Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: a) Część I - przyrodniczo-matematyczna W świecie przyrody i ciekawych zjawisk wokół nas dla uczniów klas młodszych Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach 15 osobowych w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 268. Oczekuje się, że zajęcia prowadzone będą metodami aktywizującymi, poparte obserwacjami, doświadczeniami przyrodniczymi, z wykorzystaniem gier i zabaw dydaktycznych., informacji zdobytych w Internecie, albumach, książkach oraz z użyciem przyrządów (lornetka, cyber oko, mikroskop, lupa). Uu będą prowadzić hodowle roślinne, kalendarz pogody, redagować gazetkę ekologiczną, wykonywać zielniki, albumy z samodzielnie wykonanymi zdjęciami oraz rysunkami, dokonywać obliczeń matematycznych związanych z mierzeniem temperatury, ważeniem, szacowaniem itp., włączać się w szkolne akcje prozdrowotne i ekologiczne (zbiórka makulatury, elektrośmieci, baterii). Zorganizowane będą 4 wycieczki przy współudziale Związku Komunalnego Wisłok z serii W poszukiwaniu Ekolandii (gniazdo recyklingu, oczyszczalnia ścieków, rezerwaty przyrody i ścieżki przyrodnicze, arboretum w Bolestraszycach) oraz zajęcia w terenie. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. b) Część II - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla uu klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 uu i druga grupach po 12 uu w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że uu zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. Uu będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. c) Część III - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla uu klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 uu i druga grupach po 12 uu w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że uu zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. Uu będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. d) Część IV - matematyczno-informatyczna dla uu klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uu podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. e) Część V - matematyczno-informatyczna dla uu klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uu podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. f) Część VI- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla uu klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz.tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. g) Część VII- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla uu klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz.tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. 2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w przypadku każdej z części) zobowiązany jest: a) przygotować program nauczania dostosowany do potrzeb oraz poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ostateczny wybór treści będzie dokonany po zapoznaniu się Wykonawcy z potrzebami danej grupy uczniów) b) przygotować własne materiały szkoleniowe dla uczniów, c) przygotować wykaz podręczników, zbiorów zadań, zeszytów ćwiczeń itp. potrzebnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu, d) przeprowadzać systematyczną ocenę i analizę postępów w nauce uczestników projektu, e) sprawdzać listę obecności na każdych zajęciach i potwierdzić udział poszczególnych uczestników w szkoleniu. Listę uczestników dostarcza Zamawiający, f) wypełniać na bieżąco dzienniki zajęć oraz wykonywać niezbędne obliczenia i zestawienia w dziennikach, g) dołożyć wszelkich starań, aby jakość szkoleń i nauczania była na jak najwyższym poziomie, dostosowana do potrzeb i możliwości uczniów, h) prowadzić zajęcia w miarę możliwości w oparciu o nowoczesną technologię informacyjną w postaci tablic interaktywnych, komputerów z rzutnikiem multimedialnym itp., i) dostosować się do godzin prowadzenia zajęć ustalonych przez Zamawiającego (uzależnionych od podziału godzin uczniów biorących udział w projekcie), j) wziąć odpowiedzialność materialną za wyposażenie, sprzęt i stan pracowni oraz mienie powierzone. k) Wykonać zamówienia w taki sposób, aby uzyskać rezultaty zawarte w projekcie. 3. Za jednostkę rozliczeniową wszystkich wymienionych powyżej zajęć przyjmuje się 1 godzinę lekcyjną (tj. 45 minut). Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Rzeszów: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09
Numer ogłoszenia: 273373 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 28 , ul. Solarza 12, 35-118 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 20 70, faks 0-17 748 20 62.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.sp28.resman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: a) Część I - przyrodniczo-matematyczna W świecie przyrody i ciekawych zjawisk wokół nas dla uczniów klas młodszych Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach 15 osobowych w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 268. Oczekuje się, że zajęcia prowadzone będą metodami aktywizującymi, poparte obserwacjami, doświadczeniami przyrodniczymi, z wykorzystaniem gier i zabaw dydaktycznych., informacji zdobytych w Internecie, albumach, książkach oraz z użyciem przyrządów (lornetka, cyber oko, mikroskop, lupa). Uu będą prowadzić hodowle roślinne, kalendarz pogody, redagować gazetkę ekologiczną, wykonywać zielniki, albumy z samodzielnie wykonanymi zdjęciami oraz rysunkami, dokonywać obliczeń matematycznych związanych z mierzeniem temperatury, ważeniem, szacowaniem itp., włączać się w szkolne akcje prozdrowotne i ekologiczne (zbiórka makulatury, elektrośmieci, baterii). Zorganizowane będą 4 wycieczki przy współudziale Związku Komunalnego Wisłok z serii W poszukiwaniu Ekolandii (gniazdo recyklingu, oczyszczalnia ścieków, rezerwaty przyrody i ścieżki przyrodnicze, arboretum w Bolestraszycach) oraz zajęcia w terenie. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. b) Część II - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla uu klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 uu i druga grupach po 12 uu w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że uu zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. Uu będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. c) Część III - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla uu klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 uu i druga grupach po 12 uu w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że uu zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. Uu będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. d) Część IV - matematyczno-informatyczna dla uu klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uu podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. e) Część V - matematyczno-informatyczna dla uu klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uu podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. f) Część VI- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla uu klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz.tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. g) Część VII- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla uu klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz.tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. 2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w przypadku każdej z części) zobowiązany jest: a) przygotować program nauczania dostosowany do potrzeb oraz poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ostateczny wybór treści będzie dokonany po zapoznaniu się Wykonawcy z potrzebami danej grupy uczniów) b) przygotować własne materiały szkoleniowe dla uczniów, c) przygotować wykaz podręczników, zbiorów zadań, zeszytów ćwiczeń itp. potrzebnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu, d) przeprowadzać systematyczną ocenę i analizę postępów w nauce uczestników projektu, e) sprawdzać listę obecności na każdych zajęciach i potwierdzić udział poszczególnych uczestników w szkoleniu. Listę uczestników dostarcza Zamawiający, f) wypełniać na bieżąco dzienniki zajęć oraz wykonywać niezbędne obliczenia i zestawienia w dziennikach, g) dołożyć wszelkich starań, aby jakość szkoleń i nauczania była na jak najwyższym poziomie, dostosowana do potrzeb i możliwości uczniów, h) prowadzić zajęcia w miarę możliwości w oparciu o nowoczesną technologię informacyjną w postaci tablic interaktywnych, komputerów z rzutnikiem multimedialnym itp., i) dostosować się do godzin prowadzenia zajęć ustalonych przez Zamawiającego (uzależnionych od podziału godzin uczniów biorących udział w projekcie), j) wziąć odpowiedzialność materialną za wyposażenie, sprzęt i stan pracowni oraz mienie powierzone. k) Wykonać zamówienia w taki sposób, aby uzyskać rezultaty zawarte w projekcie. 3. Za jednostkę rozliczeniową wszystkich wymienionych powyżej zajęć przyjmuje się 1 godzinę lekcyjną (tj. 45 minut). Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuzgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.sp28.resman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Szkola Podstawowa nr 28 ul. Solarza 12 35-118 Rzeszów pokój 102A(sekretariat) w godz. 8.00-15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkola Podstawowa nr 28 ul. Solarza 12 35-118 Rzeszów pokój 102A(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Rzeszów: przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09
Numer ogłoszenia: 291225 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 273373 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 28, ul. Solarza 12, 35-118 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 20 70, faks 0-17 748 20 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: a) Część I - przyrodniczo-matematyczna W świecie przyrody i ciekawych zjawisk wokół nas dla uczniów klas młodszych Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach 15 osobowych w wymiarze 2 godz./tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 268. Oczekuje się, że zajęcia prowadzone będą metodami aktywizującymi, poparte obserwacjami, doświadczeniami przyrodniczymi, z wykorzystaniem gier i zabaw dydaktycznych., informacji zdobytych w Internecie, albumach, książkach oraz z użyciem przyrządów (lornetka, cyber oko, mikroskop, lupa). U/u będą prowadzić hodowle roślinne, kalendarz pogody, redagować gazetkę ekologiczną, wykonywać zielniki, albumy z samodzielnie wykonanymi zdjęciami oraz rysunkami, dokonywać obliczeń matematycznych związanych z mierzeniem temperatury, ważeniem, szacowaniem itp., włączać się w szkolne akcje prozdrowotne i ekologiczne (zbiórka makulatury, elektrośmieci, baterii). Zorganizowane będą 4 wycieczki przy współudziale Związku Komunalnego Wisłok z serii W poszukiwaniu Ekolandii(gniazdo recyklingu, oczyszczalnia ścieków, rezerwaty przyrody i ścieżki przyrodnicze, arboretum w Bolestraszycach) oraz zajęcia w terenie. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. b) Część II - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla u/u klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 u/u i druga grupach po 12 u/u w wymiarze 2 godz./tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że u/u zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. U/u będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. c) Część III - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla u/u klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 u/u i druga grupach po 12 u/u w wymiarze 2 godz./tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że u/u zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. U/u będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. d) Część IV - matematyczno-informatyczna dla u/u klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz./tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że u/u podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. e) Część V - matematyczno-informatyczna dla u/u klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz./tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że u/u podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. f) Część VI- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla u/u klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz./tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. g) Część VII- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla u/u klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz./tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. 2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w przypadku każdej z części) zobowiązany jest: a) przygotować program nauczania dostosowany do potrzeb oraz poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ostateczny wybór treści będzie dokonany po zapoznaniu się Wykonawcy z potrzebami danej grupy uczniów) b) przygotować własne materiały szkoleniowe dla uczniów, c) przygotować wykaz podręczników, zbiorów zadań, zeszytów ćwiczeń itp. potrzebnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu, d) przeprowadzać systematyczną ocenę i analizę postępów w nauce uczestników projektu, e) sprawdzać listę obecności na każdych zajęciach i potwierdzić udział poszczególnych uczestników w szkoleniu. Listę uczestników dostarcza Zamawiający, f) wypełniać na bieżąco dzienniki zajęć oraz wykonywać niezbędne obliczenia i zestawienia w dziennikach, g) dołożyć wszelkich starań, aby jakość szkoleń i nauczania była na jak najwyższym poziomie, dostosowana do potrzeb i możliwości uczniów, h) prowadzić zajęcia w miarę możliwości w oparciu o nowoczesną technologię informacyjną w postaci tablic interaktywnych, komputerów z rzutnikiem multimedialnym itp., i) dostosować się do godzin prowadzenia zajęć ustalonych przez Zamawiającego (uzależnionych od podziału godzin uczniów biorących udział w projekcie), j) wziąć odpowiedzialność materialną za wyposażenie, sprzęt i stan pracowni oraz mienie powierzone. k) Wykonać zamówienia w taki sposób, aby uzyskać rezultaty zawarte w projekcie. 3. Za jednostkę rozliczeniową wszystkich wymienionych powyżej zajęć przyjmuje się 1 godzinę lekcyjną (tj. 45 minut). Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Część I - przyrodniczo-matematyczna W świecie przyrody i ciekawych zjawisk wokół nas dla uczniów klas młodszych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Grzebyk, {Dane ukryte}, 35-118 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20126,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
20100,00
Oferta z najniższą ceną:
20100,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
20100,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
Część II - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla u/u klas IV-VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Gosławska, {Dane ukryte}, 35-125 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20051,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
20025,00
Oferta z najniższą ceną:
20025,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
20025,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Część III - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla u/u klas IV-VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Podgórska, {Dane ukryte}, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 20051,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
18690,00
Oferta z najniższą ceną:
18690,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
18690,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Część IV - matematyczno-informatyczna dla u/u klas IV - VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Dziobak, {Dane ukryte}, 35-113 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9462,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
9450,00
Oferta z najniższą ceną:
9450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
9450,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Część V - matematyczno-informatyczna dla u/u klas IV - VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kulbida-Mróz, {Dane ukryte}, 35-323 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9462,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
9450,00
Oferta z najniższą ceną:
9450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
9450,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
Część VI- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla u/u klas IV-VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sławomir Przybyła, {Dane ukryte}, 38-483 Wróblik Szlach., kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9462,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
9450,00
Oferta z najniższą ceną:
9450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
9450,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
7
Nazwa:
Część VII- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla u/u klas IV-VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Uliasz, {Dane ukryte}, 38-451 Równe, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9462,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
9450,00
Oferta z najniższą ceną:
9450,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
9450,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 27337320100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-10-03 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 627 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 7 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.sp28.resman.pl |
Informacja dostępna pod: | Szkola Podstawowa nr 28 ul. Solarza 12 35-118 Rzeszów pokój 102A(sekretariat) w godz. 8.00-15.00 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Część I - przyrodniczo-matematyczna W świecie przyrody i ciekawych zjawisk wokół nas dla uczniów klas młodszych | Maria Grzebyk Rzeszów | 2010-10-18 | 20 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-10-18 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 20 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 20 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 20 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 20 100,00 zł | |||
Część II - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla u/u klas IV-VI | Elżbieta Gosławska Rzeszów | 2010-10-18 | 20 025,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-10-18 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 20 025,00 zł Minimalna złożona oferta: 20 025,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 20 025,00 zł Maksymalna złożona oferta: 20 025,00 zł | |||
Część III - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla u/u klas IV-VI | Agnieszka Podgórska Rzeszów | 2010-10-18 | 18 690,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-10-18 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 18 690,00 zł Minimalna złożona oferta: 18 690,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 18 690,00 zł Maksymalna złożona oferta: 18 690,00 zł | |||
Część IV - matematyczno-informatyczna dla u/u klas IV - VI | Małgorzata Dziobak Rzeszów | 2010-10-18 | 9 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-10-18 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 9 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 450,00 zł | |||
Część V - matematyczno-informatyczna dla u/u klas IV - VI | Anna Kulbida-Mróz Rzeszów | 2010-10-18 | 9 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-10-18 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 9 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 450,00 zł | |||
Część VI- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla u/u klas IV-VI | Sławomir Przybyła Wróblik Szlach. | 2010-10-18 | 9 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-10-18 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 9 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 450,00 zł | |||
Część VII- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla u/u klas IV-VI | Marek Uliasz Równe | 2010-10-18 | 9 450,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2010-10-18 Dotyczy cześci nr: 7 Kody CPV: 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 9 450,00 zł Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 9 450,00 zł Maksymalna złożona oferta: 9 450,00 zł |