Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na przeprowadzeniu badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce. W trakcie realizacji projektu zostanie wytworzony zestaw e-doświadczeń wraz z podręcznikami i programem szkoleń, który dalej zwany będzie produktem innowacyjnym. Odbiorcami produktu będą uczniowie i uczennice szkół ponadgimnazjalnych. Użytkownikami produktu będą nauczyciele i nauczycielki uczący w szkołach ponadgimnazjalnych. Produkt innowacyjny będzie testowany w 20 klasach, które zostały wyłonione w drodze rekrutacji ze szkół ponadgimnazjalnych województwa pomorskiego. Testowanie rozpocznie się we wrześniu 2011 roku, a zakończy w czerwcu 2013 roku. Najważniejszym zadaniem badań ewaluacyjnych będzie sprawdzenie czy wprowadzana innowacja pedagogiczna działa skutecznie. Badania ewaluacyjne będą przeprowadzone przed rozpoczęciem testowania produktu innowacyjnego w szkołach, w połowie testowania produktu innowacyjnego w szkołach oraz po zakończeniu testowania w szkołach. Realizacja badań będzie przebiegała w dwóch grupach: uczniowie i nauczyciele poddani działaniu produktu innowacyjnego (20 szkół z województwa pomorskiego) oraz uczniowie i nauczyciele, którzy nie będą brali udziału w testowaniu produktu (10 szkół z terenu całego kraju, z wyjątkiem szkół z województwa pomorskiego). Przedstawiciele grupy, która nie będzie uczestniczyć w testowaniu zostaną dobrani w sposób celowy. Grupy będą poddawane różnego rodzaju testom (ankiety, wywiady) przed rozpoczęciem testowania - pretesty, w trakcie fazy testowania - midtesty oraz po zakończeniu testowania - posttesty. Zamawiający, po podpisaniu umowy, ustali z Wykonawcą temat ewaluacji, zostaną sformułowane pytania kluczowe (np. jaka jest początkowa baza wiedzy fizycznej odbiorców i jak zmienia się ona w trakcie testowania?; czy wypracowany produkt jest faktycznie skuteczny i efektywny?; czy wypracowany produkt okazał się atrakcyjną alternatywą?; co wpływa na jego skuteczność?; czy możliwe jest uatrakcyjnienie produktu?) oraz kryteria wartościowania (adekwatność, efektywność, skuteczność, oddziaływanie/wpływ i trwałość efektów). Następnie zostaną zidentyfikowane źródła potrzebnych informacji, wybrane metody pracy oraz opracowane narzędzia badań. Po zakończeniu fazy testowania wymagane jest sformułowanie wniosków i rekomendacji i na ich podstawie przygotowanie raportu opisującego cele, pytania, kryteria oraz metody badania. Ponadto Wykonawca opisze przebieg badania, ograniczenia i problemy napotkane w toku jego realizacji. Wnioski i rekomendacje będą zawierały informacje praktyczne, które zmodyfikują zaplanowane działania lub wytyczą zbiór nowych zadań mających na celu ostateczne opracowanie produktu finalnego, a dyskusja nad nimi pozwoli na pogłębienie procesu ewaluacji. Cząstkowe raporty ewaluacyjne będą przygotowywane po zakończeniu kolejnych etapów badań ewaluacyjnych (przed rozpoczęciem testowania, w połowie okresu testowania oraz po zakończeniu testowania). Ostatecznym wynikiem wykonania przedmiotu zamówienia będzie raport uwzględniający i podsumowujący wyniki całego badania ewaluacyjnego. Wymagane badania, które zostaną przeprowadzone w ramach ewaluacji : Termin badań: wrzesień 2011. Raport cząstkowy z badań: do 30.11.2011. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (użytkownicy biorący udział w testowaniu i użytkownicy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (odbiorcy biorący udział w testowaniu i odbiorcy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup kontrolnych odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - pretesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, Termin badań: czerwiec 2012. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2012. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, Termin badań: czerwiec 2013. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2013. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty.
Gdańsk: Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce.
Numer ogłoszenia: 152108 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 13 10, faks +48 58 347 28 21.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.dzp.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na przeprowadzeniu badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce. W trakcie realizacji projektu zostanie wytworzony zestaw e-doświadczeń wraz z podręcznikami i programem szkoleń, który dalej zwany będzie produktem innowacyjnym. Odbiorcami produktu będą uczniowie i uczennice szkół ponadgimnazjalnych. Użytkownikami produktu będą nauczyciele i nauczycielki uczący w szkołach ponadgimnazjalnych. Produkt innowacyjny będzie testowany w 20 klasach, które zostały wyłonione w drodze rekrutacji ze szkół ponadgimnazjalnych województwa pomorskiego. Testowanie rozpocznie się we wrześniu 2011 roku, a zakończy w czerwcu 2013 roku. Najważniejszym zadaniem badań ewaluacyjnych będzie sprawdzenie czy wprowadzana innowacja pedagogiczna działa skutecznie. Badania ewaluacyjne będą przeprowadzone przed rozpoczęciem testowania produktu innowacyjnego w szkołach, w połowie testowania produktu innowacyjnego w szkołach oraz po zakończeniu testowania w szkołach. Realizacja badań będzie przebiegała w dwóch grupach: uczniowie i nauczyciele poddani działaniu produktu innowacyjnego (20 szkół z województwa pomorskiego) oraz uczniowie i nauczyciele, którzy nie będą brali udziału w testowaniu produktu (10 szkół z terenu całego kraju, z wyjątkiem szkół z województwa pomorskiego). Przedstawiciele grupy, która nie będzie uczestniczyć w testowaniu zostaną dobrani w sposób celowy. Grupy będą poddawane różnego rodzaju testom (ankiety, wywiady) przed rozpoczęciem testowania - pretesty, w trakcie fazy testowania - midtesty oraz po zakończeniu testowania - posttesty. Zamawiający, po podpisaniu umowy, ustali z Wykonawcą temat ewaluacji, zostaną sformułowane pytania kluczowe (np. jaka jest początkowa baza wiedzy fizycznej odbiorców i jak zmienia się ona w trakcie testowania?; czy wypracowany produkt jest faktycznie skuteczny i efektywny?; czy wypracowany produkt okazał się atrakcyjną alternatywą?; co wpływa na jego skuteczność?; czy możliwe jest uatrakcyjnienie produktu?) oraz kryteria wartościowania (adekwatność, efektywność, skuteczność, oddziaływanie/wpływ i trwałość efektów). Następnie zostaną zidentyfikowane źródła potrzebnych informacji, wybrane metody pracy oraz opracowane narzędzia badań. Po zakończeniu fazy testowania wymagane jest sformułowanie wniosków i rekomendacji i na ich podstawie przygotowanie raportu opisującego cele, pytania, kryteria oraz metody badania. Ponadto Wykonawca opisze przebieg badania, ograniczenia i problemy napotkane w toku jego realizacji. Wnioski i rekomendacje będą zawierały informacje praktyczne, które zmodyfikują zaplanowane działania lub wytyczą zbiór nowych zadań mających na celu ostateczne opracowanie produktu finalnego, a dyskusja nad nimi pozwoli na pogłębienie procesu ewaluacji. Cząstkowe raporty ewaluacyjne będą przygotowywane po zakończeniu kolejnych etapów badań ewaluacyjnych (przed rozpoczęciem testowania, w połowie okresu testowania oraz po zakończeniu testowania). Ostatecznym wynikiem wykonania przedmiotu zamówienia będzie raport uwzględniający i podsumowujący wyniki całego badania ewaluacyjnego. Wymagane badania, które zostaną przeprowadzone w ramach ewaluacji : Termin badań: wrzesień 2011. Raport cząstkowy z badań: do 30.11.2011. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (użytkownicy biorący udział w testowaniu i użytkownicy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (odbiorcy biorący udział w testowaniu i odbiorcy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup kontrolnych odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - pretesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, Termin badań: czerwiec 2012. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2012. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, Termin badań: czerwiec 2013. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2013. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.30.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy badania ewaluacyjne metodami o podobnym zakresie, co przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.dzp.pd.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.06.2011 godzina 10:15, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, pok. 103 d..
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt e-Doświadczenia w fizyce jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Gdańsk: Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce.
Numer ogłoszenia: 190382 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 152108 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 13 10, faks +48 58 347 28 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na przeprowadzeniu badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce. W trakcie realizacji projektu zostanie wytworzony zestaw e-doświadczeń wraz z podręcznikami i programem szkoleń, który dalej zwany będzie produktem innowacyjnym. Odbiorcami produktu będą uczniowie i uczennice szkół ponadgimnazjalnych. Użytkownikami produktu będą nauczyciele i nauczycielki uczący w szkołach ponadgimnazjalnych. Produkt innowacyjny będzie testowany w 20 klasach, które zostały wyłonione w drodze rekrutacji ze szkół ponadgimnazjalnych województwa pomorskiego. Testowanie rozpocznie się we wrześniu 2011 roku, a zakończy w czerwcu 2013 roku. Najważniejszym zadaniem badań ewaluacyjnych będzie sprawdzenie czy wprowadzana innowacja pedagogiczna działa skutecznie. Badania ewaluacyjne będą przeprowadzone przed rozpoczęciem testowania produktu innowacyjnego w szkołach, w połowie testowania produktu innowacyjnego w szkołach oraz po zakończeniu testowania w szkołach. Realizacja badań będzie przebiegała w dwóch grupach: uczniowie i nauczyciele poddani działaniu produktu innowacyjnego (20 szkół z województwa pomorskiego) oraz uczniowie i nauczyciele, którzy nie będą brali udziału w testowaniu produktu (10 szkół z terenu całego kraju, z wyjątkiem szkół z województwa pomorskiego). Przedstawiciele grupy, która nie będzie uczestniczyć w testowaniu zostaną dobrani w sposób celowy. Grupy będą poddawane różnego rodzaju testom (ankiety, wywiady) przed rozpoczęciem testowania - pretesty, w trakcie fazy testowania - midtesty oraz po zakończeniu testowania - posttesty. Zamawiający, po podpisaniu umowy, ustali z Wykonawcą temat ewaluacji, zostaną sformułowane pytania kluczowe (np. jaka jest początkowa baza wiedzy fizycznej odbiorców i jak zmienia się ona w trakcie testowania?; czy wypracowany produkt jest faktycznie skuteczny i efektywny?; czy wypracowany produkt okazał się atrakcyjną alternatywą?; co wpływa na jego skuteczność?; czy możliwe jest uatrakcyjnienie produktu?) oraz kryteria wartościowania (adekwatność, efektywność, skuteczność, oddziaływanie/wpływ i trwałość efektów). Następnie zostaną zidentyfikowane źródła potrzebnych informacji, wybrane metody pracy oraz opracowane narzędzia badań. Po zakończeniu fazy testowania wymagane jest sformułowanie wniosków i rekomendacji i na ich podstawie przygotowanie raportu opisującego cele, pytania, kryteria oraz metody badania. Ponadto Wykonawca opisze przebieg badania, ograniczenia i problemy napotkane w toku jego realizacji. Wnioski i rekomendacje będą zawierały informacje praktyczne, które zmodyfikują zaplanowane działania lub wytyczą zbiór nowych zadań mających na celu ostateczne opracowanie produktu finalnego, a dyskusja nad nimi pozwoli na pogłębienie procesu ewaluacji. Cząstkowe raporty ewaluacyjne będą przygotowywane po zakończeniu kolejnych etapów badań ewaluacyjnych (przed rozpoczęciem testowania, w połowie okresu testowania oraz po zakończeniu testowania). Ostatecznym wynikiem wykonania przedmiotu zamówienia będzie raport uwzględniający i podsumowujący wyniki całego badania ewaluacyjnego. Wymagane badania, które zostaną przeprowadzone w ramach ewaluacji : Termin badań: wrzesień 2011. Raport cząstkowy z badań: do 30.11.2011. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (użytkownicy biorący udział w testowaniu i użytkownicy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym (odbiorcy biorący udział w testowaniu i odbiorcy nie biorący udziału w testowaniu) - pretesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup kontrolnych odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - pretesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - pretesty, Termin badań: czerwiec 2012. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2012. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - midtesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - midtesty, Termin badań: czerwiec 2013. Raport cząstkowy z badań: do 31.08.2013. 1)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 2)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup użytkowników w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 3)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 4)10 badań IDI - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty, 5)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie podstawowym - posttesty, 6)10 ankiet audytoryjnych - po 5 dla dwóch grup odbiorców w klasach realizujących podstawę programową w zakresie rozszerzonym - posttesty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.30.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt e-Doświadczenia w fizyce jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o., {Dane ukryte}, 99-301 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 81307,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
55200,00
Oferta z najniższą ceną:
55200,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
207317,07
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 15210820110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-06-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 833 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.dzp.pg.gda.pl |
Informacja dostępna pod: | Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
79300000-7 | Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługa wykonania badań ewaluacyjnych metodami ilościowymi i jakościowymi dla Politechniki Gdańskiej, Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej w ramach projektu e-Doświadczenia w fizyce. | ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Kutno | 2011-07-08 | 55 200,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2011-07-08 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 793000007 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 55 200,00 zł Minimalna złożona oferta: 55 200,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 55 200,00 zł Maksymalna złożona oferta: 207 317,00 zł |