IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowieńzawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego,dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunkiokreślone w niniejszej specyfikacji oraz będzie posiadała wykształcenie, które nie spowoduje zmniejszenia liczbypunków uzyskanych przez ofertę. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej 2dni robocze przed zaistniałą okolicznością. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi byćzachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 2) Wuzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia - podwarunkiem, że proponowane miejsce szkolenia będzie spełniało warunki określone w niniejszej specyfikacji orazbędzie wyposażone w sprzęt, który nie spowoduje zmniejszenia liczby punków uzyskanych przez ofertę. Informacja ozmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie na co najmniej 2 dni robocze przed zaistniałą okolicznością. Wprzypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie doZamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu. 3) W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Wykonawcy,Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowegowymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2019-02-22, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak IV.6.6) Informacje dodatkowe: Część nr:
| 1 | Nazwa:
| Zadanie 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 2 | Nazwa:
| Zadanie 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji matematyczno-przyrodniczych – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 3 | Nazwa:
| Zadanie 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym– 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 4 | Nazwa:
| Zadanie 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym– 70 godzin (drugi trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 5 | Nazwa:
| Zadanie 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 6 | Nazwa:
| Zadanie 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 7 | Nazwa:
| Zadanie 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym– 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 8 | Nazwa:
| Zadanie 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wykorzystania technologii informacyjno- komunikacyjnych w procesie nauczania – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym– 70 godzin (drugi trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 9 | Nazwa:
| zadanie 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji porozumiewanie się w językach obcych – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym - – 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 10 | Nazwa:
| Zadanie 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji porozumiewanie się w językach obcych – III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 11 | Nazwa:
| Zadanie 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – I etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (pierwszy trener) Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 12 | Nazwa:
| Zadanie 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – I etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym – 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 13 | Nazwa:
| Zadanie 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 14 | Nazwa:
| Zadanie 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji nauczanie przez eksperymentowanie, doświadczanie – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 15 | Nazwa:
| Zadanie 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 16 | Nazwa:
| Zadanie 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów – II etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie zaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 17 | Nazwa:
| Zadanie 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności kreatywności i pracy zespołowej) uczniów– III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 18 | Nazwa:
| Zadanie 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach rozwijania kompetencji wychowanie i kształtowanie postaw (innowacyjności, kreatywności i pracy zespołowej) uczniów– III etap edukacyjny, uczestnicy na poziomie niezaawansowanym 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 19 | Nazwa:
| Zadanie 19 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wspomagania przedszkoli w rozwijaniu kompetencji kluczowych dzieci uczestnicy niezaawansowani 70 godzin (pierwszy trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr:
| 20 | Nazwa:
| Zadanie 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prowadzenie zajęć w ramach wspomagania przedszkoli w rozwijaniu kompetencji kluczowych dzieci – uczestnicy niezaawansowani 70 godzin (drugi trener). Zajęcia będą prowadzone w terminach wskazanych w SIWZ - 3.3. Lista grup szkoleniowych wraz z tematami, etapem edukacyjnym, ilością godzin zajęć, poziomem zaawansowania grupy i wstępnymi terminami zjazdów. Trenerzy będą prowadzić zajęcia na szkoleniach, których celem będzie przygotowanie 150 pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych, bibliotek pedagogicznych oraz trenerów oświaty do wspomagania szkół/placówek oświatowych i przedszkoli w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. Szkolenia prowadzone są w parach trenerskich – para trenerska prowadzi całość szkolenia. W razie zdarzeń losowych trenera można zastąpić trenerem o tożsamych bądź wyższych kwalifikacjach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: