Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiot zamówienia Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Część 1 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Część 2 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Część 3 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ.
Lębork: Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)
Numer ogłoszenia: 17876 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
Adres strony internetowej zamawiającego:
powiat-lebork.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Część 1 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Część 2 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Część 3 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 29.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuJedną osobą spełniającą warunki odpowiednio ze względu na poszczególne części zamówienia: Część I: Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą (z zastrzeżeniem, że jedna osoba prowadzi jedno zadanie całe dla obu grup) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie w prowadzeniu kursów, szkoleń, warsztatów związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia: - posiada co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia pedagogiczne lub wraz z przygotowaniem pedagogicznym (lub równoważne, tj. posiada tytuł magistra, magistra inżyniera albo tytuł równorzędny), - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń/warsztatów dla nauczycieli przedszkoli/szkół podstawowych/gimnazjów/szkół ponadgimnazjalnych (tj. CEN, ODN, KO, Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna) - (trwających min. 5 godzin) w zakresie tematyki tożsamej lub zbliżonej merytorycznie do tematu danej części zamówienia - praktyczne doświadczenie w pracy trenerskiej, w tym prowadzenie szkoleń, warsztatów, kursów z nauczycielami, - posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty, - posiada znajomość zasady równości płci Część II: Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą (z zastrzeżeniem, że jedna osoba prowadzi jedno zadanie całe dla obu grup) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia: - posiada co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub pedagogiczne, - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń/warsztatów dla nauczycieli przedszkoli/szkół podstawowych/gimnazjów/szkół ponadgimnazjalnych (tj. CEN, ODN, KO, Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna) - (trwających min. 5 godzin) w zakresie tematyki tożsamej lub zbliżonej merytorycznie do tematu danej części zamówienia - praktyczne doświadczenie w pracy trenerskiej, w tym prowadzenie szkoleń, warsztatów, kursów z nauczycielami, - posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty, - posiada znajomość zasady równości płci Część III: Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą (z zastrzeżeniem, że jedna osoba prowadzi jedno zadanie całe dla obu grup) zdolną do wykonania zamówienia, która posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń związanych z zakresem tematycznym przedmiotu zamówienia: - posiada co najmniej wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub pedagogiczne wraz z przygotowaniem pedagogicznym (lub równoważne, tj. posiada tytuł magistra, magistra inżyniera albo tytuł równorzędny), - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń/warsztatów dla nauczycieli przedszkoli/szkół podstawowych/gimnazjów/szkół ponadgimnazjalnych (tj. CEN, ODN, KO, Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna) - (trwających min. 5 godzin) w zakresie tematyki tożsamej lub zbliżonej merytorycznie do tematu danej części zamówienia - praktyczne doświadczenie w pracy trenerskiej, w tym prowadzenie szkoleń, warsztatów, kursów z nauczycielami, - posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty, - posiada znajomość zasady równości płci Uwaga! Szkolenie prowadzone będzie tylko przez kadrę dydaktyczną wykazaną w ofercie. W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy/stosunku cywilno-prawnego ze strony wykładowcy) przez osoby wskazane w wykazie kadry dydaktycznej zaangażowanej do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o doświadczeniu zawodowym równym lub większym niż osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ oraz w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie potrzeby zmiany kadry i wskazać osobę zastępowaną, przyczyny nieobecności osoby zastępowanej, okres zastępstwa, dostarczyć kserokopię zwolnienia lekarskiego, kserokopię aktu zgonu lub kserokopię podania o rozwiązanie stosunku pracy/ stosunku cywilno-prawnego ze strony wykładowcy, a także przedstawić Zamawiającemu kwalifikacje, poziom doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia kursów/szkoleń osoby lub osób zastępujących w celu akceptacji. (zmiana osoby nie dotyczy Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej). Zmiana kadry wymaga bezwzględnie pisemnej zgody Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, jego zobowiązanie powinno wskazywać, w jaki sposób jego wiedza i doświadczenie będzie wykorzystana w trakcie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. tj. według załącznika oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zał. nr 7 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.02.2015 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin dla 2 grup (2,5 godziny x 2 grupy x 3 spotkania ogółem 15 godzin);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1a. Analiza i interpretacja dzieła ikonicznego, filmowego na różnych poziomach edukacyjnych:(gimnazjum / liceum) a) jak nauczyć ucznia czytać dzieło sztuki - na poziomie znaczeń i na poziomie symboliki, b) jak interpretować dzieło sztuki, c) przykładowy plan, wg którego należy interpretować dzieło sztuki, d) jak motywować uczniów nie tylko do czytania lektur + terapia poprzez książkę e) nie tylko papier - książka niejedno ma imię Zadanie 1b. Analiza i interpretacja dzieła ikonicznego, filmowego na różnych poziomach edukacyjnych:(przedszkole / szkoła podstawowa) a) jak nauczyć ucznia czytać dzieło sztuki - na poziomie znaczeń i na poziomie symboliki, b) jak interpretować dzieło sztuki, c) przykładowy plan, wg którego należy interpretować dzieło sztuki, d) jak motywować uczniów nie tylko do czytania lektur + terapia poprzez książkę e) nie tylko papier - książka niejedno ma imię, Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godziny) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 1a+1b= 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca. Zadanie 2a. Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i specyfika jego funkcjonowania: (gimnazjum/szkoły ponadgimnazjalne) a) diagnoza potrzeb uczniów - wczesne rozpoznanie; b) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy z uczniem trudnym; c) praca w klasie integracyjnej; d) dostosowanie metod, form do pracy z uczniem zdolnym e) opinie i orzeczenia ppp - czytanie, interpretacja oraz planowanie pracy korekcyjnej, f) indywidualizacja pracy z uczniem, Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godziny) Zadanie 2b. Praca z uczniem o specyficznych potrzebach - praca z uczniem trudnym i z uczniem zdolnym: (przedszkole/szkoła podstawowa) a) diagnoza potrzeb uczniów - wczesne rozpoznanie; b) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy z uczniem trudnym, planowanie działań własnych - omówienie przykładowego scenariusza c) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy z uczniem zdolnym, planowanie działań własnych - omówienie przykładowego scenariusza d) motywacja ucznia do pracy (metody, formy, narzędzia) e) indywidualizacja pracy z uczniem trudnym, z uczniem zdolnym, w tym nowe metody pracy z uczniem trudnym i zdolnym f) możliwości wspierania ucznia w warunkach szkoły masowej g) Nowoczesne technologie informacyjne do nauki dziecka trudnego i zdolnego. h) opinie i orzeczenia ppp - czytanie, interpretacja oraz planowanie pracy korekcyjnej Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godz.) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 2a+2b= 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca. Zadanie 3a. Multimedia w pracy na lekcjach: (gimnazjum/ szkoły ponadgimnazjalne) a) praktyczne wykorzystanie zasobów materiałów multimedialnych dołączonych do podręczników; b) tablica interaktywna na lekcjach przedmiotów humanistycznych; c) wykorzystanie zasobów internetu na lekcjach przedmiotów humanistycznych: portale społecznościowe, blogi i fora jako współczesne media komunikacyjne; d) ciekawe narzędzia i programy na zajęciach, kreatywne nauczanie z wykorzystaniem tik - przykłady Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godz.) Zadanie 3b. Praca w klasie integracyjnej: (przedszkole/szkoła podstawowa) a) dostosowanie metod, form i wymagań edukacyjnych do możliwości pracy każdego ucznia - omówienie przykładowego scenariusza b) motywacja uczniów (metody, formy, narzędzia) c) TIK na lekcji - nowoczesne środki dydaktyczne, multimedia na lekcji, wykorzystanie pomocy dydaktycznych, e-learning, ciekawe pomysły na lekcje. Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (1 gr. x 2,5 godz.) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 3a+3b= 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w wymiarze 15 godzin dla 3 grup (5 godzin x 3 spotkani a ogółem 15 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1. Jak stosować i czytać w praktyce opinie poradni, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, praca z uczniem trudnym na matematyce i przedmiotach pokrewnych a) opinie i orzeczenia ppp - czytanie, interpretacja + podstawa programowa b) praca z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie c) dostosowanie wymagań edukacyjnych do uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, d) organizowanie pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (łącznie 5 godzin dla nauczycieli z przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, szkoły ponadgimnazjalnej) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 1 trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca. Zadanie 2. Praca z uczniem zdolnym na matematyce i przedmiotach pokrewnych a) metody i formy pracy z dzieckiem zdolnym, planowanie działań własnych, b) możliwości wspierania dziecka w warunkach szkoły masowej c) nowe metody w pracy z dzieckiem zdolnym, d) motywacja do działań własnych ucznia, e) nowoczesne technologie informacyjne do nauki ucznia zdolnego, Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 2 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca. Zadanie 3. Mobilizacja i zachęcanie dzieci do nauki matematyki, trudności w uczeniu się matematyki a) rozpoznanie, diagnozowanie trudności w uczeniu się matematyki, efektywna praca z uczniem b) nowe formy i metody pracy z uczniem, nowe narzędzia pracy, c) jak motywować dziecko do nauki - stymulowanie uczniów przez gry i zabawy matematyczne, d) TIK na lekcji - nowoczesne środki dydaktyczne, multimedia na lekcji, wykorzystanie pomocy dydaktycznych, e-learning, ciekawe pomysły na lekcje, Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 3 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin dla 2 grup (2,5 godziny x 2 grupy x 3 spotkania ogółem 15 godzin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1. Praca z uczniem trudnym, zaburzenia funkcjonowania społecznego u dzieci/ praca z dzieckiem z zespołem Aspergera/Autyzm: a) Poznanie form aktywizowania dziecka zamkniętego, nieśmiałego, wycofanego; b) Organizacja pracy z dzieckiem sprawiającym trudności wychowawcze; c) Rozpoznawanie, określanie słabych i mocnych stron dziecka z trudnościami wychowawczymi; d) Zespół Aspergera/Autyzm -symptomy, sposoby postępowania w szkole Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 1 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca. Zadanie 2. Agresja - Określenie przyczyn zachowań agresywnych u dzieci i radzenia sobie z nimi w sytuacjach codziennych; - Jak reagować na zachowania agresywne? - Agresja słowna, fizyczna; - Agresja w Internecie/ bezpieczeństwo w sieci, - Przejawy agresji w szkole; - Czynniki sprzyjające zachowaniom agresywnym. - Sposoby przeciwdziałania agresji rówieśniczej. - Stymulowanie rozwoju społecznego uczniów i umiejętności radzenia sobie z agresją. Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 2 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca. Zadanie 3. Kontakty na linii nauczyciel -rodzic - Formy współpracy z rodzicami, - Współpraca z rodzicami w rozwiązywaniu problemów dziecka, - Wzmocnienie i uatrakcyjnienie współpracy szkoły z rodzicami, - Pozyskiwanie rodziców jako partnerów szkoły, - Formy integracji i komunikacji szkoły z rodzicami, - Jak radzić sobie z roszczeniową, opiekuńczą postawą rodziców - Rodzic trudny, poznanie sposobów pracy z rodzicem dziecka trudnego wychowawczo - Asertywność nauczyciela w relacji rodzic - nauczyciel - dziecko, - Eurosieroctwo; Szkolenie powinno odbywać się metodami aktywnymi w formie warsztatów z dużą ilością przykładów rozwiązań (2 grupy x2,5 godzin łącznie 5 godzin dla poszczególnych grup odbiorców: 1 gr. - przedszkola, szkoła podstawowa; 2 gr. gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne) Prowadzenie spotkania w formie szkoleń łącznie całe zadanie 3 (gr. 1+gr. 2) trwające 5 godzin może prowadzić tylko jeden wykładowca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 29.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 30
Lębork: Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)
Numer ogłoszenia: 25199 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 17876 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia Wybór ekspertów zewnętrznych do przeprowadzenia cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach 3 sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Część 1 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Część 2 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach matematycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Część 3 - Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych) Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt pn. Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakoś systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Platforma Szkoleniowo - Doradcza, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Creative, {Dane ukryte}, 81-838 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2100,00
Oferta z najniższą ceną:
2100,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2775,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Platforma Szkoleniowo - Doradcza, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Creative, {Dane ukryte}, 81-838 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2100,00
Oferta z najniższą ceną:
2100,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2775,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 1787620150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-01-25 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 143 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 |
Kryterium ceny: | 70% |
WWW ogłoszenia: | powiat-lebork.com |
Informacja dostępna pod: | w siedzibie zamawiającego |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach humanistycznej sieci współpracy i samokształcenia Jak rozwijać twórcze myślenie w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgim | Platforma Szkoleniowo - Doradcza, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Creative Sopot | 2015-02-25 | 2 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-25 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 804000008 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 775,00 zł | |||
Przeprowadzenie cyklu spotkań w formie szkoleń w ramach wychowawczej sieci współpracy i samokształcenia Praca z rodzicami i uczniami w wymiarze 15 godzin (5 godzin x 3 spotkania dla nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnaz | Platforma Szkoleniowo - Doradcza, Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Creative Sopot | 2015-02-25 | 2 100,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2015-02-25 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 804000008 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 100,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 2 100,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 775,00 zł |