Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Brzostek
Opis przedmiotu przetargu: 1)Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: 1. Szkoła Podstawowa w Brzostku : 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań sportowych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 6.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć, 7.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 924 h w szkole. 2. Szkoła Podstawowa w Gorzejowej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 3. Szkoła Podstawowa w Grudnej Górnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 440 h w szkole. 4. Szkoła Podstawowa w Kamienicy Dolnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć.Razem do realizacji 264 h w szkole. 5. Szkoła Podstawowa w Kamienicy Górnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań plastycznych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 440 h w szkole. 6. Szkoła Podstawowa w Nawsiu Brzosteckim: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć plastycznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 7. Szkoła Podstawowa w Przeczycy: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 264 h w szkole. 8. Szkoła Podstawowa w Siedliskach-Bogusz: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań plastycznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 264 h w szkole. 9. Szkoła Podstawowa w Smarżowej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań sportowych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 1 h wszystkich zajęć poza logopedią = 1 godzina lekcyjna tj. 45 minut. 1 h zajęć z logopedii = 1 godzina zegarowa tj. 60 minut. Dla każdego z rodzajów zajęć wykonawca wyznaczy minimum jednego nauczyciela! 3)Pomoce dydaktyczne: Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie Wykaz pomocy dydaktycznych zawarty jest w rozdz. III pkt. 3 SIWZ. Pomoce dydaktyczne zostaną przeznaczone do nastepującychc szkół: SP Brzostek, SP Gorzejowa, SP Grudna Górna, SP Kamienica Dolna, SP Kamienica Górna, SP Nawsie Brzosteckie, Sp Przeczyca, SP Siedliska-Bogusz, SP Smarżowa.
Brzostek: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 415666 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, faks 014 6830111.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Brzostek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: 1. Szkoła Podstawowa w Brzostku : 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań sportowych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 6.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć, 7.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 924 h w szkole. 2. Szkoła Podstawowa w Gorzejowej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 3. Szkoła Podstawowa w Grudnej Górnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 440 h w szkole. 4. Szkoła Podstawowa w Kamienicy Dolnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć.Razem do realizacji 264 h w szkole. 5. Szkoła Podstawowa w Kamienicy Górnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań plastycznych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 440 h w szkole. 6. Szkoła Podstawowa w Nawsiu Brzosteckim: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć plastycznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 7. Szkoła Podstawowa w Przeczycy: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 264 h w szkole. 8. Szkoła Podstawowa w Siedliskach-Bogusz: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań plastycznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 264 h w szkole. 9. Szkoła Podstawowa w Smarżowej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań sportowych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 1 h wszystkich zajęć poza logopedią = 1 godzina lekcyjna tj. 45 minut. 1 h zajęć z logopedii = 1 godzina zegarowa tj. 60 minut. Dla każdego z rodzajów zajęć wykonawca wyznaczy minimum jednego nauczyciela! 3)Pomoce dydaktyczne: Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie Wykaz pomocy dydaktycznych zawarty jest w rozdz. III pkt. 3 SIWZ. Pomoce dydaktyczne zostaną przeznaczone do nastepującychc szkół: SP Brzostek, SP Gorzejowa, SP Grudna Górna, SP Kamienica Dolna, SP Kamienica Górna, SP Nawsie Brzosteckie, Sp Przeczyca, SP Siedliska-Bogusz, SP Smarżowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesenia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuposiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - złoży oświadczenie zał nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwykonawca udokumentuje, że posiada doświadczenie w realizacji usługi podobnej rodzajowo do przedmiotu zamówienia tj. podlegające pod kody CPV 80100000-5 lub 80000000-4, tj. wykaże za pośrednictwem załączonego do oferty wykazu (zał. nr 3) i stosownych potwierdzeń wykonania/wykonywania usług, na doświadczenie których się powołuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje lub wykonywał min. 1 usługę o żądanym zakresie do spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, gdzie odbiorcami usług były dzieci lub młodzież ze szkół podstawowych), o wartości nie niższej niż 200 tysięcy złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwykonawca udokumentuje, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykształcenie wyższe w rozumieniu prawa krajowego właściwe dla przedmiotu zamówienia oraz odbyły przeszkolenie z zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym minimum jedna osoba do każdego rodzaju zajęć. Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty wykaz osób które będą odpowiedzialne za świadczenie usługi (prowadzenie zajęć), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (zał. nr 4). do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca złoży aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o wartości nie niższej niż 100 tysięcy złotych. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 6do SIWZ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnictwa). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Załącznik nr 8 do SIWZ oświadczenie potwierdzające doświadczenie wykonawcy w zakresie świadczenia usługi edukacyjne o kodzie CPV 80100000-5 lub 80000000-4 (gdzie odbiorcami usług były dzieci lub młodzież ze szkół podstawowych), na rzecz podmiotu trzeciego, w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert - więcej w SIWZ pkt. XV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert - wg wzoru Wykonawcy. Załącznik nr 9do SIWZ oświadczenia od osób które będą bezpośrednio świadczyły usługę, potwierdzające że potencjał osobowy przedstawiony przez wykonawcę w zał. nr 4 posiada wykształcenie wyższe w rozumieniu prawa krajowego właściwe dla przedmiotu zamówienia oraz posiada przeszkolenie z zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym - więcej w SIWZ pkt. XV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert - wg wzoru Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - doswiadczenie - 30
- 3 - kwalifikacje - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu, gdyby nastąpiły opóźnienia związane z realizacją założeń projektowych, wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Brzostku- biuro nr 8 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku- sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
Brzostek: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 248235 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 415666 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzostek, Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 014 6830111, faks 014 6830111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Brzostek.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1)Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: 1. Szkoła Podstawowa w Brzostku : 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań sportowych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 6.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć, 7.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 4 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 924 h w szkole. 2. Szkoła Podstawowa w Gorzejowej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 3. Szkoła Podstawowa w Grudnej Górnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 440 h w szkole. 4. Szkoła Podstawowa w Kamienicy Dolnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć.Razem do realizacji 264 h w szkole. 5. Szkoła Podstawowa w Kamienicy Górnej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 3 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań plastycznych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 440 h w szkole. 6. Szkoła Podstawowa w Nawsiu Brzosteckim: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć plastycznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z języka angielskiego: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 7. Szkoła Podstawowa w Przeczycy: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami z gimnastyki korekcyjnej: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z zajęć tanecznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 264 h w szkole. 8. Szkoła Podstawowa w Siedliskach-Bogusz: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 2 grupy; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań plastycznych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 264 h w szkole. 9. Szkoła Podstawowa w Smarżowej: 1.Zajęcia edukacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 2.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z trudnościami w matematyce: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 3.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z logopedii: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań sportowych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. 5.Zajęcia edukacyjne dla dzieci z rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: 1 grupa; na grupę przypada do realizacji 44 h zajęć. Razem do realizacji 220 h w szkole. 1 h wszystkich zajęć poza logopedią = 1 godzina lekcyjna tj. 45 minut. 1 h zajęć z logopedii = 1 godzina zegarowa tj. 60 minut. Dla każdego z rodzajów zajęć wykonawca wyznaczy minimum jednego nauczyciela! 3)Pomoce dydaktyczne: Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie Wykaz pomocy dydaktycznych zawarty jest w rozdz. III pkt. 3 SIWZ. Pomoce dydaktyczne zostaną przeznaczone do nastepujących szkół: SP Brzostek, SP Gorzejowa, SP Grudna Górna, SP Kamienica Dolna, SP Kamienica Górna, SP Nawsie Brzosteckie, Sp Przeczyca, SP Siedliska-Bogusz, SP Smarżowa...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP EDUCATION SOBIESŁAW SOWA, {Dane ukryte}, 53-330 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 290106,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
303264,00
Oferta z najniższą ceną:
303264,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
303264,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 41566620120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-10-23 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 237 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 50% |
WWW ogłoszenia: | www.bipbrzostek.mserwer.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Miejski w Brzostku- biuro nr 8 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Brzostek | TOP EDUCATION SOBIESŁAW SOWA Wrocław | 2012-11-23 | 303 264,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-11-23 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 303 264,00 zł Minimalna złożona oferta: 303 264,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 303 264,00 zł Maksymalna złożona oferta: 303 264,00 zł |