Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w szkołach/przedszkolach z terenu Powiatu Rybnickiego. 2.Zamówienie dzieli się na cztery części: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki Część II- pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspomagać dziecko w rozwoju umiejętności humanistycznych Część III- pełnienie funkcji koordynatora sieci Rola dyrektora w promowaniu i budowaniu wizerunku szkoły i przedszkola Część IV- pełnienie funkcji koordynatora sieci Formy wspomagania dziecka z trudnościami w zakresie uczenia się i zachowania 3.Koordynatorzy sieci zobowiązani są w szczególności do: 1)Organizacja pracy sieci współpracy i samokształcenia na podstawie zdiagnozowanych potrzeb szkół i przedszkoli, rekrutacja kandydatów do sieci spośród nauczycieli szkół/przedszkoli z terenu powiatu rybnickiego przy współpracy ze Szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (SORE), dyrektorami szkół i Koordynatorem projektu, 2)Opracowanie planu pracy sieci (zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników sieci) i harmonogramu spotkań oraz sprawozdania z realizacji planu, 3)Organizacja, przygotowanie spotkań w szczególności: wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych, prezentacji dobrych praktyk, wymiany doświadczeń i prowadzenie ich samodzielnie lub z udziałem ekspertów zewnętrznych (minimum 4 w danym roku szkolnym dla każdej sieci, w tym 1 z udziałem eksperta zewnętrznego) 4)Wspieranie aktywności uczestników sieci, 5)Motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 6)Monitorowanie aktywności uczestników sieci na platformie internetowej, 7)Dokumentowanie postępów prac sieci, 8)Uwzględnianie sugestii i propozycji dotyczącej optymalizacji działań, 9)Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów do samokształcenia i innych zasobów edukacyjnych dotyczących tematyki sieci, 10)Opracowanie sprawozdań z funkcjonowania sieci współpracy i samokształcenia, 11)Promowanie działalności koordynowanych sieci oraz wypracowanych rozwiązań, 12)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu, 4.W ramach każdej części zamówienia każdy koordynator sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 20h miesięcznie. 5.Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego albo w jego siedzibie albo w szkołach/przedszkolach. 6.Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom- brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 8.Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. 9 .Kod CPV: 80.00.00.00-4 Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 907)

Rybnik: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli
Numer ogłoszenia: 183231 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Rybniku , ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.starostwo.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w szkołach/przedszkolach z terenu Powiatu Rybnickiego. 2.Zamówienie dzieli się na cztery części: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki Część II- pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspomagać dziecko w rozwoju umiejętności humanistycznych Część III- pełnienie funkcji koordynatora sieci Rola dyrektora w promowaniu i budowaniu wizerunku szkoły i przedszkola Część IV- pełnienie funkcji koordynatora sieci Formy wspomagania dziecka z trudnościami w zakresie uczenia się i zachowania 3.Koordynatorzy sieci zobowiązani są w szczególności do: 1)Organizacja pracy sieci współpracy i samokształcenia na podstawie zdiagnozowanych potrzeb szkół i przedszkoli, rekrutacja kandydatów do sieci spośród nauczycieli szkół/przedszkoli z terenu powiatu rybnickiego przy współpracy ze Szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (SORE), dyrektorami szkół i Koordynatorem projektu, 2)Opracowanie planu pracy sieci (zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników sieci) i harmonogramu spotkań oraz sprawozdania z realizacji planu, 3)Organizacja, przygotowanie spotkań w szczególności: wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych, prezentacji dobrych praktyk, wymiany doświadczeń i prowadzenie ich samodzielnie lub z udziałem ekspertów zewnętrznych (minimum 4 w danym roku szkolnym dla każdej sieci, w tym 1 z udziałem eksperta zewnętrznego) 4)Wspieranie aktywności uczestników sieci, 5)Motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 6)Monitorowanie aktywności uczestników sieci na platformie internetowej, 7)Dokumentowanie postępów prac sieci, 8)Uwzględnianie sugestii i propozycji dotyczącej optymalizacji działań, 9)Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów do samokształcenia i innych zasobów edukacyjnych dotyczących tematyki sieci, 10)Opracowanie sprawozdań z funkcjonowania sieci współpracy i samokształcenia, 11)Promowanie działalności koordynowanych sieci oraz wypracowanych rozwiązań, 12)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu, 4.W ramach każdej części zamówienia każdy koordynator sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 20h miesięcznie. 5.Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego albo w jego siedzibie albo w szkołach/przedszkolach. 6.Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom- brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 8.Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. 9 .Kod CPV: 80.00.00.00-4 Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 907).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w przypadku osoby fizycznej sam jest zdolny do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która łącznie spełnia następujące warunki: Dla części I: a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, c) posiada co najmniej 10 lat stażu pracy na stanowisku nauczyciel/psycholog/pedagog w szkole lub innej placówce systemu oświaty, d) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej, e) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w szkole jako nauczyciel przedmiotów matematyczno-przyrodniczych lub informatycznych. Dla części II: a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, c) posiada co najmniej 10 lat stażu pracy na stanowisku nauczyciel/psycholog/pedagog w szkole lub innej placówce systemu oświaty, d) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej, e) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w szkole jako nauczyciel przedmiotów humanistycznych, Dla części III: a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, c) posiada co najmniej 10 lat stażu pracy na stanowisku nauczyciel/psycholog/pedagog w szkole lub innej placówce systemu oświaty, d) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej, e) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w szkole/przedszkolu/placówce lub innej instytucji systemu oświaty, Dla części IV: a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, c) posiada co najmniej 10 lat stażu pracy na stanowisku nauczyciel/psycholog/pedagog w szkole lub innej placówce systemu oświaty, d) posiada umiejętność obsługi komputera oraz pracy na platformie cyfrowej, e) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy polegającej na przeprowadzaniu psychoterapii
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.starostwo.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.09.2013 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli, realizowanego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Koordynatorzy sieci zobowiązani są w szczególności do: 1) Organizacja pracy sieci współpracy i samokształcenia na podstawie zdiagnozowanych potrzeb szkół i przedszkoli, rekrutacja kandydatów do sieci spośród nauczycieli szkół/przedszkoli z terenu powiatu rybnickiego przy współpracy ze Szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (SORE), dyrektorami szkół i Koordynatorem projektu, 2) Opracowanie planu pracy sieci (zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników sieci) i harmonogramu spotkań oraz sprawozdania z realizacji planu, 3) Organizacja, przygotowanie spotkań w szczególności: wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych, prezentacji dobrych praktyk, wymiany doświadczeń i prowadzenie ich samodzielnie lub z udziałem ekspertów zewnętrznych (minimum 4 w danym roku szkolnym dla każdej sieci, w tym 1 z udziałem eksperta zewnętrznego) 4) Wspieranie aktywności uczestników sieci, 5) Motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 6) Monitorowanie aktywności uczestników sieci na platformie internetowej, 7) Dokumentowanie postępów prac sieci, 8) Uwzględnianie sugestii i propozycji dotyczącej optymalizacji działań, 9) Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów do samokształcenia i innych zasobów edukacyjnych dotyczących tematyki sieci, 10) Opracowanie sprawozdań z funkcjonowania sieci współpracy i samokształcenia, 11) Promowanie działalności koordynowanych sieci oraz wypracowanych rozwiązań, 12) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu, 2. W ramach każdej części zamówienia każdy koordynator sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 20h miesięcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspomagać dziecko w rozwoju umiejętności humanistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Koordynatorzy sieci zobowiązani są w szczególności do: 1) Organizacja pracy sieci współpracy i samokształcenia na podstawie zdiagnozowanych potrzeb szkół i przedszkoli, rekrutacja kandydatów do sieci spośród nauczycieli szkół/przedszkoli z terenu powiatu rybnickiego przy współpracy ze Szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (SORE), dyrektorami szkół i Koordynatorem projektu, 2) Opracowanie planu pracy sieci (zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników sieci) i harmonogramu spotkań oraz sprawozdania z realizacji planu, 3) Organizacja, przygotowanie spotkań w szczególności: wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych, prezentacji dobrych praktyk, wymiany doświadczeń i prowadzenie ich samodzielnie lub z udziałem ekspertów zewnętrznych (minimum 4 w danym roku szkolnym dla każdej sieci, w tym 1 z udziałem eksperta zewnętrznego) 4) Wspieranie aktywności uczestników sieci, 5) Motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 6) Monitorowanie aktywności uczestników sieci na platformie internetowej, 7) Dokumentowanie postępów prac sieci, 8) Uwzględnianie sugestii i propozycji dotyczącej optymalizacji działań, 9) Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów do samokształcenia i innych zasobów edukacyjnych dotyczących tematyki sieci, 10) Opracowanie sprawozdań z funkcjonowania sieci współpracy i samokształcenia, 11) Promowanie działalności koordynowanych sieci oraz wypracowanych rozwiązań, 12) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu, 2. W ramach każdej części zamówienia każdy koordynator sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 20h miesięcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Rola dyrektora w promowaniu i budowaniu wizerunku szkoły i przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Koordynatorzy sieci zobowiązani są w szczególności do: 1) Organizacja pracy sieci współpracy i samokształcenia na podstawie zdiagnozowanych potrzeb szkół i przedszkoli, rekrutacja kandydatów do sieci spośród nauczycieli szkół/przedszkoli z terenu powiatu rybnickiego przy współpracy ze Szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (SORE), dyrektorami szkół i Koordynatorem projektu, 2) Opracowanie planu pracy sieci (zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników sieci) i harmonogramu spotkań oraz sprawozdania z realizacji planu, 3) Organizacja, przygotowanie spotkań w szczególności: wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych, prezentacji dobrych praktyk, wymiany doświadczeń i prowadzenie ich samodzielnie lub z udziałem ekspertów zewnętrznych (minimum 4 w danym roku szkolnym dla każdej sieci, w tym 1 z udziałem eksperta zewnętrznego) 4) Wspieranie aktywności uczestników sieci, 5) Motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 6) Monitorowanie aktywności uczestników sieci na platformie internetowej, 7) Dokumentowanie postępów prac sieci, 8) Uwzględnianie sugestii i propozycji dotyczącej optymalizacji działań, 9) Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów do samokształcenia i innych zasobów edukacyjnych dotyczących tematyki sieci, 10) Opracowanie sprawozdań z funkcjonowania sieci współpracy i samokształcenia, 11) Promowanie działalności koordynowanych sieci oraz wypracowanych rozwiązań, 12) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu, 2. W ramach każdej części zamówienia każdy koordynator sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 20h miesięcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Formy wspomagania dziecka z trudnościami w zakresie uczenia się i zachowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Koordynatorzy sieci zobowiązani są w szczególności do: 1) Organizacja pracy sieci współpracy i samokształcenia na podstawie zdiagnozowanych potrzeb szkół i przedszkoli, rekrutacja kandydatów do sieci spośród nauczycieli szkół/przedszkoli z terenu powiatu rybnickiego przy współpracy ze Szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (SORE), dyrektorami szkół i Koordynatorem projektu, 2) Opracowanie planu pracy sieci (zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników sieci) i harmonogramu spotkań oraz sprawozdania z realizacji planu, 3) Organizacja, przygotowanie spotkań w szczególności: wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych, prezentacji dobrych praktyk, wymiany doświadczeń i prowadzenie ich samodzielnie lub z udziałem ekspertów zewnętrznych (minimum 4 w danym roku szkolnym dla każdej sieci, w tym 1 z udziałem eksperta zewnętrznego) 4) Wspieranie aktywności uczestników sieci, 5) Motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 6) Monitorowanie aktywności uczestników sieci na platformie internetowej, 7) Dokumentowanie postępów prac sieci, 8) Uwzględnianie sugestii i propozycji dotyczącej optymalizacji działań, 9) Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów do samokształcenia i innych zasobów edukacyjnych dotyczących tematyki sieci, 10) Opracowanie sprawozdań z funkcjonowania sieci współpracy i samokształcenia, 11) Promowanie działalności koordynowanych sieci oraz wypracowanych rozwiązań, 12) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu, 2. W ramach każdej części zamówienia każdy koordynator sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 20h miesięcznie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Rybnik: Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli
Numer ogłoszenia: 223719 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 183231 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4228300, faks 032 4228658.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w szkołach/przedszkolach z terenu Powiatu Rybnickiego. 2.Zamówienie dzieli się na cztery części: Część I - pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki Część II- pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspomagać dziecko w rozwoju umiejętności humanistycznych Część III- pełnienie funkcji koordynatora sieci Rola dyrektora w promowaniu i budowaniu wizerunku szkoły i przedszkola Część IV- pełnienie funkcji koordynatora sieci Formy wspomagania dziecka z trudnościami w zakresie uczenia się i zachowania 3.Koordynatorzy sieci zobowiązani są w szczególności do: 1)Organizacja pracy sieci współpracy i samokształcenia na podstawie zdiagnozowanych potrzeb szkół i przedszkoli, rekrutacja kandydatów do sieci spośród nauczycieli szkół/przedszkoli z terenu powiatu rybnickiego przy współpracy ze Szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (SORE), dyrektorami szkół i Koordynatorem projektu, 2)Opracowanie planu pracy sieci (zgodnego z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników sieci) i harmonogramu spotkań oraz sprawozdania z realizacji planu, 3)Organizacja, przygotowanie spotkań w szczególności: wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych, prezentacji dobrych praktyk, wymiany doświadczeń i prowadzenie ich samodzielnie lub z udziałem ekspertów zewnętrznych (minimum 4 w danym roku szkolnym dla każdej sieci, w tym 1 z udziałem eksperta zewnętrznego) 4)Wspieranie aktywności uczestników sieci, 5)Motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 6)Monitorowanie aktywności uczestników sieci na platformie internetowej, 7)Dokumentowanie postępów prac sieci, 8)Uwzględnianie sugestii i propozycji dotyczącej optymalizacji działań, 9)Zamieszczanie na platformie cyfrowej materiałów do samokształcenia i innych zasobów edukacyjnych dotyczących tematyki sieci, 10)Opracowanie sprawozdań z funkcjonowania sieci współpracy i samokształcenia, 11)Promowanie działalności koordynowanych sieci oraz wypracowanych rozwiązań, 12)Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym kart czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu, 4.W ramach każdej części zamówienia każdy koordynator sieci zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 20h miesięcznie. 5.Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego albo w jego siedzibie albo w szkołach/przedszkolach. 6.Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom- brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 8.Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. 9 .Kod CPV: 80.00.00.00-4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli, realizowanego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Niestrój, {Dane ukryte}, 44-284 Pstrążna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17600,00
Oferta z najniższą ceną:
17600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspomagać dziecko w rozwoju umiejętności humanistycznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jan Krajczok, {Dane ukryte}, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17600,00
Oferta z najniższą ceną:
17600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Rola dyrektora w promowaniu i budowaniu wizerunku szkoły i przedszkola
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Norbert Niestolik, {Dane ukryte}, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17600,00
Oferta z najniższą ceną:
17600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17600,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Formy wspomagania dziecka z trudnościami w zakresie uczenia się i zachowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Pawliczek, {Dane ukryte}, {Dane ukryte} Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17600,00
Oferta z najniższą ceną:
17600,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
17600,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 18323120130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-09-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 650 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.starostwo.rybnik.pl |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 208 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki | Barbara Niestrój Pstrążna | 2013-10-24 | 17 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-24 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 600,00 zł | |||
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Jak wspomagać dziecko w rozwoju umiejętności humanistycznych. | Jan Krajczok Rybnik | 2013-10-24 | 17 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-24 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 600,00 zł | |||
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Rola dyrektora w promowaniu i budowaniu wizerunku szkoły i przedszkola | Norbert Niestolik Rybnik | 2013-10-24 | 17 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-24 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 600,00 zł | |||
Pełnienie funkcji koordynatora sieci Formy wspomagania dziecka z trudnościami w zakresie uczenia się i zachowania | Elżbieta Pawliczek Rybnik | 2013-10-24 | 17 600,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2013-10-24 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 600,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 600,00 zł Maksymalna złożona oferta: 17 600,00 zł |