Złotniki Kujawskie: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym.


Numer ogłoszenia: 1318 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. , faks , strona internetowa www.zlotnikikuj.cc.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego w liczbie 30 godzin zgodnie z otrzymanym harmonogramem zajęć według przyjętego programu nauczania. /Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem są usługi niepriorytetowe określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym Dz.U. 2010 nr 12 poz. 68. Zgodnie z art. 5 ust 1 i 1a ustawy Prawo zamówień publicznych: Do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a Pzp, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego oraz licytacji elektronicznej. W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. W przypadku przedmiotowego postępowania zastosowanie trybu negocjacyjnego jest celowe z uwagi na uniemożliwienie terminowej realizacji zadań w ramach projektu Zostań Omnibusem- zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. Harmonogram projektu zakłada realizację poszczególnych zadań w ściśle określonych terminach oraz zakończenie zadania do czerwca 2011 roku. Zastosowanie procedury otwartej na wyłonienie wykonawców zajęć wydłuży procedurę wyboru wykonawców z uwagi na terminy w niej określone oraz na możliwość składania odwołań co może doprowadzić nawet do unieważnienia i powtórzenia całej procedury. Zastosowanie procedury otwartej w przeciwieństwie do procedury z wolnej ręki ze względu na dużą ilość postępowań związanych z wyłonieniem wszystkich wykonawców zajęć uniemożliwi rozpoczęcie projektu w jednakowym czasie a w konsekwencji wpłynie na prawidłową jego realizację. Data rozpoczęcia realizacji projektu jest istotna z uwagi na obowiązek beneficjenta osiągnięcia wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie procedury otwartej uniemożliwi osiągnięcie zakładanych w projekcie wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie trybu negocjacyjnego jest uzasadnione także z uwagi na osiągnięcie zakładanego celu projektu, którym jest również wyrównywanie szans edukacyjnych, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych chłopców i dziewcząt z terenów wiejskich i miejskich w szkołach objętych projektem. Dla osiągnięcia tego celu zasadnym jest aby zajęcia z danych przedmiotów prowadzili nauczyciele, którzy na codzień prowadzą je z dziećmi w danej szkole ponieważ najlepiej znają ich potrzeby edukacyjne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Ewa Gezele, ul. Boczna 2, Złotniki Kujawskie, 88-180 Złotniki Kujawskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


Numer ogłoszenia: 4730 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
1318 - 2011 data 05.01.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy, ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.3.

  • W ogłoszeniu jest:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka polskiego w liczbie 30 godzin zgodnie z otrzymanym harmonogramem zajęć według przyjętego programu nauczania. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w liczbie 30 godzin zgodnie z otrzymanym harmonogramem zajęć według przyjętego programu nauczania. /Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.

  • W ogłoszeniu jest:
    Ewa Gezele, ul. Boczna 2, Złotniki Kujawskie, 88-180 Złotniki Kujawskie.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Krystyna Gezele, ul. Boczna 22, Złotniki Kujawskie, 88-180 Złotniki Kujawskie.


Złotniki Kujawskie: Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich Gmina Złotniki Kujawskie w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym


Numer ogłoszenia: 10066 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 1318 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. , faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich Gmina Złotniki Kujawskie w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich Gmina Złotniki Kujawskie w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. W ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki w liczbie 30 godzin zgodnie z otrzymanym harmonogramem zajęć według przyjętego programu nauczania. /Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.01.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Gezele, {Dane ukryte}, 88-180 Złotniki Kujawskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1500,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem są usługi niepriorytetowe określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym Dz.U. 2010 nr 12 poz. 68. Zgodnie z art. 5 ust 1 i 1a ustawy Prawo zamówień publicznych: Do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a Pzp, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego oraz licytacji elektronicznej. W przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. W przypadku przedmiotowego postępowania zastosowanie trybu negocjacyjnego jest celowe z uwagi na uniemożliwienie terminowej realizacji zadań w ramach projektu Zostań Omnibusem- zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze, pozalekcyjne i edukacyjne dla dziewcząt i chłopców ze szkół o kształceniu ogólnym. Harmonogram projektu zakłada realizację poszczególnych zadań w ściśle określonych terminach oraz zakończenie zadania do czerwca 2011 roku. Zastosowanie procedury otwartej na wyłonienie wykonawców zajęć wydłuży procedurę wyboru wykonawców z uwagi na terminy w niej określone oraz na możliwość składania odwołań co może doprowadzić nawet do unieważnienia i powtórzenia całej procedury. Zastosowanie procedury otwartej w przeciwieństwie do procedury z wolnej ręki ze względu na dużą ilość postępowań związanych z wyłonieniem wszystkich wykonawców zajęć uniemożliwi rozpoczęcie projektu w jednakowym czasie a w konsekwencji wpłynie na prawidłową jego realizację. Data rozpoczęcia realizacji projektu jest istotna z uwagi na obowiązek beneficjenta osiągnięcia wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie procedury otwartej uniemożliwi osiągnięcie zakładanych w projekcie wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie trybu negocjacyjnego jest uzasadnione także z uwagi na osiągnięcie zakładanego celu projektu, którym jest również wyrównywanie szans edukacyjnych, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych chłopców i dziewcząt z terenów wiejskich i miejskich w szkołach objętych projektem. Dla osiągnięcia tego celu zasadnym jest aby zajęcia z danych przedmiotów prowadzili nauczyciele, którzy na codzień prowadzą je z dziećmi w danej szkole ponieważ najlepiej znają ich potrzeby edukacyjne.

Adres: ul. Powstańców Wlkp. 6, 88-180 Złotniki Kujawskie
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: ug@zlotnikikuj.cc.pl
tel:
fax:
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 131820110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-01-04
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.zlotnikikuj.cc.
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Złotnikach Kujawskich Gmina Złotniki Kujawskie w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem - zdobywaj wiedzę poprzez dodatkowe zajęcia dydaktycz Krystyna Gezele
Złotniki Kujawskie
2011-01-21 1 500,00