Rumia: Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17.


Numer ogłoszenia: 236015 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.miasto.rumia.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty - Zadanie 17. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następującą usługę (zadanie): Zadanie 17. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe. 2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia, 2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http://defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty, 3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl, Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole, 4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu. 6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w Projekcie. 7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie. 8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody. 10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych - 60 minut. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznym w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź przedsiębiorstwo. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIA: Zadanie Nr 17: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30. Opis zajęć: - zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III, - zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 5 uczniów, razem 5 uczniów w roku szkolnym, - zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym. Cel zajęć: - wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, będących przyczyną trudności szkolnych, - zachęcenie uczniów do pokonywania trudności w nauce, - stymulowanie rozwoju uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych, - usprawnienie rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia, - zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach. Oczekiwane efekty: - uzupełnienie braków w wiadomościach i umiejętnościach, będących przyczyną trudności szkolnych, - zwiększenie motywacji do uczeniu się i pokonywania trudności w nauce, - niwelacja przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach, - rozwój uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych, - rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 07.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia lub poleganie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów poprzez wykazanie się realizacją zajęć edukacyjnych, tj. co najmniej jedną usługą dotyczącą zajęć edukacyjnych której wartość wynosi co najmniej 1.500 zł, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Dysponowanie odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które mają odpowiednie przygotowanie do realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres wymagań, które należy spełnić podejmując się zadania w niniejszym zamówieniu: Minimalne warunki udziału w postępowaniu: - wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika wczesnoszkolna lub równoważne, - ukończenie studiów podyplomowych Terapia Zaburzeń Czytania i Pisania - przynajmniej 6 - miesięczny staż pracy z dziećmi w klasach I - III szkoły podstawowej, - posiadanie co najmniej 6 - miesięczny doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych,


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie: - wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych; - wynikających ze zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; - będącym działaniem siły wyższej. - umowy będą odpowiednio dostosowane dla wybranych w niniejszym postępowaniu wykonawców w zależności od formy prowadzenia działalności gospodarczej lub osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 213..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 204.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Rumia: Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17..


Numer ogłoszenia: 248185 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 236015 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Rumia, ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 - Zadanie 17...


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty - Zadanie 17. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następującą usługę (zadanie): Zadanie 17. Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej Nr 10 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013/2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe. 2.Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I-III poprzez dostosowanie wsparcia do ich indywidualnych potrzeb zdiagnozowanych w okresie realizacji projektu 2011-2013. 3.Wybrany Wykonawca/wykonawczyni powinien/powinna zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia, 2) zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: http://defs.pomorskie.eu/pl/projekty_systemowe/priorytet_ix/klasy_1_3/dokumenty, 3) dokumentacją konkursową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty systemowe: www.defs.pomorskie.eu/pl, Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu szkolny zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole, 4. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/na będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Wykonawca/wykonawczyni zobowiązany/zobowiązana będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z Koordynatorem Projektu w mierzeniu postępów uczniów i uczennic w zakresie rezultatów Projektu. 6.Wykonawca/wykonawczyni będzie dokonywał/ła ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywał/ła ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia/uczennicy (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w Projekcie. 7.Wykonawca/Wykonawczyni będzie ponosił/ła odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć. Zajęcia prowadzone przez Wykonawcę/Wykonawczynię winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie. 8.Wykonawca/Wykonawczyni ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 9.W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej Wykonawca/Wykonawczyni będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora Projektu i uzyskaniu jego zgody. 10. W celach rozliczeniowych Zamawiający przyjął, że godzina zajęć edukacyjnych rozwijających uzdolnienia i dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut, a zajęć specjalistycznych - 60 minut. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się prowadzenie zajęć specjalistycznym w krótszym czasie niż 60 minut, zachowując ustalony dla ucznia łączny czas tych zajęć. 11. Zgodnie z zachowaniem zasady gender każdorazowo, gdy jest mowa o uczniach ma się na myśli uczniów i uczennice. Natomiast, gdy mówi się o Wykonawcy - chodzi o Wykonawcę, Wykonawczynię bądź przedsiębiorstwo. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYODRĘBNIONO NASTĘPUJĄCE ZADANIA: Zadanie Nr 17: Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej Nr 10 w Rumi, ul. Górnicza 19; 84-230 Rumia - organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 dodatkowych zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożone ryzykiem dysleksji w łącznej liczbie godzin 30. Opis zajęć: - zajęcia będą obejmowały uczniów klas I-III, - zajęcia będą prowadzone w jednej grupie, która będzie liczyła 5 uczniów, razem 5 uczniów w roku szkolnym, - zajęcia będą odbywały się co najmniej 1 raz w tygodniu, po uzgodnieniu szczegółowego harmonogramu z Koordynatorem Szkolnym. Cel zajęć: - wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów, będących przyczyną trudności szkolnych, - zachęcenie uczniów do pokonywania trudności w nauce, - stymulowanie rozwoju uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych, - usprawnienie rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia, - zniwelowanie przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach. Oczekiwane efekty: - uzupełnienie braków w wiadomościach i umiejętnościach, będących przyczyną trudności szkolnych, - zwiększenie motywacji do uczeniu się i pokonywania trudności w nauce, - niwelacja przykrych doświadczeń związanych z porażkami ucznia na lekcjach, - rozwój uczniów w zakresie czytania, pisania i wykonywania działań matematycznych, - rozwoju funkcji psychomotorycznych niezbędnych do nauki czytania, pisania i liczenia...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2013-2014 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.11.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wioleta Saworska , {Dane ukryte}, 84-100 Połczyno, Puck, kraj/woj. pomorskie.
  • Sylwia Popczyk, {Dane ukryte}, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2250,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2100,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2100,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2100,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Sobieskiego 7, 84-230 Rumia
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
tel: 586 719 410
fax: 586 796 517
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-11-17
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 23601520130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-11-07
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 19 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.miasto.rumia.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, pok. 213.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół po Wioleta Saworska
Połczyno, Puck
2013-11-21 1 050,00
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół po Sylwia Popczyk
Rumia
2013-11-21 1 050,00