IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doswiadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Do każdej z cześć odrębnie zmiany umowy w postaci jednoznacznych postanowień umownych określone są szczegółowo we wzorze umowy, która stanowi integralną cześć Zapytania ofertowego opublikowanego na BIP IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2017-11-07, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: Tryb postępowania: usługi społeczne zgodnie z art. 238o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 1579). Część nr:
| 1 | Nazwa:
| Zajęcia dla uczniów: GRA BIZESOWA - symulacja przedsiębiorstwa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gra dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (czytelne plansze), opracowana wg koncepcji uniwersalnego projektowania. Forma edukacyjnej, biznesowej gry planszowej, łączącej ze sobą rozrywkę i rywalizację, ćwiczenie myślenia strategicznego, trening umiejętności miękkich (praca w zespole, negocjacje, reagowanie na sytuacje problemowe, współzawodnictwa, radzenia sobie z porażką) oraz nauka reguł poruszania się po współczesnym rynku, w tym m.in. podstaw finansów, zarządzania i elementów prawa. Symulacja będzie wdrażana zgodnie z ideą „experiential learning” i oparta na „doświadczaniu". Uczestnicy mierzą się z realnie odwzorowanymi zdarzeniami z życia codziennego przedsiębiorcy wcielając się w rolę właścicieli firm/członków zarządów. Uczniowie doświadczają problemów i wyzwań przedsiębiorców, samodzielnie wyciągają wnioski, a następnie otrzymują od Trenera informację zwrotną i dodatkową wiedzę teoretyczną. Zajęcia prowadzone w blokach godzinowych dostosowanych do wieku i możliwości dzieci (blok i 2h/sesję w k l. I-III SP, 4h/sesję w k l. IV-VI SP i 5-6h/sesję GIMN. Oczekiwane efekty: wzrost postaw proprzedsiębiorczych i zainteresowania prowadzeniem własnej firmy w zakresie rozwoju postaw przedsiębiorczych w wyznaczonych obszarach rozwojowych uczniów o 30% Harmonogram zajęć: pon – pt po zajęciach lub w sb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doswiadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 2 | Nazwa:
| Zajęcia dla uczniów Dream Team - warsztaty aktywnej pracy w grupie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Etapy formowania się grupy - ćwiczenia praktyczne, rola lidera w zespole, typy lidera oraz podział zadań w zespole, komunikacja – rodzaje komunikacji (werbalna i niewerbalna), elementy mowy ciała, zarządzanie wizualne – połączenie komunikacji wraz z organizacją czasu pracy, organizacja czasu pracy, konflikty w zespołach i metody rozwiązywania konfliktów. Oczekiwane efekty: wzrost postaw pracy zespołowej i umiejętności pracy w grupie uczniów o 30% Ocena - przeprowadzenie testów na wejściu (1 zajęcia) i ostatnie zajęcia (ex-post) - min. 10 pytań, możliwość oceny dokonanej przez prowadzącego na podstawie obserwacji wykonania zadań czyli poprzez metodę obserwacji uczestniczącej dokonaną przez prowadzącego zajęcia. Harmonogram zajęć: pon – pt po zajęciach lub w sb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doswiadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 3 | Nazwa:
| Zajęcia dla uczniów CREATIVE BEAST - zajęcia kształtujące postawę/umiejętność kreatywnego innego niż zwykle słownictwa/zwrotów w języku angielskim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główne zagadnienia: Czym jest innowacyjność i kreatywność we współczesnym świecie i cechy osoby kreatywnej oraz cechy innowacyjności przy wykorzystaniu słownictwa/zwrotów w języku angielskim, podstawowe narzędzia ułatwiające twórcze myślenie –ćwiczenia, postawa kreatywna i innowacyjność w praktyce rozmowy bez użycia języka polskiego, główne technik i twórczego myślenia – burze mózgów, mapy myśli, kreatywna rozgrzewka oraz opracowanie własnej koncepcji innowacji, przekraczanie granic w kreatywnym myśleniu (rozwiązywanie gier i zagadek w języku angielskim). Oczekiwane efekty: wzrost postaw kreatywności i innowacyjności poprzez zastosowanie innowacyjnego programu rozwijającego ww. postawy o 30%. Ocena - przeprowadzenie testów na wejściu (1 zajęcia) i ostatnie zajęcia (ex-post) - min. 10 pytań, możliwość oceny dokonanej przez prowadzącego na podstawie obserwacji wykonania zadań czyli poprzez metodę obserwacji uczestniczącej dokonaną przez prowadzącego zajęcia. Harmonogram zajęć: pon – pt po zajęciach lub w sb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doswiadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 4 | Nazwa:
| Zajęcia dla uczniów z języka angielskiego w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli /szkoła podstawowa i klasy gimnazjalne/ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego w Bożej Woli: Ocena - przeprowadzenie testów na wejściu (1 zajęcia) i ostatnie zajęcia (ex-post) - min. 10 pytań, możliwość oceny dokonanej przez prowadzącego na podstawie obserwacji wykonania zadań czyli poprzez metodę obserwacji uczestniczącej dokonaną przez prowadzącego zajęcia. Oczekiwane efekty: wzrost kompetencji klucz. z zakresu języka angielskiego w wyznaczonych obszarach problemowych uczniów o 30%. Harmonogram zajęć: pon – pt po zajęciach lub w sb /w uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 5 | Nazwa:
| Zajęcia dla uczniów: Uczniowie ROBOTYKA – to lubię! – zajęcia pozalekcyjne z tworzenia i programowania robotów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ROBOTYKA –to lubię! – zajęcia pozalekcyjne z tworzenia i programowania robotów- w przypadku każdej grupy dopasowany do indywidualnych potrzeb uczniów (rozwojowych, edukacyjnych ,psychologocznych.) i etapu edukacyjnego. Zajęcia z wykorzystaniem klocków rozwijające kompetencje naukowo-techniczne i informatyczne. Uczniowie budują konstrukcje i programuję różnorodne konstrukcje z klocków, poznają podstawowe pojęcia związane z robotyką, automatyką, informatyką, kształtują wyobraźnie przestrzenną i kreatywność przy wykorzystaniu metody budowania robotów. W podgrupach po 2 osoby będą w cyklu 16h zajęć budować minimum 2 różne roboty. Zajęcia ROBOTYKA – to lubię będą warsztatami progmistycznymi mającymi na celu zainteresowanie uczniów przedmiotami ścisłymi i informatyką użytkową przy wykorzystywaniu klocków. Na potrzeby zajęć Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i instrukcje programowania dla wszystkich uczestników oraz sprzęt – klocki kompatybilne ze sprzętem komputerowym szkół, minimum 6 kompletów na grupę Oczekiwane efekty: u 80% uczestników wzrosną kompetencje ICT i programowania o min 30%. Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post Harmonogram zajęć: pon – pt po zajęciach lub w sb /w uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 0,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 6 | Nazwa:
| Zajęcia dla uczniów z języka angielskiego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie /szkoła Podstawowa i klasy gimnazjalne/ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Baranowie: Ocena - przeprowadzenie testów na wejściu (1 zajęcia) i ostatnie zajęcia (ex-post) - min. 10 pytań, możliwość oceny dokonanej przez prowadzącego na podstawie obserwacji wykonania zadań czyli poprzez metodę obserwacji uczestniczącej dokonaną przez prowadzącego zajęcia. Oczekiwane efekty: wzrost kompetencji klucz. z zakresu języka angielskiego w wyznaczonych obszarach problemowych uczniów o 30%. Harmonogram zajęć: pon – pt po zajęciach lub w sb /w uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 7 | Nazwa:
| Zajęcia dla uczniów z matematyki w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Kaskach /szkoła podstawowa i klasy gimnazjalne/ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kaskach: Ocena - przeprowadzenie testów na wejściu (1 zajęcia) i ostatnie zajęcia (ex-post) - min. 10 pytań, możliwość oceny dokonanej przez prowadzącego na podstawie obserwacji wykonania zadań czyli poprzez metodę obserwacji uczestniczącej dokonaną przez prowadzącego zajęcia. Oczekiwane efekty: wzrost kompetencji klucz. z zakresu matematyki w wyznaczonych obszarach problemowych uczniów o 30%. Harmonogram zajęć: pon – pt po zajęciach lub w sb /w uzgodnieniu z Dyrektorem szkoły/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80310000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 8 | Nazwa:
| Szkolenie doskonalące dla nauczycieli - Gra bizesowa w praktyce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główne zagadnienia: co to jest gra biznesowa? zalety gry biznesowej funkcjonalność gry i nauka przedsiębiorczości (aspekty metodyczne), praktyczne prowadzenie zajęć (warsztaty),badanie efektywności zajęć w kontekście prowadzenia własnej firmy, rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić podczas zajęć Oczekiwane efekty: u min.90% nauczycieli wzrośnie wiedza i umiejętności z zakresu prowadzenia symulacji gry biznesowej o 70%. Wykonawca zapewni materiały na potrzeby prowadzonych zajęć w postaci gier planszowych rozwijających przedsiębiorczość i pracę zespołową po 1 szt. dla każdego uczestnika szkolenia.. Każda gra musi się składać z co najmniej: – plansza min. 1 szt. /kolor/ – minimum 200 kart zdarzeń /kolor/ – minimum 20 kart zleceń /kolor/ – minimum 4 pionki kolorowe, plastik. Cenę za materiały musi być wyodrębniona w ofercie wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 9 | Nazwa:
| Szkolenie doskonalące dla nauczycieli - Praktyczne zastosowanie współpracy zespołowej w szkole wraz z zapewnieniem materiałów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szkolenie doskonalące dla nauczycieli - Praktyczne zastosowanie współpracy zespołowej w szkole wraz z zapewnieniem materiałów Główne zagadnienia: 1. Istota pracy zespołowej uczniów (Jak odróżnić grupę od zespołu. Kryteria powstania zespołu. Cechy i zalety pracy zespołowej. Sekrety synergii. Czynniki wpływające na sukces zespołu. 1) Jak zbudować efektywny zespół uczniowski (Ustalanie celów w zespole, Rodzaje celów dotyczące wydajności, rozwoju, zachowania.) 2) Komunikacja w zespole (Rola komunikacji niewerbalnej w procesie komunikacji, Komunikacja dwukierunkowa jako kluczowy czynnik porozumienia. Narzędzia komunikacji dwukierunkowej, Bariery w komunikacji, Style komunikacyjny, Jak współpracować i komunikować się w różnorodnym środowisku uczniowskim) 3) Współpraca z zespole w oparciu o role zespołowe. 4) Fazy formowania się zespołów i działania lidera na poszczególnych etapach. 5) Działania niezbędne do zbudowania i prowadzenia efektywnego zespołu. 6) Ćwiczenia gotowych scenariuszy pracy z uczniami. Oczekiwane efekty: u min.90%nauczycieli wzrośnie umiejętność praktycznego stosowania metody współpracy u uczniów o co najmniej 30%].
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 10 | Nazwa:
| W odmęty experymentów - szkolenie dla nauczycieli i n-li przedmiotów przyrodniczych z ekstremalnych metod prowadzenia zajęć |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nauczycielskie badanie naukowe, problem: W jakich warunkach uczniowie uczą się przedmiotów przyrodniczych efektywniej. 2. Aktywizująca strategia nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych, metoda eksperymentu, uczniowskie badanie naukowe, metoda laboratoryjna o problemowym nauczaniu przyrody, biologii, chemii i fizyki, 3. Wykorzystanie zasobów Internetu w planowaniu eksperymentów (prezentacja możliwości). Oczekiwane efekty: u min.90%nauczycieli wzrośnie umiejętność praktycznego stosowania eksperymentów w procesach dydaktycznych o co najmniej 30% Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2018-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 11 | Nazwa:
| Szkolenie doskonalące dla nauczycieli - Programowanie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie praktyczne nauczycieli do prowadzenia zajęć z robotyk i w ramach rozwijania kompetencji TIK uczniów wprowadzenie, w tym cele dydaktyczne - opis technologii, minimalne standardy dla sprzętu, przygotowanie pracowni TIK do zajęć teoria programowania - zapoznanie się z budową i specyfikacja narzędzi -budowanie i programowanie robotów w praktyce na przykładach(- źródła inspiracji i gotowych instrukcji robotów (m.in. zasoby ORE) - test podsumowujący (budowa i uruchomienie robota). Oczekiwane efekty: u min.90%nauczycieli wzrośnie umiejętność praktycznego programowania przy wykorzystaniu TIK o co najmniej 30%
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-11-20
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 12 | Nazwa:
| Szkolenie doskonalące dla nauczycieli z zakresu radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów w procesie indywidualizacji pracy i rozpoznawania potrzeb uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warsztat praktyczny doskonalący z zakresu indywidualnej pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem pracy z uczniem o trudnych zachowaniach w procesach indywidualizacji , rozwijanie konfliktów , jak reagować, skuteczne metody rozwiązywania sytuacji trudnych emocjonalnie, przygotowanie mentalne i merytoryczne do pracy z uczniem z trudnościami, trening asertywności, pogadanka na temat rozwiązywania konkretnych problemów nauczycieli. Oczekiwane efekty: u min.90%nauczycieli wzroście umiejętność radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczn. w procesie indywidualizacji pracy o co najmniej 20%, u min. 90%nauczycieli rozpoznawania potrzeb uczniów o co najmniej 30% Ocena na podstawie przeprowadzonych testów wiedzy i umiejętności ex-ante i ex-post.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80400000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-22
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena wykonania zamówienia | 90,00 |
doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: