Ełk: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14


Numer ogłoszenia: 493292 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim. Zamówienie dotyczy wspomagania 19 szkół i 4 przedszkoli. W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. W roku szkolnym 2013/14 w każdej szkole uczestniczącej w projekcie odbędzie się po 15 h dydaktycznych (45 min) warsztatów, 12 h dydaktycznych (45 min) konsultacji grupowych z wykładami (w okresie od grudnia 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 10 h zegarowych (60 min) konsultacji indywidualnych i po 5 h zegarowych (60 min) konsultacji grupowych na szkołę lub przedszkole wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty i konsultacje grupowe realizowane będą w grupach do 25 osób. Projekt realizowany jest od września 2013 r. do sierpnia 2015 r. 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 11 części. CZĘŚĆ I - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Miejskie Przedszkole Mali Odkrywcy w Ełku. 2. Szkoła Podstawowa nr 7 w Ełku. 3. Szkoła Podstawowa w Prostkach. CZĘŚĆ II - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Gimnazjum w Zespole Szkół w Prostkach. 2. Gimnazjum nr 4 w Ełku. 3. II Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół nr 2 w Ełku. 4. Gimnazjum nr 3 w Ełku. CZĘŚĆ III - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Ełku CZĘŚĆ IV - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. CZĘŚĆ V - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa nr 4 w Ełku. CZĘŚĆ VI - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Samorządowych w Ełku. CZĘŚĆ VII - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Technikum w Zespole Szkół nr 3 w Ełku. CZĘŚĆ VIII - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Szkoła promuje wartość edukacji. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Pisanicy. 2. Gimnazjum w Kalinowie. 3. I Liceum Ogólnokształcące w Ełku. CZĘŚĆ IX - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa w Sypitkach. 2. Szkoła Podstawowa w Kalinowie. 3. Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku. 4. Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku. CZĘŚĆ X - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem zdolnym. Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach. CZĘŚĆ XI - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Zamówienie będzie realizowane w następujących szkołach/przedszkolach powiatu ełckiego: 1. Miejskie Przedszkole Perełka im. J. Brzechwy w Ełku. 2. Miejskie Przedszkole Bajka w Ełku. 3. Przedszkole Samorządowe w Prostkach..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 11.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów, wykładu, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: a) Wykształcenie: studia wyższe II stopnia b) Doświadczenie w edukacji: ukończone kursy/ szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub certyfikat trenerski lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego lub nauczyciela konsultanta itp.) c) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo). d) Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia oraz określa minimalną liczbę osób zdolnych do wykonania zamówienia w danej części: Dla części I - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - 3 osoby, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania dzieci do nauki lub budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, rozbudzania ciekawości poznawczej, teorii inteligencji wielorakich H.Gardnera, specyfiki rozwoju psychofizycznego dzieci w wieku szkolnym, roli oceniania kształtującego w motywowaniu uczniów do nauki, projektowania i wdrażania innowacji pedagogicznych (1 osoba). - co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących technik interaktywnych w pracy z uczniem na przykładzie np. praca w chmurze, technik pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera i autyzmem oraz z zakresu wykorzystania techniki glottodydaktyki w pracy z uczniem oraz technik uczenia się i metod motywujących do nauki (1 osoba). - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy lub technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem (1 osoba). Dla części II - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki - 4 osoby, które posiadają: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących sposobów motywowania uczniów do nauki, w tym wykorzystaniu dramy lub technik szybkiego uczenia się i zapamiętywania oraz motywujące do nauki lub budowania poczucia własnej wartości lub aktywizowania lub metod pracy z dziećmi, uczniami lub technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój lub stylów uczenia się lub treningu interpersonalnego, technik szybkiego czytania, metod rozwijających kreatywność, sztuki zadawania pytań i formułowania poleceń, indywidualnej pracy z uczniem (4 osoby). -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) dotyczących technik poprawiania pamięci i zapamiętywania, szybkiego czytania, technik uczenia się, metod motywowania uczniów do nauki oraz doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu programu efektywnego uczenia się (np. w ramach godzin wychowawczych) (1 osoba). Dla części III - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - 1 osoba, która posiada. - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) z zakresu nowoczesnych metod i technik uczenia się, nowoczesnych środków dydaktycznych, psychologii percepcji, oceniania i motywowania uczniów oraz coachingu. Dla części IV- Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 1 osoba, z która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących budowania autorytetu nauczyciela, diagnozy wychowawczej, kształtowania umiejętności komunikacyjnych nauczyciel - uczeń: z zakresu reagowania na zachowania prowokacyjne uczniów, z zakresu psychologii tłumu, motywów zachowania uczniów, z zakresu radzenia sobie z odmową wykonania zadania przez ucznia i przeszkadzaniem na lekcji. Ponadto z zakresu pracy zespołowej nauczycieli(lek) i nowych technik pracy oraz doświadczenie w kształtowaniu dobrych wzorców zachowań uczniów, rozwiazywania problemów. Dla części V- Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? - 1 osoba, z która posiada: - co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z nauczycielami(kami) dotyczących pozytywnych wzmocnień kształtujących postawy uczniowskie oraz zastosowanie ich w praktyce szkoleń z zakresu stosowania metody ekonomii żetonowej oraz opracowanie systemu komunikacji oraz wzmocnień kształtujących pozytywne postawy uczniów w szkole. Dla części VI - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - 1 osoba, która posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami(kami) w zakresie pracy indywidualnej i zespołowej z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych: z niedowidzeniem, niewidomych, z niedosłuchem, z zespołem Aspargera oraz doświadczenie w opracowywaniu IPET, w prowadzeniu zajęć z młodzieżą szkolną z zastosowaniem metod motywacyjnych i metod świadomego oraz efektywnego uczenia się, doświadczenie w konstruowaniu narzędzi do mierzenia wewnętrznego procesu motywacji, doskonaleniu umiejętności zespołowego planowania pracy z uczniem. Dla części VII - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet - 1 osoba, która posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z nauczycielami z zakresu wykorzystania środków i narzędzi TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych, wykorzystania zasobów Internetu (z uwzględnieniem praw autorskich, elementów komunikacji interpersonalnej w obrębie mediów elektronicznych), programów edukacyjnych oraz materiałów multimedialnych w procesie dydaktycznym. Dla części VIII- Szkoła promuje wartość edukacji - 3 osoby, które posiadają: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami z zakresu efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych (2 osoby) -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami z zakresu efektywnej komunikacji w szkole podstaw i zasad organizacji pracy zespołów nauczycielskich, skutecznej współpracy w planowaniu i realizacji procesów edukacyjnych w szkole we współpracy nauczycieli, jednolitości oddziaływań wychowawczych i dydaktycznych, z zakresu budowania dobrego wizerunku szkoły w środowisku lokalnym, budowania narzędzi do badania i promowania edukacji we współpracy z rodzicami oraz lokalnymi instytucjami. (1 osoba) Dla części IX - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? - 4 osoby, z których każda posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji) oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły (3 osoby). -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji), motywowania nauczycieli do działania i włączania się w procesy ewaluacyjne oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły (1 osoba). Dla części X - Praca z uczniem zdolnym - 1 osoba, która posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących rozwijania twórczego myślenia i wykorzystywania pasji uczniów w szkole, animacji kulturowej, rozpoznawanie uzdolnień uczniów, wykorzystywania modelu pracy z uczniem zdolnym na lekcjach, wspierania i podtrzymywania motywacji ucznia zdolnego, w zakresie współpracy z rodzicami w aspekcie podtrzymywania, motywacji i rozwijania pasji ucznia zdolnego. Dla części XI - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? - 3 osoby, z których każda posiada: -co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z dorosłymi/nauczycielami dotyczących ewaluacji wewnętrznej, jako sposobu badania pracy szkoły, metodologii badań oraz we wspieraniu zespołów do spraw ewaluacji (m. in. w zakresie opracowania narzędzi badawczych, opracowania i zebranych danych, opracowania raportu, sformułowania wniosków i rekomendacji), ewaluacji programów i projektów własnych, motywowania nauczycieli do działania i włączania się w procesy ewaluacyjne oraz zakresu analizowania wymagań zawartych w dokumentach MEN w kontekście rozwoju szkoły.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Wykaz doświadczenia osób, które pełnić będą funkcję ekspertów.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.elk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
modn@modn.elk.pl lub bip@powiat.elk.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku, 19-300 Ełk ul. Sikorskiego 5A..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Ełk: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14


Numer ogłoszenia: 276005 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 493292 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z Rocznych Planów Wspomagania 23 szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych) wynikających z Rocznych Planów Wspomagania szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim. Zamówienie dotyczy wspomagania 19 szkół i 4 przedszkoli. W ramach Rocznych Planów Wspomagania w każdej szkole realizowane będą oferty doskonalenia opracowane w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. W roku szkolnym 2013/14 w każdej szkole uczestniczącej w projekcie odbędzie się po 15 h dydaktycznych (45 min) warsztatów, 12 h dydaktycznych (45 min) konsultacji grupowych z wykładami (w okresie od grudnia 2013 r. do końca marca.2014 r. (po 4 spotkania, 3-4 godzinne, 1 raz w miesiącu i ferie zimowe) oraz po 10 h zegarowych (60 min) konsultacji indywidualnych i po 5 h zegarowych (60 min) konsultacji grupowych na szkołę lub przedszkole wspomagających przełożenie nowych umiejętności nauczycieli i nauczycielek na praktykę szkolną w okresie od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. Warsztaty i konsultacje grupowe realizowane będą w grupach do 25 osób. Projekt realizowany jest od września 2013 r. do sierpnia 2015 r. 2.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 11 części. CZĘŚĆ I - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. CZĘŚĆ II - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. CZĘŚĆ III - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. CZĘŚĆ IV - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?. CZĘŚĆ V - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? CZĘŚĆ VI - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. CZĘŚĆ VII - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. CZĘŚĆ VIII - NAZWA Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Szkoła promuje wartość edukacji. CZĘŚĆ IX - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? CZĘŚĆ X - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem zdolnym. CZĘŚĆ XI - NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - POKL,Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANWIKORI Anna Wyrzykowska, {Dane ukryte}, 09-110 Siedlce, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13968,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    13968,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    13968,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    13968,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architekci Sukcesu Agata Musiałkiewicz, {Dane ukryte}, 19-300 Straduny, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    16800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18624,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANWIKORI Anna Wyrzykowska, {Dane ukryte}, 09-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4656,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4656,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4656,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4656,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Konopka, {Dane ukryte}, 19-200 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4740,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4740,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4740,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4740,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Merski, {Dane ukryte}, 19-200 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4740,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4740,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4740,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4740,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Szkoła promuje wartość edukacji.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architekci Sukcesu Agata Musiałkiewicz, {Dane ukryte}, 19-300 Straduny, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    12600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    12600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14220,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Actus Usługi edukacyjne Marzanna Krajewska, {Dane ukryte}, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18960,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18960,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18960,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18960,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem zdolnym.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Konopka, {Dane ukryte} 19-200 Grajewo, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4740,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4740,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4740,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4740,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Architekci Sukcesu Agata Musiałkiewicz, {Dane ukryte}, 19-300 Straduny, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    12600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    12600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14220,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk
woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: modn@modn.elk.pl
tel: 87 6211071
fax: 87 6211071
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-12-05
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 49329220130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-11-28
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 206 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 11
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.powiat.elk.pl
Informacja dostępna pod: modn@modn.elk.pl lub bip@powiat.elk.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
NAZWA: Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. ANWIKORI Anna Wyrzykowska
Siedlce
2013-12-18 13 968,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Architekci Sukcesu Agata Musiałkiewicz
Straduny
2013-12-18 16 800,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? ANWIKORI Anna Wyrzykowska
Siedlce
2013-12-18 4 656,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jarosław Konopka
Grajewo
2013-12-18 4 740,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. Jacek Merski
Grajewo
2013-12-18 4 740,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Szkoła promuje wartość edukacji. Architekci Sukcesu Agata Musiałkiewicz
Straduny
2013-12-18 12 600,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Actus Usługi edukacyjne Marzanna Krajewska
Ełk
2013-12-18 18 960,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Praca z uczniem zdolnym. Jarosław Konopka
Grajewo
2013-12-18 4 740,00
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych w oparciu o ofertę doskonalenia - Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? Architekci Sukcesu Agata Musiałkiewicz
Straduny
2013-12-18 12 600,00