwencja), sposoby motywacji uczniów wg np. Hanny Hamer. Szacunkowa ilość godzin w danej części wynosi 6. 2.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów. 2.11. Obowiązki Wykonawcy (dotyczy wszystkich części zamówienia): 2.11.1. Zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów, 2.11.2. opracowanie programów form doskonalenia dostosowanych do indywidualnych potrzeb szkoły-przedszkola oraz ich modyfikacja w przypadku zaistnienia takiej potrzeby i przestawienie ich Zamawiającemu, 2.11.3. opracowanie materiałów szkoleniowych oraz wprowadzenie ewentualnej korekty w przypadku modyfikacji programu, 2.11.4. przesyłanie Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE), nie później niż na 7 dni przed dniem przeprowadzenia danej formy doskonalenia wersji elektronicznych programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych, wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w ramach realizacji Rocznych Planów Wspomagania 2.11.5. przesyłanie Koordynatorom Sieci, nie później niż na 7 dni przed dniem przeprowadzenia danej formy doskonalenia wersji elektronicznych programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych, wykorzystywanych na potrzeby przeprowadzenia form doskonalenia nauczycieli i dyrektorów w ramach realizacji Sieci współpracy i samokształcenia, 2.11.6. opracowanie oraz przeprowadzenie po każdej zrealizowanej formie doskonalenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników zajęć, 2.11.7. przekazanie Szkolnym Organizatorom Rozwoju Edukacji (SORE) lub Koordynatorom Sieci dokumentacji projektowej bezpośrednio po zrealizowaniu danej formy doskonalenia, 2.11.8. ustalanie terminów realizacji poszczególnych form doskonalenia w ramach: a) Rocznych Planów Wspomagania - w porozumieniu ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji (SORE), b) Sieci współpracy i samokształcenia - w porozumieniu z Koordynatorami Sieci. 2.11.9. stała współpraca ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji i Koordynatorami Sieci, 2.11.10.bieżący kontakt z Biurem Projektu, 2.11.11.prowadzenie ewidencji godzin i zadań realizowanych w projekcie (ewentualne poprawki do dokumentacji nie są wliczane do ewidencji), 2.11.12.zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których Wykonawca będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 2.12. Harmonogram (plan) warsztatów, szkoleń, wykładów, konsultacji, seminariów, szkoleniowych, rad pedagogicznych ustalony będzie po podpisaniu umowy między Zamawiającym a Wykonawcą, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram uwzględni szczegółowy opis zamówienia i zagadnień wyszczególnionych w załączniku do umowy. 2.13. W sytuacji losowej uniemożliwiającej wykonanie usługi, na jeden dzień przed, obowiązek wyznaczenia nowej osoby z co najmniej równymi kwalifikacjami za zgodą Zamawiającego. 2.14. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy, związanych z realizowanym projektem, w tym dokumentów finansowych. 2.15. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.52.10.00-2, 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn. Szkoła na miarę czasów Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2013-2015, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
CZĘŚĆ 1: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Leokadia Pawliszak, {Dane ukryte}, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9360,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9360,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9360,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9360,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
CZĘŚĆ 2: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Nauczyciel 45+.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Psychologiczno-Edukacyjne Jadwiga Orzechowska, {Dane ukryte}, 59-140 Chocianów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4290,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4290,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4290,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4290,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
CZĘŚĆ 3: szkoleniowiec - ekspert - temat: Metody uczenia się i techniki motywujące do nauki dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Fuchs, {Dane ukryte}, 59-500 Złotoryja, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 780,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    750,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    750,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    750,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
CZĘŚĆ 4: szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli pedagogów i wychowawców.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Psychologiczno-Edukacyjne Jadwiga Orzechowska, {Dane ukryte}, 59-140 Chocianów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 780,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    780,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    780,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    780,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
CZĘŚĆ 5: szkoleniowiec - ekspert - temat: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki ? dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamila Nankiewicz, {Dane ukryte}, 59-500 Złotoryja, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 780,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    780,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    780,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    780,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: pl. Zamkowy 2, 59-225 Chojnów
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: dawids82@o2.pl
tel: 76 81 88 564
fax: 76 81 88 564
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-03-30
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 9757420140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-03-21
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 91 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 5
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: http://bip.pppp.legnica.dolnyslask.pl
Informacja dostępna pod: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Chojnowie,Pl. Zamkowy 2, 59-225 Chojnów.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80521000-2 Usługi opracowywania programów szkoleniowych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
CZĘŚĆ 1: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Leokadia Pawliszak
Strzelin
2014-05-06 9 360,00
CZĘŚĆ 2: szkoleniowcy - eksperci - oferta: Nauczyciel 45+. Usługi Psychologiczno-Edukacyjne Jadwiga Orzechowska
Chocianów
2014-05-06 4 290,00
CZĘŚĆ 3: szkoleniowiec - ekspert - temat: Metody uczenia się i techniki motywujące do nauki dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów. Renata Fuchs
Złotoryja
2014-05-06 750,00
CZĘŚĆ 4: szkoleniowiec - ekspert - temat: Praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli pedagogów i wychowawców. Usługi Psychologiczno-Edukacyjne Jadwiga Orzechowska
Chocianów
2014-05-06 780,00
CZĘŚĆ 5: szkoleniowiec - ekspert - temat: Jak wspierać dziecko w uczeniu matematyki ? dla Sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Kamila Nankiewicz
Złotoryja
2014-05-06 780,00